manga_preview
Boruto TBV 11

Vyslobodenie

Tma... Všade je tma... Cítim ju v kostiach... Spoločne so zvláštnym chladom...

Čo sa to deje? Prečo nič nevidím? Moje oči! Kde, kde sú moje oči?!
Ruka mu habkala po tvári, ale nič nenašla...

Kto to urobil?! Prečo? Ja, ja chcem znovu vidieť! Jeho krik sa rozliehal po okolí, odrážal sa od stien a vracal sa niekoľko krát znásobený späť k nemu.

„Kvap... Kvap...“ Čo je to za zvuk? Znie to, ako keď padá voda. Jedna, dve, tri, štyri... Nie, dosť, žiadne rátanie, lebo sa z toho zbláznim... Kto, kto mi ich vzal? Načo?

Neznášam tmu... Tma so sebou prináša ticho, a ticho nesie zvuky. Zvláštne zvuky, ktoré si normálne nevšímame... nenávidím to. Chcem vidieť, kde som, ale nemôžem...

Dny ubiehajú, ale ja som stále tu. V tomto väzení. Stále neviem, prečo som tu... Občas začujem krik z diaľky, ale ten potom ustane. Niektorý trvá dlho, ale časom skončí, ako všetky ostatné...

Konečne, dvere sa otvárajú. Dozviem sa už, čo ma trápi.
„Poď!“ Niekto ho schmatol za reťaz, ktorú mal pripútanú na putách, obopínajúcich jeho ruky. Postavil ho na nohy a vystrkoval von. Za dverami ho začal pomocou reťaze ťahať za sebou. Takto išli niekoľko minút, až zastali pred nejakými dverami. Vošli dnu a muž ho posotil do stredu, kde spadol na zem.

„Tak, vážení hostia. Máme tu čerešničku na torte!“ Ozval sa nejaký afektovaný hlas. „Tie diery miesto očí si nevšímajte. Jeho oči nám poslúžili na jednom zaujímavom pokuse. Aj keď,“ odmlčal sa, „takto vyzerá oveľa lepšie.“ Začal sa smiať a ostatní prísediaci sa k nemu pridali.

Otvorili sa iné dvere a dnu vošli dvaja muži. Jeden v putách a druhý bol strážca. Ten mu dal dole putá a ukázal smerom do stredu. „To je on.“ A odišiel.

Čo sa bude diať? Načo som tu? Ja, ja...
„Vstávaj!“ Ozval sa niekto pred ním.
„Prečo?“ Odvetil mu kľudne.
„Ideme spolu bojovať. Na život a na smrť.“ A hodil mu k nohám zbraň. Katanu. Jednu držal v ruke.
„Na život a na smrť? Aký je zmysel toho? Pobaviť tých tupcov tam hore, čo nás dirigujú? Ja ich zabávať nebudem.“ A ignoroval hodenú zbraň.
„Mňa to tiež nebaví, ale nechcem zomrieť. Nie takto, takže ťa budem musieť zabiť.“ A pomaly kráčal k nemu.
„A ako chceš zomrieť?“ Spýtal sa ho potichu jeho protivník.
„Hm?“ Zastavil sa. „Ako? No, ako muž. So cťou a s pocitom, že som urobil aj niečo prospešné.“
„Aha. V tom prípade,“ zdvihol zbraň, „ti niečo navrhnem.“
„Čo takého?“ Posmešne sa ho spýtal.
„Pomôž mi zabiť ich, aby som pomstil všetkých, ktorých zabili oni. A potom, potom môžeme bojovať.“ Stál oproti nemu, bez očí, ale usmiaty, ako keby sa nič vážneho nedialo.
„Zabiť ich?“ Zaujímavá myšlienka. „Dobre. Už som sa tu aj tak nudil.“ Len, čo to dopovedal, už obaja skočili medzi mužov, ktorí tam sedeli a nič nechápali. Začali sa „jatky“. Ich zbrane sa len tak mihali, rovnako, ako sa vzduchom mihali časti tiel, ktoré odtiaľ odlietali.

Už nevládzem. Som slabý. Čo som si myslel, že po takej dobe to ešte zvládnem. Vtom začul šuchot a zacítil, že jeho spolubojovník je v nebezpečenstve. Vrhol sa smerom k nemu...

„Rach!“ Niekto ho odhodil smerom nabok, až narazil na stenu. On! Hľadel na jeho chrbát, keď vtom začul jemné kvapkanie. Pozrel dole a zbadal, že to kvapká krv z neho. Krv z jeho záchrancu. Vyskočil na nohy a bežal k nemu.
Keď bol pri ňom, stislo mu srdce. Taký pocit už dávno nezažil. On a jeho nepriateľ stáli proti sebe, obaja navzájom prepichnutý svojimi zbraňami. Pomaly sa zosúvali na zem. Zachytil ho do náručia.
„Prečo si to urobil?“ Veď ma ani nepozná.
„Lebo som musel. Nedokázal som len tak stáť a nič nerobiť, keď som cítil, že ti niečo hrozí. Okrem toho,“ usmial sa, „ty máš väčšiu šancu na lepší život ako ja, keď sa odtiaľto dostaneš.“
„Čo to vravíš za nezmysly?“ Muž sa začínal hnevať.
„Nie, mám pravdu. Tak, prosím, choď a ži svoj život naplno. Ber, keď sa ti ponúka druhá šanca. Ja som šťastný, že som ti v tom mohol pomôcť.“ A stisol mu ruku. Konečne to príde. To, na čo čakám celý môj bezvýznamný život. Som len taký tieň, ktorý už konečne zmizne...
„Ďakujem ti. Budem sa snažiť nesklamať ťa.“ Muž sa na neho pousmial, chytil ho za ruku a díval sa na neho celú tú dlhú chvíľu, kým pomaly nezavrel oči a hruď sa mu neprestala hýbať. V poslednom výdychu z neho vyšlo: „Ďakujem.“ A odobral sa na iné miesto...

