manga_preview
Boruto TBV 09

Vládce Ohně a Hrdina z Písku 9 - KONEC

No a poslední díl je tu... konečně.

Od útoku na vesnici a smrti Gaary už uplynulo několik týdnů a skoro všichni v Listové se vrátili k normálnímu životu. Jediný, kdo se s celou situací nemohl vyrovnat, byl jejich Hokage. Naruto celé dny proseděl na vršku svojí hlavy v sousoší Hokagů. Každý den tam seděl a přemýšlel o té hrůze, kterou zažil během Chunninské zkoušky. Jedinou výjimkou bylo, když cestoval do Písečné, aby se mohl zúčastnit Gaarova pohřbu. S nikým nemluvil, a když za ním někdo přišel, tak mu odpovídal jen stručně a podrážděně.

„Už tam sedí zase,“ řekla smutně Sakura, když se podívala z okna Hokageho kanceláře. „Já už mu to ale musím říct.“
„Copak mu musíš říct?“ zeptala se zvědavě Tsunade, která věděla, jak se Naruto musí teď cítit, a tak se na pár týdnů vrátila do úřadu.
„C-cože?“ zeptala se Sakura, která si vůbec neuvědomila, že mluví nahlas.
„Ale nic,“ usmála se Tsunade. Moc dobře věděla co měla Sakura na mysli. Koneckonců byla lékařský ninja a znala ji už dlouho.

