manga_preview
Boruto TBV 09

Elite Six - Kapitola 24. - Rika

Naruto jako na povel otevřel oči.
„Co-co?“ zamumlal zmateně, ale Minata nad ním se usmála.
„Já to říkala,“ zašeptala.
Ale v tom ji vyrušil nějaký zvuk okolo.
„Temný pán vás všechny zničí,“ zakřičela Konan jako šílená a dál posílala svoje ostré papíry. Přímo na Revana a Morituri, kteří je ale úplně v pohodě odráželi.
„To se ještě uvidí, ty střelená náno,“ odfrkla si Morituri a bojovala dál. Když v tom, přímo za nimi, se objevil ten ďábel, který vylezl z portálu i se svým vládcem. Hrozivě zaječel a kolem něho začala hořet spousta ohně.

,,Ajaj.‘‘ uklouzlo Minatě a tváře jí, stejně jako ostatním, zrudly díky žáru ohně. ,,Někdo nás přišel navštívit.‘‘
Morituri se ušklíbla, vrhla pohrdavý pohled po Konan, která momentálně vypadala jako šílenec a otočila se na Revana, který stále bez zájmu odrážel Konaniny papíry.
Poplácala ho povzbudivě po rameni.
,,Revane...věřím ti. Ty jí zvládneš.‘‘ prohodila potměšila, vznesla se do vzduchu a několika máchnutími křídly se přenesla k Minatě a Narutovi, který si stále překvapeně protíral oči a nechápal, proč bylo všude kolem takové horko. Sakura si konečně ošetřila rány na rukou a účastně je všechny pozorovala.
Minata se postavila a tasila katanu.
,,Naruto...můžeš vstát?‘‘ zeptala se ho a když kývl, podala mu ruku, aby mohl vstát. Blonďák si oprášil oblečení, podrbal se ve vlasech a ukázal na ďáblíka.
,,Co to tu dělá?‘‘ zeptal se značně pitomě. Morituri mu to hned dala najevo, když ho počastovala zdrcujícím pohledem.
,,Chce nás to zabít, bohužel.‘‘
,,Tak to zabijeme první, dattebayo!‘‘ vykřikl aktivně Naruto, zaťal pěsti a vycenil na ďáblíka zuby. Ten se ovšem nenechal zahanbit, zařval a Narutovi začala hořet bunda.
,,A sakra!‘‘ ucedil mezi zuby, rychle se svlékl a začal hasit. Sakura se i přes vážnost situace neubránila pousmání.
,,Ty jsi stejně strašný jelito Naruto.‘‘ oznámila mu, nicméně Naruto ji ignoroval. Usoudil, že bunda je ztracena, ponechal ji tedy svému osudu a znovu se postavil čelem k ďáblovi.
,,Minato, Morituri! Sakuro! Jste připraveny?‘‘ zařval a všechny tři dívky přikývly.
,,Dobře...trochu ho zchladíme, co říkáte?‘‘

Revan se stále potýkal s křížovkami, které na něj posílala Konan a přemýšlel o nesmrtelnosti chrousta. Samozřejmě si všimnul, že téměř vedle něj se už bojuje. Naruto právě pobíhal kolem té obludy s Rasenganem a ne a ne se trefit. Minata zase čekala s napřaženou katanou, až bude moci zaútočit a Morituri jistila situaci zezhora. Sakura si patrně uvědomovala, že je jediný medic-nin poblíž, a tak se raději držela zpět.
Konan znovu zaječela.
,,Už mě to vážně nebaví. Skončíme to, co říkáš?‘‘ otočil se na šílenou modrovlásku. Ta se jen zachechtala a vyslala na něj další várku ostrých papírů. Jenže ty v půli své cesty shořely.
,,Co...to..?‘‘ vykoktala Konan nechápavě a Revan se zašklebil.
,,Tady to máš! Takhle ti Temný pán pomáhá!‘‘ zařval, napřáhl se a hodil. Ozvalo se zasvištění a Konan se skácela k zemi s kunaiem v čele.
,,Konečně klid.‘‘ odfoukl si Revan a vrhl se k zbytku svého týmu, aby jim pomohl.

