manga_preview
Boruto TBV 08

Obchodníci 15 - Boj v Listové

„Naruto, vstávej!“ Zatřásl Jirayia Narotuvo ramenem.
„Co je?“ Zamrkal Naruto.
„Jdou sem. Musíme se připravit.“
„Co? Kdo?“ Posadil se na postel.
„Jak jsem si mohl myslet.“ Vytáhl Sasuke svojí katanu. „Tys je včera vůbec neviděl! Jsi pořád stejnej lempl!“
„Polib mi.“ Hodil po Sasukem polštář. Ten jej však přesekl vedví.
„Pořád ostrá.“ Pochválil Sasuke svojí čepel.
„Naruto! Dělej!“ Zvýšil Jirayia hlas.

„Tady máš svojí kosu Hidane.“ Podával Kakuzo Hidanovi jeho smrtící zbraň.
„Kdes byl tak dlouho?“ Ptal se Hidan.
„Na to samý se můžu ptát já tebe.“ Zachechtal se. Hidan jenom přimhouřil oči.
„Tak dost.“ Objevil se Itachi s Kisamem po pravici. „Vy dva máte jasný cíl.“
„Sejmout Tsunade.“ Zkoušel Hidan svoje tři břity.
„Hidane, ty půjdeš za Tsunade. Kakuzo, ty zdržíš Anbu, kteří nepochybně dorazí. Kisame ti v nejhorším případě půjde na pomoc.“ Rozdával Itachi příkazy. „Hlavně dávej pozor ať ti ta mrcha neuteče. Všude tam jsou různý chodby právě, aby mohla zdrhnout.“
„A co budeš dělat ty?“ Píchl Kakuzo Itachimu do prsou.
„Já ulovím Naruta. Naše číslo jedna.“ Řekl ledovým hlasem. „A při troše štěstí dokončím to co jsem rozdělal před několika lety. Sasuke!“ Mluvil už jen potichu sám k sobě.

„Itachi!“
„Co?“ Otočil se Naruto na Sasukeho.
„Cítím ho. Je blízko. Konečně moje pomsta.“ Vykouzlil Sasuke na své tváři úsměv.

„Vstupte.“ Odpověděla Tsunade na zaklepání. Jako každé ráno seděla za ohromným stolem v pracovně a podepisovala různé papíry. Byl to pro ní docela velký šok, když místo Shizune vstoupil Hidan. Místo obvyklé kopice papírů, jenž Shizune nosila, Hidan přinesl jednoho ze členů Anbu. Nůž zaražený v krku dával záruku krvavé fontánky.
„Posaďte se.“ Ukázala Hidanovi křeslo.
„Jak milé.“ Pustil Hidan muže na zem.
„Čekala jsem vás až za hodinu. Dokážete člověku hodně znepříjemnit den. Chtěla jsem to papírování mít za sebou, než přijdete.“
„Ale já vím moc dobře, že je tohle past milá Tsunade.“ Odpověděl jí nevzrušeně.
„Pak tedy nechápu proč jste sem lezl, když víte, že zemřete.“
„Tady bych si s vámi dovolil nesouhlasit.“ Pozvedl svojí neobvyklou zbraň. Kosu se třemi břity. „Právě teď dole Kakuzo zabil většinu vašich strážných ANBU a do této místnosti by jich mělo přijít pouze pět.“ Hlasitě se zasmál. „Jenom pět na mě! To je skoro urážka.“ Tsunadin úsměv v tuto chvíli zamrzl.
„Moc mě nepřekvapuje, že je mezi námi zrádce, ale i tak pochybuji, že váš společník dokáže sám zneškodnit dvanáct jednotek Anbu vedených mým nejlepším mužem.“

Postranní dveře do místnosti se otevřely. Dovnitř vtrhlo pět mužů v maskách. Než si stačili uvědomit proti komu stojí dva z nich leželi na zemi mrtví s rozříznutými hrdly. Hidan hravě odrazil útok zbylých tří při kterém jednomu z nich rozsekl břicho. Dalšího přišpendlil na Tsunadin stůl kosou a poslednímu zarazil jeho vlastní nůž do oka. Tsunade využila chvíli zmatku a vypařila se jednou z mnoha tajných chodeb, jenž nechala udělat pro tyto a podobné případy.
Hidan zaklel, vyndal svojí zaseklou zbraň ze stolu a šel za svým společníkem, který na něho již čekal v přízemí.

