manga_preview
Boruto TBV 10

Sázka

“Ty sušenky jsou nějaký divný,” ošíval se Sasuke.
Sakura seděla na gauči a přepínala znuděně programy: “Jaký sušenky?”
Naruto ležel na zemi, právě prohrál souboj o ovladač. Sasuke si ještě ukousl kus z modré tyčky a zbytek hodil na stůl.
“Sasuke, tohle se dává do záchodu,” řekla Sakura.
Naruto si taky hryzl: “No jo, fakt to není sůša.”
V televizi právě běžela reklama na nejnovější Icha Icha: “Zaručeně ji dostanete!” hlásal titulek, nebo taky “Nejzvrhlejší ze všech!”
"V bedně je zase úplný..." Sasuke nedokončil větu a sedl si také na gauč.
Než se však stačil dostat k Sakuře, skočil mezi ně Sai.
"Za chvíli mají dávat přírodopisný film o veverkách," vytrhl Sakuře ovladač z ruky.
Naruto se zvedl ze země a vyškrábal se také na pohovku: "Teda, ty filmy jsou hrozný! Pořád přerušují moje oblíbené reklamy."
"Ale Sai! Za chvíli dávají fotbal! Listová proti Kamenný!" ukousl si Sasuke modrou záchodovou sušenku.
Sai si vytáhl psací potřeby: "Ale ty veverky se mají pářit."
“Já ti dlabu na veverky!” vyprskl Uchiha kus modrého mýdla.

“Víte, že Kiba vyhrál jednu soutěž s Akamaru a teďka ho fotili pro jeden časopis?” nadhodil Naruto.
Sakuře se rozzářily oči: “Model? Sexy model?”
“O co, že ho sbalím!” vstal Sasuke.
“Ale on není teplej,” oponoval Sai.
“Jak to můžeš vědět?” zajímal se Naruto.
Sai pokrčil rameny: “Už jsem se ho na to ptal.”
“Takže je to jasný. Musím se převléct za holku," prohlásil Sasuke a podíval se na Sakuru. “Sakuro, dej mi své spodní prádlo.”
Natáhl ruku, jako by to mělo být ihned to, co má právě na sobě.
“Si děláš srandu, ne?”
“Taky se potom musíš převléct za mě. Jinak by to bylo nápadné. Neboj, dám ti svoje spodky,” ujistil ji.
Následovala rána na solar. Kašel. Další rána.

Sasuke si ještě upravoval paruku: “Teď jenom si prohodit třídy, Sakuro, abych se k němu dostal.”
“Ha! Teď jsem Uchiha! A budu zlá.”
“Ty, Naruto, proč si chtějí měnit třídy, když všichni chodíme do tý samý?” otočil se Sai na Naruta.
Naruto si poklepal na čelo: “Já nevím.”

Sasuke se rozhlížel po chodbě: “To chce si to svádění nějak vyzkoušet... Ha, Neji!”
Rozběhl se k Hyuugovi. Na podpatcích to šlo velmi špatně.
“Hej, Neji, to jsem já! Sakura, vzpomínáš?” chytil ho za kimono a zdvihl ho ze země.
“Čau, Sasuke,” vykoktal dlouhovlasý chlapec.
“Ale já jsem Sakura!” řekl Sasuke a pustil ho na zem.
“Cokoli chceš...” Neji se odplížil podél zdi co nejdál od Sasukeho. “Měl bych přestat používat kaiten,” podíval se ještě na Sasukeho převlečeného za holku. “Mám z toho pak pěkný halušky.”
“Sakuro!” přiběhl k Uchihovi Lee. “Vypadáš dneska nějak jinak.”
“Nalakovala jsem si nehty,” zvedl Sasuke ruku a vystavil tak na odiv své špinavé nehty olepené vrstvou laku.
“No jó, to bude ono,” přikývl Lee.

“Proč jsem se nechala k tomuhle ukecat,” bědovala Sakura. Seděla ve třídě a rozhlížela se po ostatních.
“Musím uznat, že máš odvahu Sasuke. Nečekal jsem, že přijdeš.” Shino stál před Sakurou.
“Um, ahoj,” zvedla ruku na pozdrav.
“Včera jsi zašlápl jednoho mého broučka. Dnes za to budeš zmlácen! Moje krevní msta!”
“Sasuke, ty blbče!” zaklela Sakura v duchu.
“Připrav se na bolest.”

