manga_preview
Boruto TBV 09

Navždy zůstanou v našich srdcích.

Navždy zůstanou v našich srdcích.

Bylo zataženo. Všude kolem byly vidět jenom kapky deště. Sem tam se mihlo pár ozařujících blesků.
Uprostřed toho všeho leželi v kaluži krve tři osoby.
Jedna žila pro nenávist a pomstu. Ta druhá zas pro milovou osobu.
Osobu která pro ní znamenala vše a která ji zradila. A ta třetí? Ta žila pro svůj sen.

------Zpět do minulosti-------
Dva nejlepší přátelé proti sobě bojovali.
Růžovlasá dívka tam stála a příhlížela. Rvalo jí srdce, když viděla jak ti dva tam bojují na život a na smrt.
Po krátké chvíli už jenom zaznělo CHIDORI-RASENGAN!!!!!! A.......výkřik.
Těsně před tím než se tyto dvě mocný síly setkaly. Dívka vběhla mezi ně, aby je zastavila.
Ale......bylo pozdě.
Výbuch byl silnější. A tak tam všichni tři leželi.
Mrtví....v kaluži krve.

------Zpět v přítomnosti-------
Hlouček lidí stál kolem nich.
Za chvíli přiběhla i Hokáge, když to viděla, sesunula se k zemi s velkým hořkým proudem slz.
Lidé k tomu všemu přihlíželi se smutnýmy pohledy.
Vesnice bez nich už nebude taková jaká bývala.
O pár dní později se konal pohřeb.
Všichni tam stáli v černém a v ruce měli bílou růži.
Někteří z nich tam stále oplákávali mrtvé. Jinačí se je hrdě snažili zadržet, ale marně.
Poté, když Hokáge dokončila svůj proslov, lidé pokládali na hroby růže.
Ti, kteří je dobře znali, tam pobyli trochu déle.
Mezi nimi byla i černovlasá dívka, která ještě stále oplákávala svou ztracenou lásku.
Ostatní kolem ní na ni jenom soucitně hleděli.
Poté, když už všichni položili svoje růže na hroby, šli domů.
Všem bylo mizerně a nikomu se nechtělo mluvit.
Od té doby se Listová vesnice změnila.
Lidé už nebyli tak šťasný jako kdysi.
Vzpomínali na blonďatého chlapce, který pořád říkal, že se jednou stane Hokáge. Na milou růžovovlasou dívku, která vždy chtěla pomoct. A na černovlasého chlapce, který zradil.
-----KONEC--------

Tak co jak se vám to líbilo? Pište prosím, co si myslíte. Smiling

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Isharu Ai
Vložil Isharu Ai, Pá, 2008-08-15 14:03 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Ach ten konec. To bylo super.

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, St, 2008-08-13 19:46 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Tak tahle povídka přibyla do mých oblíbených...HEzky napsaný...Smiling Jen tak dál máš můj obdiv krásně napsaný...Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-08-12 19:37 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Valli, naozaj krásny príbeh... Smutný, ale zaujímavý...
Mne sa to veľmi páčilo Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.