manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) 12 "Hrob!"

"to nemůže být pravda..."Reagovala Hinata.
"Bohužel je.." odpověděl Ashima a Hinata omdlela.
Vzali jí do nemocnice.
"Hinato, mám pro tebe alespoň dobrou zprávu.." Řekla tiše Sakura, Hinata moc neragovala. během jednoho okamžiku se jí zroutil celý svět. Její láska, Naruto je mrtev a už ho nikdo nenavrátí zpět.
"Hinato, jsi těhotná.."pokračovala Sakura.
Mezitím se v písečné vedla obrovská diskuze.
"Hej, slyšely jste o Hokage, prej zemřel poblíž vesnice!" Řekl jeden ninja druhému.
"Jo slyšel, jediná možnost jak ho zachranít je poprosit babku Chyio aby udělala to své oživovací justu..."
"Už je stará, ta by mu možná oživila ruku.."
"A co ta její žákyně... jak se jenom jmenuje... Mirifuki.."
"Ta je mladá, myslíš že by obětovalo svůj život pro záchranu Hokageho.." Kankuro je zaslyšel a přidal se knim.
"O čem se tu bavíte hoši?"
"Ale o ničem.." Odpověděly oba dva zaráz..." Kankuro hodil uražený výraz a odešel.
"Co kdybychom jí přemluvili sami, potom by nás v listové oslavovali.." Zajásal jeden, druhý zakýval.
Hinata byla celá zaražená, tohle opravdu nečekala.
"Další dítě bez otce..." zasmutněla a pokračovala ve smutnění.
Sasuke mezitím vlastnoručně kopal hrob, vlastně se vsadili když byly mladší. Kdo zemře jako první tak ten druhý mu vykope hrob. Docela hloupá sázka.
"Naruto, ty seš ale ubožák, nechal ses sejmout nějakýma ubožákama...." Nadával Sasuke a kopal.
"Sasuke!?"
"Co chceš Kibo, nevidíš že kopu?"
"Takže je to pravda o Narutovi.."
"Bohužel ano, Okotsuki je silnější než se zdálo.."
"Okotsuki mě nezajimá, konečně budu mít u Hinaty šanci.." Pousmál se a Akamaru zaknučel ALA stydím-se-za-svého-pánička.
"ty seš ale ubohej, smrt kamaráda tě ani trochu nebere, já bulel celou noc.." Sasuke si uvědomil že se sám ztrapnil až jak to dořekl.
"Ale bere mě to, včera jsme se totálně opili.. že Akamaru!"
"HAF!"
Kobi byl mezitím v písečné, čekal až nějaký tým pujde do listové. Samotnému se mu nechtělo.
Někdo zaklepal na dveře. Kobi otevřel a byly to ti dva ninjove kteří se bavili o oživení.
"Co chcete a kdo jste?" Zeptal se jich.
"Já jsem Jimodo a tohle je Ruteki!" Oba dva byly navlečení v typycké bojové výstroji písečné listové. "Známe způsob jak zachránit Hokageho!"
"Vážně!" Kobi se rozzářil.
"Tak pojď za náma!" Ninjové odcházeli a Kobi vyrazil hned za němi. Takovou příležitost si nemohl nechat ujít.
V listové panovala ponurá atmosféra. Černé vlajky se tyčyli snad nad každým domem, rada rozhodovala kdo se stane Hokagem.
"Hokagem se musí stát někdo silný.." Prohlásila babka.
"Ale také moudrý a odvážný.." Doplnil jí dědek.
"Můžem očekavát že zaůtočí nepřítel.." Pokračovala babka.
"Pokuď byly tak silní že zabili Naruta, listová nebude problém.."
"A poté zemřem i my dva.."
"A listová padne.. a další vesnice.."
"Se budou prát o největší slovo.."
"Vypukne válka a..."
"Všichni zahynou.." Náhle je někdo přerušil. Byl to Shikamaru.
"Vy se navzájem doplňujete..?"Zeptal se jich a cítil se trochu trapně.
"Ech..."
"Ano.."
"Takže kdo se stane Hokagem...?"
"Hokagem se stane.."
"Shikamaru Nara - je silný, moudrý, a také je to zakomlexovaný lenoch !" Zasmála se babka, asi jí nedošlo že se s ním baví.
"A to by stačilo.. Já jsem Shikamaru Nara!" Zakřičel s nenávistí v obličeji.
