manga_preview
Boruto TBV 07

Elite Six - Kapitola 21. - Jidus-chan

Elite six

21. kapiotla

„Dejte mi svojí sílu a já se vám odměním.“ řekl a všichni Hollow se rozpadly na holou energii, kterou Aizen následně nashromáždil do jedné obrovské koule a jak řekl, tak i udělal. Luskl prsty a objevil se obrovský portál, který sahal až v nedohlednu nad mraky. Akatsuki žasly a Elite Six a jejich spojenci měli co dělat, aby udrželi své čelisti na svém místě. Ozvala se jediná reakce a to né moc hlasitý projev Revana. „A teď jsme v řiti.“

Portál nevypadal jako ty, které se normálně používaly. Byl, samozřejmě, mnohem větší do rozměrů a byl tmavý s malým světlým prostředkem. Pomalu se tam začala rýsovat postava.
„Honem! Musíme je zastavit!“ okamžitě zareagovala Minata. Ostatní se taky konečně probrali z ohromení a tak se Ichigo, Revan, Rika, Jidus, Minata a Morituri rozběhli k ohromnému portálu.
Jenom se tam přibližovali a už pociťovali strašlivou sílu Temného pána. Navíc tím procházel pěkně dlouho, to znamenalo, že přesun veškeré jeho ničivé síly, byl velice náročný.
„Jak ho ale máme zastavit?“ křikla Moruturi na své přátele.
„O to se ani nepokoušejte...“ postavili se jim do cesty zbylí Akatsuki.
„Sakra, na tohle teď nemáme čas...“ utrousil Revan.
„Jděte, my se o ně postaráme...“ Elite six se otočili. Za jejich zády stáli Naruto, Sasuke a Sakura a všichni jejich přátelé. Šestka přikývla a všichni zároveň se přemístili za Akatsuki, ale tam už na ně čekali Arrancari, které nepatrně zaměstnávali Shinigami.
„My se tam snad nedostaneme! Musíme se tam být co nejdřív a portál zavřít!“ naléhala Rika. Všichni si toho byli vědomi. Ale jak to udělat?
Minata se s nadějemi ohlédla, jestli jim náhodou nepůjde na pomoc ještě někdo... a byla nadšená a překvapená, když se k nim hnali Vizárdi se slovy:
„Nemrtvých zrůdiček už se málo a naší přátelé, které ani neznáme si s nimi poradí... my se postaráme o tyhle zrůdy...“ líp to nemohlo být a naši hrdinové už si to zase rázovali k portálu... tentokrát už jim nikdo nestál v cestě.
„Hele, něco jsme ale ještě nepromysleli... Jak tu věc kruci zavřít?“ Morituri a ani ostatní si nevěděli příliš rady.
„Ehm... já bych možná věděla...!“ ozvala se Jidus. Všichni se na ni podívali. „Říkala jsem, že jsem se něco přiučila...“ pokrčila rameny...
„A nechceš nám říct o co jde?“ nadhodil Ichigo, který už byl taky nervózní z toho portálu, co věštil zkázu.
„Jo jasně...“ usmála se, „jde o to...“ Jidus všem dala pokyny a za chvíli už se rozešli do pozic kolem portálu. Nedělali žádné pečetě, prostě jenom roztáhli ruce a začali říkat formuli, kterou se museli během chvilky naučit. Kdyby to někdo spletl, všechno by bylo ztracené.
Jejich ruce se propojily skrze tenkou fialovou niť chakry, která se mezi nimi vytvořila. Zafoukal vítr a zem, pod portálem začala praskat. Průchod se začal velice pomalu nořit do země. Ale stihnou to? Co když je to až moc pomalé, co když se Temný pán stihne vynořit?

O kus dál stále panoval tvrdý boj. Pomocníci z jiných dimenzí, ninjové, shinigami, čarodějové, vlkodlaci, upíři a tvorové, které ani nebylo možné identifikovat; všichni bojovali bok po boku. Byl to impozantní pohled... Počet nemrtvých se začal rapidně snižovat. Arrancari slábli a ani Akatsuki nebyli ve formě. Už je mohl zachránit jenom příchod jejich pána. Ale... portál, kterým přicházeli spojenci se ještě neuzavřel a teď začali přicházet i bytosti, které nevypadali zrovna přátelsky.
„Hele, Gabrieli, kde ti se tady vzali?“ ptal se Mefisto upíra.
„Zdá se, že se té papírové barbíně přece jenom podařilo poslat nějaký ten vzkaz...“ zamračil se Gabriel.
„Hm, zdá se, že tenhle boj neskončí jen tak...“ usmál se Dave.
„Tak na ně, ať nám je nepřeberou nějací jiní klaďasi...“ Mefisto se nemohl dočkat až jim nakope...

