Vědět neznamená znát
Hodně jsem váhala, jestli to sem dát... Připadalo mi to jako něco, co… nevím, co bych si měla nechat jen pro sebe… ale co už… To tlačítko „smazat“ tam přece bude vždy… :(
Skupinka šťastně se usmívajících a povídajících si lidí… mladí ninjové, vracející se z tréninku… a další osoba, stojící opodál… skrytý ve stínu…
Víra je v životě člověka velmi důležitá, říká se… i on to věděl.
Věděl, ale neznal.
Věděl mnoho věcí, věřil jim tak moc, že to pokládal za jasnou a známou věc… ale tak to nebylo.Věděl, ale nikdy nepoznal. Neznal, jaké to je, opravdu mít přátele… přemýšlel o lásce, ale nezažil ji… přemítal o přátelství, vykládal, jak je důležité a nezničitelné… ale jak mohl vědět, že je to tak? Byly to jen prázdné teorie… teorie, které nikdy neměl možnost vyzkoušet v praxi… neuměl to.
„Tak ahoj!“
„Jasně! Uvidíme se zítra na dalším tréninku!“
„Šlo ti to skvěle!“
Pobaveně, ale přesto smutně se pousmál. Sledoval ty tři, jak se loučili… tři přátelé… byli tak... jiní.
I on je znal, i on se s nimi občas bavil… i on… pokládal je za své přátele? Možná… občas ano… ale bylo to jen jeho přání, jeho touha… prázdná iluze… nepatřil k nim, ačkoliv si to tak moc přál…
Byl jiný. Jiný než oni… ne navenek, ale tím, co měl uvnitř, jaký byl… kým byl.
Mnoho tajil, udělal mnoho chyb… chyb, které se ovšem týkaly jen jeho. Věřil, že nemá právo dělat problémy i ostatním, míchat se mezi ně… je to jako nastupovat do rozjetého vlaku - to už nejde. Ne. Oni mají svůj, již rozběhnutý život… a kdo se stará o někoho, kdo svého času zapomněl nastoupit?
„Tobě líp…Ještě pořád nezvládám Henge…“
„Ale, nepovídej… však to se naučíš, neboj….no, tak – zatím ahoj!“
Přátelé… možná jsou opravdu tak důležití… jaké to je, svěřovat se jim se svými problémy? Opravdu to tak ulehčí, jak se říká? Věděl že ano… ale zase – je to skutečně tak? Vědět neznamená znát…
Nevěřil lidem. Bál se, že když se jim otevře, tak ho zradí, nebo o ně přijde… chodí to přece tak, že?
A zrada… tu přece znal. Jednou… kdysi… myslel si, že má někoho, kdo… ale byla to chyba. Když jeden od věci čeká víc, než druzí… nemá to cenu. A kromě toho… i kdyby tu odvahu měl, tak ta nestačí. Musel by mít někoho, s kým by se o ni mohl podělit… a toho nemá. Nikoho…
Všichni nakonec odejdou, a jsi zase sám… a není nikdo, už nikdo… jen ty. Ty, jediný, na koho se opravdu můžeš spolehnout… jediný ty, který znáš všechny své sny, své touhy, naděje a smutky… ty sám.
„Díky! Tak zítra!“
Jestli se litoval? Možná… ale spíš ne. Věděl, o co přišel, věděl, že přátelství přináší mnoho, ale nepoznal, co… tak proč litovat něčeho, cos nikdy neochutnal? Navíc, lítost nemá cenu. Litují se přece ti, kteří jsou slabí… kteří neunesou nepřízeň života…
Kromě toho, uznával svou chybu… a čas se vrátit nedá… a další vlak už nepojede. Ten, který je vinen, nemá na lítost nárok, to byla jeho slova… měl pravdu? Nejspíš… on přece věděl…
Je to zvláštní, vím... moc pochvaly asi nezklidím, co? No, co se dá dělat...
Vždycky jsem se divila těm, kteří píší povídky z deprese... já nejsem depkoidní typ, ale... ta mrcha jednou chytne každýho. No, teď už se nedivím... teď už ne. No, už je mi fajn xD
O kom to je? Nevím... možná nějaká fiktivní postava, možná si tam někoho dosadíte... to je jen na vás...
Nenapadlo vám že by to celkom sadlo na Saia?Keď už na nikoho iného...
Mimochodom krásne:DNeboj...aj ja viem akú može mať depka moc:D:D
Inak povedala by som že aj ja s touto témou mám skúsenosti v živote...