“Oh, tamhle jde Kiba. Nádherný Kiba a smrdutý Akamaru.” Sasuke se snažil přiblížit. Za Kibou se však hnala všechna děvčata z celé školy.
“Sasuke!” přitiskla Sakura Uchihu ke stěně. Byla samá modřina.
“Proč jsi neřekl, že se s tebou chce Shino prát?”
“On se se mnou chce mlátit? Bože, proč?”
“Zašlápl jsi mu jednoho brouka!”
“Aha, já myslel, že na něj lezlo klíště.”
“Měla bych tě zmlátit!”
“Uhni, jde Kiba,” zavřel ji do místnosti pro smetáky.
“Čau fešáku,” našpulil Sasuke rty. No rtěnku měl rozmazanou až za ušima.
“Ó, bože dobrý! Co se ti to stalo… Sakuro?”
“Mněla jsem nehodu. Dala jsem sešrotovat auto a zapomněla vystoupit.”
“Aha...”
“Nechtěl bys jít se mnou na rande?” pokusil se Sasuke o svůdný pohled. Holkám, které stály za Kibou, poklesla čelist.
“Dobrá,” souhlasil Kiba.
“Konečně se zbavím těch krav za mnou," pomyslel si a ušklíbl se.

Sakura se konečně dostala z místnosti na smetáky. Trvalo jí to necelou hodinu. Co čert nechtěl, zrovna tudy opět procházek Kiba.
“Sasuke! Já tě zabiju!” řvala Sakura. Poté si uvědomila, že ona je vlastně Sasuke.
“Sasuke, to zase piješ ten prošlý černý čaj?” nadzvihl Kiba obočí.
“Kiba, Kiba, ó jak já ho miluji od té doby, co ho vyfotili v tom časopise,” rozplývala se vnitřní Sakura.
Kiba se k ní sklonil: “Jsi v pohodě?”
“Bože, bože, je tak blízko. Můžu ho políbit?” blesklo jí hlavou.
Začala se celá červenat. Pomalu se k němu přibližovala. Zavřela oči a...
Akamaru se zakousl Sakuře do nohy: “Ááááu! Zlobivej pes!”
“Pusť, Akamaru!” odtrhl ho Kiba. “Má hlad.” Snažil se psa omluvit a odkráčel do kuchyně.
“Zdálo se mi to, nebo se mě Sasuke snažil políbit? Věděl jsem, že je divnej.”

Sakura si sedla na lavičku v parku: “Uf, konečně ze školy. To Uchihovský oblečení hrozně páchne.” Sundávala si tričko.
“No to snad není možný. Sasuke nosí ženskou pod... Ty úchyle!” ohnal se po ní Shino kusem dřeva.”
Náhle se objevil Kiba: “Shino, ty blbe! Co tě to popadlo? Napadat takhle ze zadu. Nevidíš, že Sasuke je vážně nemocný?”
Sakura otočila hlavu na svého zachránce: “Chci ho hned teď!”
“Mrtvej Uchiha je dobrej Uchiha,” odpověděl Shino.
“To si myslel jistý Itachi taky a kolik jich teď je.”
Kiba pomohl Sakuře na lavičku. Sakura neváhala a vrhla se mu kolem krku. Svalila ho na zem a začala ho líbat.
Shinovi spadly brýle: “Tyve...”
“Jo! Vyhrála jsem nad Sasukem! Dostala jsem od něj pusu dřív, než on!” radovala se vnitřní Sakura.
“Kua! Prohrál jsem měsíční kapesný,” bědoval Shino.
“C-co?” otočila se na něj Sakura.
“Vsadili jsme se, že nedostanu od Sasukeho pusu! A teďka ze mě slez, ty prase!” snažil se Kiba vyprostit.
“Já nejsem Sasuke.”
Sakura odhodila paruku. Shino jí chtěl pomoct i od trička, ale pěst do břicha ho zastavila.
“Jo! Takže jsem vyhrál tvoje měsíční kapesné!” radoval se Shino.

