manga_preview
Boruto TBV 07

Elite Six - 25. kapitola - Lord Revan

,,Je to marný! S Rasenganem se do něj nemůžu trefit, Minata se k němu kvůli žáru nedostane dost blízko a Morituri oheň kolem něj vždy rozvíří křídly.‘‘ ječel na všechny Naruto, jako kdyby to sami neviděli a snažil se uskakovat před jiskrami a ohnivými proudy, které na ně to stvoření plivalo.
,,Chtělo by to nějakou vodní techniku.‘‘ podotkla Minata, zatímco se snažila udržet až příliš horký jílec katany.
,,Jenže já mám větrnou podstatu chakry!‘‘ chytil se za hlavu Naruto. ,,Jedině snad...Rika s Rinneganem by byla schopná vodního jutsu. Jenže ta je daleko.‘‘
Minata se otočila na Revana.
,,Co myslíš? Máš nějaký nápad Revane?‘‘

„No nejspíš jste čekaly něco světobornýho, ale jediný co vám můžu říct je, že vodní techniky zvládnu a možná bych měl i plán.“ zakřenil se Revan.
„No povídej nebo tě už praštím, fakt že jo.“ Řekla Minata.
„Tak to zkusíme takhle…..“ začal Revan vysvětlovat svůj plán.

Jidus se k Sethovi dostala jako první, sekla po něm, ale on zastavil její ránu svým kyjem. Potom se rozpřáhl a Jidus jen těsně dokázala vykrýt jeho útok, síla úderu byla taková, že ji posunula několik metrů dozadu. To už na místo doběhl Ichigo s Rikou.
„Má páru hajzlík.“ Řekla Jidus a podívala se na členy svého týmu.
„No jak tak koukám zabere to tady trochu víc času než jsem myslela.“ Řekla Rika a protočila v ruce jeden ze svých saiů.
„Tak myslím, že se do toho dáme ne?“ optal se Ichigo, který si zase opíral katanu ležérně o rameno.
Ti tři se na sebe podívali a vyběhli směrem k Sethovi. Říká ještě za běhu udělala několik pečetí „Suiton: Suikoudan no jutsu“ křikne a na nepřítele se vyvalí žraločí střela, která přesně zasáhne. Všichni tři se zastavili a čekali co to s ním udělá. Setha útok odhodil pár metrů, ale jinak to nevypadalo, že by se mu něco stalo.
„Sakra.“ Usykla Rika.
„Tak zkusíme boj z blízka.“ Navrhl Ichigo a všichni tři se pustili do boje.

„Myslíte, že to vyjde?“ zeptal se Revan.
„Nevím, ale za chvíli to zjistíme.“ Povzdechla si Minata.
„Morituri, Naruto víte co máte dělat?“ zeptal se ještě pro kontrolu Revan.
„Jasně.“ Křikl Naruto energicky.
„Tak jdeme na to.“ Zavelel Revan.
Morituri popadla Naruta a vznesla se do výšky. Revan s Minatou se rozeběhl proti nepříteli.
„Katon: Gouryuuka no jutsu“ ozvalo se. Od Minaty vyšlehl obří plamen ve tvaru hlavy draka.
Ďáblíček v klidu stál, proč by se strachoval oheň mu nic neudělá. Mezitím Revan udělal pečetě „Suiton: Suiryuudan no Jutsu“ za ohnivou technikou se vyřítila vodní technika dračího šlehu. Ohnivé jutsu narazilo do nepřítele a ten se začal chlámat, ale hned na to ho sejmula vodní technika a dala mu po čenichu. Ďáblík ležel ve vodě a pomalu se zvedal, bylo znát, že nemá rád vodu. Už byl skoro na nohách, ale ze vzduchu se řítili dva Narutové „Oodama Rasengan“ zařval a nastala obrovská exploze. Všichni došli ke kráteru, který se po útoku vytvořil. Všude byl prach a kouř, takže nic neviděli. Najednou ďáblík zaječel a všechny odhodil několik metrů daleko horkou tlakovou vlnou.
„Tak to nevyšlo no.“ Zašklebil se Revan.
„Musíme ho dostat, ty Revane používej vodní techniky a ostatní budou útočit vším co mají.“ Zavelela Minata a všichni se dali do práce.

Ichigo se zrovna kutálel kolem Jidus, která se zvedala ze země. Dostal pěstí od Setha.
„Ty s**či, tohle bolelo. Teď jsem se vážně n****l.“ Křikl Ichigo s fialovým napuchlým okem.
„BAN-KAI“ zařval jak orangutan v říji a nastala obvyklá procedura, nakonec si nasadil Hollow masku. Jidus a Rika se raději stáhly, protože Ichigo nebral na nic ohled a rubal do Setha hlava nehlava.
„Hej budete se tam jenom válet nebo mi pomůžete?“ křikl na svoje dvě společnice, které se okamžitě vrhly do boje.