,,Už bychom tam mohli být.‘‘ mumlala si Rika sama pro sebe a Ichigo se už po deváté chytil za hlavu.
,,Jidus....zmlať ji.‘‘ požádal svou apolubojovnici a ta se uchechtla.
,,Jo jasně a ona mi to pak vrátí...to určitě.‘‘ kroutila hlavou.
,,O-ou lidi. Máme problém.‘‘ ozvala se Rika, která šla pár kroků před nimi. Jidus se zamračila.
,,Jaký problém?‘‘
,,Vlastně...je to..raz, dva, tři, čtyři....hodně problémů!‘‘ vykřikla dívka a vytáhla saie. Ichigo s Jidus si také připravili zbraně a pak si teprve všimli skupiny nepřátel, která se na něj valila.
,,Heh...kde se pořád berou. A není...není tamhle to Kisame?‘‘ zeptala se Jidus a ukázala na rybu, která je sledovala nepřítomným pohledem.
,,Nemá být už mrtvej?‘‘ ozval se Ichigo a čekal, až k němu přiběhne první várka budoucích mrtvolek. Rika kývla.
,,Jo. Už asi třikrát. Vytrvalec nechutnej...‘‘ utrousila zlostně a dala se do sekání. Zbytek týmu následoval jejího příkladu, chvíli se neozývalo nic jiného než cinkot zbraní, svištění různých jutsu, Ichigovo nadávání a Ričin šíleně veselý smích.
Konečně bylo po boji a všichni tři zhluboka oddechovali. Kolem nich se válely ruce, nohy, hlavy...v tom lepším případě se tam někde mohlo objevit i tělo v celku, nicméně to byl ojedinělý úkaz.
Rika se narovnala a strčila do Ichigo, až se chudák zapotácel a těžce nabýval ztracenou rovnováhu.
,,Jdeme. Už ho vidím, emáka.‘‘ ukázala modrovláska kamsi za sebe a když se Jidus s Ichigem podívali, spatřili Madaru, který se ležérně opíral o katanu a sledoval krveprolití, které se kolem něj odehrávalo.
,,Zmetek. Ještě cigárko a idylka bude dokonalá.‘‘ utrousila pohrdavě Jidus.
,,Jo já vím, kam bych mu to cigárko narvala...‘‘ prohodila krvelačně Rika a všichni tři opět vyrazili.
,,Do oka?‘‘ zeptal se vesele Ichigo. Rika zavrtěla hlavou.
,,Na těle je spousta jiných otvorů.‘‘
,,Vysvětlete mi, proč tu řešíte takový nechutnosti.‘‘ zašklebila se Jidus a otřásla se.
,,Pro odlehčení situace.‘‘ vysvětlil jí Ichigo.
Už byli téměř u Madary, když se Rika zastavila a pokynula jim, aby udělali totéž. Nenávistně si měřili svého nepřítele a ten je pobaveně pozoroval.
,,Jaká to milá návštěva. Škoda, že nemůžu ukázat svou obvyklou pohostinnost a musím vás zabít.‘‘ usmál se Madara, ale stále je jen pozoroval. Vypadalo to, že se zatím nechystá k útoku.
,,Čím to je, že jsou všichni ti zlí psychopati až nezdravě namyšlení?‘‘ zeptala se Jidus nechápavě. Madara se opět jen šíleně zasmál.
,,Víte co? Nejdříve se pobavíme.‘‘ oznámil jim. A poté lehce pokývl hlavou. Nikdo nechápal, co tím chtěl naznačit, prostě jen zůstali stát a čekali, co provede dál.
,,Hahaha děsná sranda. Bude teda něco?‘‘ skřípala Rika netrpělivě zuby, když se za nimi ozvalo hlasité sípání. Všichni tři se rychle otočili a vykulili oči na velkého chlapíka, schovaného v masivním ocelovém brnění černé barvy. Z otvorů na přilbě mu zářily rudé oči a v ruce třímal obrovský železný kyj s ostrými bodci.
,,Seth by si prý s vámi rád pohrál.‘‘ oznámil jim Madara pobaveně a obluda zachrochtala, zřejmě souhlasně.
,,Baf!‘‘ zkoušela Setha Rika, ale když se nelekal, zklamaně svěsila ramena a přeměřila si ho neutrálním pohledem.
,,Jenom blbeček a zbabělec za sebe nechává bojovat horu železa a demence.‘‘ oznámila mu Jidus, tasila zbraň a kývla na Riku s Ichigem.
,,Zničíme tuhle obludku a pak si podáme Madaru. Ten z toho nevyjde tak lehce, jak si myslí.‘‘ zasyčela vztekle a rozeběhla se k Sethovi. Rika si s Ichigem vyměnila překvapený pohled, ale nijak Jidusin náhlý záchvat aktivity nerozebírali a vrhli se za ní.