“Kde ten Kiba je?”
Sasuke si rovnal paruku a snažil se lépe si nanést oční stíny. Za pomoci kávové lžičky mu to moc nešlo. V kavárně kromě něho seděla ještě Hinata, Tenten a Ino. Nevraživým pohledem si měřily Sasukeho špatně oholené nohy.
U baru ještě popíjeli čaj Naruto se Saiem a dívali se na televizi.
Tři dívky se nakonec zvedly, posíleny silnými destiláty a šly zmlátit Sasukeho vydávajícího se za Sakuru.
“Problém, děvčata?” Sasuke zamrkal a slepené řasy se zatřepotaly.
“Zmlátíme tě tak, že tě ani tvůj zubař nepozná,” mnula si Ino ruce. Sasuke naprázdno polkl. Buď vyhraje sázku a bude zmlácen, nebo se vzdá. Radši se vzdá. Začal se pomalu svlékat, což dívky docela překvapilo.

“Říkám ti, že se na ten přírodopisnej film o veverkách koukat nebudu!” vztekal se Naruto a pral se se Saiem o ovladač.
“Ty veverky se mají pářit!” namítal Sai.
Oba se svalili na zem a pokračovali v boji o ovladač.

“Je to exhibionistka!” vřískla Hinata a spadla na zem na Naruta.
“Nejsem! Jsem...” tetrálně si strhl paruku a hodil ji po Ino. Ta se psychicky zhroutila na zem - přímo na Saie.
“Uchiha Sasuke!” hodil svými vlasy ze strany na stranu jako v každé podřadné reklamě na šampón.
Tenten se podívala po ostatních, pokrčila rameny a skočila na Sasukeho.
“Co tomu řekne Neji?” děsil se Uchiha.
“Ten tady není,” kousla ho do ucha.
“Nééé!”
Neji právě vstoupil do kavárny a rozbrečel se Leemu na rameni..
“Musím uznat, že tohle je asi lepší než veverky," připustil Sai, zavalený Ino...

4.969695
Průměr: 5 (66 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Punkynka
Vložil Punkynka, St, 2012-10-03 19:13 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud muhee pár hlášek z Červenýho trpaslíka, mám pravdu? Laughing out loud

Sekai ni itami wo.....shinra tensei!

Obrázek uživatele ItachiUchiha28
Vložil ItachiUchiha28, Ne, 2012-04-29 21:07 | Ninja už: 4908 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Naruto se zvedl ze země a vyškrábal se také na pohovku: "Teda, ty filmy jsou hrozný! Pořád přerušují moje oblíbené reklamy."

“Takže je to jasný. Musím se převléct za holku," prohlásil Sasuke a podíval se na Sakuru. “Sakuro, dej mi své spodní prádlo.”
Natáhl ruku, jako by to mělo být ihned to, co má právě na sobě.
“Si děláš srandu, ne?”
“Taky se potom musíš převléct za mě. Jinak by to bylo nápadné. Neboj, dám ti svoje spodky,” ujistil ji.
Následovala rána na solar. Kašel. Další rána.

“Mněla jsem nehodu. Dala jsem sešrotovat auto a zapomněla vystoupit.”

“Ty veverky se mají pářit!”

Tenten se podívala po ostatních, pokrčila rameny a skočila na Sasukeho.
“Co tomu řekne Neji?” děsil se Uchiha.
“Ten tady není,” kousla ho do ucha.
“Nééé!”
Neji právě vstoupil do kavárny a rozbrečel se Leemu na rameni..
“Musím uznat, že tohle je asi lepší než veverky," připustil Sai, zavalený Ino...

na tomto som sa snad najviac ujebaval Laughing out loud

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Pá, 2010-03-19 21:56 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Mel bych prestat s kaitenem, mam potom halusky me dostalo xD LOOOOOOOOL

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2009-08-11 00:29 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ty jsi vražedný zabiják víš o tom?? Tahle jsem se nenasmála hodně dlouho a prostě nemám slov... Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Út, 2009-08-11 00:21 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

+++ ...jak tak koukám, smíchy asi jen tak brečet nepřestanu xD xD +++

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2009-04-03 20:39 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Lol xD Parádne... niajký prevratný dej ale zasmiala som sa xD
Len do neho! Debilného Uchihu! xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Pá, 2009-04-03 20:31 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

"Co se ti to stalo… Sakuro?”
“Měla jsem nehodu. Dala jsem sešrotovat auto a zapomněla vystoupit.”

