manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 26: Sila kapitána

Dvojka zatínala do Dubosovho tela bez najmenších okolkov. Každý rez bol presne určený, ani nie moc hlboký, aby ho zabil, ani nie moc plytký, aby ho nebolel.

„Takto sa to nedá,“ zakrvavený skalpel položila na bočný stolík. Rukami rozopla jouninsku vestu, ktorú mal na sebe Dubos. Pod ňou mal čierne oblečenie s dlhými rukávmi. Vyzliekla ho z vrchného oblečenia tak, že bol do pol pása odhalený na chladnom mramore. Ako dávala dlhé tričko dole z Dubosa všimla si, že cez pravú polku tela má omotané bandáže, ktoré pokračovali až k zápästiu pravej ruky.

„Čo to je.........? Nejaké poranenie? Hmmmmm ?“ Dubos ani keby dokázal odpovedať, by nič nepovedal. Dvojka vybrala malé nožničky a začala strihať obväzy dole.
„N.....“ Z pier mu vyšlo jedno písmeno, ani to nevedel, či počul. Jeho telo bolo perfektne paralyzované.
„Čo? Ty si niečo povedal?“ Dvojka sa nahla a priložila svoje ucho na jeho pery, aby lepšie počul.
„Nechaj to....“ Vytisol zo seba Dubos s veľkou námahou. Dvojka sa pousmiala a pohladila ho na tvári s rukou od jeho vlastnej krvi.
„Nie si v postavení, keď môžeš dačo prikazovať zlatko a za chvíľku budeš mŕtvy, tak čo ti pomôže, keď sa nato pozriem neskôr?“ Znova chytila nožničky a strihala.
Pod obväzmi sa objavovalo čierne tetovanie. Bolo veľmi jednoduché ale tajomné zároveň.
„To si chcel predo mnou skryť, len ten obrázok, ale no,“ Dvojka rozstrihla posledné obväzy a videla celý obraz, bol to čierny drak otočený okolo celej polky Dubosovho tela.
„To je snáď....“ Dvojka odstúpila od stola a premerala si Dubosa ešte raz.

„Si slaboch!“ Dubos stál v absolútnej tme nevidel nič len počul hrôzostrašný hlas. Niečo sa v tme pohybovalo veľmi pomaly a strašidelne. Kapitán siahol po svojej katane, avšak do ruky sa mu dostala len rukoväť bez čepele.

„Čo to ?“ Pred Dbosom sa vynorila z tmy silueta obrovského čierneho draka.
„Nehľadáš mňa?“ Drak sa pozeral na Dubosa svojimi zelenými očami. Dubos pár krokov ustúpil. Jeho pohľad bol, ako vždy nezaujatý a nudný.
„Čo tak pozeráš? Ja tak strašne neznášam ten tvoj pohľad, ako keby ti nezáležalo na tom že ideš zomrieť. Si neuvedomueš, že ti môžem tvoju dušu premeniť na prach? Malý červík Dubos!“
Drak sa prehol a svojou papuľou zastal až pred Dubosom, kde vrčal a dýchal na neho hnusným dychom.

„Čo chceš?“ Dubos sa to spýtal bez najmenšej známky citu v hlase.
„Ja? Ja? Ty nechceš umrieť. Tak preto si ma vyhľadal!“ Vyceril svoje zuby a vytvoril najhroznejši pohľad aký by zložil na kolená i niekoľko skúsených shinobi.
„Áno, potrebujem tvoju silu,“ Dubos stále neoblomne pozeral do očí drakovi. Draka toto naozaj rozčúlilo a zareval zo všetkej sily na Dubosa, ktorému vlasy viali v obrovskom nápore vzduchu.
„Dobre, malý Dubos, ako chceš, zomri,“ Drak sa otočil a pomaly odkráčal späť do tmy.
„Keď ťa porazím, dáš mi tú silu?“
Drak sa zastavil a len jedným okom sa pozrel na Dubosa.
„Ty mňa?“ Drak sa usmial na celé ústa.
„Keď prehráš, dostanem tvoju dušu?“
Dubos presne čakal túto otázku.
„Áno,“ s ľadovým kľudom odvetil Dubos. Drak sa ešte viac usmial a zahalilo ho čudné svetlo.
„Pre toto ťa neznášam, ide ti o tvoju existenciu a ty povieš áno len tak chladne.“
Svetlo prestalo žiariť a na mieste, kde stál drak stál starý muž v čiernom kimone.
„Takto sa mi bojuje lepšie.“
Nahol hlavu a pár krát s ňou pukol. V pravej ruke dražal obrovský meč podobajúci sa na kosu. Rukovať bola len zabalená v obväzoch, aby sa dobre držala. Meč zapichol do zeme špicom a pozoroval Dubosa.
Dubos už držal v rukách svoju čiernu katanu, ktorá vyzerala komicky malá oproti jeho protivníkovi.
„Si patetický, Dubos z rodu Draka. Ani nevieš vyvolať celú moju silu keď potrebuješ, to je najsilnejší meč aký vieš vytvoriť?“ Dubos sa pozrel na svoj meč a bez zaujatia ho chytil do pravej ruky a zdvihol nad hlavu.
„Jediný úder,“ povedal Dubos a začal koncentrovať chakru. Starec sa usmial a tiež zdvihol meč. Jeho meč pri pohybe vibroval bolo vidieť že v ňom bolo nesmierne veľa chakry.
„To si celý ty, Dubos, nech je to rýchlo za nami,“ starec začal koncentrovať obrovské množstvo chakry do meča. Obaja, keď dosiahli svoj limit, pozreli sa na seba a švihli mečmi proti sebe. Z oboch vyšli dve vlny chakry, ktoré sa zrazili.

