manga_preview
Boruto TBV 10

Její pomsta

No tak jsem napsala něco dost jiného, než jsem zvyklá. Obvykle nikoho nevraždím nebo tak. Byl to ale nápad a já jsem ho prostě musela napsat. A navíc tahle povídka nemá otevřený konec, což je u mě dost divný. Ale snad se bude i tak líbit :)

Krev. Tma. Krev. Tma. Krev. Na jeho těle. Na obličeji. Na krku. Na břiše. Všude po zemi. Na ní. Na jejím obličeji. Jejích rukou. Všude. Klepala se zimou. Klečela vedle jeho bezvládného těla a její slzy rozmazávaly krev, co měla na obličeji. Její krvavé slzy skapávaly na zem vedle jeho obličeje.

Škubl sebou a celý zpocený se posadil na posteli. Sáhl na noční stolek a rozsvítil malou lampičku. Protřel si oči a vstal. Už zase. Ten samí sen.
Vlezl si do sprchy a vlažnou vodou ze sebe smyl všechen pot. Všechny ty hořké sny, které se mu zdají stále dokola. Všechny ty hořké vzpomínky.
Oblékl se a vyšel ven. Měl misi. S ní. Měli sraz u brány. Loudal se, protože měl ještě čas. Rozhlížel se kolem sebe a všímal si detailů. Všeho, co mu dosud ještě o oko nikdy nezavadilo. Proč tak najednou? Viděl vesnici jako ještě nikdy. Krásné domy, vlídní vesničané, skotačící děti. Všechno se kolem něj točilo. Vždycky si všímal jen věcí, které byli pro něj podstatné. Nezabýval se zbytkem.
Pomalu se doloudal k bráně a opřel se o ni. Ruce vrazil do kapes, jak to měl ve zvyku a čekal na ni. Slunce na něj pálilo. Bylo mu vedro.
Slunce. Horko. Čekání. Vteřiny se vlekly jako hodiny. Kde sakra je?
Začal ani né tak nervózně, jako naštvaně přešlapovat na místě. Vyndal si ruce z kapes, ještě se kolem sebe rozhlédl a pak se vydal k jejímu bytu.
Lehce zaklepal. Nic. Znovu zaklepal, tentokrát hlasitěji. Zase nic. Pokusil se otevřít dveře. Bylo zamčeno. Není doma.
Otočil se k domu zády a rozhlížel se po ulici. Pak mu vyvstal v paměti jeho sen. Na chvíli ho to překvapilo, proč zrovna ten sen, ale pak se rozešel tím směrem. K tomu místu. Obloha se pomalu začala zatahovat. Zvedl hlavu a díval se na ni. Konečně úleva od toho horka.
Pomalu se přiblížil k tomu místu. Mraky byly tak černé a husté, že vypadalo, že začne pršet. Byla tma a on ji tam uviděl. Stála naproti toho kamene.
Četla všechna jména, která do něj byla vyryta. Bylo tam i JEHO jméno. Toho HRDINY. Sama se divila, že tam je. Ano zemřel sice v boji, ale byl to boj neúspěšný. Krutý a neodpouštějící boj. Ona sama ho viděla, ale nemohla tomu nijak zabránit nebo se zapříčinit. Mohla jen sledovat. Tu ohavnost. Tu nenávist. Ten krutý masakr. Jen se jí vařila krev. Věděla, že stojí za ní.
„Tak tady jsi,“ řekl tiše.
„Ano, kde jinde by si čekal?“ odpověděla chladně.
„Nezasloužil si to, víš to. Nemusel si být tak krutý a nenávistný. Vždyt‘ on to dělal z dobré vůle,“ řekla zlostně.
„Je pozdě na to mi něco vyčítat. Stalo se,“ řekl klidně.
„Stalo se?! To je všechno?! Prostě se stalo?“ otočila se na něj zlostně. V ruce držela nůž. Než stihl něco říct, vrazila mu ho do břicha.
„Co to-“ vyprskl krev. Přímo jí do obličeje. Pomalu zvedla ruku a setřela si ji. Pevně chytla rukojet‘ nože do obou rukou. Zatlačila nůž ještě hlouběji do jeho břicha a pak s ním zatočila. Zapotácel se. Z úst prskal kolem sebe krev. Ruce mu automaticky přejely k jeho ráně a k noži.
„Ne, prosím-“ zaskučel. Prudce vytáhla nůž z jeho břicha. Krev začala stříkat všude kolem. Složil se na kolena. Ruce celé od krve držel na díře v břiše. Podíval se nahoru. Do jejího obličeje. Viděl tam jen nenávist.
„Víš co je tohle? Tomuhle se říká pomsta. Ale tu ty přece tak dobře znáš, ne?“ přiklekla k němu a přiblížila svůj obličej k jeho.
„Jenže si to asi nečekal zrovna ode mě, co? Jak kruté,“ smála se. Ano smála se mu.
„Vím moc dobře, že pomsta nikam nevede. Ale stalo se,“ řekla sarkasticky a setřela z nože krev.
Držel ránu ze které vytékala krev. Už to nevydržel. Padl k zemi. Ještě chvíli se klepal. I ona se klepala. Klečela vedle něj a klepala se zimou. Všude byla tma a krev. Z jejího obličeje skapávaly krvavé slzy. Jenže to nebyly slzy. Byly to kapky deště. Pomstila se.

