manga_preview
Boruto TBV 09

HFN- kapitola 1. Zlý začiatok (Tsunade plače)

„Shinzune! Shizune!“
„Áno lady Tsunade?“
„Okamžite mi daj zavolať týchto ľudí!“
„Áno lady Tsunade.“
„A rýchlo!!!“
„Áno lady Tsunade. Kotetsu!“
„Ano?“
„Lady Tsunade potrebuje okamžite týchto ninjov!“
„Rozkaz!“
PIUMMMMFFFF a Kotetsu zmizol aj s menami osôb, ktorých s Piata želá vidieť...
„Stalo sa niečo?“ neubránila sa otázke Shizune. Piata sa na ňu pozrela a s ustaraným výrazom priznala
„Áno... Akatsuki si preňho prišli!“ povedala na rovinu vážnosť situácie
„A čo budeme robiť?“
„My nič... Teraz je na čase, aby sa o seba začali starať ako o jeden tým!“
vyhlásila Tsunade a podala pomocníčke kópiu papiera, s ktorým odišiel Kotetsu. Shizune si papier poriadne prečítala a potom sa spýtala
„Čo im poviete?“
„Ešte neviem... a nebudem mať veľa času na vysvetľovanie. Rýchlo sa približujú.“
KLOP KLOP ozvalo sa spoza dverí
„Ďalej!“ prikázala Tsunade
„Tu sú tí ninjovia!“ oznámil Kotetsu a pozrel na Shizune,„deje sa niečo?“ spýtal sa starostlivo...
„Áno, deje! Pošlite ich dnu, nemáme veľa času!“ odpovedala Piata.
„Áno, lady Tsunade! Poďte dnu!“ povedal Kotetsu ôsmim geninom.
„Ešte ma budete potrebovať?“ spýtal sa.
„Áno, ale nie teraz! Môžeš ísť, ďakujem“ odpovedala Tsunade a bolo vidieť, že nemá čas na ďalšie reči...
„Áno, lady Tsunade. Shizune,“ pozrel sa na pomocníčku, mierne sa uklonil a zmizol.
„Deje sa niečo, bábi Tsunade?“ povedal s úsmevom Naruto.
„Deje!“ pozrela sa naňho Tsunade a zvraštila čelo,„hovorí vám niečo meno Akatsuki?“ otočila sa smerom k oknu, akoby sa nechcela mladým ninjom pozerať do tvárí.
„Je to meno kriminálnej organizácie.“ ozvala sa Sakura, ktorá už vedela, že keď sa na nich Piata nechce pozerať, tak sa deje niečo vážne.
„Správne. A viete, kto všetko patrí do tejto organizácie?“ povedala Tsunade a privrela oči.
„Len tí najväčší gangstri, ako je napríklad Kisame, Itachi, Sasori, Deidara, Konan, Zetsu a podobne. Dakedy k nim patril aj jeden z troch legendárnych saninov, Orochimaru! Nikto presne nevie, kto je ich vodcom, mnohý sa domnievajú, že je to sám diabol! Ale podľa mňa to bude len nejaký idiot, ktorého baví zabíjať a ničiť!“ odpovedala si sama Tsunade a päsťou buchla do stola, ktorý sa (ako inak) rozpadol.
Pozrela sa na geninov. Chvíľu bolo ticho. Dokonca aj keď bol v miestnosti Naruto. On dobre vedel, kto je Kisame a Itachi. A asi tušil, čo sa deje.
„Musíš preč...“ povedala Tsunade a rýchlo sa otočila, aby nikto nevidel, že jej po líci steká slza, „...všetci musíte preč...“ dokončila a v tom momente si priala, aby sa z nej nikdy nestala Hokage, priala si, aby bola niekde úplne mimo tohto všetkého. Aby nemusela hovoriť ôsmim mladým ninjom že musia opustiť Konohu.
„J-jak že musíme preč?!“ spýtala sa Ino.
„A prečo všetci?!“ zhrozil sa Kiba
„A-a kam p-pôjdeme?“ koktala Hinata.
„Lady Tsunade?“ oslovila ju Sakura a podišla k Hokage bližšie.
„Znova po ňom idú, však?“ spýtala sa so strachom
„Áno... a tento krát nejdú len dvaja, sú štyria. Ach Sakura!“ podľahla svojim pocitom Piata a objala svoju najobľúbenejšiu študentku.
„Lady Tsunade... ja...“ Sakura nevedela nájsť tie správne slová.
Ale cez okno videla, ako sa k budove približujú štyri postavy v plášťoch. Bolo jej to hneď jasné.
„Sú tu!“ vykríkla
„Decká, pamätajte, všetci ste zodpovední za všetkých, chráňte sa navzájom tak, akoby ste chránili milovanú osobu! Kotetsu! Shizune!" zajačala Tsunade a v tom momente sa v miestnosti objavil Kotetsu v sprievode dymu.
„Áno Lady Tsunade?“ povedali obaja menovaný naraz.
„Odprevadíte ich bezpečne z Dediny ukrytej v listí“ rozkázala Piata.
„Rozumieme!“ odpovedal Kotetsu
„Poďte za mnou!“ rozkázala Shizune.
„Lady Tsunade?“ znova ju oslovila Sakura
„Hmm?“
„Ďakujem za všetko!“ vykríkla so slzami v očiach a objala Piatu.
„A-ale už by si mala ísť.“ povedala Tsunade a Sakura sa od nej odtrhla.
„Áno Lady Tsunade.“ povedala a otočila sa.
„Ešte jedna vec“ začala Tsunade, „zabudni na všetko, čo ťa spájalo so Sasukem. Lebo ak nie, budeš oveľa zraniteľnejšia.“ dokončila a mávla rukou, že už má ísť.
„Rozumiem.“ povedala Sakura o utekala do chodbičky za ostatnými.
„A aj ja ďakujem.“ povedala Tsunade, keď ostala v miestosti sama.

