manga_preview
Boruto TBV 09

Sabaku no Gaara sa zamiloval- 03 Nočná návšteva a trápne ráno

Celá červená a opretá chrbtom o dvere dostala záchvat smiechu.
Gaara sedel prekvapený nočnou návštevou, strnulo vo vani s malou kačičkou v ruke a šampónom na hlave. Len čo začul šialený smiech za dverami v jeho vnútri to začínalo vrieť.
„Aááááááááááááááááá!!!!“ zavyl.
Ale to už nočný narušiteľ a jeho smiech sa vzdaľoval. Kazekage rýchlo vyšiel z vane a zakrútený do uteráka bežal bosý k dverám svojej návštevy. Rozrazil dvere a pohľad mu padol na Sandy, ako leží zo zatvorenými očami v posteli. Zdalo sa, že spí ale prezradilo ju neúspešné zadržiavanie záchvatov smiechu. Gaara zasvietil svetlo a zložil si ruky na hruď. Sandy zdvihla hlavu, došlo jej,že nemá cenu viac nič predstierať. Posadila sa na posteľ a snažila sa tváriť vážne.
„Čo si prajete, Kazekage-sama?“
Pozrela sa do Gaarovej vážnej tváre a pri myšlienke na to čo pred chvíľkou videla vybuchla v hurónsky rehot. Dopomohol jej k tomu pohľad na Kazekageho, na polonahého Kazekageho ako so založenými rukami stojí v jej izbe. Gaara len prekrútil očami a dosť naštvane si odkašľal. Sandy konečne stíchla ale ešte stále tu bolo riziko, že opäť vybuchne.
„Zajtra ráno sa hlás u mňa, chcem si vyskúšať tvoje schopnosti, lebo si nie som istý či si schopná sprevádzať ma.“
To ju zabolelo ale pochopila čo má Gaara za lubom. Lišiacky sa zazubila.
„Samozrejme Kazekage-sama.“
Vedela, že jej to chce oplatiť, ale to sa mu nepodarí a už v duchu spriadala plán, ako ho znova poníži. Gaara sa pri pohľade na jej uvoľnenú tvár zarazil, došlo mu, že toto čudo neoblafne, ani neponíži. Zahryzol si do pery a vyšiel z izby, len čo zavrel dvere, opäť začul ten šialený smiech. Nechápavo pokrútil hlavou a vrátil sa do kúpeľne, nemal chuť dokončiť svoj kúpeľ preto si opláchol vlasy a zaliezol spať.
Ráno prišlo nepríjemne skoro. Kazekage sa zobudil dosť naštvaný, ale spomenul si, čo včera povedal tomu nevychovanému čudu a usmial sa, práve sa vyteperil z postele, keď sa dvere jeho spálne rozleteli, na prahu stálo to čudo.
Sandy sa usmievala, no len čo zbadala Kazekageho, úsmev jej zamrzol na tvári, temer okamžite vybuchla ako sopka, znova. Utierala si slzy, Gaara tomu najskôr nechápal, ona sa dovtedy zložila na zem, kľačala na prahu a opierala sa o zárubňu. Nadvihol obočie čo viedlo k ešte silnejšiemu záchvatu. Kazekage si až potom uvedomil prečo sa tak rehoce. Pozrel sa na seba a zbadal, že je oblečený vo svojom obľúbenom ružovom pyžamku s ovečkami, na hlave mal ružovú čiapočku s brmbolcom. Sandy sa smiechom už pomaly dusila, Gaara sa po chvíľke spamätal a celý červený ju vyrazil zo svojej izby. Potom sa bleskove prezliekol a vykopol dvere, Sandy zahalená v plášti pozorovala z okna ranné slniečko.

4.666665
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Ne, 2012-10-21 21:17 | Ninja už: 4376 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To je super už teraz sa rehocem .....

Obrázek uživatele .Uchiha.Sasuke.
Vložil .Uchiha.Sasuke., Po, 2009-02-09 18:23 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Kakashi YES

Obrázek uživatele .Uchiha.Sasuke.
Vložil .Uchiha.Sasuke., Po, 2009-02-09 18:22 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

xD to pyzamko a kacenky to nema chybu boha xD gaara a kacenk xD

Obrázek uživatele TenTen143
Vložil TenTen143, Ne, 2008-07-27 17:16 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

To je úžasný, sranda fakt, ta kačenka a pak pyžamko s ovečkama a růžový! Hustě!

Obrázek uživatele domvala
Vložil domvala, Ne, 2008-07-27 17:15 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Prostý občan

To nemá chybu! Kakashi YES ...nejdřív kačenka, pak pyžamo s ovečkou... Laughing out loud

Obrázek uživatele Shime-Katsumi
Vložil Shime-Katsumi, Út, 2008-07-08 20:09 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

je to užasné...dostala si ma stím pyžamom a kačičkou...hehe....myslím že by som vybuchla smiechom aj ja....rýchloo pokráčkooo...už sa moc teším....len tak dalej!!!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-07-08 15:53 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Gaara se koupe s kačenkou Smiling a má pyžamko s ovečkami Laughing out loud Jak si teď sjedná respekt u své ochranky, to by mě opravdu zajímalo Laughing out loud
P.S. máš špatně odkaz mezi 2 a 3 dílem, oprav si to, nefunguje Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!