manga_preview
Boruto TBV 13

Bolest VI.

„Jestli se bojíš…“ vyslovil…
Nebála se… Stále cítila to chvění… A netušila proč…
„…raději tam vůbec nechoď“ řekl tvrdě. Pohlédl jí do očí.
Možná…
Čekal, že něco řekne. Ona však stále mlčela. I když na něj hleděla a stála pouhých pár metru vedle něj, zdála se být čím dál tím vzdálenější… Otočil se jinam. Čekal, že nějak odpoví… Že něco namítne. Stále však držela ticho. Jako by byla jinde. Vůbec ho nevnímala.
Nechce se s ním setkat… Ani s ní…nechce potkat nikoho… Žádnou známou tvář… Žádné otázky, žádná přání. Ne, už ne…
Co když… Je to boj na nejvyšší úrovni…Nechce nikomu nic udě…
„Hinata-sama! Jste v pořádku?!“ zatřásl s dívkou mladík a podrážděným tónem se v ní snažil probudit nějakou reakci.
„Promiň, Neji-niisan“ řekla až překvapivě pevně a neobvykle klidně na její povahu, na kterou byl zvyklý. On jen zakroutil hlavou.
„Co je to s vámi? Jste… jiná“ řekl už méně káravě.
„Jiná?“ vyslovila bez zájmu dívka.
„Ano… Normálně byste byla, ehm, netrpělivá a nervózní.“ řekl přímě a znovu se na ni zahleděl. Ona nijak nezareagovala. Stále z ní měl ten podivný pocit… Dál už se tím ale nezalamoval… Dívka většinu cesty mlčela.
A i když na sobě nedala nic znát, stále ji víc provrtávaly ty obavy, kterým však přes všechnu snahu stále nemohla porozumět…
Nebo mohla?… Mohla… Možná tušila…
Když uviděla dav lidí mířící do arény a samotnou tu velkou budovu, hrdlo se jí sevřelo úzkostí ještě víc. Zastavila se a jako omráčená hleděla na ni…Ano, úzkost, nervozita strach…
…bolest…
A k čemu vlastně? Proč… Není to přeci důležité… Nebo je? Je to součástí života, které se nikdy nevyhneme?… Nechtěla žít… Žít jako oni… Stále, v těchto pocitech…A i když se naskytnou pocity štěstí, jsou často více nežli pomíjivé…
Možná už teď… Ještě je poslední možnost, aby… Aby…
Její bratranec se zastavil také a stále si ji nechápavě prohlížel. Vždy si myslel, že do ní vidí, ale dnes mu přišla více nežli nejasná…
„Neji-san…“ promluvila ledovým tónem, když postřehla jeho výraz.
„Už mě nemusíš doprovázet, zvládnu to sama.“ Řekla a znovu pokračovala, nevěnujíc mu jediný pohled.
„Hai, Hinata-sama.“ Řekl s jistými obavami v hlase a zmizel.
Dívka teď stála na ulici, okolo ní proudily davy. Ulicí se rozeznívaly nadšené hlasy vesničanů. Otočila se a pohlédla zpět. Teď mohla utéct.
Ale…
Stále uvnitř sebe přemítala.
Má utéct? Vždyť zůstat znamená setkat se… setkat se s nimi…S nimi, přáteli… Přáteli?
Kdo z nich…

Utéct… Co bude znamenat to? Že se vzdala kvůli strachu…? Přiznala by, že stále cítí to, jenž znamenalo, že žije… Ne, ona už to odmítá… Odmítla to. Teď a tady…
Ne, ty pocity… I když ji budou svírat…
Musí…
Nepotvrdí, že žije jako oni a neuteče…
Nepotvrdí, že stále cítí ty pouhé pocity … třeba i strach…

Obrátila se a mířila stejným směrem jako dav. Očima hleděla přímo na budovu, ale její pohled byl stále stejně neproniknutelný…