U tohoto jsem se smála dobrou minutu nahlas jak blázen, než jsem byla schopná přestat... Chlape, ty mě dostáváš. xD Skvělá povídka, celá Eye-wink.


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, Po, 2008-12-01 20:31 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

omj... Kakashi YES

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, So, 2008-11-29 23:59 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

šmarjá Laughing out loud při tom jsem se teda řehtala Laughing out loud hehééé skvělé!




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, So, 2008-11-29 23:50 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

nemám slov( a dechu)xD

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-10-19 18:17 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Nedýchám, jen brečim,
slzami smíchu to tu kropim.

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Po, 2008-08-11 22:00 | Ninja už: 19900 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

kuááá ja nemôôôžeeem Laughing out loud Laughing out loud ja už nedýýýcham Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele SasukeCZ
Vložil SasukeCZ (bez ověření), St, 2008-07-16 22:17 | Ninja už: 19900 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Bomba jestli nedostaneš nobelovu cenu za smích zastřelím nobeela Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Hoshiko
Vložil Hoshiko, Út, 2008-07-15 22:14 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

OMFG! Kde bereš ty nápady? Laughing out loud

Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Út, 2008-07-15 22:32 | Ninja už: 6213 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

když koukam na televizi... píšu si na icq... jsem venku.. a tak

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele benda
Vložil benda, St, 2008-07-16 21:10 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 336 | Autor je: Prostý občan

koukas na nejaky transvestit show ne:D:D ale jinak superumiral jsem smichy

whats uuuuuup?
...change

Obrázek uživatele akatsuki-zetsu
Vložil akatsuki-zetsu, So, 2008-07-12 22:48 | Ninja už: 6091 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

To se s tema Nejiho haluskama me totalne dostalo
Kakashi YES

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, So, 2008-07-12 13:24 | Ninja už: 6260 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Ty nás chceš všechny zabít? Laughing out loud Skoro se ti to povedlo Laughing out loud
To bylo ganiální a ještě teď se směju při představě Sasíka Smiling

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., So, 2008-07-12 13:06 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

další záchvat smíchu Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-07-06 13:21 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

zomg xDD tohle je naprosto...brutální xDD Sasín alá Sakura a naopak xDD bože, když si to představím, tak znovu a znovu padám ze židle xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Ne, 2008-07-06 13:09 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

bezvadná povídka... moc se mi líbí tvoje parodie Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Ne, 2008-06-22 16:22 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jee! to je fakt hustý!!! u Saie se zase projevil chtíč po sexu, co? pářící se veverky! no jo, to je celej on!

Můj Valenth

Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Út, 2008-06-24 17:04 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

skvele smala sem se tak az jsem brecela

Obrázek uživatele niggaso
Vložil niggaso, Ne, 2008-06-22 14:38 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

a kdo je kdo Laughing out loud

Obrázek uživatele Caly
Vložil Caly, St, 2008-06-18 15:56 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

xDD Supeer povíídka.. Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-06-16 17:33 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To je sranda, hehe

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Ne, 2008-06-15 20:06 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

tak toto je jedno s naj FF jednorazoviek ktore som citala.dattebayo

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-15 17:41 | Ninja už: 19900 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kua to je krutýýý!!! xDDD Sakra ta *** Sakura políbila mýho Kibíka!!! Laughing out loud Tak tohle se ti povedlo! Honem ňáký další podobný ať je sranda!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2008-06-14 23:39 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jujky tak sem náhodou narazila na tuto ffku a musím dodat .... tyve to je krutouckyyyy Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D fakt uzaaaa

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2008-06-14 23:36 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

hm. No je pravda, že chyby tam jsou, ale jinak je to fajn. Laughing out loud
JI se píše, když si řekneš TU a JÍ napíšeš, když tam můžeš dát TÉ, TOU a podobný. Smiling Tak to prosím dodržuj, aby holky neměly tolik práce. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.