manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - vězeň 14

Tady je další díl je to opět krátký a zato se moc omlouvám ale doufám že se vám to bude líbit

Naruto doběhl do parku a začal se rozhlížet kolem sebe. Za chvíli doběhl Neji.
,,Neji kde je Hinata!?´´ zeptal se Naruto.
,,No měla by být támhle.´´ řekl Neji a ukázal na pár kapek krve které byly pod stromem.
,,Neji vždyť jsou to jen kapky krve!´´ zařval Naruto.
,,No jo ale tam ještě než jsem pro tebe běžel ležela Hinata v bezvědomí ale teď je pryč kam by mohla jít?!´´ řekl Neji.
,,No když půjdeme po tamtěch kapkách krve tak by jsme ji měli najít.´´ řekl Naruto a ukázal na kapky krve které vedli ven z Konohy.
,,Tak rychle!!!!´´ zařval Neji a běžel po kapkách krve. Naruto běžel za ním a doufal že Hinata bude v pořádku.

V lese (mino Konohu):

,,Sakuro neboj já tě zachráním nenechám ho aby tě unesl!´´ řekla si Hinata pro sebe a skákala po stromech ještě rychleji.
,,SAKUROOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!´´ zařvala Hinata na celý les. Slyšeli to i Naruto z Nejim a vydali se po Hinaty hlasu. Hinata už byla unavená a tak se zastavila aby si odpočinula.
,,Ne nesmím se zastavit musím najít Sakuru přece je to moje nej kámoška!´´ řekla si pro sebe Hinata a vydala se po stromech. Naruto a Neji ji hledali po lese a šlo jim to lehce protože stopovali kapky krve. Hinata najednou seskočila na zem a ztěžka vydýchávala. Najednou padla na kolena a začala se dusit a vykašlávat krev ale Hinata i přesto se zvedla a rozběhla se po zemi. Po chvilce Hinata už nemohla zakopla o kámen a zůstala ležet v bezvědomí na zemi. Naruto s Nejim doběhli na místo kde se Hinata začala dusit a kde byla loužička krve.
,,Neji prosím podívej se jak daleko je Hinata.´´ řekl Naruto a v jeho hlase byl slyšet strach. Neji kývnu a ,,Byakugan!´´ křikl Neji.
,,Tak co už ji vidíš´´ zeptal se Naruto.
,,Ano Hinata je odsud 154 m.´´ řekl Neji a spolu z Narutem se rozběhli za Hinatou. Když tam doběhli Naruto přišel k Hinatě a otočil ji obličejem nahoru.
,,Pane bože.´´ řekl Naruto a vzal Hinatu do náruče. ,,Neji honem musíme ji donést do nemocnice´´ řekl Naruto a vydal se zpět do Konohy.

Ve skrýši Akatsuki:

,,Tak tady je můj nový plán.´´ řekl Itachi a ukázal na Sakuru.
,,Tahle holka?´´zeptal se Zetsu.
,,Jo tahle holka.´´ řekl Itachi.
,,Ale Itachi tuhle holku už jsme tu měli,´´ řekl Kisame neštvaně.
,,No a co ona je návnada pro můj nový plán!´´ řekl Itachi a začal se smát

V Konoze (v nemocnici)

Hinata pomalu otevřela oči a první co viděla byla Narutova tvář.
.,,Tak co Hin jak ti je?´´ zeptal se první Naruto.
,,No nic moc hrozně mě bolí hlava.´´ řekla Hinata a chytla se jednou rukou za hlavu.
,,Hin co jsi proboha dělala v tom lese víš jak jsem se o tebe bál!!´´ křikl na ní Naruto.
,,Promiň ale musela jsem najít Sakuru.´´ odpověděla mu Hinata smutně.
,,Sa-Sakuru?´´ zeptal se Naruto.
,,Ano Sakuru unesl ji Itachi a já jsem ho chtěla zastavit nemohla jsem dovolit aby ji unesl ale Itachi byl moc silný a já jsem ho nemohla zastavit.´´ řekla Hinata a z očí se jí zpustili slzy.
,,Hin……." řekl potichu Naruto a obejmul ji.

4.826085
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2020-11-20 23:35 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 3017 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Máme naháňačku najprv Nedžiho s Narutom za krvácajúcou Hinatou, a potom Hinaty za Sakurou. A ziapeme hihihi Hin sa precenila, ale snaha bola, zas ju treba odniesť do nemocnice. Zecu je už tiež z Itíka dezorientovaný ako aj ja Hehe... V nemocnici sa Hin prizná, že márne bojovala s Itíkom, ale čo by už svet neurobil pre našu Sakuru Angel Zato sa jej dostane objatia od ustráchaného Naruta a pokračujeme ďalej.

P.S. 15.kap.: https://konoha.cz/node/36896

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2011-03-13 12:13 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další skvělí díl ale itachi me už vážně se*e

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 14:11 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Itachi je fakt de*il!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-08-23 12:58 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

naruto máš tam až moc těch "kapek krve"!!! Eye-wink Pravopis se ae lepší!!! Sticking out tongue Chjo ten Itachi je takovej ma*or až se mi z toho chce brečet!!! Laughing out loud Sem zvědavá na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-09-03 18:28 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Díky moc San jak sem napsal do FF by San Inuzuka tak tě má strašně moc rád protože si moje nejblíbenější povídkářka Sticking out tongue a hlavně taky jako jediná si vydržela u mý FF a zatadyto sem seti moc vděčnej arigato Smiling