manga_preview
Boruto TBV 09

Elite Six - Kapitola 19. - Lord Revan

Rika pomalu sejmula masku a zvedla hlavu.
,,Ona..ona má Rinnegan!‘‘ vyjekla Minata překvapeně.
,,Ráda tě vidím...bráško.‘‘ pronesla směrem k Painovi a ten vykulil oči.
,,Ty?‘‘
,,Tos nečekal co?!‘‘
,,Ty jsi jeho ségra?! Ale vždyť si vůbec nejste podobný!‘‘ vyhrkla Morituri a Rika se ušklíbla.
,,No ještě aby jo...lítat po světě s jeho ksichtem...fakt lákavý.‘‘ uchechtla se, zastrčila katanu a vytáhla saie.
,,Přece jen se mi s nimi bojuje líp.‘‘ konstatovala a pokrčila se v kolenou.
,,Myslím, že ti dnes nakopu p***l Paine.‘‘ oznámila mu klidně a rozeběhla se. Ostatní, jako by se probudili a začali se zase věnovat svým bojům.

„Tak se dáme do práce.“ Řekl si pro sebe Ichigo a švihl mečem, to mělo za následek katapultování tří hlav někam do dálky, kam ani Ichigo nedohlédl. Potom uskočil před útokem jedné mrtvolky, ale při dopadu špatně došlápl na hlavu nějakého nepřítele a hodil po zádech nehoráznou masku. Hned na něj byly mířeny tři útoky. Všechny je zablokoval, ale přeci jen tři dospělí lidé na něho naléhali celou svou váhou a jeho obrana povolovala. Použít Ban-Kai nechtěl, neměl zase tolik energie a tušil, že se mu bude ještě hodit. Užuž povoloval, ale najednou se ozvalo.

„Katon: Housenka no Jutsu“ a tři nepřátelé byli smeteni menšími ohnivými koulemi. Ichigo rychle vyskočil na nohy a s vděkem se podíval na Revana, ten jenom kývl a sundal další mrtvolu. Dostali se k sobě.

„Hej ten hajzl, co zabil Kotatko se pořád modlí.“ Vyprskl Ichigo a chtěl se tím směrem rozejít, ale zastavila ho Revanova ruka.

„Ne ten je můj.“ Řekl jen a šel směrem k Hidanovi. Ichigo se ještě několik málo vteřin díval na Revanova záda.

„Hodně štěstí příteli.“ Šeptl a znovu se pustil do boje.

Morituri používala svou moc nejlépe jak dokázala. Dostala se blíž ke svým přátelům z jejího světa.

„Jak jste na tom?“ optala se a odrazila několik nepřátel.

„Zatím žijeme.“ Odpověděl upír.

„Sakra tohle snad nikdy neskončí.“ Postěžoval si vlkodlak a přesekl svými drápy jednu mrtvolku.

„Musíme něco vymyslet.“ Řekla si v duchu a zase s pustila s vervou do boje.

Jidus se rychlými pohyby uhýbala, před nepřátelskými útoky. Ale několik mrtvoláků ji obklíčilo. Stahovali jí do kleští a ona musela rychle jednat. Prvnímu útoku, který jí mířil na hlavu se vyhnula skrčením a přitom nepříteli odsekla nohy u kolen. Rychle se narovnala a v otočce uťala hlavu dalšímu. Jednoho zbavila rukou a dalšího dolézavce rozsekla vejpůl. Takhle odrovnala všechny nepřátele v jejím okolí. Ten co mu odsekla nohy se na ní začal sápat.

„Tak dej už pokoj.“ Řekla a zabodla mu svou katanu do hlavy.

Minata stála na místě a její pohyby připomínali nějaký exotický tanec.

„Švih sem, švih tam, úskok, přikrčit, švih sem, švih tam, přikrčit, výpad do leva, výpad na hlavu, uskočit.“ Potichu si pro sebe broukala a kosila jednoho nepřítele za druhým.

„Je jich tady moc, ale je to alespoň po těch letech sranda, fakt že jo.“ Podrbala se na hlavě a pokračovala v boji.

Pain a Rika bojovali nedaleko ostatních, používali různé techniky, ale díky Rinneganu, se doposud nezranily. Rozhodli se bojovat na blízko. Saie a kunaie do sebe narážely takou rychlostí a silou, že od nich odlétaly jiskry.