Naruto ani nevěděl kolik času už uplynulo od smrti Gaary. Jako by žil v nějakém jiném světě než ostatní. Vadilo mu, že všichni na Gaaru tak rychle zapomněli. Když o tom přemýšlel, tak si uvědomil, že tahle situace je snad ještě horší, než když zemřel Jiraiya. Tehdy to bylo také hrozné, ale alespoň necítil vinu za jeho smrt. Tentokrát se cítil odpovědný za to, že zemřel další jemu blízký člověk. Dalo by se to srovnávat i se situací, kdy on sám zabil Sasukeho, ale tehdy to udělal pro záchranu vesnice, a bylo proto lehčí se s tím vypořádat. Vzpomínal, jak se ho několik lidí pokoušelo přesvědčit, aby to už hodil za hlavu, ale on je všechny poslal do pr… do pryč.
Sai za ním přišel a chrlil na něj rady, jak si počínat při ztrátě přítele, které mu četl z té jeho knížky. Naruto mu knížku zapálil a pohrozil mu, že ho zapálí taky, jestli rychle nevypadne.
Hinata mu přinesla nějaké květiny, ale on jim přichystal stejný osud jako Saiově knížce a bylo mu jedno, že se potom Hinata rozbrečela a utekla.
Takových případů bylo víc, ale Naruta to nezajímalo. Každý den za ním chodila Sakura, ale ani ona s ním nic nezmohla, i když ji jedinou Naruto neposílal pryč.
„Jsem opravdu dobrý Hokage?“ zeptal se sochy svého otce, kterou měl po pravé ruce. „Nechal jsem umřít svého přítele.“
V hloubi duše sice věděl, že Gaara si svůj osud vybral sám, ale stejně se nemohl zbavit pocitu viny. Ze všeho nejhorší ale bylo to, že Naruta všichni považovali za hrdinu, který zachránil vesnici. O Gaarovi už se skoro nikdo nezmínil.
Vzpomněl si na jeho pohřeb. Vzpomněl si, jak Temari brečela a říkala mu přitom, ať si nedává za vinu to, co se stalo. Kankurou mu řekl to samé a ještě dodal, že měl Gaara štěstí, když potkal Naruta, který do jeho života vnesl světlo. Naruto by byl snad radši, kdyby na něj křičeli a nadávali mu, protože to, jak mu každý říkal, že za Gaarovu smrt nikdo nemůže mu lezlo na nervy.
Pozoroval západ slunce, když za sebou uslyšel kroky. Chtěl tu osobu poslat pryč, ale když se ohlédl tak zjistil, že je to Sakura.
„Ahoj,“ pozdravila ho.
„Ahoj,“ odpověděl a znovu se otočil tváří ke slunci.
„Aiko dneska udělal první kroky,“ sdělila mu tiše Sakura.
„Fajn,“ řekl Naruto, kterého nedokázala rozveselit ani zpráva o úspěchu jeho dcery.
„Už tu sedíš několik týdnů,“ změnila Sakura téma hovoru.
„Já vím,“ odpověděl jí, stále stejně lhostejně.
„Gaara by si určitě nepřál, aby ses kvůli němu takhle trápil,“ řekla Sakura opatrně. „Obětoval svůj život proto, abys ty mohl žít dál. Ne proto, aby ses utápěl v lítosti."
„To, co by si Gaara přál, se kvůli mně už nikdy nedozvíme,“ odpověděl Naruto a musel se hodně snažit aby nezvýšil hlas.
„Znám tě už dlouho, Naruto. Vím, co pro tebe Gaara znamenal. Ale život shinobiho je už takový. Smrt k němu patří.“
Naruto věděl že to, co říká, je pravda, ale to mu nějak nepomohlo k tomu, aby se s tím smířil.
„Musíš se stát osobou jakou si býval, a pro kterou Gaara obětoval svůj život,“ řekla Sakura, když viděla že se Naruto nemá k odpovědi.
„Proč bych měl?“ zeptal se a nepřestával se dívat na západ slunce.
„Protože,“ začala, ale na chvilku se zadrhla. Nevěděla, jestli je tohle ta nejlepší příležitost, aby mu to řekla, ale nakonec se rozhodla, že to udělá. „Protože Aiko bude mít bratříčka.“
Narutovi nějak nedocházelo, co to teď Sakura řekla. Jako by jeho mozek už nedokázal přijímat dobré zprávy. Po chvíli mu přece jen něco v hlavě zacvaklo na správné místo.
„C-cože???“ vyhrkl nevěřícně. „T-to jako v-vážně?“
„Vážně,“ usmála se. Po dlouhé době zase viděla toho Naruta, kterého měla tolik ráda.
„Proč jsi mi to neřekla dřív?!“ zeptal se Naruto rozjařeně.
„Čekala jsem na nejlepší příležitost.“
Naruto byl po velmi dlouhé době zase šťastný. Uvědomil si, že Sakura má pravdu. Gaara se obětoval pro něj a ne pro nějakou trosku, co se bude od rána od večera litovat. Teď navíc bude mít ještě syna a svým dětem přece musí jít příkladem. Políbil Sakuru a když se od sebe odtáhli, tak se na ni usmál.
„Napadá tě už jak by se mohl jmenovat?“ zeptala se šťastně Sakura. Naruto se nemusel ani na chvilku rozmýšlet, hned se mu v mysli objevilo jedno jméno.
„Gaara...“

Poznámky: 

4.90909
Průměr: 4.9 (88 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-06-28 16:27 | Ninja už: 5538 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Celá tahle serie byla fantastická a byla by velikánská škoda kdyby jsi nenapsal pokračování, bylo by mi to moc líto. Jinak tenhle díl byl procítěný a velice nádherně pojatý a napsaný. A ještě jedna věc nepodceňuj se.

Obrázek uživatele Temari-senpai
Vložil Temari-senpai, Pá, 2009-10-23 08:42 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

četla sem i tuhle i předchozí púovídku a musim říct že je úplně KAWAIII!!!

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, St, 2009-07-08 16:54 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

já nevimvždycky kdž tuhle serii čtu tak brečim jak mimino a to už po 4tý je strašně káááááásná Laughing out loud fnuk



Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, St, 2009-05-27 23:20 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

no ta předchozí série byla hodně dobrá ale s touhle navazující si to nezvládl a byla podle mě podprůměrná ale dá se to číst :-3

Obrázek uživatele kejt
Vložil kejt, Út, 2009-05-05 18:34 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan

moooooc tě prosím neukončuj to touto serii je to nádherný nápad napiš daší serii prosím . Já nevim že všechny heský serie jsou bud nědopsaný nebo je někdo nechce napsat pokračování Laughing out loud ale jinak je to krása píšeš nádherně Smiling



