manga_preview
Boruto TBV 09

New generace 24- „Fajn, trénink právě začíná!“ ...bojim !!! A hodně !!!

Ukážu prstem na postavu přede mnou.
„To né!“ vykřiknu. Ona postava změní výraz z veselého na naštvaný.
„Já myslel, že mě ráda uvidíš a ty zatím...“ začne ale já ho přerušim.
„To né, mam napůl zlomený nehet!“ vykřiknu a hrnu se ke skříňce. Tam vyndám pilník a snažim se tu pohromu alespoň nějak zažehnat. Když už vypadám celkem dobře, tak se s kamennou tváří obrátím k otci a oné postavě.
„Jsem...“ začnu vážně a chladně, „strašně ráda, že tě vidim, ty blondýno!“ vyjeknu a skočim na chudáka Deidýho.
Ten jaksi nečeká mou reakci a akce začíná. Já skočim na něj, on spadne na škebícího se Tobiho za ním, čímž ho smete k zemi. Ale aby toho nebylo málo, tak se Tobi chytne jedněch dveří od skříňky, ty nás tři neunesou a s řachotem se utrhnou. Ze země se zvedne prach a na chvilku je to jako v kouři. Když se prach opět usadí, ležim na Deidarovi, a asi to vypadá dost divně. On má jednu ruku na mým břichu pod tričkem a já zase jednu ruka na jeho... ehm... kalhotách?. Párkrát zamrkam, ale pořád ležim na jednom místě. Pak se ozve smích. Trošku prkenně otočim hlavu.
Za náma stojí asi pět lidí, včetně Minata, Takumiho, Sory a Leily.
Zrudnu ještě víc než moje vlasy a snažim se zvednout. U toho zvedání se na Deidaru jaksi posadim, čímž Tobi pod ním zaječí. Dav propukne v nekontrolovatelném záchvatu smíchu. Já totálně rudá vstanu a nevím, co dělat.
Jak se mám sakra chovat? Klid, Ake... jsi Akatsuki... temná, zabijácká.
A totálně ztrapněná!
„Ehm... Ake, já teda jako tušila, že nejsi nevinňátko, ale takovej grupáč jsem nečekala! Hm... A já tě poučovala, jak na kluky! I ty šibalko!“ šklebí se Leila.
Sora, i když je vidět, že nechce, se začne šíleně smát. Skvělý, za chvíli budu vypadat jak dě*ka! Úplná školní madrace!
„Ake, to nám ani milenc...ehm, kámoše nepředstavíš?“ ušklíbne se Leila a mrkne na Deidaru.
„Jo, jasně, to... je můj ten, kámoš, Dei...“ začnu, ale otec mě přeruší.
„Daisuke!“ vyhrkne.
Uf, já málem řekla jeho jméno! Jsem ale blbá.
„Jo, a to je můj bratranec, ten, no ten...“ úplně mi vypadlo, jak sem ho pojmenovala.
„Sousuke!“ vyhrknu po chvíli.
„Jo, a kámoš To... Robi!“ ušklíbnu se.
„Jasně! Robi, Sousuke, nechcete jít s náma? Myslim, že ten rádoby páreček chce mít klid!“ ušklíbne se Sora a už je táhne pryč.
„Hm, seš dobrá, takhle dobrou lhářku jsem ještě neviděl!“ culí se Deidý. Nejdřív ho chci zabít, ale pak se ušklíbnu.
„No jo, ty bloncko!“ usměju se a nastavim ruku.

On se taky usměje a společně si plácnem.
Zbytek dne strávíme normálně. Otec řek, že se chtějí porozhlídnout po škole, páč prej do ní chtěj chodit, takže je už nikdo nepodezíral. Dost divný!
Jako to, že nikdo nepoznal tátu v poho, ten má bejt mrvej, ale že nikdo nepoznal Deidaru a Tobiho to je mi divný.
Odpoledne mě pozvali, že všichni, včetně Sory a Leily pudem na ramen, ale já nemohla. Musím totiž na trénink. Pomalu se loudám po ulici a prstem přejíždím po plotě. Koukám si na boty a přemýšlím, jak hroznej ten trénink může bejt. Celou cestu na mě ze strany svítilo slunce, najednou je ale pryč. Zvednu hlavu, abych zjistila příčinu a oči mi vypadnou z důlků. Nejdřív je posbírám a znovu zaostřím. No to je snad sen.
Štípněte mě někdo ! Au, ty pako já to myslela obrazně!
Na druhý straně hřiště stojí Minato a... a... v objetí drží nějakou holku. Drží jí pevně a něco jí šeptá do ucha. Pak se od ní odtáhne a... no to si dělá srandu! On jí dal pusu. Ty jeden hajzle! Tak mě v nocí a ji přes den? No tak to je i na mě moc. Chvilku přemýšlím, jak bych..., co bych mu..., až mě to napadne.
„Jen si počkej, Minato Uchiho!“ zašeptám ďábelsky a začnu se smát.
„Muheheheheheh!“
Pak se rozejdu svižným krokem dál. Nepotřebuju vidět jak si dva demen*i vyměňujou sliny! Dojdu až na palouk, kde už čeká Kakashi.
Chápete to? On už tu je! Chvilku nevěřim, ale pak příjdu blíž.
„Brej den!“ vyhrknu a koukám na něj.
„Dobrý, dobrý!“ houkne, ale ani nezvedne oči... oko od knížky, kterou má v ruce.
„Icha, icha paradiso!“ přečtu na obalu. Pedofilní název!
„Takže, jsi připravena?“ zeptá se po chvilce.
„Si pište!“ kývnu, až se mi rozletí vlasy.
On konečně odloží knížku, zvedne se a přimhouří své zhu*ené oko.
„Fajn, trénink právě začíná!“

Poznámky: 

Tak další dílek je na světě xDD... chudinka Ake ta zase vypadá xDD

5
Průměr: 5 (45 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, So, 2014-03-15 14:08 | Ninja už: 3748 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Už se nemůžu tráningu dočkat a Minata zabít Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-10-20 21:10 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to opravdu nemělo chybu a nazačátek by jsi měla dat upozorneni protoze se jsem malem objevila pod stolem jaky jsem dostala zachvat Laughing out loud

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-05-23 10:11 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Jak se mám sakra chovat? Klid, Ake... jsi Akatsuki... temná, zabijácká.
A totálně ztrapněná! Laughing out loud
to je úžasný Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-09-14 21:26 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Sugoi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-08-10 11:16 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ake má vážně obrovskej talent na ména!!! Sticking out tongue Jashin ani si nechci představit jak tam ti tři na sobě museli vypadat!!! xDDD To že má Minato (možná) další holku to chápu... ae to že Kakashi přišel dřív než Ake to totálně nechápu!!! Puzzled Laughing out loud Doufám že tomu Uchihovi nakope... ehm... všechno!!! Eye-wink Sticking out tongue Je to skvělý a ten obrázek taky!!! Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 01:09 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No to je dobré, oni tam za ňou prišli títo všetci? A ten ehm, "grupáč" na zemi si viem živo predstaviť Laughing out loud
A potom ten Minato, som zvedavá, čo mu vyvedie, ale viac sa teším na ten tréning xD
Výborne to pokračuje Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, So, 2008-08-09 21:53 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

ooo Minato je zmetek! a já už čekala románek! No co, Takumi je stejně hezčí xDD