Stála uprostřed arény. V řadě společně s dalšími. Vše obklopovala hustá mlha. Hleděla do zemně. Ruce měla přitisklé k tělu, ta studená bílá hmota jakoby jí zalézala pod oblečení… Třásla se.
Neviděla do tribun. Slyšela jen nadšené hlasy lidí… Stále ztracená ve svých myšlenkách. Stále tam stáli a čekali.
Ale na co? Pomyslela si. Na opozdilce? Na další?
Zvedla hlavu a snažila se prokouknout tím vše obklopujícím mléčným kouřem.
Takže přeci jen tu stojím… Abych splnila očekávání otce. Svého klanu… Abych splnila svou povinnost…
A potom uslyšela jeho hlas. Strnula. Úzkost ji ještě víc stáhla. Slyšela, jak se blíží. Ten veselý přízvuk. Těšil se na tento den, byl plný odhodlání… Že se z něj stane jounin.
Cítila, jak prošel kolem a stoupl si vedle ní. Sklopila zrak. Křečovitě sevřela svou mikinu. Nechtěla, aby na ni promluvil. On nejdřív mluvil sám se sebou. Nadával na to, na co se ještě čeká…
A potom se otočil i k ní.
„Hinato! Ty jsi tu, vůbec jsme si tě nevšiml! Je to tu stejný, jako před pár lety. Škoda jen že je ta mlha. Jsem rád, že jsi tu. Bylo tu spousta neznámých ninjů, tebe aspoň znám… Tamhle ti chlápci na začátku vypadají nebezpečně. Nemůžu uvěřit, že všichni kromě nás dvou už jsou jouniny. Dneska je skvělý den, že!? Ale ty musíš být asi nervózní… “ klábosil tím svým obvyklým způsobem, který jí vždy připadal milý, ale dnes…
Stále stála s očima zahloubanýma v zemi. Dlouho mlčela, až po chvilce se pokusila promluvit.
„Naruto…“ vyslovila nejdřív a mladík umlkl, jelikož už jen její hlas se mu zdál takový… jiný.
„A… A kde je Sakura? Myslela jsem, že ona ještě taky není jounin.“ Vyslovila, ale pořád se mi nepodívala do tváře.
„Eh, Sakura-chan? Říkala, že ještě něco musí vyřídit… Eh, a mám pocit, že támhle zrovna jde.“
Dívka přestala svírat mikinu. Ruka jí klesla k tělu a v zápětí se stiskla do pěsti.
Tak přeci jen… Doufala jsem… Znovu ten divný pocit…
Ale to přeci není pravda… Jak bych ji mohla nenávidět?!

„Ohaio Hinato! Uslyšela další dívčí hlas, plný úsměvu. Dívka vzhlédla a pokusila se o úsměv, jenž však na její tváři vypadal zvláštně.
„Ohaio Sakuro“ vyslovila a konečně zvedla hlavu. Mladík se jí zahleděl do očí. Chladné jako kov a přitom… Chtěl vyslovit její jméno, aby zjistil, co se děje, ale potom se celou arénou rozlehl hluboký ženský hlas…
Pátá začala zahajovací ceremoniál. Mlha se rozestoupila, jen uprostřed arény se ještě nějaká zdržovala, ale ta alespoň zřídla.
Byl oznámen první turnaj. Zbylí účastníci se museli vrátit na tribunu, do speciálních prostor, určených právě jim.
Hinata ještě víc stiskla pěsti.
Ano… Strach… Strach z toho podivného pocitu, jenž se jí pomalu vkrádal do mysli…
Kousla se do rtu.

Dívka se svezla na zem, opíraje se o stěnu. Kolena si přitiskla k bradě. Ostatní sledovali zápas, nebo také odpočívali… Kontrolovali si své kunaie a ninja vybavení. Chvilku je sledovala, ale potom se také stáhla do sebe.
Vzpomněla si na ten… na ten sen…
Nalhává… Aby sis nepřipadala tak odlišná… Chce jí ublížit…
Do očí ji vhrkly slzy, ale o na je zadržela. Přivřela víčka.
Co… co všechno s vlastně nalhává? A co si nalhávala…
Vždycky věřila… Věřila, že on… Že si toho všimne… Jejích pohledů… Toho, co k němu cítila…
Mladík se opíral o zábradlí a se zaujetím sledoval zápas. Růžovovlasá dívka stála vedle něj a pokoušela se mu vysvětlit nějaké techniky…
Hinatě se sevřelo hrdlo. Cítila ten tlak… Staré otázky se znovu objevily v její mysli...
… Co k němu cítila… Bylo to prvé? Byla to láska…? To, co jí způsobuje bolest…?
Nebo snad… Žila ten svůj svět… Něco… něco si nalhávala a ta představa se v ní zlomila, když on…
Po tváři jí stekla slza, při vzpomínce. Rychle ji však utřela, nikdo ji nezahlédl. Rty přitiskla k sobě…
Lež… Tak co to tedy bylo… Ta naděje, kterou ji dával jen jeho pohled… a jenž se teď kamsi ztratila… Ten krásný pocit, když byla s ním…
Štěstí… I když nevěděla, jestli to tak cítí taky… Přála si, aby jednou… Jednou…

Byl to snad je přelud…? Klam… Její klam…
Byla zmatená… Nebo si to začala právě uvědomovat…
Co je tedy potom… láska?