"Takže s tebou nemůžem počítat?" zeptal se již trapně dědek.
"Zakomplexovanej lenoch nepotřebuje dělat Hokageho... Zbohem!" Řekl a odešel pryč.
Už to bylo pár dní co se zprávy o Narutově smrti donesli do vesnice. Ani ptáčci nezpívaly své ódy. Ani děti si nehráli na ninje.
Hinata se již trochu vzpamatovala, ale pokaždé když si na něj vzpoměla nebo ikdyž něco zaslechla tak se rozbrečela. Stejně to bylo i s dětmy. Ty byly na tom nejhůř.
Zvlášť Minato, s ním to bylo nejhorší. Přestal mít chuť k jídlu, hlavně nad rámenem.
Kobi se již vracel do vesnice. Vzpomínal na tu hezkou holku. Uměla to justu ale nechtěla ho použít. že její život má stejnou hodnotu jak Narutův.
Že se nezabije kvůli listové, kvůli vesnici která jí zabila bratra. Byl to sice zločinec, ale to nebyl důvod. Ve svém nitru byl dobrý, takhle to říkala ona.
Byla zaslepená láskou k bratrovi že opovrhovala v ším co mělo něco společného s Listovou, včetně toaletního papíru.
Došel se skupinkou z písečné až k bráně a tam se rozešli. Věděl kam pujde, za Rin.
Klepal na dveře než mu otevřela. Byla skleslá ale hned jak ho uviděla tam mu skočila kolem kruku.
"Kdy ses vrátil?" Zeptala se ho.
" teď, šel jsem hned za tebou, už je ti líp?"
"Už jsem se stím jakžtakž smířila, je to stejné jako když zemřel otec.."
"To jsm rád lásko.." Políbil ji s tou nejětší nežností jak uměl.
"pujdeš dál?"
"Rád.." Rin bydlela sama se sestrou v obrovským domě. Byla tadi paní domu.
"Chceš něco na pití?"
"Ne, sestra je doma?"
"není, je někde venku, ona tu prakticky jen spí.." Kobi si sedl na gauč, Rin na něj. Začali se líbat, pomalu si lehaly,jejich rty byly spojené.
"tady ne.. pojď do ložnice.." Řekla Rin a pomalu se přesunuly.
"zakomlexovaný lenoch" mezitím ležel an louce a sledoval mraky. Nic ho nerušilo, soustředil se pouze na ně.
"Já jsem prý lenoch... kdo jinej dokáže pozorovat mraky při apokalypse ! Ha nikdo jiný!" Mluvil sám se sebou, byl z toho stále naštvaný.
Sasuke stále kopal, byl štastný že se dostal co nejdál od Sakury.
"Já si lopatou kopu
asi se pobliju" zpíval si, netušil že ho někdo sleduje. Ten někdo byl Neji.
"To je ten nejhorší rytmus co jsem kdy slyšel.."Zasmál se Neji a doskočil k němu. "ty už tady kopeš pár dní...?"
"Nechci být doma se Sakurou.."Sasuke si oddychl a posadil se. "Naruto mi tady chybý.... Vždycky jsem řekl, jdu k Narutovi.. a tajně jsem zmizel pryč ale teď se nemůžu na nic vymlouvat.."
"Dostal jsem od Naruta misi, zjístit co je v tajemným balíčku pro Sakuru, nevíš o něčem?" Pobídl Neji.
"To zní zajimavě.."

Poznámky: 

Trochu blbší díl ...

4.666665
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-07-09 19:11 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Stále věřím, že Naruto přežije. Jinak skvělý díl.

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Út, 2008-07-08 10:58 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

jo jeste ten manik Kiba chce nabalovat Hinatu doufam ze se tak nestane

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-07-06 21:33 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

suppeeer ae kiba je blbyyyyyyy nenavidim ho

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Čt, 2008-07-03 21:10 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

no,sice se v tom občas ztrácim, ale je to moc pěkný Smiling