Minata a ostatní mezitím nijak úspěšně bojovali proti svému nepříteli.
„Revane dávej si pozor na chakru. Používáš ji z nás nejvíc.“ Řekla Minata.
„Já vím, ale ten hajzlík ne a ne zhebnout. Musíme použít něco, co ho odrovná natrvalo.“odvětil zpět Revan a bylo na něm vidět, že je vyčerpaný.
Najednou si všichni, až na ďáblíka všimli stínu co nad nimi proletěl.
„Naruto použiješ Rasen shuriken, řekni devítiocasému, ať tě lečí už teď. Tvoje ruka by to potom měla vydržet. Minato zase ohnivou techniku.“rozdal Revan pokyny a začal soustřeďovat všechnu svoji zbylou chakru.
Morituri zase uchopila Naruto a zmizela do vzduchu.
„Katon: Gouryuuka no jutsu“ použila Minata a tím páde nepřítel neviděl nic jiného, než spoustu ohně valící se na něj.
„Suiton: Suishouha“ vyslal Revan za ohněm obrovskou vodní vlnu, která okamžitě uhasila Minatin oheň a zasáhla nepřítele plnou silou. Na to se z nebe snesl Sasuke ve druhém stupni prokleté pečetě „Raiton: Hiraishin“ pustil do vody proud , který pomocí vody zesílil a zasáhl nepřítele. Korunu tomu nasadil Naruto „Fuuton: Rasen Shuriken“ a nastala snad největší detonace dneška. Kouřem se mihlo několik ohnivých koulí vylétajících z ďáblíkova těla.. Kouř se usadil a odhalil několik postav. Naruto, Sasuke, Minata, Morituri a Sakura stáli u sebe a Revan ležel kousek od nich. Všichni se k němu seběhli.
„Co je s ním?“ zeptal se Naruto.
„Omdlel, na ten poslední útok spotřeboval všechnu chakru a taky ho do nohy zasáhla jedna ta ohnivá koule, je to těžká popálenina a já ji nedokážu vyléčit.“ Řekla Sakura, která Revana prohlížela.
„Hlavně, že jsem ho na to upozorňovala. To je pako, fakt že jo.“řekla Minata.
„Morituri nemůžeš použít ten Lektvar?“ zeptala se po chvilce Sakura.
„Už ho měl několikrát, mělo by to špatný účinek na jeho tělo.“ Zakroutila Morituri hlavou.
„Tak ho musíš vzít k Tsunade.“ Řekla Minata. Morituri si jenom povzdechla, vzala Revana a letěla směrem k provizorní ošetřovně.

Ichigo a ostatní bojovali stále se Sethem.
„Sakra, ten je snad nesmrtelnej nebo co?“ ptala se Jidus, protože právě mu propíchla tělo skrz na skrz a ono to s ním ani nehnulo.
„Už mě to přestává bavit.“ Křikla Rika. A Ichigo? Ten nemluvil a jenom neustále útočil. Ten hajzlík ho přece praštil a zničil mu jeho, podle něj, krásný obličej. Takovýho moncla má!!! „Zato je jen jediný možný trest a to je smrt!“ řekl si Ichigo v duchu.
Rozeběhl se na Setha, v očích se mu fanaticky lesklo, byl odhodlán pomstít svou vizáž i za cenu vlastního života.

Poznámky: 

Mno možná jsem to s tím Ichigem trošku přehnal. Laughing out loud Ale uvidíme jak si poradí se Sethem. Eye-wink

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, So, 2014-03-08 12:03 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Ta poslední věta. Ta mňa úplně odrovnala. Laughing out loud

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-06-16 14:38 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pěkné

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-08-25 09:51 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Skvělej díl, fakt že jo (fakt že jo! xDD)
A já mám Katon a umím dráčky ... Jééé Laughing out loud
Dobřes vyřešil toho ďáblíka protivnýho, mě předtim vůbec nedošlo že si tam ještě někde poletuje Sasuke xD
Super díl! Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, So, 2008-08-23 16:45 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

parádny diel a prišiel nejak rýchlo, nezdá sa vám? A ten posledný odsek nemá chybu

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-08-20 19:17 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Muhehe Ichigo jako zmonclovaný aktivista. Hustý! Dobrej díl, je mi jasný, že Karlos z toho udělá krvavou řežbu xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, St, 2008-08-20 13:36 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Ze mě udělat takového bersekr týpka nebylo moc moudré. Teď mi nezbývá nic jiného než to tam rozsekat všechno Laughing out loud
Jinak super díl, musel jsem se chlámat co jsem tam žvanil Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-08-19 18:29 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

S tím Ichigem je to mazec!! Laughing out loud Moc se těším na další díl!! =)

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-20 03:11 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

taky jsem se na závěr pořádně rozesmál Laughing out loud