The end by Haya

Poznámky: 

Asi ani nemusím říkat o koho v té povídce jde :-)

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, St, 2010-07-14 00:05 | Ninja už: 5277 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

Jak úchvatné
Představa kdy Sakura vbodne nůž Sasukemu do břicha a potom se chladným výrazem v očích a šíleným úsmevěm na rtech řekne: "Vím moc dobře, že pomsta nikam nevede. Ale stalo se..."
Ta představa se mi líbí
Nádhera Eye-wink
Umíš krásně psát..ale!
Na začátku se mi nelíbilo jak jsi opakovala "Krev. Tma. Krev. Tma. Krev." Stačilo jen dvakrát..často opakované slova to kazí

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2010-07-14 09:53 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Opakování to nekazí, naopak to vytváří atmosféru a slouží ke zdůraznění.

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2010-07-13 22:43 | Ninja už: 5457 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

páni, nevím co napsat, opravdu netradiční a velmi dobře zpracovaný nápad

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Misa the Wolf
Vložil Misa the Wolf, Čt, 2009-12-24 01:16 | Ninja už: 5294 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

páni fakt dobré,obdivuju tě

Jsem šílenej shouen-ai a yaoi fan XD

<-klik XD

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-05-08 22:17 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to je naprosto uzasne toto Laughing out loud obdivujem ta ako si to krasne napisala Laughing out loud

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Po, 2008-08-18 23:53 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Je to hezký a uzavřený konce zbožňuju! Zase perfektní! Zase perfektní! Přemejšlim, že bych si udělal, pětici nej autorů na Konoze- a ty by si mezi ní určitě patřila!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-08-06 17:29 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Tak to je opravdu dobrý!
Když to tak čtu, úplně mě to vtáhlo... Cítila jsem jeho i její pocity... A potom ty poslední slova... Opravdu moc moc dobrý!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-13 17:47 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Smutná dílka umíš, tohle se taky povedlo..., už se těším, až zase uvidím pod novým příspěvkem tvé jméno.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-07-05 22:24 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Krev! Pomsta!! Skvělá FF!! Tys ho zabila....já tě miluju (samozřejmě jen obrazně řečeno xD)...Tak tohle se mi hodně líbilo. Fakt hodně moc. 5 hvězd!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-07-04 20:37 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Ty můžeš napsat naprosto cokoliv a bude to perfektní. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-07-04 19:54 | Ninja už: 19896 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jaj další krev... sem v sedmým nebi!!! Laughing out loud Sticking out tongue Neni třeba zmiňovat jména ostatně jak vidim už se ostatní dovtípili! Smiling Moc pěkná FF!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), Pá, 2008-07-04 19:49 | Ninja už: 19896 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

preboha to je uuuuuuuuuplne krasne.... prekrasne... nemam slow Smiling ale w jednom prawdu nemas.... vyzera to tak ze zo sasukeho si urobila to na co sa hra... na cloweka ktoremu je secko jedno... secko je mu ukradnute... ale ak si ho pozornejsioe vsimate zistite ze jediny kto mu nie je ukradnuty je prawe Naruto Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud ale ako uplkne ze pecka pribeh... mas talent...

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-07-04 15:32 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

myslím, že Sasuke a Sakura? Smiling a páčilo sa mi to


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-07-04 14:32 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Myslím, že nemusíš... xDD
Krásná povídka... pomsta nic neřeší, ale je tak sladká...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-07-04 14:29 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Haynka, nie to naozaj nemusíš....
Má moje sympatie, holka, a aj ty, že si to napísala....
Krv a pomsta, dve veci, ktoré sa od seba ťažko odlučujú...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.