manga_preview
Boruto TBV 09

Beznádej

Ale prečo? Prečo mu nedokážem pomôcť? Nemôžem sa ani pohnúť. Tá bolesť! Snažil sa postaviť. Natiahol ruky, ale vtom niečo puklo a spod kolena mu vystrekol pramienok krvi. Padol späť na zem. Dopekla!
Okolo neho sa začala tvoriť červená kaluž. Bola to krv, ktorá mu vytekala z rán, ktoré mal po celom tele.

Jaskyňa sa zatriasla a na zem začali padať kusy obrovských skál.
„Auu!“ Sakra! Pozeral sa na kameň, ktorý sa práve kotúľal dole smerom od neho. Pred chvíľou mu pristál na nohách.
Znovu sa pohol. Rukami sa začal posúvať po zemi. Nohami sa už nedokázal hýbať. Prsty na nich mal polámané odvtedy, ako mu na ne spadol ten balvan.

Posunul sa o pár metrov bližšie k nemu. Takto sa to nedá. Som príliš slabý. Prepáč mi to. A zavrel oči.

„Bum! Bum! Bum!“ Do uší sa mu vkrádalo nejaké dunenie. Pomaly a namáhavo roztvoril oči. Zem okolo neho sa triasla. Jeho prvý pohľad smeroval tam... Tam, do kúta jaskyne, kde bol on... Zastavil sa mu dych. Jaskyňa okolo sa začala rozpadávať. Všade boli kusy skál. A mnohé padali príliš blízko neho. „Ja... ti... pomôžem!“ Ruky sa mu triasli od námahy, ako sa snažil nadvihnúť. Konečne! Už kľačal. Radostne sa usmial, keď vtom ucítil strašnú bolesť v hrudi. Naklonil sa a z úst začal vykašliavať krv. Nie! Ešte nie! A päsťou tresol do zeme.
Prisunul sa k stene, rukou nahmatal výčnelok, oprel sa oň a snažil sa postaviť. Na tretí pokus sa mu to podarilo.
Zatackal sa a skoro znovu padol na zem, keď spravil prvý krok a ozvala sa mu bolesť zo všetkých kútov jeho tela.

Na zem dopadla ďalšia skala. Teraz nie je čas zaháľať. Pomaly, krok za krokom, sa posúval bližšie a bližšie k nemu. Vtom sa zem zatriasla tak, ako ešte nikdy predtým. Jaskyňa sa začala už úplne rúcať.
Videl, ako sa na neho rútia skaly. „Sakra!“ Rozbehol sa. Nevšímal si bolesť, ani krv, ktorá mu vystrekovala z rán. Bežal a bežal, cestou rozbíjal skaly, ktoré mu padali do cesty. Konečne bol nad ním. Avšak to bol aj jeden balvan. Naštval sa. Z celej sily, ktorá mu ešte ostávala, do neho tresol päsťou a ten sa rozletel na tisíce malinkých kúskov.
Zohol sa k nemu, odpútal ho. Vyložil si ho na chrbát a utekal s ním von. V poslednej chvíli vykĺzol z jaskyne smrti a vydýchol si. Východ za ním sa zasypal. Vonku sa on zrútil na zem.

Čo sa to deje? Kde to som? Pomrvil sa. Otvoril oči a uvidel nádhernú modrú oblohu. To som už dávno nevidel. Pootočil hlavu a zbadal, že leží vedľa niekoho. Niekoho veľmi povedomého. On? Otočil ho tvárou k sebe. „Nieee!“ Prečo si to urobil? Pre mňa? „Narutooo!“ Slzy mu začali stekať po tvári.

„Sa-sa-sasuke,“ ozvalo sa spod neho.
„Ty žiješ!“ Skríkol on.
„Sasuke, som rád, že si v poriadku. Prosím, sľúb mi, že sa vrátiš do Konohy.“ Naruto sa na neho slabo usmieval.
„Sľúbim ti to, Naruto, ale veď ty tam pôjdeš so mnou. Vrátime sa a znovu budeme Tým Sedem.“ Opätoval mu aj on úsmev.
„Nie, ja už tam po svojich neprídem.“ Zakašlal a z kútika úst mu stekal pramienok krvi. „Prosím ťa, vráť sa k nej. Čaká na teba. Celé tie roky. Strašne ťa miluje.“
„K nej... Sakura...“ Staré spomienky ožívajú. „Aj, aj ja ju stále milujem.“
„Ešte o dve veci ťa chcem poprosiť.“ A Naruto sa trochu nadvihol.
„O čo? A nevrav mi to tak, ako keby tu bol koniec.“ Sasuke sa začínal na neho hnevať. On nesmie zomrieť!
„Prosím ťa, odnes moje telo Tsunade, nech ma pochová k môjmu otcovi a povedz,“ znovu zakašlal, „povedz Hinate, že ju veľmi ľúbim a je mi hrozne ľúto, že nebudem môcť byť s ňou a s naším synkom.“
„Nie, Naruto, ty musíš žiť!“ Sasuke to odmietal pripustiť.
„Sasuke, sľúb mi to! Prosím. A postaraj sa mi o nich.“ Naruto sa šťastne usmial. „Som rád, že som tu, v tejto chvíli s tebou. Konečne spolu.“
„Naruto, ja...“ Nedokázal nič povedať. Len ho chytil za ruku a obaja si hľadeli do očí.
„Si ten najlepší priateľ, akého si kto môže priať. Rád ťa budem volať bratom.“ Dopovedal a Naruto mu od vďaky tuho stisol ruku.
„Zbohom, Sasuke... Braček...“ Naruto zhlboka vydýchol a umrel. Umrel s úsmevom a pohľadom upreným na človeka, kvôli ktorému riskoval svoj život, pre človeka, s ktorým boli odmalička rivali a predsa najbližší priatelia...
„Naruto...“ Sasuke pomaly vstal, vzal ho do náručia a vydal sa na cestu. Na cestu domov. Do Konohy. Konečne. Len cena bol príliš vysoká...