Dvojka stála nad Dubosom a pozorovala ho.
„Ty si Čierny drak z Konohy? V tom prípade.....“ Vytiahla úzky kunai a pozrela sa posledný krát na Dubosa. Švihla na Dubosa, ktorý ležal na bielom lesklom mramorovom stole svojím kunaiom. Dubos sa predtým, ako kunai dopadol, uhol. Vyskočil zo stola a dopadol pred Dvojku. Dvojka zo strachom sa mu pozrela do modrých očí. V nich videla čierny záblesk a chlad.
„To nie je možn...“ Dubos jej priložil otvorenú dlaň na brucho.
„Zhor.“
Z jeho dlane vyšľahol mohutný čierny plameň, ktorý zhltol Dvojku. Dubos stál a jeho pravicu oblizovali čierne plamene, ktoré siahali asi po ľakeť.
„To stačí starec.“
Oheň utíchol.
„Teraz si vyhral Dubos, ale raz.......“ A starcov hlas už nebolo počuť.

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Ne, 2009-05-17 16:38 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

WOW!!! Žeby ďalší jinchuuriki?

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-08-22 13:41 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, úžasné, úžasné!!! Proste dokonalosť sama, a ešte od teba, to je priam pekelná kombinácia Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, St, 2008-06-18 22:11 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

Smiling skvele Laughing out loud konecne nieco viac o dubosovi,je to naozaj zaujimavy chlapik... jaaaj...kam na tie napady chodis? je to skvele...co dodat tesim sa na dalsi diel:)
a diki za spravu Laughing out loud

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-06-18 19:32 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Super uz sa tesim na pokracko

Obrázek uživatele Orendži-san
Vložil Orendži-san, Ne, 2010-07-25 03:33 | Ninja už: 6070 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

jediná FF, ktorú tu na Konohe čítam (asi) Laughing out loud

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Út, 2010-08-17 15:57 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

dakujem Smiling

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), St, 2008-06-18 16:35 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

oooj huste...strasne je t super...len tak dalej a aj rychlo to bolo Kakashi YES a diki za pm Smiling

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, St, 2008-06-18 13:42 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

dakujem za komenty ale moc mi fandite toto neni ani tretina ako by so m to chcel Laughing out loud naj by to bolo v mange uz zhanam nato niakeho maga Laughing out loud kresliaceho Laughing out loud tak uvidime co cas prinesie

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), St, 2008-06-18 13:45 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

hej tak to bude božíííííííííííí!!!!!!!! doufám, že nějakýho kresliče splašíš Smiling

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), St, 2008-06-18 12:59 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vynikající! Asi zatím nejlepší část. Ale už by mohli najít tu Hinatu.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-06-18 10:17 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

skvěělý!!! Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-06-18 09:52 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Díky za každý nový díl. Je to otřepané klišé, ale já ho musím použít, vlastní slova nějak nemůžu najít : jsi jako víno, čím starší, tím lepší. Každá část povídky je lepší, než ta předchozí, zraješ.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, St, 2008-06-18 01:20 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

S dámami podo mnou môžem len súhlasiť vo všetkých bodoch(obžaloby našťastie nie).Napísal by som to pod ne ale jaksi to nejde zároveň pod obe..
Sora:tioež mám rád drakov a asi aj preto som to začal čítať:D
hAna:Tiež neľutujem že som vydržal..som to písal už minule ale musím to napísať znova:D

Pre takéto chvíle ma baví žiť akože sa samovrah volám!xD

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-06-17 22:12 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Já se vždycky tak hrozně těším na další pokračování... Je to jako kdybys se svou povídkou čaroval. Díl od dílu ses zlepšoval a stále zlepšuješ. Jsem ráda, že jsem tou cestou zlepšování mohla projít s tebou a vím, že po ní půjdu dál.
Čaruješ nejen se slovy, svými postavami a úžasným zajímavým dějem... Čaruješ se svými čtenáři tak, že zkrátka nedokážou přestat číst. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-17 22:02 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super časť, takže dráčik v Dubosovi, hm... milujem dráčikov Laughing out loud no Dvojka dostala, čo chcela Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Motofoko
Vložil Motofoko, St, 2008-10-08 13:54 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 930 | Autor je: Prostý občan

Presne tak...

Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...