manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto Sensei 1 - Prolog

Príbeh sa odohráva v dobe keď Naruto úspešne zložil skúšky a Tsunade mu pridelila tým ktorý má viesť. Je to cca 15 rokov po Shippudene. Čiže, pomaly už má každý vlastný tým plný Geninov. Narutovi pripadli traja: Hyuuga Kaori dcéra Hyuuga Nejiho a Tenten, Sarutobi Sumaru syn Asumy a Kurenaj a Namikaze Misumi syn Uzumaki Naruta a Hyuuga Hinaty. Tak to by bolo zloženie týmu.

Bolo celkom pekné dopoludnie, všade v Konohe bol kľud a ticho, no až na výnimky. Tieto výnimky sa nachádzali na Akadémii a čakali na svojich nových Senseiov, ktorý ich mali učiť po zložení Geninskej skúšky. Jeden tým, bol však prekvapivo veľmi hlučný, v tom týme boli traja nový geninovia Listovej a už sa nevedeli dočkať učiteľa.
,,Kde do čerta toľko trčí?" Ozval sa Misumi.
,,Ja neviem, veď musíme počkať on sa tu určite ukáže. Potom sa ho to môžeš spýtať." Odpovedala mu na to Kaori.
,,Ale skutočne to už začína liezť na nervy, mal tu byť už pred pol hodinou." Ozval sa posledný a v tom do dverí vošiel, kto iný ako Naruto.
,,Oci? Čo tu ty robíš?" Spýtal sa prekvapený Misumi.
,,Odteraz bude na teba dávať pozor aj na misiach. Ešte šťastie že sme nedostali môjho otca." Ozvala sa tichšie Kaori.
,,No tak kľud decká môj nápad to nebol všetko určila Piata, tak budte ticho a nasledujte ma a buďte konečne ticho lebo to sa nedá počúvať." Povedal Trochu naštvaný Naruto lebo mu nikto nepovedal že bude učiť svojho syna. Nikto potom čo dohovoril nemal žiadne námietky tak vyrazili na cvičisko. Došli práve na to cvičisko kde bol aj Naruto kedysi keď bol Geninom. Posadil si svojich zverencov pod pne, ktoré tam ešte stále boli a stále vyzerali rovnako.
,,No takže je na čase aby sme sa predstavili. Poviete mi ako sa voláte, prečo sa chcete stať shinobi a aké su vaše záľuby." Potom si sadol oproti nim. Prvá sa k slovu prihlásila Kaori.
,,Volám sa Hyuuga Kaori, chcem sa stať kunoichi preto že v celej rodine mám len shimobi tak sa mi to zapáčilo, mojim snom je stať sa tak dobrou ako môj otec Hyuuga Neji. Moje záľuby sú okrem cvičenia a kamarátov, asi len prechádzky po Konohe." Dopovedala a s tým sa jej rozžiarili oči. Ďalší narade bol Sumaru.
,,Ja sa volám Sarutobi Sumaru. Chcem sa stať shinoby preto, aby som bol ako môj otec je pravda že ma vychováva Shikamaru ako vlastného syna. Lenže stále to nieje ono a aspoň takto sa chcem priblížiť svojmu otcovi Sarutobi Asumovi. Moje záľuby sú najme pomáhanie mame a stretávanie sa s krstným." Z jeho reči bol cítiť smútok, keď spomenul svojho otca ktorého ale pomstil Shikamaru. Nakoniec ostal Narutov syn.
,,Volám sa Namikaze Misumi. Chcem sa stať novým Hokage tejto dediny (všimli ste si tú podobnosť?)" V tom ho však prerušil jeho otec.
,,A nemyslíš si že by si najprv musel poraziť mňa alebo Tsunade? Ona je totiž ešte stále Hokage a keď neporazíš mňa ako by si chcel poraziť ju?"
,,Nad tým som nepremýšľal ale ja ta porazím ocko. Moje záľuby sú prechádzky po Konohe, jesť Ramen, cvičiť s mamou a celkovo je toho veľa." dokončil Misumi. Potom sa Naruto postavil ale hneď sa ho začali pýtať na to isté čo on ich.
,,Sensei a prečo ste vy Shinoby?" vykĺzlo im naraz.
,,No viete, je to takto. Kedysi pred dvadsiatimi rokmi na Konohu zaútočil Kyubi." Naruto sa pozrel na skalu v ktorej bol vytesaný jeho otec.
,,Boje boli ukrutné a pomaly všetkým shinobi dochádzala chakra a nedokázali z démonom bojovať. V tom sa tam objavil Namikaze Minato známejší ako Yondaime Hokage a líšku zapečatil do malého chlapca, pričom sám položil život za ochranu dediny. Jeho túžbou bolo aby každý v dedine toho chlapca bral ako hrdinu, ktorý ich zachránil pred istou skazou. Jeho sen sa však nevyplnil, každý sa toho chlapca bál, pretože každý v ňom videl len kyubiho čo on nebol. Tým ho kompletne zavrhli..." v tom ho prerušila banda.
,,A čo to má spoločné s tým prečo ste sa stali shinoby." Vyhŕkli na neho ďalšiu otázku.
,,Dobre tak to nebudem naťahovať, totiž Yondaime bol môj otec a kyubiho zapečatil do mňa. Tým že každý mnou opovrhoval a bral ma ako démona som si určil cieľ stať sa Hokage, aby ma každý rešpektoval a bral ma takého aký som. Shinobi som sa stal vlastne len preto že som chcel aby som nebol sám, to že som synom slávneho Minata som sa dozvedel až oveľa neskôr. Stačí vám to ako odpoveď na vašu otázku?" Všetci ostali udivený čo im práve sensei povedal, dokonca aj Misumi, ani on o tom nevedel. Jeho otec o tom nikdy nehovoril tak ostal asi najviac prekvapený on. Naruto sa potom postavil a otočil sa im chrbtom.
,,Takže pre dnešok to ukončíme. Zajtra príďte sem na cvičisko o šiestej a neraňajkujte. Budete mať tréning prežitia, zvyšok sa dozviete zajtra." Potom zmizol v oblaku dymu. Jeho študenti ostali ešte chvíľu sedieť čo Naruto pozoroval s opodiaľ. Po chvíli sa však rozpŕchli domov. Potom sa aj sensei vzdialil do budovy Hokageho. Zaklopal na dvere a po chvíli sa ozvalo vstúpte. Tak vošiel dnu.
,,Tsunade sama, prišiel som ohľadne týmu 5 v ktorom som senseiom. Chcel som sa spýtať či nebude vadiť ak ich preverím trošku drastickejším spôsobom?" Tsunade ostala prekvapená veď v tom týme bol aj jeho syn.
,,Môžeš len nech sa im nič nestane, nechcem tu mať kvôli tebe Shikamara a Nejiho."
,,Hai. O to sa nemusíte báť." Potom opäť zmizol v dyme.

