manga_preview
Boruto TBV 09

Gomen! Aishiteru 02

Sakura tam dále stála a koukala na místo kde byl před chvílí Sasuke. Něco ji chytlo za rameno. Lekla se a rychle se otočila v domění že to je Sasuke. Nebyl to Sasuke, byl to člen ANBU.
''Co tady děláš?''
''Já??'' Divila se Sakura.
''Vidíš tady ještě někoho?''
''Eh, Ne já sem se tu byla jen projít.'' Snažila se z rozhovoru vykroutit. ''A neviděla si tadyk nějakou podezdřelou osobu?''
''Osobu? Ne, kdo by tu měl být?'' Dělala dál ze sebe pako.
''Nikdo jen hlídáme, tak buď opatrná.''
''Hai'' Odpověděla a čekala až ANBU zmizí. Oddechla si.
''Sakra to byylo ofous'' Řekla si v duchu a spěchala domů. Udělala si nějaké jídlo a šla si sednout na gauč. Zapadalo slunce a Sakura se z gauče dívala jak je krásné.
''Ach jo'' vzdychla si. Vstala a šla odnést talíř do kuchyně. Rozhodla se že půjde na procházku do lesa.

''Já ji zabiju! Já ji srovnám že si to nedá! Uvidí! Růžovka jedna!'' A takhle nadávala Karin už dobrou hodinu.
''Karin! Můžeš zavřít hubu!'' Okřikl ji Juugo.
''Aby si nedostala zase nakládačku!'' Řekl potichu Suigetsu. Karin ho ale slyšela.
''Já nakládačku od téhle fuchtle?'' Odfrkla si nahlas. Juugo a Suigetsu protočili panenky.
''Sasuke copak ti je??'' Vyptávala se rýpavým hlasem.
''Dej mi pokoj nebo tě dneska zabiju!'' Okřikl ji Sasuke a vstal.
''Kam jdeš Sasuke ??'' Zeptal se Juugo.
''To je jedno za chvíli jsem zpátky.'' Odpověděl a zmizel.
''Vydíte to? Vidíte to! Normálně si odejde! Určitě půjde za tou fuchtlí!'' Nadávala Karin jako vzteklá.
''Můžeš už zmlknout!!!!'' Zařval Suigetsu. Karin raději zmlkla. Věděla že by ji zmlátil.

Sakura šla pomalým krokem. Byla někde uprostřed lesa. Sedla si na pařez. Seděla, mněla zavřené oči. Přemýšlala o dnešku. Jak viděla Sasukeho. Srdce ji bilo, bilo ji jako o závod.
''Je tak krásný krásnější než kdy dřív .'' Řekla nahlas.''
''Kdo je krásný...?'' Ozvalo se za ní.
''Sasuke'' Odpověděla. Najednou ji došlo že s někým mluví. Vyskočila jako čert z krabičky a postavila se do bojové pozice. Spoza stromu vylezl Sasuke. Sakura se začala červenat, že by mohla dělat konkurenci Hinatě.
''Tak já sem krásný jo? No což. Co tu děláš?'' Zeptal se chadně. Sakura se nezmohla ani na slovo. Stála vyklepaná jako ratlík. Sasuke si toho všimnul a v duchu se usmál.
''S-s-píš já tebe bych se měla ptát.'' Řekla nervózně.
''Já? No šel sem se projít.'' Odpověděl.
''Sasuke vtať se zpátky'' Řekla prosebně. Sasuke zmizel. Sakuře se podlomily kolena a začala brečet. Klečela na zemi a brečela.
''Sasuke proč!'' Zakřičela na celé kolo. Sasuke se oběvil za ní.
''Něco mi to připomíná.'' Řekl.
Sakura se rychle otočila. Její Zelené oči se leskly jako diamanty.
''Sasuke proč, proč mi to děláš.'' Zeptala se ubrečeným hlasem. Nic neříkal. jen na ni koukal. Sklopila hlavu.
''Prosím Sasuke, udělám vše, vše!'' Zoufale křičela.
''Tým mně čeká'' Řekl a přistoupil ke sedící Sakuře. Sklonil se k ní a zvedl ji na ruce. Vyskočil na strom a posadil ji tam. Poté zmizel.......
Sakura si chytla hlavu do dlaní a začala znova brečet.

