manga_preview
Boruto TBV 09

Narutov a Hinatin příběh lásky

Jednoho hnusného, deštivého dne, šel Naruto do Ichiraku Ramen a díky bouřce tam také uvízl! ale právě tento den se stal osudným!
Právě si dával 7 misku Rámenu, když v tom zpozoroval, jak ho někdo špehuje za rohem jeho oblíbené restaurace. Byla to zmoklá Hinata.
"Hinato co vyvádíš tam za tím rohem, vždyť budeš nastydlá!" ozvalo se od Naruta.
Hinata vešla do Ichiraku Ramen a pozdravila, stála a koukala na Naruta jak se cpe Ramenem.
"Nechceš si radši přisednout???" optal se Naruto.
Hinata zčervenala a vykoktala ze sebe. "AA-nno, ráda," s úsměvem na tváři. Hinata se začala klepat, ale né že by se bála, ale byla ji obrovská zima.
"Ty se mě bojíš??" optal se Naruto.
"Ne, je mi jenom pořádná zima," řekla.
Tak jí Naruto nabídl, že jí půjčí svojí bundu, aby mu na místě neumrzla!

"Šéfe 2misky Rámenu a 1 teplý čaj prosím, na můj učet!" zakřičel s úsměvem na tváři!
"Naruto-kun, odkdkdy ty piješ čaj??" říká Hinata.
"Hinato, ten čaj není pro mně Smiling! Je přeci pro tebe!"
"Pro mě????" řekne si v duši Hinata. "To je od tebe milé," odpoví.

(O 35minutek později)
"Naruto-kun, nezlob se, ale už budu muset jít domu!" řekne Hinata.
"Doprovodím tě, v bouřce přece nemůžeš jít sama Eye-wink!!! samotnou tě nepustím!Eye-wink Šéfe platím," dopoví....

(cesta domů)
Naruto vzal jeho bundu a oboum dvoum ju hodil přes hlavu, aby tolik nezmokli. Došli k Hinatině domu. Tam se oba zastavili pod střechou, sundali bundu z hlavy a dlouze a zamilovaně se na sebe podívali.....
Naruto jí políbil a řekl: "Krásný zbytek dne." oblékl si bundu a běžel domů a zasebou ještě zakřičel: "zítra se pro tebe ve 3 stavím a půjdem se projít!"
"Naruto-kun, miluju tě!" ale to už bohužel neslyšel, protože byl už moc daleko!

(Druhý den)
Už neprší, není žádná bouřka a Naruto stepuje před Hinatinim domem a čeká na ni. Zazvoní a Hinata vykoukne z okna a povídá: "Ahoj Naruto, hned sem dole jen se obleču!"
"Promiň za zpoždení," povídá Naruto.
"To je v pohodě, líbí se mi, když chodíš někdy pozdě!" řekne Hinata s úsměvem.
Naruto jí na to hned vlepí pusu a chytne jí kolem pasu. "Jak si se dnes měla?" optá se s usměvem na tváři a koukne se na ni šťastnými očky.
"Dobře, pomáhala jsem mamce na zahrádce!" odpoví Hinata na danou otázku.
Přišly k Velké louce a tam ulehli a povídali si o tom, jaké je to být dospělý a probírali své dětství a najednou byla otázka na Hinatu.
"Proč jsi mně vždycky tak tajně pronásledovala?"z eptá se Naruto zvědavě a koukne se na ni.
"Proo.--..tože .....protože--..tě M..-iluju Naruto-kun."
"Ty jsi tak uuu-----přímná!!" a najednou mu strašně začně bolet a kručet v břiše. "Sak---ra..."řekne Naruto.
Hinata se na něj nechápavím obličejem podívá a poví: "co se děje??" ale Naruto byl pryč!
"Sakra, to bylo určitě tím mlíkem, co jsem ráno vypil, zase to bylo prošlé." Sad mumlal si pro sebe v keři, kde vykonával svou potřebu! Pak se rozběhne za Hinatou zpátky, ale ta tam už není!! "kam se poděla??" a co vidí ,jak Hinata Smutně odchází s brekem!! rozběhne se za ní! postaví se před ni chytne ji za tváře a zeptá se: "co se děje??"
"Ty si odemne utekl!" Sad
"To není pravda!" a chystal se jí políbit, ale v tom mu spadly kalhoty!
"UUUUÁÁÁÁÁÁÁ!!!" zakřičela Hinata a vlepila mu facku! "špatne si je zapl!" Hinata šla dál a říkala si, jak se do takové IDIOTA mohla vůbec zamilovat??
Naruto si rychle zapl kalhoty, rozběhl se za ní chitil jí kolem pasu a řekl: "MILUJI TĚ A NECHCI TĚ ZTRATIT!!" a s velikou vášní ji políbil!

Za pár měsícu měli svadbu a o 3 roky později pak 2 malé děti, 2roční holčičku Sam a 6 měsíčního chlapečka Sika!
(KONEC)

Poznámky: 

jsem nováček tak to ještě moc neumím ale mě se tento příbeh docela líbí!

4.4375
Průměr: 4.4 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zinata
Vložil Zinata, Čt, 2008-08-28 13:00 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

moc vám děkuji ano dám si na to veliký pozor!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-08-27 20:33 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No to bola pekná poviedka Smiling Síce po menších trapasoch, ale nakoniec skončili spolu Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.