manga_preview
Boruto TBV 13

Na vodě 6 - Další ráno

„Neji?“ Volala Tenten.
„Co je?“ Ptal se Neji, který zrovna vylezl od sebe ze stanu.
„Neříkal jsi včera, že jsi měl k večeři kukuřici?“
„No a co má bejt?“
„A nevíš co dělá pod naším stanem?!?“ Zařvala Tenten.
„Ty k*ávo.“ Začal se Neji smát na celý kolo.
Kiba, který to všechno slyšel jenom přišel na místo činu.
„Ty jsi včera zase řádil.“ Řekl mu s úsměvem.

„Nevíte kde mám kalhoty?“ Ptal se každého Shikamaru.
Po chvíli hledání se někdo ozval.
„Tady jedny jsou, ale nevím jestli jsou tvoje.“ Zvedla Temari do vzduchu Shikamaruovy kalhoty.
„Ty jsou moje,“ zaradoval se Shikamaru. „Kde jsi je našla?“ A už si pro ně utíkal.
„Byly u mě ve stanu.“ Začervenala se Temari.
„Jak se tam dostali?“ Ptal se Shikamaru.
„Nemám tušení.“ Odpověděl Kankurou, který se vypotácel ze stejného stanu a hledal Gaaru, aby ho mohl kopnout.

„Ještě, že dneska končíme.“ Mluvil Asuma ke Kurenai.
„Tobě se tady nelíbí?“
„Docházej mi cigarety,“ Odpověděl jí smutně.

„Jestli jste mě zase rozebrali.“ To byla první slova, které řekl Sasori, když se vzbudil.
„Máte štěstí.“ Řekl Kisamemu, který ho vůbec nevnímal a balil s Itachim stany.

„Dáš si mojí speciální pálenku Kakashi?“ ptal se Gai.
Kakashi zrovna vylezl z chatky a sotva si stačil nasadit šátek přikývl.
„Hele, tekutej líh.“ A podal flašku zpátky Gaiovi.
„Chvíli jsem přemejšlel, že to vrátím,“ pokračoval Kakashi dál s úsměvem.

„Kde mám spacák?“ Rozhlížel se Shino po okolí.
„Do něj sis nab*il.“ Odvětila mu Sakura.
„Tak to bude u řeky.“ Řekl Shino a vydal se hledat spacák k řece.

„Po tom Hidaneovi jsem dostal nějakou žízeň.“ hHlásil Haku Pakunnovi.
„Možná tu něco najdem. Pojď za mnou.“ A pokynul mu tlapkou.
„Když chci tak pokaždé najdu něco k pití. Mám na to nos.“
„Seš pes tak je jasný, že cítíš různý pachy.“
„Myslíš, že jenom proto, že jsem pes tak cítím líp jak ty?“
„Má cenu na to odpovídat?“
„Ne, támhle je voda.“ A ukázal na řeku.
„Tu bych našel taky.“
„Darovanýmu psu na čumák nekoukej.“ Zazubil se Pakunn.

Všichni jakž takž sbalili a připravili se na další vyplutí.
„Musel si svoje věci spálit?“ Ptal Leader Deidary.
„Jo, teď už je potřebovat nebudu.“ Usmál se Deidara a vzal do ruky pádlo.

Akatsuki se jako prvním povedlo vyplout.
„Sasori, pojď za námi na chvíli.“ Volal na svého kamaráda Deidara.
Sasori se pokusil přeskočit do druhého člunu, ale Zetsu rafty schválně odstrčil tak Sasori skočil jednou nohou na raft a druhou do vody. Za pomoci Kisameho byl Sasori vytáhnut a nic ze sebe nepoztrácel.
„Ukradli nám Sasoriho.“ Zařval Leader.
„Tak rychle pryč než nám ho vrátěj.“ Řekl Hidan a začal pádlovat.

Většina člunů neměla schopnou posádku na to, aby pádlovala. Většina spala, nebo padala do vody, jako například Kankurou.

„Haku, jestli ještě jednou propíchneš těma jehlama člun.“ Vztekala se Temari.
„Klid, nejsem zase nekovej vůl.“ Zjišťoval jí s úsměvem na tváři.
„Píchnul jsi ho už sedm krát.“ Připomenul mu Kankurou.
„To byla pokaždé nehoda a můžu to vysvětlit.“ Bránil se Haku.
„Na mě to už nehodíš.“ Řekl ledovým hlasem Gaara.
Haku na prázdno polknul a hodil svoje jehlice za sebe.
„Genmo, ty de*ile, dávej bacha kam pliveš ty svoje jehlice.“ Vztekal se Ibiky.
„To já nebyl,“ bránil se Genma. „Tyhle ani nejsou moje.“ A ukázal na jehlice zapíchnuté v jejich raftu.

„Začínáme ztrácet.“ Hlásila Tsunade.
„Aby ne, když ty nepádluješ a chytáš bronz a Orochimaru vyspává kocovinu.“ Vztekal se Jirayia.
„Jdu podvádět. Rasengan!“ Zvolal Jirayia a už začínali dohánět vzdalující se lodě.
„Tak to si můžu zase lehnout.“ Usoudila Tsunade.