Medzitým u Nejiho doma...

,,Oci, oci. Hádaj koho sme dostali za senseia?" vybehla na Nejiho jeho dcéra.
,,No ja neviem, tetu Hinatu? Alebo ešte lepšie Leeho?" Spýtal sa prekvapene.
,,Nie, ocko dostali sme Namikaze Naruta."
,,Koho?" Spýtal sa prekvapene Neji (asi mu troška stála na vedení).
,,No Namikaze Naruta, veď vieš manžela tety Hinaty." Konečne to malá Kaori vysvetlila svojmu otcovi.
,,Kaori, nerád ťa sklamem ale on je Uzumaki Naruto je pravda že po otcovi by mal meno Namikaze, ale dostal meno po matke. Ale som rád že ste dostali jeho, je totiž jeden z najlepších shinoby Konohy." Odpovedal jej.
"Ja viem oci, a zároveň je taký pekný. Ani sa nedivím tete že sa doňho zaľúbila. Škoda je len že aj Misumi je taký pekný, len je to bratranec."
,,Ale no, hádam si sa nezaľúbila?"
,,Ale nie oci, na to som ešte mladá a Misumiho vidím takmer každý deň to by nebolo ono." Pri rozhovore ich vyrušilo volanie s kuchyňe.
,,Obed." Zvolala Tenten a dala sa do prestierania. Po obede išla Kaori za kamarátmi vonku.

..U Kurenai..

