manga_preview
Boruto TBV 09

Primero caminata – 04

Primero caminata – 04

Naruto s nadšením vběhl do Písečné, rozhlédl se, ale nikde nikdo…
Naruto si sundal Hinatu ze zad a rozhlížel se kolem.
„Hin, mohla by ses porozhlédnout Byakuganem?“
„Hned to bude. Byakugan!“ Hinata Byakuganem prohledávala nejbližší okolí, ale nenašla žádné známky života. Pomalu pohledem sjela až na druhý konec vesnice a ten pohled ji vyděsil. Začala se potit a třásl se jí hlas. Naruto k ní přiskočil a uchopil ji.
„Co se děje, Hin?“
„A.. Ak… Akatsuki…. drží všechny na druhé straně vesnice a pomalu je po jednom vraždí.“ dostala ze sebe Hinata a Naruto od strachu o Hinatu přešel do zuřivosti proti těm zmetkům z Akatsuki.
Nehledě na následky nebo prozrazení vyskočil na střechu nejbližšího domu a po střechách ostatních domů se vydal k popravišti. Byl jen kousek od místa a už slyšel křik a pláč. Sem tam zaslechl švih meče a padnutí hlavy na zem. Lehl si na zem a pomalu se připlazil k okraji střechy, aby měl výhled na jeho nepřátele.
Byl to Kisame a Suigetsu.
„Co tu dělá Suigetsu? Vždyť je z týmu Sasukeho, tak co dělá u Akatsuki?“ podivil se Naruto a rozhlížel se po dalších nepřátelích. Byli tu jen ti dva a to ho zarazilo. Vždyť Gaara a jeho shinobi by se jim postavili a mohli nad nimi vyhrát. Nechápal to co viděl. Pohledem hledal Gaaru nebo některého z jeho sourozenců.
Najednou mu pohled spočinul na volně ležícím těle a on poznal, že je to Gaara. Vedle něj ležel i Kankuro a jeho roztřískané loutky. Mezi nimi klečela Temari a snažila se je uzdravit, ale nebyla specializovaným lékařským ninjou, takže měla jen základní zkušenosti. Podařilo se jí nakonec stabilizovat jejich zdravotní stav a hned se zvedla k boji. Chtěla bojovat, ale byla příliš vyčerpaná.
Lidé od ní odstoupili, protože věděli co přijde. Každý kdo se těmhle dvěma postaví, tak zemře a oni si za každou cenu chtěli zachránit holé zadky.
Naruto věřil, že kdyby se všichni jako jeden muž pustili do těch dvou, tak by je porazili, ale viděl, že tahle vesnice žádnou vůli bez svého vůdce. Neexistovala zde žádná vůle ohně, jako u shinobi v Konoze. Viděl hromadu mrtvých. To byli určitě ti co se postavili na odpor, ale moc jich nebylo.
„Naruto, je tu ještě jeden Akatsuki.“ ozvalo se za ním a on uzřel Hinatu.
„Kde je?“
„Je nedaleko od tud a požírá mrtvé strážné.“ hlesla Hinata a bylo vidět, že ji je z toho nanic.
„Ať se děje cokoliv, tak tu zůstaň a nezasahuj do boje.“ poručil Naruto a zmizel.
Temari se opřela a svůj vějíř a s menší námahou jej rozevřela. Kisame i Suigetsu ji sledovali a přemýšleli jestli si mají zase špinit ruce nebo ne.
„Kisame, dáme si kámen, nůžky, papír o to, kdo ji sejme ne?“ optal se Suigetsu, ale odpovědi se mu nedostalo, protože Kisame vyrazil proti ní.
Temari se napřáhla, ale Kisame zmizel, objevil se za ní a vějíř ji vyrazil z rukou. Byla to taková síla, že i ona málem odletěla, ale udržela se aspoň na kolenou.
„Nikdy se nevzdám.“ hlesl a pomalinku se začala zvedat zpátky na nohy.
„Pro tebe holčičko už žádné nikdy nebude, protože právě teď zemřeš.“ křikl Kisame a chtěl svým mečem udeřit, ale zjistil, že v rukou nic nedrží.
„Co to?“ podivil se, ale před sebou už neviděl ani Temari.
„Chceš bojovat? Tak si troufej na někoho tobě rovného.“ ozvalo se za ním a Kisame se otočil. Spatřil jak tam stojí Naruto a přes rameno má přehozený jeho meč.
„Samehada nedovolí na sebe šáhnout nikomu než mě a to bys už měl vědět.“ uchechtl se Kisame a nechal z ní vyjet ostny, ale Naruto ji držel dál. V jeho ruce se zablesklo a Samehada svůj útok stáhla.
„Jak je to možné?“ divil se Kisame a už totálně zuřil, protože jeho zbraň byla v držení někoho jiného a dokonce mu dovolila ovládat ji.
„Stejně by se mi špatně bojovalo s tak velkou zbraní. Mám radši nějakou tu katanu po svém otci.“ odpověděl Naruto a hodil mu jeho meč.
„Tak se dejme do boje nebo mám věřit, že jsi sem jen tak skočil a budeš chtít zdrhnout k nějaké skupince spojenců, kteří ti mají pomoci?“ ptal se Kisame a Suigetsu se postavil vedle něj. Oba měli své meče přehozené přes rameno a bojové postoje.
„Ale, ale, takže na mě půjdou jen dva, ještě že se nemusím bát té kytky co nedaleko žere mrtvoly.“ hlesl Naruto a z pochvy na zádech si vytáhl katanu. Kolem ní se utvořil modrý obal, který ji dodal na ostrosti a účinnosti. Narutova chakra na katanu reagovala přímo krásně. Jeho vzdušná chakra vytvořila ty nejtenčí řezavé plátky vzduchu a střet s jakýmkoliv jiným tělesem, znamenal obrovské poškození. Naruto taky věděl, že Samehada žere chakru, takže si bude muset dávat pozor, ale přemýšlel, že i ten meč musí mít nějakou maximální kapacitu.
Postavil se do obraného postavení a vyčkával na útok.
„Jak víš o tom, že tu je Zetsu?“ podivil se Suigetsu.
„Čekal bych všechno, ale né to, že se Sasuke přidá i s jeho týmem k Akatsuki, kde byl jeho bratr, kterého zabil. Ikdyž je to lepší pokrok než zůstávat u Orochimara, který by mu ukradl tělo.“ pronesl Naruto a stále čekal jestli některý z nich nevyužije momentu překvapení. Ozvalo se zašustění a Kisame se po něm ohnal Samehadou. Naruto se zohnul a probodnul ho. Všude kolem se rozstříkla voda. Suigetsu byl hned u něj a rozsekl ho. Naruto zmizel v oblaku kouře. Suigetsu nechápal, ale v dalším okamžiku se mu tělem proletěl kunai a i on se rozstříkl ve vodu.

