manga_preview
Boruto TBV 09

„Je to už dávno..."

„Je to už dávno, že…“ promluvil zastřeným hlasem. Dívčiny oči se rozšířili v údivu…
„Ano, to… ano“ vyslovila a on se překvapeně otočil přes rameno, jakoby nečekal odpověď.
V korunách zašuměl vítr a z pozamraku vysvitl slabý paprsek měsíce…
„Nebudeme tu jen tak stát, že…“ vydal ze sebe muž a ona stále omámeně přikývla.
Udělal rychlý úskok a stejně tak vytáhl z pouzdra katanu, která v zápětí zasvištěla ve vzduchu…
Jak už je to dlouho?
Odrazila to a pokusila se ho zasáhnout. On hbitě uhnul a znovu se ohnal mečem. Téměř ten útok vykryla. Dívka si skousla ret, aby nezasténala. Po rameni se jí spustil temný potůček krve. První kapičky ztřísnily vyprahlou zem…

Jak už je to dlouho?
Jak je to dlouho, co jsme tu stáli. Oba. K zemi přikováni skutečností a myšlenkami se vznášeli ve svých snech. Možná jsem měla mlčet. Být zticha. Ale musela jsem promluvit. Vždyť to víš. Znáš mě…?

Dívka se pokusila nashromáždit svoji chakru do pěstí. Pouhým úderem se pod ním roztřásla zem a vzedmula se jako vlna na moři. On se i přes své náhlé zmatení sebral a stačil uskočit, dřív, než se k němu dohnala další pěst…

Ráda bych ti řekla, že jsem zapomněla. Zapomněla na vše co jsi udělal.
Se mnou, s tím, co ze mě ještě před lety bylo…Na to, co jsi způsobil.
Možná by to vskutku bylo snadnější…
Že už nevnímám tu bolest a smutek. Z odloučení, jenž mezi tebou a mnou přetrhali něco, co…Co jsem chtěla z tvé strany nazývat alespoň přátelstvím…

Málem ji zasáhnul. Tou obrovskou a zároveň rafinovaně ostrou silou chakry, jenž ji mohla úplně vyřadit z boje. I přes vše se vzchopila a využila příhodné situace. Nadlidskou silou ho zasáhla a on narazil na kamennou zídku, v níž udělal značnou díru.
Dívka si utřela pramínek krve z úst a přiskočila k němu… Byl omráčený a měl zlomených alespoň pět žeber. To ona přeci poznala.
Mohla ho kdykoliv zabít. Ne, předtím nebrala ohledy na to, že byl z předchozího boje vyčerpaný. Proč taky? Jenže teď…

Ale tak to není, a teď už ti nebudu lhát… Má paměť zůstává a vzpomínky nevybledly…City ještě nezmizely…

Probral se. Vykašlal krev a z jakéhosi nepochopitelného důvodu se na ni usmál.
„Ano, zesílila jsi…“ vydal ze sebe a znovu se rozkašlal.
„Vzpomínáš si… Jinak bys mě asi už zabila…“ řekl, stále víc chraplavějším hlasem.
Je zraněný ještě z předchozího boje.
Zamračila se. Nechtěla, aby to poznal…
A co vlastně! Nemínila ho přeci litovat. Ale pohled na něj…
Nemohla se ubránit tomu pocitu, tomu nutkání…
„Ano, vzpomínám si velmi dobře. Nezapomněla jsem. Nemohla bych. “ Při jejích slovech se ušklíbl.
Jak pouhá mu musela připadat…
Promnula si pěsti, znovu se prudce a nečekaně napřáhla k tomu ničivému úderu…

A jak ráda bych si potvrdila, že ten pocit zmizel… Pocit prázdnoty, v němž tonu…
Od dob, kdy jsi odešel… A i když už ten pocit možná oslábnul, stále ho cítím v sobě…


Na poslední chvilku uskočil. Do zbytků cesty, sutin půdy a kamenů se natáhl pro svou katanu…

Děkuji, řekl jsi. Možná jsem opravdu měla mlčet…Mám mlčet. Bylo by to lehčí. Uznat to, co jsi vyslovil…
Ale já nesouhlasím. Ne, neděkuj. Protože jaký to má vlastně smysl? Dlouho jsem to nepochopila…

Rozběhla se proti němu. Znovu ta ohromná chakra v pravé ruce. Tohle mohl být rozhodující úder.
Buď on nebo ona…
Posledních pár metrů. Až teď si toho všimla. Jak mohla být tak slepá.
Zemře…
Pokusila se ho ještě zasáhnout. Odrazila ho, i přesto jí však projela ta síla…

Dal jsi mi tím naději. Tu, která se do mě vryla. Chtěla jsem ji střežit. Opatrovat, nosit ji v sobě. Aby, až se zase shledáme…Vím, hloupá naděje to byla… ale…
Tolik jsem ti chtěla říct ta slova, znovu, abys je slyšel. Aby tě přivedla zpět, vždy jsem věděla, že by to stejně nepomohlo… I dnes…

Ucítila bolest. Ne však tu, kterou čekala. I ta ji mohla usmrtit… Měla štěstí…
Nejdříve přišla ta tupá, jenž se pomalu měnila v jakousi vpíjivou, která jí křečovitě projížděla bokem…
Ne, nebyla to hluboká rána, i když z ní odcházelo tolik krve…
Pohlédla pozorně na to, čímž ji udeřil.