,,Je to marný! S Rasenganem se do něj nemůžu trefit, Minata se k němu kvůli žáru nedostane dost blízko a Morituri oheň kolem něj vždy rozvíří křídly.‘‘ ječel na všechny Naruto, jako kdyby to sami neviděli a snažil se uskakovat před jiskrami a ohnivými proudy, které na ně to stvoření plivalo.
,,Chtělo by to nějakou vodní techniku.‘‘ podotkla Minata, zatímco se snažila udržet až příliš horký jílec katany.
,,Jenže já mám větrnou podstatu chakry!‘‘ chytil se za hlavu Naruto. ,,Jedině snad...Rika s Rinneganem by byla schopná vodního jutsu. Jenže ta je daleko.‘‘
Minata se otočila na Revana.
,,Co myslíš? Máš nějaký nápad Revane?‘‘

Poznámky: 

Ano ten konec sedí. Doufám, že nějaký ten nápad máš Revane xDD

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-06-14 20:58 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jako vždy výborné

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-08-25 10:43 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Skvělej díl!! Fakt že jo Laughing out loud
Ty hlášky ... Prej odlehčení situace Laughing out loud Já se u toho chlámu ještě teď xDD
Ričin perfektní styl + nápady (geniální) = Úžasná FFce!!! ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, Pá, 2008-08-22 20:09 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

skvělá povídka.... prej: "Už ho vidím, emáka." Laughing out loud
už aby bylo pokračování..Smiling)

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Pá, 2008-08-22 23:04 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Pokračování je, celý seznam najdeš zde https://konoha.cz/?q=ff-karlos-elitesix

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-08-18 21:19 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

heh tak to bylo pěkný! Nejlepší bylo ... cituji Smiling ....
"Zmetek. Ještě cigárko a idylka bude dokonalá." tak tohle mě fakt dostalo ... a nebo ještě ....
"Vysvětlete mi, proč tu řešíte takový nechutnosti.‘‘
,,Pro odlehčení situace." Laughing out loud , Laughing out loud je to mazec! fakt moc dobrej díl!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Po, 2008-08-18 20:49 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Tak ten konec je trefný Laughing out loud Jinak good díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Po, 2008-08-18 20:44 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

no, tak na ďalší diel si asi dosť dlho počkáme, lebo Revana som dlho nezaregistroval

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Po, 2008-08-18 20:50 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Neboj, Revan mi spamuje ICQ už asi týden co je s dalším dílem Laughing out loud Když jsem ten co hýbe lidma, aby psali, tak vůdce jen dohlíží Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-08-18 20:54 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Neasi..tenhle díl jsem doslova vyždímala, abych upokojila vaše duše...teda spíš tu Revanovu xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Út, 2008-08-19 12:34 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

hele já za to nemůžu že jsem tak nedočkavej Laughing out loud a teď by bylo asi na místě abych začal psát ne?? Laughing out loud a jinak bombovej díl Eye-wink