Naruto útočil na Paina ze všech sil a Sasuke a Sakura mu pomáhali jak jen mohli. O kus dál to ostatní shinobi nandávali Konan. Ta měla co dělat a bylo jasné, že už každou chvílí padne... (zase...)
„Naruto radši trošku uber...“ strachovala se Sakura, když si všimla, že má čím dál víc ocasů a oči přímo běsnící vztekem. Naruto se ale rozhodl ji ignorovat a každou chvíli se vrhal na Paina. Sasuke se rozhodl, že nezůstane pozadu a použil prokletou pečeť. A po tom, co se Sakura naštvala, protože ji ani jeden neposlouchali, měl Pain už namále. Měl ale v rukávu ještě pár triků a jen tak se nedal. Boj byl vyrovnaný a záleželo jen na tom, komu rychleji dojdou síly.

Jinde zase probíhal souboj mezi shinigami. Arrancari slábli, ale taky se nechtěli vzdát zadarmo. Vizárdové na ně tlačili a Rukia, Renji a Zaraki nezůstávali pozadu.
„Co tam provádějí tak dlouho? Už mě to přestává bavit...!“ zafuněl Renji a nemilosrdně udeřil protivníka do hlavy. Snažil se poznat, co dělá šest bojovníků stojících u brány do jiného světa.
„Myslíš si, že zbavit se něčeho takového bude jen tak?“ obořila se na něj Rukia, která jim držela palce.
„Ale vždyť tam jen tak stojí...“ brblal a mezitím padla další hlavička k zemi.
„Mlč a radši se soustřeď!“ poradila mu mile po tom, co zabila jednoho nepřítele, který chtěl Renjiho napadnout zezadu.
„No jo, no jo...“ mručel, ale v duchu se usmál.

Zdálo se, že šestce se podařilo malinko protáhnout postup nepřítele, ale naopak s pohřbením brány se jim moc nedařilo.
„Sakra Jidus, seš si jistá, že to vyjde?“ Morituri a ostatním docházeli síly.
„Nevím, ještě to nebylo ozkoušený...“ prohodila trošku omluvným hláskem a nevině se usmála.
„Jak to myslíš?! To chceš říct, že se to nemusí povést?!“ křikli Rika a Ichigo zároveň.
„Tak něco jsme podniknout museli, když jsem to navrhla, jak jste byli rádi, že máme nějaký plán...“ obhajovala se Jidus.
„Myslím, že na tom teď stejně nezáleží, když už jsme v tom, musíme to dokončit...“ utnula debatu Minata.
„Má pravdu...“ přitakal Revan a všichni se začali zase soustředit. Ale ve všech se pomalu začal zavrtávat červíček pochybností, jestli se to vůbec podaří...

No tak, nevzdávejte to... všichni jim z dálky fandili, možná hlavně proto, že doufali že až se jim to podaří, boj skončí. Jenže...

Zem se začala mohutně otřásat. Boje ustali a všichni se snažili udržet rovnováhu. Elite six, se pokoušela udržet na nohách a přitom neztratit spojení, což bylo mimořádně náročné. Jenže to začalo vypadat, že se stejně rozpojí.

„Co se to děje?!“ běsnil Pain.
„To asi tahle země, už nevydrží déle udržovat portál... Její energie je taky omezená a když ti šmejdi proces zdrželi, zem se začala hroutit...“ zavolal mu na odpověď Aizen.
„Musíme se okamžitě přesunout do jiné dimenze!“ rozkázal Pain.

„Rozpojte to! Přestaňte, musíme zmizet!!!“ křičela na všechny Rika.
„Má recht, musíme pryč!“ podpořil ji Revan.
„Jenže když proces jednou začne, nejde tak lehko přerušit...“ zakňourala Jidus.
„Cože?!“ střelil po ní pohledem Ichigo.
„Sakra co budeme dělat?!“ bědovala Minata.