''Sasíku co si tam tak dlouho dělal?'' Ozvala se Karin hned co Sasukeho spatřila.
''Neříkej mi Sasíku! Je ti to jasné!'' Okřikl ji Sasuke.
''Byl si s tou tvojí Sakurou, žee?'' Rýpla si znova. Sasuke zmizel. Oběvil se za ní a dal ji ránu do zátylku.
''Ha a bude aspoň na chvíli klid'' Řekl a zasál se. Juugo a Suigetsu na něho vyjeveně koukali. Najednou se podívali navzájem na sebe. Pokrčili rameny a znova se otočili na Sasukeho.
''Na čem jedeš tentokrát?'' Zeptal se opatrně Juugo. Sasuke se na něho jenom pobaveně podíval. Juugo vzdychl. Sasuke si sedl vedle nich a začal přemýšlet. Suigetsu si všimnul, jak se Sasuke červená, usmál se a chtěl navázat kontakt.
''Všiml sem si, že se ti ta Sakura líbí co? Je docela kus, taky sem si toho všiml. A pěkně tě prosila, vidíš to jo? Ona o tebe taky stojí. Nenech si ji proklouznout mezi prsty. Jasné Sasuke?'' Nic.
''Sasuke slyšíš mně??''' Zase neodpověděl. Suigetsu se na něho podíval a když viděl že nevnímá zamával mu rukou před obličejem.
Sasuke sebou trhl. ''Jééžiš promiň byl sem zamyšlený říkal si něco??'' Omlouval se Sasuke. Suigetsu zase vzdychl.
''Jdu si lehnout hoši,'' Řekl otráveně Juugo. Vzal si deku a lehl si naproti nim. Jen co zalehl usnul.
''Jdu si také lehnout'' Prohlásil vyčerpaně Suigetsu. Lehl a taky usnul.

Sasukemu se nechtělo spát. Díval se na Karin, co byla v bezvědomí, pak zase na spícího Juuga a Suigetsa. Dostal nápad. Pomaličku vstal, přešel k Juugovi. Kopl lehce do něho. Jenom si něco zamumlal a spal dál. Sasuke se usmál. Jeho plán vycházel. Zmizel. Utíkal do Konohy. Nepozorovaně přecházel po ulicích. Došel k domu kde bydlela Sakura. Byla všude tma. Vylezl po stromě a podíval se do jednoho okna. Byla to ložnice. Ďábelsky se usmál, protože okno bylo pootevřené. Nenápaně skočil do pokoje a přistoupil k její posteli. Spala v ní dívka s růžovýma vlasama. Naklonil se nad ni, byla tak krásná, svěže voněla. Políbil ji něžně na rty. Začala se probouzet. Otevřela nejdřív jedno oko. Když uviděla nějakou postavu, rychle otevřela i to druhé oko a zalapala po dechu. Stál tam ON, celé své kráse, byl tak blízko ní. ''c-c-c-o tady děláš?'' Řekla sekaně. Chtěla si sednout ale mněl moc blízko hlavu a nechtěla se srazit. Opatrně ho odstrčila a sedla si. Zkoumavě se na ní koukal.
''Co chceš?'' Zeptala se ho výhružně. Sasuke nechápal.... Koukal na ni jako by spadl z višně.
''Je nějaká jiná..... Co s ní může být.?'' Ptal se sám sebe v duchu. ''Myslím, že nemá cenu se tě ptát, jestli se vrátíš. '' Řekla naprosto bez zájmu.
''Děje se něco?'' Zeptal se ji podezíravě.
''To se dějě!'' Zavrčela a dala mu facku. Plesklo to, a na Sasukeho lícu zůstal obtisk ruky.
''C-c-o děláš?'' Řekl nechápavě.
''Proč si přišel! Proč! Aby si mně znova potopil! '' Křičela stále hlasitěji. Sasuke ji zacpal pusu svou mohutnou rukou.
''Půjdeš semnou'' řekl potichu a už si ji chtěl vzít na ruce.
''Pusť mně....'' Řekla a vysmekla sem mu. Bohužel sebou trhla moc a Práskla hlavou o skříň. Padla k zemi.... Omdlela.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-17 21:01 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Noo, pokračuje to naozaj zaujímavo... Sasánek si vzal Sakuru so sebou. No som zvedavá na to, ako sa bude chovať, keď sa preberie xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.