manga_preview
Boruto TBV 09

Na vodě 4 - Na vodě

„Takže ty říkáš, že jsem zženštilej?“ Vztekal se Deidara
„No, víš, kdyby ses nechal ostříhat, nebo možná, kdyby jsi si česal jinak vlasy a nevypadal jako holka... Taky si lakuješ nehty.“ Mluvil dál Kisame
„Ale to Itachi taky!!“ Bránil se Deidara
„Mě do toho netahej já tu jenom pádluju.“ Odpověděl mu nezaujatě Itachi a dál pádloval.
„A taky se bojíš pavouků.“ Pokračoval dál Kisame.
„A ty máš zase vlastní zlatou rybičku ke který jsi si vytvořil vztah.“ Nevzdával se Deidara
„Do toho co je mezi mnou a Mindou (tak si jí pojmenoval) ti nic není.“ Kisame zavzpomínal jak svojí rybku bral na procházky a koukal se s ní na západ slunce.
„Kisame, nechtěl by jsi taky pádlovat?“ Optal se Tobi.
„Co se do mě zase navážíš?“ Vztekal se Kisame.
„Já jen, že...“ A v tom zahlédl Itachiho, který mu naznačoval, aby byl raději zticha. „Ále to nic nebylo jen se dál válej.“ Dokončil s úsměvem, který skrýval za maskou, Tobi.
„Prej zženštilej... já tý rybičce z konzervy ukážu.“ Mumlal si pro sebe Deidara a dál pádloval.

„Sai?“ Ptal se Sasuke
„Co je?“
„Kde máš pádlo?“
„Tady jsem ho... aha tak teďka se od něj vzdalujem.“ A ukazoval na pádlo, které nechávali pomalu za sebou.
„Podrž mi pivo.“ Podal mu Sasuke plechovku. Odrazil se z raftu a skočil do vody. Tím raft velice rozhoupal a Sai, který seděl na kraji spadl do vody také „Pohodaááááá.“ Sai se už taky koupal. Jednou rukou držel plechovku s pivem nad vodou a druhou se snažil vyškrábat na raft.
„Kdyby neseděl tak na kraji tak ho to nevyhodilo.“ Smál se Naruto
„Ale kde je?“ Hledala ho Sakura
„Asi pod raftem... třeba se topí.“ Řekl s úsměvem Naruto
„Pomóc.“ Řval Sai a s vypětím všech sil se jednou rukou držel za raft, aby ho nevtáhl pod sebe a druhou držel Sasukeho pivo, aby se do něj nedostala voda.
Naruto se nakonec slitoval a pomohl Saiovi na palubu.
„Vylil jsi mi trochu piva.“ Káral Saie Sasuke

„Jaká je tu asi hloubka?“ Ptal se Hidan
Zetsu strčil pádlo do vody, ale to mu vyklouzlo z ruky.
„Dobrý, skoč si.“ Kývnul mu Zetsu
Hidan se postavil a skočil šipku... po chvíli vyplaval se sedřenou rukou a rozbitým nosem.
„Já ti dám, že je tu hloubka!“ Řval Hidan a pomalu se přibližoval k raftu.
„Nech mě bejt.“ Bránil se Zetsu, ale bylo pozdě. Hiden ho stáhnul za sebou do vody a začal si na něm vybíjet zlost.
„Kolik máme lihoviny na naší cestu Sasori?“ Ptal se Leader.
„Asi tak na tři dny. Možná dva a půl, když budeme hodně pít.“ Hlásil Sasori
„To by mělo stačit... tenhle výlet by měl trvat sotva dva dny.“ Pochechtával se Leader nad myšlenkou kolik mají pití.

„Ino?“ Ptal se Chouji
„Neruš, opaluji se.“ Odbyla ho.
„Mám takový pocit jako by jsme na něco zapomněli.“ Mluvil dál Chouji.
„To sis nevzal dost pytlíků s chipsy?“ Mluvila znuděně Ino.
„Mám takovej pocti, že vám chybí Chikamaru.“ Smál se z vedlejšího raftu Asuma.
„Neměl bys tolik kouřit Asumo.“ Kárala svého kolegu Anko
„Já nekouřím, jenom to žvejkám.“ Odpověděl jí s úsměvem.
„Vidím kouř.“
„To je genjutsu Kurenai, že?“ Otočil se na ní Asuma
„Já nic nedělám.“ Bránila se Kurenai
„No dobře, ale co, stejně je malá šance, že umřu kvůli těm cigaretám. Stejně to je asi taková šance, že mě zabije chlapík s kosou.“ Asuma se při této myšlence velice smál.