,,Strýko Shikamaru, neuhádneš koho sme dostali za senseia." Ozval sa malý Sumaru zak že to počula až jeho matka.
,,No nemám ani potuchy kto by to mohol byť." Pritom si pomyslel ,,To je otrava.
,,Čo ja viem, tak bolo 10 týmov a tie boli rozdelené medzi senseiov: Hyuuga Neji, Rock Lee, Hyuuga Hinata, Uzumaki Naruto, Aburame Choji, Haruno Sakura, Maito Gai,Yamanaka Ino, Sai a ešte pokiaľ sa nemýlim tak Tenten. Ostáva na tom koho ste dostali."
,,Strýko, my sme dostali Namikaze, ups Uzumaki Naruta. Vlastne prečo ho volajú Uzumaki keď je synom Namikaze Minata?" Celý prekvapený s toho čo mu Shikamaru práve povedal ostal len stáť ako prikovaný.
,,Vieš synček, aj ty si sa mohol volať po mne, ale chcela som aby si mal aspoň nejakú pamiatku na svojho otca." Odpovedala mu Kurenai.
,,Dobre tak ja sa idem pripraviť na zajtra tak čau." Čo to dopovedal odišiel. Potom sa strhol rozhovor medzi Kurenai a Shikamarom.
,,Počuj nevieš prečo dostali práve Naruta?"
,,Ani neviem možno preto že patrí k najlepším shinoby konohy, ale to bolo na rozhodnutí Tsunade." Odpovedal jej Shikamaru nezaujate.
,,No tak ja sa už poberiem domov lebo ma tam čaká syn a zasa bude mať také otázky ako Sumaru.

Čo sa odohrávalo doma u Hinaty a Naruta sa dozviete v ďalšej časti s názvom Tréning začína.

Poznámky: 

Poprosím komentáre a všetko čo k tomu patrí, síce zatiaľ to nieje nič moc no uvidím kam to bude smerovať.

Docasne pozastavene z dovodu Nedostatku napadou na dalsi diel.. zbytocne by to bolo prilis kratke.

Zvyšok príbehov nájdete tu

4.675675
Průměr: 4.7 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zilka2001
Vložil zilka2001, Ne, 2014-02-09 21:17 | Ninja už: 3737 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Super diel dobry napad len mi trochu vadí že nieje príbeh ktorý by vysvetlil Naruto a Hinaty inak super diel

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2010-07-28 13:53 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Nápad dobrý!....ale mne sa to nepáči, okrem nových postáv je tam všetko čo uz bolo v Narutovi.
Chcelo by to vymyslieť niečo nové, veľa veci mi tam pripominalo Naruta. No však to bol Naruto Eye-wink
Ďalej koľko mali ti Genniny rokov? 12 asi tažko skôr 3 Laughing out loud
Naruto by musel mať min 30 rokov aby učil generáciu svojho syna Laughing out loud

Ďalšia vec je, že o Asumovo dieta sa má postarať Shikamaru, on ho má učiť... dostal ho nastarosť on!
A celkovo to bolo nemasné neslané... takže by to potrebovalo prerobi Sad

Tot môj názor!...Nič v zlom, ale si to príliž okopíroval podľa Anime

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Pá, 2010-02-12 16:54 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

celkom povedená prvá časť až na tie roky...ale inak je to na prvý diel ok. som zvedavý čo bude dalej.

Obrázek uživatele kairi
Vložil kairi, So, 2009-08-08 22:11 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Takže Naruto má 20 rokov, a kedy stihol toho syna???
neviem, neviem, nevychádza mi to.....

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Ne, 2009-08-09 00:20 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

no vlastne ani mne.. som si to uvedomil neskor. nejak to upravim aby to vychadzalo.. dajme tomu ked postupia na akademiu 7 rokov atd.. nejak to prepocitam a upravim

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Pá, 2009-08-07 23:09 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

pokusim sa ho sem dat co najskor.. len som mal nejake problemy s internetom a pc.. nestastnou nahodou sa mi sformatoval disk s ulozenymi data.. coz bol Naruto Sensei, Naruto krôčik k Hokagemu a Minatov život. takže pokusim sa co najrychlejsie sem nahodit veci.. zatial niesu kompletne.. pretoze toho bolo vela

Obrázek uživatele Gonaki
Vložil Gonaki, So, 2009-07-04 20:14 | Ninja už: 5454 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný... bude někdy vubec ten další díl?...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2008-12-23 00:47 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

začíná to fakt super jsem vědav jestli bude pokráčko

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-20 17:47 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

začíná to více než slibně Eye-wink

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Ne, 2008-07-13 15:59 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Paráda, paráda, paráda!!! Super ti to ide, vážne si talent! CHisaii

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-06-19 22:07 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Není to vůbec špatný. Smiling Další kapitolka bude ještě v úpravě o trochu lepší, viď? Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-19 21:53 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hm, páči, páči sa mi Laughing out loud len prečo sa volá Namikaze Misumi a nie Uzumaki? prečo až ob generáciu?

inak, keď budeš mať čas, doplň si čiaročky a mrkni sa trošku na úpravu, dobre? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Pá, 2008-06-20 16:28 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

ta to Namikaze malo byť na počesť jeho otca.. no ta tak ma napadlo..

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Ne, 2008-06-15 22:07 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Dúfam že sa bude páčiť aj tento výtvor ako ostatné