Obrázek uživatele shery
Vložil shery, Po, 2009-04-13 00:47 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Prostý občan

prave sem tozhltla celi, rekla bych ze mi prisla trochu divna... nebo spis mi bylo lito zes zaabil naruta a pak gaaru, aspon zes naruta zase ozivil Smiling ale jinak bych rekla ze na muj vkus to byla skvela povidka, moc dobre se cte a opravdu me to bavilo takze... skvela prace Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-24 12:44 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

tvoje FF série je fakt cool

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, St, 2009-01-21 20:19 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

ses ten nej a ses legenda alespon má

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Pá, 2009-01-02 18:37 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Máš dobrý povídky, ale tahle druhá se mi zdála lepší, než ta první... Ale teďka musím říct, že SEŠ zlej. Takovej nádhernej nápad a dát tomu jen dvě krátký série?! To mi absolutně nesedí...

Obrázek uživatele hammy
Vložil hammy, St, 2008-11-26 21:28 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

jezis to je tak krasny jeden znej. narutu co sem cetla fakt good

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Út, 2008-11-04 19:57 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

cela povidka proste uuuuzasna famozni !! Laughing out loud

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-11-02 19:44 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Poslední koment? Neee, já ci další povídku od tebe. Píšeš skvě+la a byla by škda, kdybys psát přestal. Takže teď si tvůj seznam akorát přiřadim mezi oblíbené a budu trpělivě čekat, až zase něco napíšeš, a já doufám, že to bude co nejdřív.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Antisha Uchiha
Vložil Antisha Uchiha, So, 2008-11-01 21:06 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 519 | Autor je: Prostý občan

Oba dva díly, byly moc krásný. Sice mě mrzí Gaarova smrt, ale jinak je to úžasný. Napiš ještě nějakou krásnou povídku a já ti ji ráda okomentuji!

Ráda bych řekla, že naruto uzumaki 2008 mi založil
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2008-10-23 14:02 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Práve som dočítal celú poviedku: SUPER.... ja síce viem že to slovo je už obohrané ale myslím si že presne vyjadruje ako sa mi páčila tvoja poviedka. V mojom prípade je úspech vôbec to že si ju prečítam lebo strašne nerád čítam, ale toto mi nespôsobovalo nič zlé práve naopak mám výborný pocit a ten pramení z perfektnej povideky ktorá si zaslúži moje maximálne uznanie a pochvalu. Viem že niesom niekto od koho sa to cení ale vážne sa mi to páčilo takže tak.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, So, 2008-10-04 17:13 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

opravdu by byla škoda kdybys už nepsal takže doufám že tě něco suprového hodně rychle napadne

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Po, 2008-08-11 18:42 | Ninja už: 6000 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Krásnej, ne nádhernej příběh. Byl dechberoucí a moc se mi líbil, byl bych rád, kdyby jsi ještě něco napsal, páč se budu těšit na vše co napíšeš. Laughing out loud

Obrázek uživatele playerx
Vložil playerx, So, 2008-08-09 00:40 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

je to suprove napis k tomu pokracovanie

Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, St, 2008-08-06 11:40 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Ty určite musiš ešte niečo napísať pretože píšeš krásne Kakashi YES a preto, že my, tvoji čitatelia,na to čakáme.tak sa láskavo rozhýb a začni písať, ved predsa pravý ninja sa nikdy nevzdáva Laughing out loud Naruto

Obrázek uživatele HoLoW
Vložil HoLoW (bez ověření), Pá, 2008-08-01 12:45 | Ninja už: 19849 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Bajecna povidka Sad Smiling

Obrázek uživatele Nia
Vložil Nia, Čt, 2008-07-24 23:29 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Úžasná povídka!!! Strašně se mi to líbilo Smiling Doufám, že si od tebe ještě někdy nějakou přečtu, byla by škoda kdyby ne Sad

Obrázek uživatele Mafarazo
Vložil Mafarazo, Čt, 2008-07-24 08:56 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

1+4 bodů ti dávám...