„Kde máš pádlo Zetsu?“ Ptal se Leader.
„No... víte, eeeh, byla tu hloubka a pak po mě skočil Hidan.“ Snažil se vymluvit.
„Takhle nebudeme mít dost pádel pro obě strany bude to nevyvážený!“ Vtekal se Leader.
„Klid šéfe, půjčím mu svojí nohu, kterou může použít místo pádla.“ Navrhnul Sasori.
„Díky.“ Poděkoval šťastný Zetsu.
„Ale jestli jí ztratíš tak jsem hned za tebou a věř, že tě to bude bolet.“
„Gay.“ Pomyslel si Zetsu a dával si pozor na svá záda.

„Co tu vůbec všechno máme za pití?“ Ptala se Sakura.
„Fanta, franta, milinda, bylinda, mirinda, sprait, rum, malibu, semtex a nějaký pivkao“ Odříkal Sasuke s velikým úsilým než si vybavil vše co mají. „Dáš si něco?“
„Ani ne, jenom se ptám.“ Řekla s úsměvem.
„Nikoho kolem nás nevidím.“ Hlásil Naruto, který pádloval na přídi.
„Že by jsme se ztratili?“ Ptala se Sakura
„Jak se chceš ztratit na řece? Jedeš pořád rovně.“ Odpověděl Sasuke.
„Naruto?“ Ptal se Sai.
„Hmm?“
„Nepředjeli jsme náhodou všechny čluny před náma?“
„Je to dost možný.“
„Takže vedem.“ Radoval se Sai
„A co z toho?“ Ptal se Naruto. „Jestli jsem hlavní výhra já, tak to moc velká výhra pro vás nebude... maximálně tak pro Sakuru, ale to pochybuju, že by si chtěla něco začít.“ A nenápadně hodil očkem po Sakuře, která už stála nad ním a připravovala se, že ho praští.
„Au,“ Zařval Naruto. „Tohle bude zejtra asi bolet.“

„Chtěl bych se ti omluvit za včerejší noc Tenten, ale dneska bych ti to mohl vynahradit.“ Omlouval se Neji.
„To je v pořádku nic si z toho nedělej. Pokud zase nepudeš pít...“ Uklidňovala ho Tenten.
„Hej Neji.“ Volal na svého kamaráda Kiba, který projížděl kolem něj.
„Chytej a netrhej partu.“ A hodil Nejimu flašku saké.
Neji neváhal a hned do sebe něco naklopil.
Několik málo minut pluly spolu a pak se k nim přidalo několik dalších raftů a dávali si navzájem ochutnat svoje lihoviny.

„Sakra, uvízli jsme.“ Hlásil Asuma
„V klidu já nás odstrčím.“ Nabídnul se Kakashi a vylezl z raftu, který odstrčil, ale byl pomalý a nestihl do něj naskočit a raft mu stále ujížděl.
„Počkejte na měěě!“ Volal na vzdalující se společníky.
„Co říkal?“ Ptala se Kurenai.
„Že nás dohoní na nejbližší zastávce, nebo něco v tom smyslu.“ Odpověděl jí Asuma
„Ty jsi mu rozumněl?“ Ptala se Anko.
„Ne, ale umím odezírat ze rtů.“ Při této větě se Asuma zvlášť zazubil.
„Přes ten šátek... to je borec.“ Pomyslela si Anko.
Kakashi čekal dvě hodiny na jiný raft, který by ho nabral. Byl to raft ve kterém se plavil Genma, Ibiky a Kamizuki s Kotetsu. Nebýt nehody s Genmovou jehlou zachránili by osamoceného Kakashiho dřív.

To už se blížil první splav.
„Měli by jsme se dát trochu víc doprava.“ Hlásil Jiraiya.
„Jseš si tím jistý?“ Ptal se ho Orochimaru
„Vsadím na to svojí dobrou pověst.“
„Ty nemáš dobrou pověst.“ Zasyčel Orochimaru
„Já vím, ale doufám, že jí během téhle akce získám.“ Řekl s úsměvem Jiraiya.

