manga_preview
Boruto TBV 14

Nastal čas 4. - Namikaze vs. Uzumaki aneb sourozenecká bitka

Předem bych chtěla upozornit, že nejsem moc na psaní bojů, podle toho to taky vypadá. Sad

"Nekoukejte na mě jak na zjev přírody." Naruto zkřížil ruce na hrudi a s větou: "Další pako do týmu," odcházel.

Neko se trochu ušklíbla.
„Hey, mladej, máš se mnou nějakej problém? Jestli jo, tak ho můžem vyřešit klidně, teď a tady,“ v několika okamžicích se octla přímo před Narutem, který byl nucen zastavit.
„Problém? Jestli mám problém? No to víš, že mám, nebudu snášet v týmu nějakou holku, o který bych si myslel, že vypadá jako kluk, a která vypadá úplně neschopná!“
V Neko to začalo vřít. Sundala si plášť, který stále měla na sobě, vytáhla kunai a postavila se do bojové pozice.
„Neschopná? Tak uvidíme, kdo z nás dvou je tu neschopnej,“ hodila kunai směrem na Naruta, který se mu vyhnul.
„Tajuu Kage Bushin no jutsu!“ ozvalo se a na Neko se řítila hromada Narutů ze všech stran.
Vyhýbala se jednomu útoku po druhém, ale bylo jich tolik, že neměla příležitost sama zaútočit. Od jednoho z klonů dostala ránu do břicha. To ji na okamžik vyvedlo z míry, takže další rána přišla zezadu. I když už mnoho klonů vyřadila ze hry, jakoby jich neubývalo. Neko klesla na kolena a těžce oddychovala.
„Sakra, pořád jich je tu tolik, budu je muset vyřadit naráz. Ale při rychlosti těch útoků a při jejich počtu nestihnu udělat pečetě. Já toho kluka prostě přerazim!“
„Hey, tak nevim, kdo je tu teda neschopnej?“ ozvalo ze ze všech stran. „Je to tak, jak sem říkal - další pako v týmu.“
„Nějak si věříš mladej, ne?“ svou rukou zpoza zad vytáhle katanu.
Vstala a s novou rychlostí se pustila do vyhlazování nepotřebných klonů. Vyhýbala se Narutovým útokům a ničila jeden klon za druhým. Zasadila poslední ránu. Poslední zmizel. Rozhlédla se po pravém. Vpředu nikdo, vzadu nikdo, vlevo ani vpravo. Nahoře? Taky nic. Takže jedině...
Země pod ní začala praskat a objevila se ruka, jen taktak se vyhla jeho ráně. Stáli naproti sobě a bylo vidět, že oba zuří. Naruta začala obalovat červená čakra. Protáhly se mu špičáky, narostly drápy a oči zčervenaly. Neko přemýšlela, co dělat. Naruto se vyřítil proti ní. Z rukou mu vylétlo několik shurikenů. Neko je pomocí své katany zarazila a jejich směr se obrátil proti Narutovi. Lehce se jim vyhnul. Chystal se znovu provést Kage bushin. Jeho protivnice se vyřítila proti němu.
„Žádný další klony nebudou, prcku!“
Ještě včas mu stihla zasadit do hrudi ránu loktem. Udělal pár kroků zpátky. Během jediného okamžiku se objevil před Neko a než stihla zareagoval, odletěla několik metrů do lesa. Pokusila se vstát a rukou se chytlia za břicho, které ji po úderu pořádně bolelo.
„Ts, kašlu na ten jeho zákaz, že tohle nesmím použít. Prostě to použiju a hotovo,“ rozběhla se směrem k Narutovi.
Ten mezitím udělal jeden klon a s jeho pomocí mu v pravé dlani začala rotovat čakra. Když ji uviděl vyběhnout od stromečků, vydal se jí naproti. Vzdálenost mezi nimi se zkracovala. Byly od sebe už jen kousek, oba natáhli ruku vpřed.
„Rasengan!“ ozvalo se dvojitě.
Když se jejich techniky střetly, odrazili se a oba se svezli několik metrů po zemi.

5
Průměr: 5 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 21:45 | Ninja už: 6359 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zatím good FF

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Po, 2008-12-01 20:38 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Dobrýý Smiling moc se ti to povedlo

Obrázek uživatele Miya Ichiyo
Vložil Miya Ichiyo, Pá, 2008-09-12 18:14 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

jj dobrej díl ... náhodou je to moc pkně napsané Smiling