V CHODBIČKE

„Sakura!“ zvolal Naruto, keď ich dobehla, „kde si bola?“ spýtal sa.
„Naruto? Máme zabudnúť na... na Sas-Sasukeho...“ povedala mu a do očí sa jej opäť nahrnuli slzy.
„K-kto to povedal? spýtal sa Naruto a snažil sa brať ohľad na Sakurine city.
„L-lady Tsunade!“ rozplakala sa Sakura a vrhla sa Narutovi okolo krku.
„S-Sakura...“ znervóznel, ale objatie opätoval.
„Pohnite si! Už sme skoro na okraji Konohy!“ povedal Kotetsu.
„Shizune, čo sa deje?“ obrátil sa na dievča s kunaiom v ruke.
„Ticho...“ povedala.
A všetci stíchli. Sakura sa pustila Naruta a počúvala...
„Sú nad nami...“ pošepkala.
„Správne, sú ale len dvaja.“ doplnila ju Shizune.
„Ja nič nepočujem“ ozval sa Naruto.
„To bude tým, že sa príliš nesústredíš.“ povedal Kiba.
„A ty to počuješ?!“ vyzvedal Naruto štýlom keď-to-dokážeš-ty-tak-ja-tiež!
„Nie, ale cítim ich.“ priznal.
„Ale keď sú len dvaja, môže to byť niekto z Konohy.“ povedala Ino.
„Nie, miestny chodia inak. Títo viac tlačia nohy do zeme. Je to preto, že si ju nevážia. Takže niesu z Konohy.“ vysvetlila Sakura.
“Dobre ťa to lady Tsunade naučila.“ pomyslela si Shizune a pousmiala sa.
„Myslíte si, že strážia východ z chodbičky?“ spýtala sa Hinata.
„Uvidíme“ odpovedal jej Shino a z rukáva mu vyletelo päť lietajúcich chrobákov.
„Blee“ povedala Ino a striasli ju zimomriavky.
„Prestaň. Sú to len mláďatá.“ povedal Shino.
„M-mláďatá?“ zopakoval Naruto
„Áno, sú oveľa nenápadnejšie, ako dospelé chrobáky.“ povedal Shino.
„On rozoznáva dospelé od batoľat?“ spýtal sa Naruto Sakury a tá sa pousmiala.
“Vlastne nieje až taký idiot, ako som si o ňom myslela.“ povedala si v duchu.
„A ja som inak stále nepochopil, že čo máme robiť.“ začal si sťažovať Kiba.
„To je pravda, nič nám nevysvetlila“ pridala sa Ino.
„A ani nám nedala čas sa najesť. Ani zbaliť zásoby. Mám tu len päť balíčkov chipsov.“
„Hmm... a máš tam aj s príchuťou ramenu?“ povedal Naruto a oblizol si pery.
„Nie... iba slaninové, solené, syrové, s príchuťou údeného mäska a cibuľkové.“ odpovedal Choji.
„Dokážeš ty myslieť aj na niečo iné ako na jedlo?“ spýtal sa Kiba.
„Prečo? Ty naňho nemyslíš?“ odpovedal otázkou Choji.
„Nie ja momentálne totiž vôbec niesom hladný.“
„A dáš mi tvoje jedlo?“
„Ja tu jedlo nemám.“
„Tak prečo naňho nemyslíš?“
„Lebo niesom hladný.“
„Ale raz určite budeš a ja ti z môjho nedám.“ skončil diskusiu Choji a potľapkal si kapsu, kde mal zrejme tie chipsy.
„Aha.“ povedala zrazu Shizune a ukázala na letiace “mláďatá“.
Sadli si Shinovi na ruku a všetci boli ticho...
GGGGGGGGGGRRRRRRRR bolo počuť len Narutove škŕkanie v bruchu
„Hihi, čo hovoria?“ snažil sa zmeniť tému.
„Pri východe niesu.“ ozámil Shino a všetkým odľahlo.
„Tak poďme ďalej!“ povedal Kotetsu.

nabudúce: kapitola 2. First love vs Ešte dva týmy (nadpisy sú dva lebo som sa nevedela rozhodnúť Laughing out loud )

Poznámky: 

HFN je skratka pre "Help for Naruto" dúfam, že sa bude páčiť.

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nikolas100
Vložil nikolas100, St, 2008-09-03 13:14 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

je to clkom fajn take zaujimave, len sa chcem spytat...Sasuke je kde? u orochimara?

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com

a patrím do clanu Wariors !!! http://www.the-wariors-clan.wbs.cz/