„Za jak dlouho tam nejspíš budeme?“ Ptal se Sasuke, který napůl ležel, napůl seděl a líně pádloval.
„Včera jsme ujeli velký kus cesty, takže dneska to bude jenom chvíle.“ Odpověděl mu Sai, který se rozhlížel všude kolem.
„To už tak chvátáš domů?“ divila se Sakura. „Copak ti tady s námi není dobře?“
Sasuke se rozhlídnul kolem. Naruto spal s otevřenou pusou a každou chvíli hrozilo, že spadne do vody. Sai se oháněl pádlem po všem co mu připadalo, že na něj chce zaútočit a nakonec Sakura, jejíž oči ho pořád sledovali.
„Je mi tu fajn.“ Odpověděl Sasuke se sebezapřením a pokusil se usmát, ale vypadalo to jako, když jí grepfruit.

Zabuza se dál plavil na kajaku a pokoušel se svůj meč použít místo pádla, které zlomil, když chtěl přetáhnout Pakunna za to, že mu za zboží nezaplatil.
Deidara jednou skočil dobrovolně do řeky, protože mu po krku lezl pavouk, kdyby věděl, že to byl Kisame a dělal pavouka větví, zabil by ho.
Kankurou se ještě pokusil jednou plout na jedné ze svých loutek. Tentokrát zvolil Kuroari, ale výsledek byl stejný jako s Karasu.
„Příště to vyjde.“ Říkal si.
Shino se nechal přivázat k jednomu z raftů a nechal se jím tahat po vodě. Po prvním jezu usoudil, že to byl špatný nápad. Rány se mu hojily ještě měsíc.

Konečně všichni dorazili k vytouženému cíly a jali se vytahovat rafty z vody.
„Držíš?“ Ptal se Itachi, který jistil raft dole.
„V pohodě držím,“ Odpověděl mu Hidan, který držel raft nahoře.
Po chvíli šoupání raftu nahoru Hidan uznal, že přecenil své síly.
„Pouštím, těžký.“
„Co to,“ Ze sebe dostal ještě Itachi, než byl přejet raftem a schozen do vody.
„Másla.“ Ohodnotil jejich jednání Sasuke, který svůj raft už vytáhl a šel se občerstvit do nedaleké restaurace.

„Tak výlet se nám docela podařil.“ Zhodnotil předešlé dny Jirayia.
„Mohli by jsme si to zase někdy zopakovat.“ Dodala s úsměvem Tsunade.
„Vrátili se vůbec všichni?“ Ptal se Orochimaru.
Tsunade přelétla pohledem po okolí.
„Chybí Iruka.“ Řekla zamračeně.
„Asi vím, kde bude.“ Řekl Jirayia a zazubil se.
Iruka se zatím velmi bavil v podniku určeným pro pány, kde strávil s Jirayiou noc a užil se velkých slev, ale nechtělo se mu odejít.
„Lej to do mě ať je po mě.“ Řval a kopal do sebe dalšího panáka.
„Ten si musí užívat.“ Přemýšlel nahlas Jirayia.

„Kyuubiho jsme tedy nevyhráli, ale to nevadí.“ Promlouval Leader ke svým svěřencům.
„Pokusíme se o to při jiné příležitosti.“ Přitakal Kakuzo.
„No, slyšel jsem, že chcete Kyuubiho.“ Řekl se Kakashi. „Další příležitost by jste mohli mít až bude u mě na chatě mejdan.“ A podával jim pozvánky.
„Určitě přijdeme, když je vše zdarma.“ Usmál se Sasori.
„Blbče, to se neříká!“ A Sasori dostal pohlavek od Leadera.

„Ale byla to sranda, ne?“ Ptal se Naruto ostatních ze svého týmu a všichni přikývli.

4.517855
Průměr: 4.5 (56 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, So, 2011-02-05 16:46 | Ninja už: 5074 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

bolo to skvelé, len by som rada vedela, kto získal hlavnú výhru...

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2009-08-26 19:28 | Ninja už: 6144 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ROFL xD brutální xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-09 20:33 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

to je konec? *fňuk* chjo, no ale bylo to ůža Laughing out loud

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, Po, 2009-08-03 14:27 | Ninja už: 5573 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

bolo to super....nedáš pokráčko napr. na horách?

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Pá, 2009-08-07 20:00 | Ninja už: 6301 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

mnó... možná (:

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Uchiha Joanne Jane
Vložil Uchiha Joanne Jane, So, 2009-04-18 16:43 | Ninja už: 5684 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

hehe Lol supér Laughing out loud

Kakashi YES NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!! Kakashi YES

Obrázek uživatele Noriel_Kaku-chan
Vložil Noriel_Kaku-chan, Út, 2009-01-06 22:48 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

škoda, konec. :@D doufala jsem, že to nikdy neskončí. takhle už jsem se dlouho nenasmála. Myslím, že se dožiju tak sta daceti let, ne-li víc, pokus je pravda, že smích prodlužuje život:@D

Nepředstírejte, že jste normální. Chtěli by vás léčit.
FF by Eliet, Korkode Lisa, Noriel & Torrnet

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Čt, 2008-12-18 22:06 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

...lej to do mě ať je po mě...z toho fakt nemužu! xD