manga_preview
Boruto TBV 09

Zakázaná láska

Sama….. Jsem sama….. Pořád jen sama…. Nemám nic, pro co bych žila. Rodinu, lásku, kamarády…. Nic. Na tomto světě není nikdo, kdo by se o mě bál. Nikdo, kdo by ve mně věřil. Nikdo, kdo by mi řekl: „Hinato… Mám tě rád!“….
Ano, kdysi býval, ale je pryč. Odešel přesně, jako se objevil. Rychle a tiše.
Tolik mi tady chybí. Tolik mi chybí jeho silné obětí, něžné polibky a ta dvě slova. Ta, co mi dávala pocit, že i já mám pro co žít.
„Miluji tě !“ Šeptal mi vždy jemně do ucha. I já mu ty slova opakovala…. Tak ráda… Tak často. Bylo mi jedno, že láska k němu mi ničí vše okolo. Bylo mi jedno, že už nemám žádné kamarády. Bylo mi jedno, že nemám rodinu vlastně…. Tu jsem nikdy neměla…. Otec mě nikdy nebral, jako svou dceru. Nebyla jsem moc silná, ani vůdčí typ. A to jsem klan měla zdědit. Moje jediná sestra mě chtěla vypudit… Jen pro to, aby ona mohla vládnout. Ale mě to všechno bylo jedno…. Byla jsem pořád jen s ním. Kdykoliv musel odejít, cítila jsem se tak zoufale. Tak prázdně. Jako by půlka mě chyběla.
Sakura i Naruto ho neustále hledali. Přitom neměli ani ponětí, že on každou volnou chvíli tráví tak blízko u listové. Se mnou. Věděla jsem, jaká nesu rizika. I to, že se může stát….. Že kdykoliv bude muset odejít. Přesto všechno….sem si nic takového nepřipouštěla. Nedokázala jsem.
Dřív…. Byla jsem jen nicka. Nikoho jsem nezajímala. Nepochytila jsem ani sílu, ani nadání na nějakou jinou věc. Nebyla jsem výřečná ani zábavná. Byla jsem šedá myška, vždy ve stínu někoho jiného. Ale pak přišel on. A vyvedl mě z toho stínu. Ukázal mi, že já mám taky svou vlastní osobnost. V životě by mě nenapadlo, že zrovna já….. Hinata Hyuuga, se dám dohromady s ním. Vždycky jsem milovala jeho týmového kolegu Naruta, ale ten mě neviděl. Ostatně jako spousta jiných lidí. Ale on byl jiný. Vždy jsem myslela, že je jen nafoukaný, urážlivý a hrdý. Byli jsme prostě každý jiný…já slabá, on silný. Já plachá, on oblíbený. Ale něco nás i spojovalo. On neměl rodinu, ale…já vlastně taky ne. Oba jsme chtěli být jiní. Oba jsme žili ve významných klanech, přesto…jsme nebyli pro ně užiteční.
Zjistila jsem ….že je ke mě úplně jiný než k ostatním. Ke mně byl milý, přívětivý a laskavý.
I přes ta všechna rizika jsem za ním každou noc běhala. Nedbala jsem na to, že mě můžou chytit. Že by mě pak otec přinejmenším vydědil. Zajímal mě on…..
Pak se ale stala ta věc. Jedné noci byl ještě milejší než kdy předtím. Nejdřív mi přišlo, že je to všechno v pořádku. Pak se ale začal ptát na zvláštní otázky.
„Miluješ mě ještě???“
„Víc než svůj život.“
„Jak moc mě miluješ?“
„Víc než svůj život!!“
„Kdybych tu nebyl…. Co by jsi dělala ??“
„Umřela bych…. Nemohla bych žít…..“
„Ne!! To je špatně…. Kdybych tu nebyl, tak musíš žít dál !!“
„Nechápu tě…. Řekni…není ti něco ??“
„Ne, je to všechno v pořádku….“
A pak už jsme to neprobírali. Tu noc byl vážně úžasný. Něžný, milý a láskyplný. Další noc jsem opět přišla na naše oblíbené místo. Jenže on tam ještě nebyl. Čekala jsem až do rána. Nepřišel. Další noc se všechno opakovalo. Já však vytrvale čekala. Čekala na něj každou noc. Až za měsíc přinesli tu novinu. Tu novinu, co mě zasáhla do srdce jako ostrý šíp. Tu strašnou věc….
„….je mrtví….“
Myslela jsem, že zešílím. Co jen budu dělat?? Honilo se mi hlavou. Chtělo se mi křičet, plakat…. Nemohla jsem. Nikdo nevěděl, že se spolu scházíme. Po pár týdnech jsem, ale zjistila, že neodešel navždy. Jeho krev ve mně vyrůstá. Když jsem to zjistila….nedokázala jsem už zapírat. Musela jsem říct, že je to dítě jeho. Tehdy jsem se taky dozvěděla, jak vlastně zemřel. On…odešel kvůli mně. Orochimaru mě chtěl unést, aby mohl prozkoumat mou kekei genkai. A on to věděl a chtěl ho zastavit. Taky se mu to povedlo. Bohužel….už neměl dost sil na to, aby se ke mně vrátil….Kvůli mě se vzdal svého snu…své pomsty….obnovení klanu…
Jak rád by jistě byl, kdyby věděl, že ho vlastně obnovil……
To, co se stalo… v mém srdci navždy nechá velkou a krvavou díru…. Mám už ale to, proč žít. Mám tady něco, co mě nutí dál čekat. Ale jednou….jednou se znovu shledáme…. Někde jinde… Až odejdu…. Určitě se uvidíme…. Ale zatím, do té doby…
„Sasuke Uchiho…. Navždy tě budu milovat!!!“