Hinata spěchala k Zetsuovi. Zetsu byl skloněný k jedné z mrtvol a zrovna vyjídal mozek, když se za ním Hinata objevila. Hinata se postavila do bojového postavení svého klanu a s nechutí ho sledovala.
„Postav se mi tváří v tvář, ať mě pak neobviňují z nečestného chování, když se tě chystám zabít.“ pronesla Hinata a Zetsu sebou trhl. Otočil hlavu směrem k Hinatě, ale nečekal, že na něj okamžitě zaútočí. Její dlaň narazila na jeho černou polovinu obličeje a vypuštěná chakra mu rozmetalo kus mozku a oko na totální cucky. Zetsu strašlivě zaječel, ale po chvíli se vzchopil.
Pokračování příště

4.81818
Průměr: 4.8 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, Čt, 2009-12-17 21:56 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

SUPER těšim se na dálší díl Smiling

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Pá, 2009-10-30 15:53 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrý 5/5

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, St, 2009-01-07 19:55 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

super poviedka kedy bude ďalší diel ?

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, St, 2008-12-03 22:48 | Ninja už: 5663 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

Je to supeeeer.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-09-04 18:15 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tohle chce pokračování, je to psáno opravdu hezky, když k tomu připočteme ještě smysluplný dobře vymyšlený příběh tak to nemá chybu

Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, Čt, 2008-09-04 19:07 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

bude, az budu mit cas (ted mam dost prace se skolou...)

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-09-04 19:09 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, ehm, aaale neboli teraz prázdniny? Si nemal školu, nie? xD Teda, ja ťa nechcem naháňať, ale... Laughing out loud Takže nový diel máme čakať na Vianoce, že? Ale to bude pekný darček pod stromček xDD No však ja si počkám Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, Čt, 2008-09-04 20:17 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

to ne no...to jsem zas nebyl skoro doma (to jsem taky nemel cas Laughing out loud)

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Pá, 2008-07-18 01:59 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

kdy bude dalsi dilek? pekne ste to rozjeli a ja horim nedockavosti jak to bude pokracovat...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 12:24 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no, Darkinko, tak ma napadlo, ako si na tom s pokračovaním? Eye-wink už si s tým zabojoval? Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele ExequiaS
Vložil ExequiaS, Út, 2008-06-24 17:00 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 155 | Autor je: Prostý občan

ee...neni cas...asi v utery jedu pryc, ale nez odjedu tak neco napisu a pak se uvidi...

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-06-20 21:04 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Hezký ... ale já tam stát tak mu pobl*ju zbytek Zetsuovi hlavy Laughing out loud Laughing out loud

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, St, 2008-06-18 18:11 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

teda- je to hezký, až na to s Zetsuem,z toho je mi na blití...
já bejt Hinata, tak se asi neudržim... Barf!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-18 15:47 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je ale príchod, Akatsuki v Sune, všetci sa ich boja, a veľký súboj je na scéne Laughing out loud mňamík Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.