„Musíme jít.“ Zavelel Jirayia.
„To se jim nepostavíme?“ Rozhodil Naruto rukama.
„Ne, nemůžeme si dovolit, aby tě zabili.“
„Žádná sranda nebude.“ Vyšel Naruto do dlouhé chodby, kde už čekalo několik strážných v podobě Anbu.
„Musíme si pospíšit. Nepřátelé již vnikli do budovy.“ Zavelel jeden z nich. Jakmile to dořekl rozrazil jedny z mnoha dveří Kisame. Máchnul svým mečem ve vzduchu a rozdrtil ležícímu Anbu hlavu.
„Jděte! My ho zastavíme.“ Dal rozkaz velitel jednotky.
Kisame zdvihl meč z kterého odkapávala krev a části lebky s mozkem.
„Jen pojďte.“ Rozchechtal se.
„Naruto, rychle.“ Táhl ho Sasuke za ruku. Naruto se naposledy otočil, aby viděl boj Anbu s Kisamem. Uviděl právě velitele jednotky, jenž se právě kácel k zemi bez jedné ruky.

„Mně nezdrhneš ty děvko!“ Řval Hidan v Tsunadině pracovně. Prokopl jednu ze stěn ve které na jisto věděl tajný vchod. „Jdu si pro tebe.“ Zasmál se.
„Yamato.“ Zkoušela se Tsunade spojit vysílačkou, ale nikdo jí neodpovídal. „Kde jsi ku*va!“ Zaklela, když utíkala úzkou chodbou.

„Konečně nějaký pořádný tóčo!“ Řval Kisame na Kakuza. Společně se bránili v chodbě stále přibývajících Anbu jednotek, které ovšem neměli nejmenší šanci.
„Musíme se probojovat do vrchních pater! Musíme za Hidanem a kam šel k***a Itachi?“

„Naruto, dělej.“ Postrkoval ho Jirayia dál chodbou.
„Támhle je východ.“ Ukázal Sasuke. „Dělejte.“
Každým krokem se přibližovali ke svobodě z tohoto pekla. Jenom pár kroků chybělo k chycení kliky, když v tom jim dveře zastoupila osoba v plášti Akatsuki. (Jak nečekané, že? Eye-wink )
„Itachi.“ Vydechl Sasuke. „Jděte po schodech dál nahoru jistě tam bude jiný východ.“
„Sasuke, budeme bojovat s tebou.“ Vyhrnul si Naruto rukáv.
„Tohle je jenom mezi námi. Běžte!“ Vykřikl Sasuke. Naruto ho poprvé poslechl bez řečí a vyrazil za Jiraiyou.
„Konečně sami.“ Usmál se Sasuke. „Teď zaplatíš za vše co jsi mi způsobil.“
„Pořád tak sebestředný. Přišel jsem do Listové, abych zde dokončil to co jsem začal. Po dnešním dni bude po světě chodit pouze jediný Uchiha!“
„Nezabiji tě rychle bratře, ale velmi pomalu dokud mi nezodpovíš všechny moje otázky.“
„Jestli chceš odpovědi musíš mě nejdřív porazit.“ Odhodil Itachi plášť na zem.

Poznámky: 
4.384615
Průměr: 4.4 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-10 12:11 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mno...další ze skvělejch FF!!! Eye-wink
Kisame zdvihl meč z kterého odkapávala krev a části lebky s mozkem. - safra todle kdybych četla tak před 2 měsíci tak vyhodim celej svůj obsah žaludku na klávesnici!!! Laughing out loud