manga_preview
Boruto TBV 15

.:Statečné srdce Konohy:.

Dešťové kapky jemně dopadají na střechu domu. I když venku zuří nemilosrdná bouře a boj, v tom domě se právě odehrává jeden ze zázraků života. Narození dítěte. Tento zázrak je však doprovázen krutou bolestí. A to nejen bolestí ženy na lůžku, ale i lidí za dveřmi domu. Lidí, kteří právě venku bojují. K jejím uším doléhá zděšený křik. Výkřiky ninjů před smrtí. Pláč dětí, kterým na bojišti právě umírají rodiče. Ti všichni trpí. Trpí stejně jako žena ležící relativně v bezpečí. Dnes se má zrodit nový život, ale z ní život pomalu odchází. Rána na rameni způsobená obrovským kusem dřeva, už v ní stihla roznést infekci. I když se v pokoji nachází tři zdravotnice, nedokáží ženě pomoct.
Ozve se hrom. I když se zdá přicházející bouřka hrozná, nikdo z ninjů nepochybuje, že není horší než nepřítel, proti kterému právě bojují. Mezi těmito ninji, členy ANBU jednotek i Chuuninů a Jouninů se nachází taky neúprosně silný ninja. Namikaze Minato, také zvaný Yondaime 4th Hokage. I když v jednom ze skrytých domů právě jeho zraněná žena rodí jeho dítě, on stojí v dešti a s očima plnýma strachu sleduje počínání obrovského démona. Kyuubi, devítiocasý démon, právě vyhrožuje jeho vesnici. I když by se Minato chtěl věnovat boji, nedokáže přestat myslet na svou mladou ženu. Chvíle, kdy ji zranil letící kus dřeva, se mu stále odehrává před očima.
Moje dítě!
Uvědomí si Minato a jeho tělem projede pocit jako elektrický proud. Kapky deště se mísí s potem a krví. Bolí ho celé tělo, ale on se snaží bolest ignorovat. Musí ji ignorovat kvůli vesnici a kvůli rodině. Ano, ví to. Nikdo mu nemusí ohlašovat, že se mu právě před několika vteřinami narodilo dítě. Tuší to a chce ho vidět.
,,Minato! Minato!"
Minato se rychle otočí a spatří Kaunu, jeho dobrou kamarádku.
,,Minato, musíš za ní. Kushina... ona...," dívka ztěžka oddechuje.
Minato chvilku váhá, ale pak se rozeběhne za svou ženou. Vrazí do domu. Pohled, který se mu naskytne, je jako z hororu. Všude krev, více krve snad po sobě zanechá jedině Kyuubi. Pokojem se ozývá dětský pláč a těžké oddechování.
,,Lorde Hokage, my... nemůžeme nic udělat," postarší žena v zelené kápi se pokloní před Minatem.
,,Kushino... Lásko..." zašeptá a skloní se nad ní.
,,Minato... Naruto... on je... on je nádherný...," vydechne Kushina. Yondaimemu se do očí nahrnou slzy.
,,Je krásný, stejně jako ty..."
,,Minato... m-musíš se... postarat o Naruta," její hlas jako by se ztrácel v okolním hluku.
,,Kdepak, postaráme se o něj spolu."
Minato už doopravdy brečí. Jeho slzy jemně dopadají na Kushininu tvář a mísí se s jejími.
,,Já... ne..." Kushina chce něco říct, ale síly ji už nedovolují tolik mluvit. ,,Já tě miluji," zašeptá a zavře oči.
,,Ne... Lásko, ty mi nesmíš umřít!" vykřikne Minato a obejme tělo své mrtvé ženy.
Několik krátkých vteřin ji držel v náručí a poté ji jemně políbil na rty. Rty od krve... její pachuť cítil v ústech dlouho poté.
Naposledy se na ni zadíval, a pak přistoupil k Narutovi. Malý bílý klučík na něj upřel své modré oči. Muselo mu dělat velkou námahu jen tak v klidu ležet, aniž by se jeho obličej nezkřivil pláčem.
,,Ochráním tě, Naruto, synku. Tebe, i celou vesnici," řekne Minato a vezme Naruta do náručí.
,,Minato, kam jdeš? Co chceš udělat?" zastaví ho Kauna u dveří se strachem v očích.
,,Zbavíme se toho démona."
Minato vyjde ze dveří a zamíří i s Narutem ke Kyuubimu.
,,Ne, to ti nedovolím. Je přeci i jiná možnost. Nesmíš to udělat. Zabiješ sebe i to dítě. Minato, prosím, nedělej to." Kauna se za ním rozeběhne a chytne ho za paži.
Minato jí nevěnuje ani pohled. Vytrhne se jí a rozutíká se ke Kyuubimu.
,,Lorde Hokage...!" křičí za ním i další ninjové.
,,Minato, co chceš udělat?" zeptá se ho Sarutobi.
Ani na jeho otázku už Minato neodpovídá. Jen rychle udělá ruční znamení: ,,Kuchiyose no Jutsu!" vykřikne a pod jeho nohama se zjeví obrovská žába, Gamabunta.
,,Teď mi musíš pomoct, příteli, máme tady práci," řekne Gamabuntovi a ukáže na Kyuubiho.
,,Dobře, Minato, a určitě víš co děláš?" zeptá se ho Gamabunta s obavou v hlase.
,,Jen se k němu dostaň, já vím, co dělám," rozkřikne se Minato.
Kolem je tolik hluku. Naruto pláče a ninjové na něj křičí, aby se vrátil.
,,Minato! Proboha, co to dělá? Zbláznil se? Chce je oba zabít?" Kauna se otočí na Sarutobiho.
Ten mlčí a pozoruje počínání svého kolegy.
Uběhlo pár okamžiků. Minato stál proti Kyuubimu a stále se rozhodoval. Musí to udělat. Nevnímá déšť ani vítr. Všechno kolem něj přestane existovat, i ta palčivá bolest, proudící jeho tělem.
,,Pečetní Jutsu!" vykřikne Minato. ,,Zanikni, ty bestie!"
Za několik dalších vteřin všechny čtyři obklopí záře. Přihlížející nijové utichnou. Vesnicí se ozývá už jen hučení větru a křik Naruta. I ten však záhy ustane.
Když záře zmizí, všichni zjišťují, že Kyuubi je pryč. Také Gamabunta zmizel. Všichni se rozeběhnou k místu, kde předtím stál.
,,Minato!" vykřikne Kauna a rozeběhne se k Hokagemu.
,,Je mrtvý, ale Naruto žije. Kyuubi je uvnitř něj. Je to hrdina. Oba jsou hrdinové..." zašeptá Kauna a po tvářích jí stečou slzy. ,,Je konec..."