Vzal ho do náručia a kráčal von z tej temnoty, ktorú tak nenávidel. Rovnako, ako on. Po niekoľkých dňoch vyšiel na obrovskú horu, z ktorej bol nádherný výhľad na krajinu pod ním. Tam mu vykopal hrob a spravil pomník, na ktorý napísal: „Naozajstného priateľa spoznáš v tej najťažšej chvíli a on bol ten pravý priateľ...“
„Dal si mi druhú šancu. Tú už nepremárnim. Nemusíš sa báť...“ Pozrel sa dohora, „dúfam, že sa máš dobre, tam niekde...“
Ako na odpoveď sa okolo neho prehnal teplý vánok, ktorý mu rozstrapatil vlasy na pozdrav. Muž sa usmial, otočil sa a vybral sa začať druhý raz žiť...

Nočná hodina si vyberá svoju daň...

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 21:53 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

keď sa raz niekto narodí s takým úžasným talentom ako máš ty, mal by ho aj využívať tak ako ty Laughing out loud,.. ako vždy, geniálne

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-08 11:53 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ešte raz ďakujem Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Po, 2008-06-30 22:34 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tak tohle je opravdu nádherné... vzala jsem to tak rychle... k tvým povídkám začínám mít čím dál tím méně slov, protože tohle je opravdu skvost...

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Po, 2008-06-30 22:29 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Teda jako nechtěl bych, aby mi někdo vydloubl oči. Laughing out loud to bych se asi zbláznil. Jako vždy sorafay: prefektně promyšlený. Smiling Jen tak dál!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 09:45 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Aili, som rada, že si ešte dokázala napísať sem komentár Laughing out loud
kykYsSka, Rika, Mini, snow, Andik7, Alejka, ďakujem vám veľmi Laughing out loud
hAnka, som rada, že sa ti moje, mozoček namáhajúce poviedky páčia Eye-wink
Yamatka, hej hej, asi zase čarujem a ako vidím, ide mi to už lepšie, keď to tak aj píšeš Laughing out loud
San, že by si mala nudný život bez mojich poviedok? hehe no tak ďakujem Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Khira
Vložil Khira, So, 2008-06-14 17:29 | Ninja už: 6088 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

juuuuu nádherný krása hmmmm už nemám co říct Laughing out loud
Mozek mi řekl, že to nemám přehánět s tím navštěvováním srdce, páč sem mu musela přečíst další krásnou povidku a už podruhé v tomto dni.Nedělej mi to... prosim prosim, mám se šetřit Laughing out loud (kecy té druhé věty si nevšímej:jen tak dál:) )

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-06-14 17:12 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

*sedí za stole, točí se na židli jak debil do kolečka a neveřícně kroutí hlavou, ve které to šrotuje na olnéí obrátky, aby to pořádně zpracoalo právě přečtený, nádherný text.....zkraaaaaaaat*
echm....nic chytrého nečekej, protože na tohle moje mozkové závitky prostě nestačí....je to prostě...nádherný Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-06-14 17:04 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Nádherné Sorinko, nádherné a smutné. Snad na to ani nemám slov Smiling

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-14 16:43 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sorafay sorafay...sem fakticky moc vděčná že tě znám, jinak by byl můj život bez tebe a tvých příběhů až moc nudný!!! Smiling Takovou krásnou a smutnou FF by dokázal napsat jen málokdo a ty si važ svýho talentu, kterej neni až tak lehký najít! Eye-wink Opravdu sem ráda že sem si tohle mohla přečíst protože mě takový podobný chvíle vždycky zavedou do toho kouzelnýho světa a vysvobodí mě z těžký krutý reality pravýho života...přesně ako ve tvý FF!!! Smiling Arigatou!!!!!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-13 19:45 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Je to nádherný ... Zase nevím, co jinýho použít ... Poslední dobou mě všichni necháváte beze slov ...
Moje přemýšlecí centrum se rozeběhlo na plný obrátky (díky, žes mi dokázala, že nějakej mozek mam xD) ...
Bez očí ... Pravýho přítele poznáš až v tý nejtěžší hodině ...
Nádhera ...

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-06-13 07:14 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Zase čaruješ ? Jde ti to lépe a lépe.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-06-12 23:47 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

zase jedna anonymní povídečka...miluju anonymní povídečky a obzvláště ty od tebe...a tahle se ti teda povedla...směs pocitů, která se na mě vyhrnula...prostě mňam

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-06-12 23:09 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Už mám hlavu nafouknutou jak balón... Jak napsala Ailen, mozek mi taky vynechává... Eye-wink
Je to nádherný, ani nedovedu vyjádřit, jaký z toho mám pocit... Hodně zvláštní, smutný i radostný zároveň. Mám ráda povídky, u kterých je třeba se zamyslet. Ty jich píšeš dost a všechny jsou stejně úžasné. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Čt, 2008-06-12 21:17 | Ninja už: 19905 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To je nadherny Sori..upe mocko mooooooooooc Kakashi YES, no jo ste sikulka co na to rict? Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-06-12 20:55 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Je to moc, moc překrásné. Smiling Dneska jsem četla tolik překrásných povídek, že už mi mozek vynechává slova chvály. Laughing out loud Je to skvělé. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.