„Vidíš to bráško.“ Řekla a ukázala sai „Tak teď si představ, až ti ta rukojeť bude čouhat ze zadku.“dopověděla a pustila se do boje. Ale ať se snažila jak chtěla, Paina pořádně nezasáhla a stejně na tom byl i on. Oba měli několik málo povrchových zranění, nějaké ty škrábance a modřiny, ale jinak nic vážného.

Revan šel směrem k modlícímu se Hidanovi a přemýšlel jak s ním efektivně bojovat.

„Tenhle maník vyznává nějakou tu svoji homosexuální víru. No to mě třískni Tsunade, ten snad bude horší jak ten muslim co jsem ho po třech hodinách prošpikoval jeho vlastní katanou. No každopádně má tuhej kořínek. Nesmí mě zranit, takže jedinej spůsob jak s ním můžu bojovat je ho zahltit technikami na střední a dlouhou vzdálenost a počkat si, až nebude krytej a zadsadit mu finální ránu. No tak myslím, že se teď nějakou dobu nebudu nudit.“ Říkal si v duchu a mezitím došel k Hidanovi.

„Další obět pro velkého Jashina.“ Řekl Hidan a podíval se na Revana.

„Na to zapomeň, já rozhodně nehodlám chcípnout, pro toho tvýho úchyláka.“ Odpověděl Revan.

„Ty urážíš mou víru, Jashinovo náboženství? Ty s**či tady teď chcípneš.“ Vyjel na něj Hidan

„ Tak dobře, budeme bojovat a náš boj rozhodne, která víra je lepší, jestli ta moje nebo ta tvoje.“

„Ty vyznáváš nějaké náboženství?“ zbystřil Hidan.

„Ne, ale věřím. Věřím, že když člověk opravdu chce tak dokáže cokoliv. Věřím v přátelství.“ Odpověděl zase Revan.

„To ti tady ale nepomůže. Chcípneš.“ Rozchechtal se Hidan.

„Uvidíme.“

Revan uskočil před Hidanovím útokem.

„Katon: Karyuu-Endan“ „Suiton: Suikoudan no jutsu“ ožil Revan ohnivou a vodní techniku. Ohni se Hidan vyhnul, ale vodní žraločí střela ho zasáhla.

„Jsi celkem dobrý, aspoň to bude větší zábava, tě vidět umírát. Jashin bude spokojený.“ Řekl Hidan když se škrábal na nohy.

Hidan roztočil svou kosu udělal nějakou pečeť a kosa jako by se několikrát naklonovala. Každá kosa se pohybovala nezávisle a Revan věděl, že normálně se jim nevyhne.

„Doton: Doryuu heki“ použil Revan zemní techniku a předním „vyrostla“ opravská kamenná stěna do které všechny kosy narazily. Stěna byla rozmetána na kusy.

„Katon: Goukakyuu no Jutsu“ vyletěla z neusaného prachu a kouře obrovská ohnivá koule a zasáhla Hidana plnou silou.

Prach se usadil, kouř odvlál a mezi kameny stál Revan, který pozoroval znovu se zvedajícího se Hidana.

„Do hajzlu s Jashinem.“ Vyprskl Revan.

„ Ty pouzíváš tři elementy.“ Řekl Hidan.

„Správně.“ Odpověděl Revan.

„Jsi silný, hodně silný. Hodil by jsi se nám, přidej se k nám.“ Řekl Hidan.

„Na to zapomeň plešoune, raději si nalešti tu bowlingovou kouli, co máš na krku.“ Odpvěděl šklebící se Revan.

Hidan si sáhl na hlavu a zjistil, že po zásahu ohněm nemá jediný vlas.

„ Ty hajzle, za tohle tě zabiju a to hezky pomalu.“ Vyprskl Hidan

Revan vytáhl svitek, kousl se do prstu, svitek potřisnil krvý a nakonec křikl „ Kai“ místo svitku v ruce držel katanu jeho klanu.

5
Průměr: 5 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-06-14 15:11 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

krása

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-06-09 20:49 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hidanko, do toho! Sticking out tongue...skvelý dielik, samé bitky Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-09 16:59 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

pěkněěě! holohlavej Hidan xD skvělá představa

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Po, 2008-06-09 17:13 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jj když jsem to psal tak jsem si vzpoměl že jak jsem tuhle jednou seděl na bowlingu a tam hral takovej capek... jeho hlava vypadala presne jak ta koule takze jsem neodolal Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-06-09 16:53 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to užasný!!! Fakt se ti to povedlo!! Smiling

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Po, 2008-06-09 17:13 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

diky jsem rad ze se to aspon nekomu libi Smiling