manga_preview
Boruto TBV 09

Láska je jako sen 1

Další výplod mé fantazie. Díky za komenty
,,Ještě 2 metry.“ řekl si Sasuke před bránou Konohy.
,,Hej, tebe znám, nejsi ty ten slavný Sasuke Uchiha?“ vykřikl Izumo.
,,Jo, jsem.“ odpověděl Sasuke.
,,Tak tě vítáme zpět, ale musíš dojít za Hokagem. Naruto tě jistě rád uvidí.“ mrkl na něj Izumo.
Sasuke se tedy rozešel k budově Hokage.

,,Sakra, už jsem měla být u Naruta!“ nadávala Sakura, když zamykala svůj byt. Bydlela totiž v třinácti patrovém paneláku až nahoře. Rychle sjela výtahem dolů. Jakmile vystoupila použila nějaké jutsu a už byla u Naruta v kanceláři. ,,To je dost, že jsi tady!“ usmál se Naruto. Někdo zaklepal na dveře. ,,Dále!“ řekl Naruto. Dotyčný tedy vstoupil. Narutovi spadla překvapením čelist.XD. ,,Sa-Sasuke?!“v ykvíkl.
,,Co?“otočila se Sakura. V tu chvíli jí zamrazilo.
Sasuke se usmál. To u něj nebylo obvyklé. ,,Jsem zpátky.“ pronesl směrem k Narutovi.
,,J-jasně.“ zazubil se Naruto.
,,Ty ho jen tak necháš v naší vesnici? Vždyť je to hledaný ninja?“ zamračila se Sakura.
,,To je to, o čem jsem chtěl s tebou mluvit, Sakuro. Sasuke totiž zabil svého bratra, tudíž by měl být ve vesnici označován jako “Hrdina Konohy“. řekl Naruto.
,,Hm..chápu!“ řekla Sakura. Sasuke si jí pořád prohlížel. Cítila na sobě jeho pohled. ,,Co na mě tak civíš?“ vyjela po Sasukem Sakura.
Sasuke se tímto vrátil do reality. ,,Já na tebe necivím.“ dodal.
,,No tak můžeš jít domů Sakuro. Večer tě čeká překvapení. My tu, se Sasukem, potřebujeme něco vyřešit.“ usmál se Naruto.
,,Tak ahoj.“ řekla Sakura a odešla.
,,A teď přejdeme k tomu překvapení...“

,,On se tak změnil... Proč si mě tak prohlížel? Že by... Ne! To ne! On? Nikdy!“ honilo se Sakuře hlavou. Ani nevěděla jak a stála u dveří od svého bytu. Odemkla a vešla. ,,Teda tady je nepořádek. Musim to uklidit než přijde to překvapení.“ řekla si sama pro sebe. Skončila až v ložnici. Měla nádhernou ložnici. Byla růžově vymalovaná a po stěnách byli všude možně nalepeny fotky Sakury a jejích nejlepších kamarádek. ,,Tak a jdu si dát koupel.“ řekla si Sakura, když doupravila poslední detail. Vlezla do napuštěné vany a užívala si ty krásné chvilky.

Najednou někdo silně zazvonil. Sakuru to vytrhlo ze snění. Obalila se jen tak ručníkem. Otevřela.
,,Ahoj Sakuro.“ usmál se Sasuke, když se na ní podíval.
,,A-ahoj, Sasuke.“ zčervenala Sakura. Nastalo trapné ticho.
,,Ehm, no,“s nažil se to nějak prolomit Sasuke.
,,Kde je vlastně to překvapení?“zeptala se ho Sakura.
,,Stojí před tebou.“ odpověděl Sasuke.
,,No, a co pro mě ty, máš znamenat?“ řekla.
,,Naruto, mi řekl, že u tebe budu bydlet.“ odvětil.
,,Cože?!“vykřikla Sakura na celý panelák. Až se jí Sasuke lekl. Přeměřila si ho od hlavy až k patě. ,,No, tak dobře, ale ne, že se budeš chovat jako prase. Nehodlám po někom jako jsi ty uklízet.“ souhlasila Sakura. Pozvala ho dál.
,,Máš to tu hezký.“chválil Sasuke.
,,Díky.“usmála se Sakura.

Večer, asi v jedenáct šli spát. Jenže na co Sakura úplně zapomněla, bylo spaní. Kde bude Sasuke spát? Měla jenom dvoulůžkovou postel. ,,Mám návrh. Když se ke mně v noci nebudeš lísat *což stejně budeš* a nebudeš mě schazovat z postele, tak můžeš spát se mnou.“ navrhla Sakura s mírným začervenáním. ,,Dobře.“ odpověděl Sasuke.
Zalehli. Leželi k sobě otočení zády. ,,Ona je tak krásná... Sakra Sasuke to nejsi ty! No právě že to nejsem já...“ přemýšlel Sasuke.
,,Já to nechápu... Zítra Naruta asi zabiju... Vždyť Sasuke riskuje svůj život, co když se neovládnu a všechno vyjde na povrch... Ne, nikdy se nesmí dozvědět znovu o mé lásce k němu... Ale co když...“ přemýšlela zase Sakura.
Sasuke se v noci vzbudil. V Sakuřiném objetí. ,,A pak kdo se ke komu lísá... Teda Sakuro, ty se nezdáš...“ usmál se nad touto myšlenkou Sasuke. Nechal to plavat a usnul.

Ráno se probudil sám. Sakura mu připravila snídani. Za chvíli někdo zazvonil. Sasuke zrovna vycházel z ložnice, takže na něj bylo dobře vidět. Sakura otevřela. ,,Jé ahoj holky.“ zdravila Ino, Hinatu, Temari, TenTen a Veru. Ti žasli tím, že vidí Sasukeho.
,,Ó, Sakura si našla chlapa.“ smála se Hinata. Sasuke se krásně usmál. (sry za to neustále usmíváníXD)
,,N-ne, tak to není, Naruto ho sem poslal, aby tu u mě bydlel. Nemáme spolu nic společnýho.“ nesouhlasila Sakura.
,,A jakto, že s ním spíš?“zeptala se TenTen.
,,N-o já víte.“ zasekla se Sakura. Všimla si holek podezíravých úsměvů. ,,Hele, takhle to není já nemám jinou postel než tu mojí a přece bych Sasukeho nenechala spát ne zemi, ne?“ vyjádřila se ke svému činu.
,,Jo jasně, ale stejně mi pořád vrtá hlavou, proč se Sasuke na tebe pořád usmívá?“ řekla Vera.
,,To ví asi jen on.“ odpověděla Sakura.

4.764705
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Čt, 2010-04-08 20:27 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Sugoi Smiling idem ďalej dattebayo Kakashi YES

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2008-08-03 15:57 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

jj, supeeer, pokráčko!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Ne, 2008-08-03 15:05 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

skvelé pekne to začína Smiling

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-06-22 00:21 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

joooo, skwělééé, honem pokráčko!

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Tez
Vložil Tez, Pá, 2008-06-20 21:55 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Dobré, doufám, že brzy přidáš další díl protože je to skvělá povídka Eye-wink. Už se těším na 2. díl

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-18 14:02 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no pekne, Sasuke sa vrátil a býva u Sakurky Laughing out loud hm a stále sa usmieva, zaujímavá predstava Smiling

spravila som ti v tom malú úpravu, dala som ti priame reči zvlášť na riadok, dobre? Takto sa to lepšie číta, hm a za úvodzovkami býva medzierka Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.