Co to bylo? Co to znamenalo a znamená „Děkuji…“?

Pouzdro od katany a… a slabá Chidori… Ztratil svůj meč…
Snažila se vzpamatovat. Třásla se po celém těle a nemohla nalézt rovnováhu. Podlomili se jí kolena…
Noční můra, ze které se však nelze probudit…
I on ležel na zemi. Tak přeci jen ho zasáhla dostatečně…
Měsíc se zase skryl…

„Arigato Sakura…“
Vždyť jsi věděl, že už se nevrátíš…
Musel jsi to vědět… Tak proč zrovna naděje…
Řekl jsi to snad z posměchu? Jako tu ironii osudu? Rozloučení? Tvé sbohem? Nebo v tom bylo víc? Víc, než jsem do teď tušila…
Toužil jsi mě snad znovu vidět? Chtěl jsi…?
Stále to v sobě obracím a nenalézám odpovědi, už spoustu let…

Pár metrů před sebou uviděla jeho ztracený meč.
„Ne… Ještě ne… Ne tak…“ vyslovila tiše a pokusila se vstát. Zakroutila hlavou.
Ne, protože…
Nejistými a těžkými kroky, z posledních sil, se vydala směrem k němu…

Jenže… A i kdyby… to byla pravda a ty…
To, co jsi udělal… Kvůli tomu tu přeci bojujeme…

Už byla téměř u něj. Stála a hleděla mu do očí…
V jeho tváři se objevil hořký úsměšek.
Myslel si, že to nedokáže...
Už se nemohl ani pohnout. Všechna jeho chakra byla pryč.
V ruce pevně sevřela katanu…

I přes všechny mé pocity, které byly upřímné, ač se mohly zdát více než naivní… Přes naději, jenž jsi mi možná nechtě dal a jenž mě nikdy neopustila, ti musím říct…

„Arigato, Sasuke-kun…“ zašeptala.
Ostří zasvištělo ve vzduchu. Rána však zůstala tichá, jako by v sobě skrývala důstojnost, již si možná ani nezasloužil…
Znovu se zvedl vítr a mrak odhalil bílý srpek, osvětlující krajinu.
Na tváři jí stekl další stříbrný pramínek…
„Arigato…“

4.892855
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tadayoshi-kun
Vložil Tadayoshi-kun, Pá, 2009-05-22 07:11 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Pěstitel rýže

...
....
.....
SKVĚLÝÝ ÚŽASNÝ VYNIKAJÍCÍ!!!!!!!!

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 11:14 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Hm...
ja neviem, stačí ti napísať dokonalé??? Smiling
taká stretávka by bola fajn, ale aj keď sa tak dávno nevideli...
jednoducho povedané, chytilo ma to za srdce, moc sa ti to podarilo, tomu ver a nie že skončíš, keď ja som tu iba začala Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Út, 2008-09-02 18:58 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

uuuh... moc krásný to bylo, moc. Skwěle vybraný slova a moc nadherne napsany... jsi fakt třída Eye-wink Smiling Kakashi YES mooocko se ti to powedlo Eye-wink

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Kayra
Vložil Kayra, Út, 2008-09-02 18:37 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

Super! Krásne smutné.



Kuk sem: http://zaaphod.deviantart.com/

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2008-08-30 22:16 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Eh.... WOW!!!
Nevim, co bych řekla víc.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2008-08-04 23:20 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Nádherné... Smutné, dojemné a naprosto překrásně napsané... Kakashi YES Já nevím co ti k tomu napsat... Naprosto mi došli slova... Snad jenom? překrásné!

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-08-01 20:53 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Bylo to krásné, smutné, dojemné... nevím co víc napsat...snad jen...arigato za tuhle povídku...

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-07-28 00:54 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Úžasný ... Tohle byla krásná povídka, procítěná, měla smysl, ty slova tam měly smysl ...
Bylo to smutný, ale přitom ne ... Zemřeli, ale ... Udělalas tu smrt krásnou ...
Umíš úžasně pracovat s textem ... Vážně, skvělá práce Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Út, 2008-07-22 23:37 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Sááákriš až mi to vehnalo slzičky do očí...vážně prostě náádhera...Jen tak dál..Smiling

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Po, 2008-07-21 07:02 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

bolo by super keby to takto skončilo aj mange Eye-wink fakt krásna poviedka


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-21 06:46 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tisíckrát opakované téma, ale zase úplně jiné. Umíš najít ta správná slova, která dotvoří smutek i krásu těch posledních chvil. Opravdu se ti to povedlo Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Ne, 2008-07-20 20:45 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

paani. tak to bylo uzasne. tak smutne.. ty emoce tam.. proste parada Smiling neni slov Smiling

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Ne, 2008-07-20 20:10 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

to je krasne...fakt sqvele!!! Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2008-07-20 19:50 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

To bylo taaak pěkné, procítěné, nádherná slova...jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-07-20 19:39 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

I já se přidám k těm dvěma s děkováním Smiling Děkuji za krásný zážitek s krásnou povídkou... Je naprosto a nehorázně nádherná... celou jsem ji doslova zhltla očima xDD 5 hvězdiček, a kdyby jich bylo víc, tak je máš všechny... Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-07-20 19:47 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Díky moc... Ani nevím, jak to ve mě vzniklo, zase nějaký ten pocit a potom Grief and Sorow...
Jsem moc (=moc moc moc moc moc moc moc moc) ráda, že se ti to líbí Smiling