Poznámky: 

Tak mě napadla další povídka z doby. kdy Konoha válčila s Kyuubim. Jinak tato povídka vznikala za zvuku soundtracku z Naruta, no hlavně Sadness and Sorrow.

4.82143
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), St, 2009-07-15 18:54 | Ninja už: 20051 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Veľmi nádherné.. Stále mi je ľúto, že to muselo dopadnúť práve takto Sad

Obrázek uživatele 333kin
Vložil 333kin, Pá, 2009-04-24 20:13 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 653 | Autor je: Prostý občan

=DDDD waaaaaa šupaaa

http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD


Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2009-04-24 20:12 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

WOW Shocked
Kraaaasa... Smiling
Naozaj SUGOI.
Velmi pekne napisane....naozaj krasa...len tak dalej Smiling Smiling Smiling
A naozaj je tam akoby ten soundtrack aj citit.....veli PEKNEEEEEE Smiling

Obrázek uživatele Mraxis
Vložil Mraxis, Út, 2009-02-17 08:27 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Fíha, to je pěkný.. Moooc povedený!!!

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-11-16 14:59 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

pekne, moc moc

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele hathor111
Vložil hathor111, Čt, 2008-10-30 14:25 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

dobrý

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2008-09-05 16:09 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

supeeeeeeeeer, chudatko setci

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, So, 2008-08-30 11:36 | Ninja už: 6387 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

pekne

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]