manga_preview
Boruto TBV 08

Prví bozk 2(Naruhina)

,,Ahoj Hinata, ako sa máš??´´ spýtal sa Kiba.
,,Uh??? Huh ... dobre... a ty ???´´ odpovedala roztrasená Hinata.
,,Ale, ja sa mam dobre....nešla by si ....´´ Kiba nestihol dopovedať, keď mu do reči skočil Naruto.
,,Čavte všetci!!!! Ako sa mávate???? No,tak ma napadlo, že mam tri lístky na koncert Akatsuki punk capelli, či by ste nešli so mnou.´´ prehlásil Naruto.
,,Koncert Akatsuki punk capelli?!!!??? To si robíš blázna??? Jasan, že pôjdem!!! A čo ty Hinata??´´ vykríkol Kiba celý nadšený, že pôjde na koncert a pozrel sa psími očami na Hinatu.
,,Hmmmm, pôjdem Naruto-kun´´ *ja chcem ísť, moc chcem ísť, ale Kiba...

Večer na Akatsuki punk capelle.
,,Wooooooooooooooooooooooooooow!!!! To je skveléééé!!! Hrajú tie najväčšie hity!!!´´ Prekrikoval sa na Naruta a Hinatu Kiba.
,,Áno, je to tu skveléééé!!!´´ odkričal Naruto Kibovi.
,,Hmmmmmmm....idem na čerství vzduch..hned sa vrátim.´´ povedala Hinata dvom skákajúcim chlapcom pri sebe.
,,Idem s tebou!!´´ povedali jednohlasne Naruto s Kibom
,,Nie, nemusíte, to zvladnem aj sama.´´ povedala Hinata. Otočila sa a išla ku východu.
*Jaj... čo mám robiť??? Som na koncerte s chlapcom, čo je domňa a s chlapcom, ktorý sa mi strašne páči. Čo mám robiť????* rozmýšlala Hinato skoro nahlas.
,,Ahoj Hinata-chan!!!´´ ozvalo sa zpoza jej chrbta a ano sa bleskovo otočila
,,Čo tu robíš??? Chcela som byť predsa sama!´´ povedala s vážnou tvárou Hinata.
,,No tak ja zase pôjdem späť, pa!´´ povedal Naruto a otočil sa smerom ku vchodu.
,,Nie!! P-p-počkaj, Naruto-kun!!! Nemyslela som to tak!´´ chytila Naruta za rukáv a obrátila ho k sebe.
,,Tak ako si to myslela??´´ povedal Naruto a zasmial sa svojim frajerským úsmevom.
,,My-myslela som si, že si Kiba.´´ povedala Hinata
,,Taže on ti vadí a ja nie ???´´ povedal ironicky Naruto.
,,Áno! Vlastne, nie!!! Alebo možno???" nevedela sa Hinata rozhodnuť.
,,Hinata, pozri sa mi do očí.´´ povedal Naruto Hinate a tá sa mu do oči pozrela. Naruto ju chytil za ruky a pomaly ju začal obijímať.
*Naruto, no ták, pobozkaj ma!!!* pomyslela si Hinata.
*No ták, chlapec!!! Teraz je ta pravá príležitosť na bozk!!!*
Naruto a Hinata sa k sebe pomaly približovali, keď...
,,Hinata????! Ako si mohla???!!!!´´ zakričal Kiba, keď ich uvidel
,,Mohla čo??? Veď sme ani neboli spolu!!!´´ pohotovo odpovedala Hinata.
,,Ale ja som ťa miloval!!! A ty si sa začala ocicmávať s mojim najlepším kamarátom!!!!!"
,,Prepáč kamoš, ale keby jej to povieš skôr, že ju mïluješ, mohol si byť tu namiesto mňa!!!"
,,Naruto-kun má pravdu !!!" prisvedčila Hinata Narutovi.
,,....Už je neskoro , idem domov....´´ povedal Kiba a rozbehol sa domov.
,,Myslíš, že mi niekedy odpustí???´´ Spýtala sa Hinata Naruta.
,,Nemyslím, ja to viem!!! Zase bude dobre..´´povedal Naruto a privinol si Hinatu k sebe. Netrvalo dlho a ich peri sa spojili vjedny. Ich bozk bol vášnivý, dlhý a plný lásky. Rozprávali sa na hlave 4. hokageho až do skorého rána.....

A bol prívý bozk páru Naruhina.

Poznámky: 

A aké z toho vyplíva ponaučenie????
...skúste na to prísť sami Laughing out loud

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, Pá, 2010-08-13 15:56 | Ninja už: 5099 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

to bolo fajn ale je mi ľúto Kibu

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, St, 2009-08-19 19:44 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

Všechny moje oblíbená párování pohromadě, yay! Zajímavé, že myšlenkové pochody Hin i Sak. jsou prakticky totožné ^^.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Út, 2008-08-26 17:32 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

suppeeeeer, otravnych chlapcov neznášam. Laughing out loud

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, St, 2008-08-06 09:10 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

Ponaučení - KIba je též otravný ako Ino Laughing out loud Laughing out loud hezký, párek NaruHinu děsně žeru Kakashi YES skvěle si to vystihla Kakashi YES

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Út, 2010-08-24 17:10 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

jej diki... aj ja si prajem aby naruto skoncil s hinatou...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-01 19:54 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moja, pekne si to zase začala Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.