Obrázek uživatele tas
Vložil tas, St, 2008-07-23 23:32 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

nechce sa mi vymyslat pochvalu tak to urobim takto: precitaj si setky kladne komenty.....tak to si o tom myslim Eye-wink

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-07-20 21:37 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Co napsat, když to ti pode mnou napsali za mne? Smiling Ty prostě píšeš opravdu nádherně a tvůj styl se krásně čte. Tahle serie je a bude jednou z nejpovedenějších na Konoze. Smiling A doufám, že nepřestaneš psát, protože by mi na Konoze něco chybělo - perfektní povídky od stajana. Budu věřit, že budeš psát dál. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2008-07-20 18:45 | Ninja už: 19849 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hééj to je kráásne Smiling Neprestaň písať, bolo by toho škoda a to veľká... Si vážne skvelý spisovateľ Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-20 12:26 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Když jsi začal psát Vládce Ohně, napsala jsem, že jde o příjemnou variaci na známé téma, a že jsem zvědavá, co z toho uděláš dál. Moje zvědavost byla odměněna víc než dostatečně. Napsal jsi příběh, který splnil všechno, co se od povídky dá očekávat. Nebylo v ní nic zbytečného, všechno, co jsi napsal, mělo svůj důvod. Bojové scény jsi popsal tak, že jsem je měla živě před očima. Díky tvému způsobu psaní jsem s hrdiny cítila jejich smutek, strach i radost. Nechyběly ani vtipné chvilky. Podařilo se ti do povídky dát to, co mám ráda na celém Narutovi - tu základní myšlenku, že nejdůležitější na světě je přátelství, láska, úcta a víra v sebe a ostatní a v neposlední řadě naděje. K jednomu z posledních dílů Vládce Ohně jsem ti napsala: "Budu na tebe zlá. Jak chceš všechno, co Naruto během svých cest zažil, nacpat do jednoho, posledního dílu? Okamžitě si sedni a přepiš to, protože s tímhle příběhem se nehodlám tak brzy rozloučit." Teď to trošku změním: pusť se brzy zase do psaní, protože po tvých povídkách se mi bude stýskat Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Ne, 2008-07-20 12:18 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Byla to opravdu pěkná série,jen doufám že s tím opravdu nešvihneš protože tvoje nadání na povídky je opravdu vynikající.

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-07-20 02:55 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nádherný konec nádherné povídky... to je můj názor Smiling
Tak... byla to úžasná série... moc mě bavila, od samého začátku až do konce, protože jsi ji napsal s citem, svůj talent na psaní jsi zkrátka využil skvěle Smiling
Když skončil Vládce ohně, byla jsem jednou z těch, kteří prostě vyžadovali pokračování, ať už sám chceš nebo ne xDD... ale teď už nechci. Proč? Protože ačkoliv mi ta povídka bude scházet, ten konec je dokonalý tak, jak je... pokračování není třeba Eye-wink

Hmm... u Minatova odkazu a Povinnosti jsem psala, že bych chtěla, aby to tak bylo i v reálu... a ani u této povídky bych vážně nebyla proti Smiling

Ale abych to neprotahovala - děkuji, děkuji, žes tu povídku napsal...

P.S. Doufám, že ještě někdy něco napíšeš, byla by tebe škoda... chápu, že teď nevíš... ale jestli snad jednou ano... tak věř, že vždycky budu jedna z tvých nejvěrnějších čtenářek Smiling

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, So, 2008-07-19 22:57 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

bwhahaha nice za 5 xD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2008-07-19 21:26 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ježiš to byla úžasný série Kakashi YES ale jsem proti tomu aby jsi přestal psát! Píšeš úžasně, byla by škoda přestat když ti to tak pěkně jde !
víc nemam co dodat Smiling snad jen piš dál Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, So, 2008-07-19 20:14 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Tak toto bola jedna naprostá krása...stajan,musím sa ti poďakovať za to že si túto krásnu poviedku napísal a že som si ju ja mohol prečítať...Ešte raz ďakujem Smiling