Jsem zpět
Jenom takové menší upozornění: je to moje prvotina, takže bych uvítala veškeré vaše komenty.
Ráno se tiše snášelo na překrásnou vesnici, na kterou ze skály shlíželo pět hlav pěti Hokagu. Nedaleko vesnice ležel kopec, na jehož vrcholu stál tmavovlasý chlapec s očima, které se zdáli být červené. Na úpatí kopce klečel blonďatý chlapec nad růžovlasou dívkou.
"Sakuro-chan," po tváři mu sjížděly slzy. "Proč? Proč jsis stoupla přede mě?"
"Víš, něco jsem si uvědomila," hlesla ztěžka Sakura, která byla celá od krve. "Sasukeho odchod jsem ještě nějak ustála, ale kdyby.... kdybys odešel ty, Naruto, už bych to nevydržela," podívala se mu do jeho modrých očí. "Miluji tě, Naruto," řekla a najednou se přestala třást. Naruto jí se vzlykem zatlačil víčka.
"Co myslíš, Sasuke?" otočil se na chlapce, který stál nad nim. "Co myslíš, muselo to zajít až takhle daleko?"
"Ale prosim tě!" mávl rukou Sasuke. "Dyť to byla jen obyčejná dě*ka," dodal, čímž přivedl Naruta do nezkrotného hněvu.
"Myslíš?" zeptal se Sasukeho, zatímco se kolem něj začala objevovat rudá chakra.
Pršelo. Velká vesnice se už nezdála tak nádherná, jako před pár hodinami. Z celé té majestnátosti zbyly jen trosky. Místo živích a čilích lidí, kteří by chodili všude možně, se všude válely mrtvoly. Kousek od vesnice ležely tři postavy. Tři dávní přátelé. Blonďatý shinobi a růžovlasá kunoichi leželi vedle sebe, ruku v ruce. Opodál ležel tmavovlasý shinobi. Sám. Stejně, jak žil.
Z dálky to celé pozoroval velký tvor.
"Jsem zpět." pronesl Kyuubi no Youkou, devítiocasý liščí démon.
No, tak to je moje první povídka. Prosím, aby to okomentoval každý, kdo to přečte. Nejsem si taky úpně jistá gramatikou, takže se za případné chyby omlouvám.
A taky děkuju za tu ukradenou chvíli, kterou jste pro mou povídku museli obětovat.
Arigato!
presne moj typ poviedky
preco je to ale v parodii ?
Môj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
eh... nevim? *letí to opravit*
A díky...
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Děkuji, děkuji moc. Pokusím se to příště rozvést, ale tentokrát to jaksi nešlo. Díky za komenty!!!
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
To je nádherné...neviem čo viac dodať...táto poviedka ma naozaj dostala
Vážne prekrásne
pěkný akorát já pár naruSaku moc nemusím!
Krása... já NaruSaku prostě neodolám
Ano, některé gramatické chybičky se našly... ale nevadí, mě záleží víc na ději, a ten je skvělý...
Na to, že je to tvá první se ti to moc povedlo... a ten konec byl nejlepší Kyuubi venku... a Sasuke mrtvý, parchant jedna ... takhle jim pořád ničit životy...
Jen, jestli ti nevadí malá rada - příště to udělej trochu delší, trochu děj rozveď... ale moc hezké... 5 hvězdiček
Btw - tak vítej mezi námi, pisálky xD
zato ja NaruSaku odolavam dokonale
ale ten kyuubi to je nieco ine... milujem ked kyuubi nici muahahahahahaha >:-D
Môj DeviantArt
Môj Tumblr
Moje YouTube
Ano, ano, moc krásné, ale krátké
jinak ten konec byl parádní, skvěle jsi to vystihla
ta povídka...je klásná sice to na mě bylo trochu rychlý, než sem se stačila vzpamatovat, byli všichni mrtví, ale je to hezký nejvíc se mi líbí konec....
to mě fakt dostalo ...chjo je mi jich líto všeckych
Jashine, to bylo nádherný! Smutné, krásné... Jak už jsem napsala, nádherný! Máš vážně talent!
Moooc vydarená poviedka, naozaj
Pekne si to zakončila, aspoň, že oni dvaja umreli spolu a on tak, ako žil...
No a Kyuubinko je vonku, skvelé
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.