Náhle sebou cukla. Z tribun se ozývalo burácení davu. Boj tedy skončil. Cítila, jak jí tuhne krev v žilách…
Zase ten pocit…
„V dalším zápase soupeří… Hyuuga Hinata proti Haruno Sakuře!“ ozval se hlas.
Dívka se ohlédla za sebe na tmavovlasou dívku. Na tváři milý úsměv…

Poznámky: 

Prvotní verze dalšího dílu je na mém FF seznamu. Ale připravte si blicí pytlíky

4.90476
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yonaka
Vložil Yonaka, Ne, 2019-09-08 21:12 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Mise L4: Myslela jsem, že potrvá, než to přečtu, ale už jsem u šesté kapitoly a nechci, aby to skončilo. Už ani nevím, co psát, děj jde krásně kupředu. Líbí se mi, že je to psaný z Hinatina pohledu, dobře se to čte. Musím se přiznat, že jsem se občas lehce zratila, ale je to tak napínavé, že se mi daří vynechávat slova. Jsem zvědavá na ten souboj mezi Hinatou a Sakurou.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2009-01-08 18:16 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

ah strašně moc se těším až ten díl tu bude! Zvlášť na ty bojové scény jsem zvědavá!! ^^

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2009-01-09 13:45 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No, být tebou se radši bojím, nejsem v tom vůůůůbec dobrá Shocked
Vlastně jsem se snažila toho vyvarovat Sad

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, Ne, 2008-11-09 10:42 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

už je to hotový:D?

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Čt, 2009-01-08 17:34 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

EDIT 8.1.09: Ehm, jo, už to mám ve FF seznamu(1.verze). Je úmístěná na mých stránkýách, protože si jí vůbec nejsem jistá. Ještě ji možná přepíšu Puzzled

Obrázek uživatele shenon_sama
Vložil shenon_sama, St, 2008-10-22 17:55 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

COŽE???NENÍ JEŠTĚ HOTOVÉ????JAK KDY BUDE DALŠÍ DÍL!!!JÁ CHCI DÁÁÁLŠÍÍ DÍLI TÉHLE POVÍDKY!!!PLS!
Edit 5. 11. hele jako už to bude??mě už se fakt nechce čekat...Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-10-22 19:41 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Mnoo, já už jeho část mám(2 strany=1/2), ale radši ho udělám delší a pořádně se podusím u bojových scén, jelikož mi zrovna moc nejdou a já se tomu nesmím vyhýbat Sticking out tongue *autorka se snaží polepšit* Laughing out loud
PS: Jsem ráda, že se ti líbí má povídka Eye-wink

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, So, 2008-08-30 11:50 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Prečítala som všetkych šesť časti naraz a je to veľmi presvedčivé,tie Hinatine pocity a myšlienky...veľa ľudí o nej stále píše,že len omdlieva a pýri sa,ty si ukázala niečo hlbšie z nej samej,že nie je len milá a tak priehľadná,ale,že aj v nej sa odohrava niečo,čo ju nutká k zlu...no mne sa tvoja tvorba páči.

Obrázek uživatele Hyuuga.com.
Vložil Hyuuga.com., Čt, 2008-08-28 15:57 | Ninja už: 6071 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

uuuuuum a kdypak bude další díleček???????

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-09-16 14:25 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Až mě chytne kreativní amok! Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-08-18 01:17 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hvězdičko, ty a zklamat? Co to plácáš za nesmysly Laughing out loud Krásné.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-08-24 16:12 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Njn, to víš, psala jsem to narychlo Laughing out loud

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Ne, 2008-08-17 23:10 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

je to moc pěkná FF takže jen tak dál je to ale moc smutný Smiling ale to život někdy hold je no Laughing out loud (bože co to kecám ??)emm no prostě budu čekat na další díl Smiling

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Čt, 2008-08-14 18:42 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Coool hinata a sakura to bude zabijáááák Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-14 17:23 | Ninja už: 19990 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Katie... Ty a zklamat nás???!!! Shocked Puzzled Tak to teda v žádnym případě!!! Laughing out loud Sticking out tongue Je to fakt skvělý... tou opravdovostí úplně cítim jak Hin je...!!! Eye-wink Myslim že je skoro až zázrak žeš to dotáhla až sem... jiní by to už dávno vzdali!!! Smiling Doufám že Ti to pude spíš líp než hůř a těšim se na další díl!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-08-12 17:35 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

ne je to opravdu užasný!! A doufám, že Hinata vyhraje ... ani nevím co k tomu dodat!! Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-08-12 15:54 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

tak to bude vážně zajímavé, jsem zvědav jak se to nakonec rozhodneš skončit. Pocity umíš popsat nádherně.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-11 16:26 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Katotoka je to krásne... Naozaj... Mne tie Hinatine pocity sem tam pripomínajú moje... Ale to asi každému, lebo každý sme občas taký a tak zle sa cítime...
A ty vieš z toho vytvoriť taký krásny príbeh...
Takže Hin bude bojovať proti Sakure. No to bude, myslím, veľmi zaujímavý súboj...
Už s na to veľmi teším Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.