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Alea - díky já ráda nutím přemýšlet xD (ha... jsem nutič xD)
Minnie - zkušenosti dávají pocity. Pocity pomáhají psát. Takže je to vlastně dobře, ta depka xD a děkuju
lady_anjelik - jsou tam nesrovnalosti xD i když, možná... nevím xD představ si, koho chceš. arigatou
Yop, depka pro spisovatele je ošklivá ... Ale bez ní by neexistovalo tohle! A tohle rozhodně není "Fuj, nečti!" ... To ani náhodou
Nádherný ... Ty vždycky umíš vyjádřit tolik pocitů ... Jde to vidět, kolik jich do těch povídek dáváš ... A taky pro to jsou tak úžasný ... Nettie, jsi skvělá pisatelka Ale to už ode mě víš
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Vědět eznamená znát...svatá pravda...a co víc k tomu říct,Ňic...je to krásné, líbí se mi to a...nutí mě to přemýšlet...
Děkuji...
San Inuzuka - j...j...j-jasně *vystrašená tou záplavou písmenek* děkuju xD
Pary - taky se dočkáš xDD
Rika - jasně xD
Ailen - když mi někdo psal, že jsou mé FF dokonalé, odpověděla jsem, že nejsou. Že každé něco chybí, ale nevím co... no, už vím. Chybí mi zkušenost s těmi věcmi co, píšu... téhle to nechybí. A proč? Protože to, co jsem napsala, doopravdy znám...
*jen nechává téct slzy po tváři* Asi se mě to dotklo víc než kohokoliv jiného, ale mám svoje důvody. nett, já ti mockrát děkuju. Napsala bych víc, ale víc než děkuju není potřeba.
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
Já teda naprosto nevím, koho si tam dosadit...nevím. Ale i přesto...je to krásné. Tlačítko smazat neexistuje chápeš? Ne u tvých FF a zvláště ne u téhle...
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
pěkný, chvíli sem si myslel že mluvíš o Narutovi když jsi tam dala to s tou přeměnou heh a to s depresí není pravda já jí ještě neměl
Ehm ehm... kdo si myslí že to neni super mega maxi giga galaktický ať zvedne ruku (OK ať napíše koment! ) a já slibuju že mu/jí ukousnu p*del!!!!! Zatim sem jenom u jedný tvý FF neviděla ty tvoje zbytečný pochyby (tys měla horečku že jo?!!! xDDD)!!! Já tě nechápu jak může člověk kterej tak skvěle píše bejt tak... hmm... *chvíle trapnýho ticha :D* sebekritickej (? ) !!! Všechny FF cos kdy napsala byly sou a navždy budou úžasný takže už žádný nesmyslný kecy OK?!!!
Tak děkuji za komentáře a za přečtení!
mno je to takové odlišné...já bych na to neměl abych to takhle napsal...ale co moc se mi to líbylo
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
Tak až na jeden malý detail rovnající se tříčlennému týmu bych řekla že je to (jako obvykle) Naruto. Ale tohle bylo fakt super, úplně živě jsem si dokázala představit, jak se cítí (další bod pro Kurio...).
nettie, nettie... když si říkala, že to sem dávat nechceš, věděla jsem, že to sem stejně dáš
Tahle povídka ve mě vyvolala tolika neznámích pocitů... něco mi říká, že tohle už jsem taky jednou zažila...ae možná to už bylo hodně dávno a na ten vlak se dá opět naskočit... stačí se jenom odhodlat a jít proti němu... zastavit ho a nastoupit...
Tlačítko "smazat" je pro tebe zakázané!!!
Je to krásný, nevím co víc psát. Ta FF je nádherná, to je asi tak všechno, co k tomu můžu říct.
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Hm... Vím, co myslíš rozjetýmy vlaky. A popravdě, taky mi jich pár ujelo...
Moc pěkná povídka, Nett
Mimochodem myslím, že je to o Sai. Jak se dostat do kolektivu, který už roky funguje? ... Ale to je jen moje domněnka, tak mi tam radši někdo hoďte spoiler
To ako tlačítko „smazat“ pre túto FF neexistuje...je to prekrásne...prečítal som to 2x po sebe a stále mi to nestačí...a ja depku mám už asi týždeň...na Príliš neskoro to bolo vidieť...
Každopádne sa toto mazať nebude!!!Prečo by sa malo!!!Je to nádherné
Nettie, takhle píšou andělé!