No, ehm, zase smutný koniec. Prepáčte, mňa sa to nejako drží...

4.6
Průměr: 4.6 (30 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Charlie
Vložil Charlie, Ne, 2009-06-21 22:11 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 642 | Autor je: Prostý občan

úuuuu to je tak krásne smutné! juuuj! Nádherné! Smutné! Toto mi nesmiete robiť! Neviete aký som ja urevanec... =( Krásne! Bravó!

Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 20:01 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

uzasne, placem, este stale, a este aj nejaku chvilku asi budem Smiling

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Po, 2008-07-21 16:04 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

jejda to je upe nadherny Smiling upe zeru ty tvoje FF

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Po, 2008-06-30 20:59 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Možná smutný konec, ale přesto krásný! Naruto má dítě s Hinatou... co víc si přát? Ach jo, ty dovedeš vehnat člověko slzy do očí...

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Čt, 2008-06-26 18:10 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Krasnee, je to dojemný

Obrázek uživatele Swooki
Vložil Swooki, Út, 2008-06-24 09:54 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Prostý občan

smutne??? ne!!! konecne prisla spravedlnost!!! Jinac to mas moc pekny!!!

Máte rádi shounen-ai či yaoi, ale neumíte tak dobře anglicky, tak se podívejteSEM

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 10:05 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

spravodlivosť? takto som to ešte nebrala Laughing out loud a ďakujem...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 09:02 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ďakujem aj tebe, katotoka, som rada, že sa ti to páči Smiling
Rikuška, ak si sa ty zamilovala do mojich, čo mám potom povedať ja? moooc ďakujem..
12345, díky...
hAnko, no dúfam, že Kishi odo mňa odpisovať nebude, lebo to by uvidel Eye-wink
Aili, Min, Jidus, Alejko, vaše komentáre sú tak skvelé, ďakujem, vám za ne Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-06-11 19:13 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Krása! Jak jinak to říct... fakt moc pěkný Eye-wink

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-06-08 23:06 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Beznadějně jsem se zamilovala do tvých povídeček...krása..

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele 12345
Vložil 12345, Ne, 2008-06-08 16:53 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

sice mocinko smutnucke ale o to viac krasnucke SmilingSmiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-06-08 16:45 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Ach, ten zatracenej Sasukáč! Doufám, že Kishimoto-sama od tebe nebude opisovat, to by jinak bylo moc smutný... Naruto nesmí umřít, protože Naruto bude Hokage, dattebayo! Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-06-08 09:34 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

To je tak nádherně popsaný, že z toho chytám depresi. Ten cvok Naruto se zabije kvůli Sasanoj. Néééééé. To nikdy. Bezvadný!


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-06-07 21:49 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Áách ... Sorafay ... To je tak ... Tak beznadějně smutný ... A právě to z toho dělá krásnou povídku ... Povídky, který něco vyjadřují. Povídky, který ukazují nějaký city. Ne, jako kdyby to vyťukal počítač, ale jako kdyby to vyťukal člověk. Přesně takový povídky mám ráda ... A přesně to je tady ...
Krása ... Já nemám co víc dodat. Smutný úsměv mi uvízl na rtech a ten smutek cítím i v krku ...
Nádhera Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, So, 2008-06-07 15:35 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Jeee... Teda, to je tak... krasny, nadherny, vynikajici, smutny a hezky.... Jeeeeee... Smiling To se ti mooc povedlo!

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-06-07 15:03 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jezus, to je tak...krsně smutný...ale, podle mě to není jen o beznaději, ale i o naději...aspoň na mě to tak působí...tak nějak, smíšeně....alw jw t prost nádherný Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-06-07 14:44 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Beznaděj... tak se původně mělo jmenovat Loučení XDD než jsem to změnila... ale na tohle se to hodí víc Smiling
Tahle povídka je vážně krásná... *fňuk*... mě jich bylo tak líto... chudák Naruto... konečně se Sasukem a pak... Sad

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-07 14:53 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no a tebe sa teda oveľa viac k tej poviedke hodilo Loučení Smiling a Návraty Laughing out loud

a moooc ďakujem, netti, kykYsSka, hinata-sempai, San Smiling
to viete, tie divné nálady Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-07 14:56 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mozna divny nalady ale cim vic divnejsi tim vic lepsi dilka... Kakashi YES a totok je fakt mocko moc poradere... Eye-wink

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-06-07 14:58 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

přesně, moje řeč Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-07 15:03 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ehm, ehm *malý záchvat kašla* no tak to som rada, teda aspoň viem, že keď ma to zase chytí, niekto to bude čítať Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Ne, 2008-06-08 09:32 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

My to budeme číst, ikdyž tě to nechití. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-07 15:04 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To si pis Eye-wink, uzh se teshim na neoc podobnyho Kakashi YES Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-07 14:41 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jezhishi kriste to bylo nadhernyyyyy.... *fňuk*....fňuk*, upe breciiim Sad... Sad mocko smutny, dojemnyy,nadhernyyyyy,dechberouciiii skvost:) Kakashi YES

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-06-07 12:27 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

*fňuk* to je tak smutný ale bylo to mooocinky nádherný!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-07 12:23 | Ninja už: 19840 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jáááááj to je tak krááásnýýý!!! Sad -smrk- Sem dojatá!!! -smrk- Daaalšííí!!!!! Laughing out loud