Poznámky: 

Ehm....no....strašnýýýý xDD

4.673915
Průměr: 4.7 (46 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Po, 2009-11-16 17:22 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

omj, já taky ten pár nesnášim, ale hodnotí se povídka ne? jashine, lidi, vy ste fakt... takže... nádherná povídka, moc krásně popsané pocity, kawaii:)

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2009-01-20 17:56 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Někdo píše, že SasuHina nemá rád, v tom případě se k tomu ale nevyjadřujte sprostýma slovama (jen někteří). Já osobně mám radši NejiHina ale SasuHina je taky moc fajn. Rozhodně mi přirostl víc k srdci než NaruHina Laughing out loud a to nevím vůbec proč. Každopádně to byla krásná povídka, málem jsi mě rozbrečela Smiling. Vážně krása talente Eye-wink


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-10-04 22:32 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Nemám ráda SasuHina, ale povídka sama o sobě je úžasná. Prostě znova skvělý.


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-09-13 18:33 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Jůů, SasuHina! Asi tě miluju *-* xD
A náhodou... dyť je to bezvadný. Fakt talentík. Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-13 17:35 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže po básničce a "Generaci" jsem narazila i na tohle. Lilgaara má pravdu, někteří autoři na Konoze mají talent, a ty mezi ně patříš.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, So, 2008-07-05 16:51 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

ehm...no...díky ^_^ a když už jsme v tom...já sasukeho taky nějak nemusim xDD kámoška je ae má ráda a já to psala vlastně pro ní xDD

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, So, 2008-07-05 16:11 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

zdá se, že SasuHina se moc nelíbí a povídky s tímto párem maj čím dál tím menší hodnocení Laughing out loud jinak povídka je to opravdu nádherná... lidi z konohy maj opravdu talent na psaní povídek...

Obrázek uživatele ---Orochimaru---
Vložil ---Orochimaru--- (bez ověření), So, 2008-07-05 16:05 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ne dop***le zadny sasuke x hinata ta holka si takoviho skurvence nezaslouzi ! Pises hezky ale SasuHina je fakt strasnyyyyyyy !!!! SASUKE <<<<<<<<<<<<<<<<< SMRT !

Obrázek uživatele distanceSK
Vložil distanceSK, So, 2008-07-05 16:13 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

naprosto suhlasim je to nechutne spajat sasuke s hinatou to nepripada k uvahu

Join Soul-Arena.com - Your #1 Online Multiplayer Bleach

Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-07-05 16:03 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

COOOŽEEE???!!! Shocked STRAŠNÝ???!!! STRAAAŠNÝÝÝ?????!!!!! O ČEM TO ZAS MLUVÍŠ???!!! Puzzled Ty to vážně nemáš v hlavě v pořádku!!! Sad Laughing out loud (nééé neber to vážně!!! xDDD) Dyť je to úža fakt skvělý já nevim co říct!!! Laughing out loud Sticking out tongue A ten obrázek je... galaktickej!!! Eye-wink Ty poznámky smažeš jasný?!!! xDDD

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-07-04 18:17 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

no comment


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Pá, 2008-07-04 18:06 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

no tak k tomuto sa vyjadrovat nebudem Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, Pá, 2008-07-04 18:01 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

fakt je to úúžasné, SasuHina je zaujímavý pairing Eye-wink veľmi pekne píšeš Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-07-04 17:53 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ten obrázek znám... krása a povídka taky... SasuHina se rozšiřuje, super...

Skvělý - tedy až na ten konec, prý strašný... sebepodceňování fakt hýbe konohou xDD

Obrázek uživatele ---Orochimaru---
Vložil ---Orochimaru--- (bez ověření), Pá, 2008-07-04 17:33 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

A-S-I budu zvradcet ! chudak holka takoviho debila si nezaslouzi ! Jinak moc hezky dalo ti to asi hodne prace takze si zaslouzis 10 Smiling ale z ty posledni vety se mi chce fakt zvracet Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-07-04 17:27 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nemám slov, pilika.... Je to krásne....
Len pekne píš ďalej a nech tam dole už nevidím také poznámky, dobre? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.