Skoro všichni to zvládli dobře až na...
„Itachi, měl by jsi jít trochu víc doprostřed, abys nevypadnul.“ Varoval svého společníka Kisame.
„Nestarej se, vím co dělám.“ Odbyl ho Itachi.
Při první vlně Itachi vypadl ze člunu a začal se topit...
„Přišli jsme o Itachiho.“ Řval zoufale Deidara.
„Sláva, začíná se nám dařit.“ Usmál se Tobi pod maskou.
„Uchiha přes palubu.“ Zařval Kisame a vrhl se svému společníkovi na pomoc.
„Neříkalo se muž přes palubu?“ Ptal se Deidara a koukl společně s Tobim na Kisameho, který se snažil zachránit Itachiho.
Po chvíli urputného boje dostal Kisame Itachiho na palubu.
„Nejspíš nedýchá. Musíme zkusit dýchání z úst do úst.“ S těmito slovy se koukl na Deidaru.
„Proč zrovna já?“ Řval vzteky Deidara „Jenom proto, že se češu jako holka neznamená, že jsem teplej a rád líbám chlapy.“
„Dělej!“ Opáčil mu Kisame a škaredě se na něj podíval.
Deidara si klekl vedle Itachiho a dal svojí tvář nad jeho. Chytil Itachiho za nos a otevřel mu pusu a nadechl se, zavřel oči a pomalu se přibližoval a v tom ho nikdo chytil pod krkem.
„Já to věděl, že po mě jedeš.“ Řekl směšným hlasem Itachi (tak, když vás někdo drží za nos a vy mluvíte)
Deidara si z celého srdce oddechl a sesypal se vedle Tobiho.

Po dlouhé nudné cestě, kdy se Sasukemu povedlo zapálit raft, Kakuzovi zlomit pádlo o Hidana, Hakovi 5x propíchnout člun, Zabuzovi znehodnotit všechno svoje zboží, Tsunade přijít díky Jirayiovi o svoje plavky a kdy se Kankurou 3x topil, dojeli k místu, kde měli přečkat noc.
V tomhle kempu bylo všechno na co mohli pomyslet. Vůbec nějaké záchody, horolezecká stěna, stolní fotbálek, dost velká louka na opravdový fotbal a v neposlední řadě malé chatky, když už jste měli po krk svých společníků, nebo vás nebavilo spát pod stanem, či jste se s někým chtěli šikovně zašít před ostatními.

4.959185
Průměr: 5 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2011-02-01 23:39 | Ninja už: 4870 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Prej jak Asuma to těma cigaretama a chlapíkem s kosou :DDD umíram smíchy, ale snad to přežiju Laughing out loud

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), Pá, 2010-06-04 21:59 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

„Měli by jsme se dát trochu víc doprava.“ Hlásil Jiraiya.
„Jseš si tím jistý?“ Ptal se ho Orochimaru
„Vsadím na to svojí dobrou pověst.“
„Ty nemáš dobrou pověst.“ Zasyčel Orochimaru
*Dusi-se-smichy*
To je B-O-M-B-A Laughing out loud:D

Obrázek uživatele Hyenka なつみ
Vložil Hyenka なつみ, Pá, 2010-06-04 14:58 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Prostý občan

„Počkejte na měěě!“ Volal na vzdalující se společníky.
„Co říkal?“ Ptala se Kurenai.
„Že nás dohoní na nejbližší zastávce, nebo něco v tom smyslu.“ Odpověděl jí Asuma
„Ty jsi mu rozumněl?“ Ptala se Anko.
„Ne, ale umím odezírat ze rtů.“ Při této větě se Asuma zvlášť zazubil.
„Přes ten šátek... to je borec.“ Pomyslela si Anko.

... to mě fakt zabilo Laughing out loud ... Boží! Kakashi YES

Itami no Sekai!

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-09 20:11 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tak to je bomba:D chcípám:D deidara... hermafrodit XD

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2009-02-14 17:08 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

...Myslím že už dlouho nevydržím zadržovat smích... Nejvíc mi dal ten Jiraiya - Kryton (Red Dwarf)... Z toho sem fakt nemohla!

Obrázek uživatele popelnice_z_konohy
Vložil popelnice_z_konohy, Čt, 2009-04-02 12:49 | Ninja už: 5506 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

presne taaaak red dwarf 4ever xD

Obrázek uživatele Noriel_Kaku-chan
Vložil Noriel_Kaku-chan, Po, 2009-01-05 22:34 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Chudák Sasori!!! ALe Uchiha přes palubu a Hidanova šipka jsou super. A to se Kankuro topil jen třikrát?

Nepředstírejte, že jste normální. Chtěli by vás léčit.
FF by Eliet, Korkode Lisa, Noriel & Torrnet

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-04 13:58 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

heh,jen tak dál máš talent