„Morituri! Dost! Všechno se hroutí, všichni se začali přesouvat do Konohy!“ volal Mefisto.
„Musíte s tím přestat!“ Objevil se u nich i Sasuke.
„To se vám snadno řekne...“ zavrčela Minata.
„A to jsme se báli, abychom to nerozpojili nevědomky...“ nejraději by se chytla za hlavu Rika, ale vzhledem k tomu, že měla ruce teď už nedobrovolně zaměstnané, se jí to nedařilo.
„Zmizte! My se za vámi za chvilku dostaneme!“ odháněl je Ichigo.
„Určitě?“ nebyli si jistí jestli je tam nechat samotný.
„Běžte!“ křikla Jidus. Kluci přikývli a rozeběhli se k druhému portálu. „Dostala jsem vás do toho, tak vás z toho taky vysekám...“ řekla si sama pro sebe a začala se soustředit jak jen to šlo.
„Kai! (uvolnit)“ zkusila to... nic. „Kai!!!“ zkoušela to znovu. Za chvíli už to řvala pořád dokola.
„To asi nepomůže...“ zkonstatovala Morituri.
„Ale jo... Kai!“ začala Rika říkat zároveň s Jidus. Minata s Morituri na sebe kývli a Revan a Ichigo taktéž.
„KAI!!!“ ozývalo se celým prostorem. Země začala praskat a pod jejich nohama se začali tvořit praskliny.
„KAI!!!“ opakovali znovu a znovu.
„KAI!!!!“ skrz chakrovou niť prošlo světlo a niť začala mizet.
„Ááá! Hurá!“ povzdechla si Jidus úlevně.
„A teď se musíme dostat do Konohy!“ určil další cíl Revan.
„Ale k tomu druhému portálu se už nedostaneme!“ zakroutila hlavou Minata.
„A co tenhle? Nemůžeme to tak nechat a dovolit Temnému pánovi projít...“ uvažoval Ichigo.
„Portál stejně skončí pod zemí a s ním i ten blbej chlápek... A my taky, pokud nehejbneme!“ vztekala se Morituri.
„Jasně! Revane! Jidus!“ křikl Ichigo a oni pochopili. Stoupli si k sobě a začali dělat pečetě. Před nimi se objevil další průchod.
„Rychle!“ zavelel Revan a zdvořile dal přednost dámám. Minata, Rika, Morituri a Jidus rychle prošli. Za nimi hned Revan a Ichigo. Poslední co Ichigo uviděl, když se otočil, byl megaportál mizící v zemi a pak se brána zavřela.
Všichni se ocitli v Konoze, kde to ale nevypadalo moc příjemně. Boj se zase rozjel na plný pecky a nezbývalo, než zase začít masakrovat nepřátele.

„Hele, Jidus!“ křikl Ichigo, když se k ní dostal blíž.
„Hm?“ řekla mezitím, co poklidně jednomu blbečkovi setla hlavu.
„Příště už prosím tě nic takovýho nevymýšlej!!!“ zanadával jí a ona na něj vyplázla jazyk.

Poznámky: 

No, abych pravdu řekla, Elite six se mi fakt nepise moc dobre a tento dil to myslim dokazuje Laughing out loud (Neni moc kvalitni, ja vim...) Moc se mi nedarilo, jak vsichni poznali Laughing out loud Tak cekam na kritiku, protoze vim, ze tady JE co kritizovat Laughing out loud

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-06-14 15:19 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to v pohodě ale není náhodou už pein mrtvý ??

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-07-10 08:14 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeeeer!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-23 22:43 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Hehe...tady chce někdo facku xDD....není to moc kvalitní...nedařilo se ti...Co to meleš?!!..třeba já bych tohle nikdy nevymyslela..prostě je to super!! (nehádej se!)..a jsem zvědavá, jak naváže morituri

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Út, 2008-06-24 13:04 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Mas pravdu, ty bys urcite takovou kravinu nevymyslela, ty bys vymyslela neco mnohem lepsiho! Laughing out loud Sticking out tongue Ale diky Laughing out loud No jo, chudak Morituri, vzdycky me vynada, jak na to ma pry navazat... Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-06-23 21:18 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Holky diky Laughing out loud Ikdyz me se to proste nelibi... Ale vy proste dokazete potesit Laughing out loud Diky moc Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-06-23 20:52 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

já nemám co kritizovat!! Napětí tam bylo, hmm nějaká akce, prostě dobrý!!! Fakt se ti to moc povedlo a jak už říkala Sorafay je v tom tvůj styl!! Vím jaký to je když se snažíš přispůsoit psaní ostatním ale někdy to prostě nejde! Ale i přesto (opakuji) to bylo užasný!! Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-23 17:50 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

vôbec to nie je zlé, je v tom tvoj štýl, a mne sa to páči Laughing out loud skvelý dielik, ide ti to Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.