manga_preview
Boruto TBV 08

Za všechno může ON

Popadla mě divná nálada a já prostě nevěděla co dělat. Tak jsem psala.Jenže to byla asi chyba Laughing out loud Napsala jsem něco o Narutovi, co se může stát, když ví, kdo je jeho otec. Je to dost divný, ale mě nic jiného nenapadlo Laughing out loud

„Promiň Sakuro-chan. Já...já musím....musím dokázat něco víc,“ řekl smutně blonďatý ninja, když ho Sakura žádala o pomoc při úklidu domu Hokage.
Naruto si o sobě myslel, že nic nedokázal. Že nic nezvládl. Že je naprosto k ničemu.
„Co?“ podivila se růžovovlasá kunoichi, která si byla jista, že toho všichni dokázali spoustu.
„Co by si chtěl ještě dokazovat Naruto? Vždyt‘... vždyt‘,“ zakoktala se Sakura.
„Vždyť co? Hm? Nic jsem ještě nedokázal! Nic!“ zakřičel Naruto a podíval se do nebe. Po tvářích mu stékaly třpytivé slzy.
„Copak můžu být dobrý ninja, když jsem nedokázal zachránit ani své přátele?“ zeptal se jen tak do vzduchu a pořád se díval na oblohu. Setřel si jednu tvář od slz.
„Sasukeho, toho jsem nedokázal zastavit. Byl jsem tak slabý. A když jsme ho konečně našli. Tak...tak jsem se jen rozplakal,“ začal vzlykat blonďatý ninja.
„Gaaru, tak jsem se snažil, abych ho zachránil. Tak moc jsem chtěl. A neudělal jsem nic. Kvůli mě musela zemřít babička Chiyo,“ propadl v pláč Naruto.
Sakura se na něho ze zadu dívala. Leskly se jí oči. Opatrně zvedla ruku a položila ji Narutovi na rameno.
„Není to kvůli tobě, Naruto,“ řekla a stiskla svou ruku na Narutově rameni. Ten ji jen setřepal a odstoupil kousek dál. Slzy mu nepřestávaly téct. Byl zoufalý.
„Naruto, co je to s tebou? Takhle si se ještě nechoval. Ty přece dokážeš všechno. Ty to přece zvládneš. Staneš se nejsilnějším mužem v téhle vesnici. Proč si najednou nevěříš?“ zeptala se smutně Sakura. Tohle přece nebyl ten Naruto, kterého znala. Tohle nebyl ten Naruto, který stále tvrdil, že můžeme změnit svoji cestu osudu. Tohle nebyl ten Naruto, který byl pro všechny oporou, vzorem a který se vždycky tak snažil dosáhnout svých cílů.
„Zdává se mi sen,“ řekl smutně Naruto.
„He?“ Sakura se podívala na Naruta s údivem v očích. Blonďatý ninja se posadil na zem a sklonil hlavu. Sakura se posadila vedle něj.
„Každou noc se mi o něm zdá.....o mém otci.“ začal Naruto a skáply mu další slzy.
„To je přeci úžasné Naruto. Co se ti na tom nelíbí?“ nedocházelo to stále růžovovlasé kunoichi.
„Můj otec byl...Yondaime,“ řekl Naruto a jeho vlastní hlas se mu začal ozývat v hlavě jako ozvěna.
Yondaime... Yondaime... Yondaime...
„Cože?“ vyhrkla Sakura. Narutův otec je...Yondaime?
Sakuře se před očima objevila fotka jejich čtvrtého Hokageho. Hned nato se jí před očima zobrazil Naruto. Ty vlasy...ten obličej...ta podoba...
Sakura tomu uvěřila. Seděla vedle Naruta zticha. Pokrčila nohy a objala si kolena rukama. Hlavu si na ně položila a čekala, až bude Naruto pokračovat.
„Můj vlastní otec...proč? Proč do mě zapečetil tu bestii??!!“ vykřikl zoufale Naruto.
„Proč si pak klidně umřel a nechal mě tady samotného?!! Proč to k sakru udělal??!! Copak jsem pro něj nebyl vhodný syn?!!“ křičel a plakal Naruto. Naprosto ztratil důvěru v sebe samého. Ta představa o jeho otci a o tom, co mu udělal ho složila. Proč za to musel trpět zrovna on? Měl sto chutí to tady všechno rozmlátit. Za všechno mohou ti prokletí vesničané. To oni mu ubližovali. A on. Yondaime.
Naruto vyskočil na nohy. Z očí mu tekly slzy. Byl rozčilený a měl na všechny vztek. Hlavně na něho.
Blonďatému nijovi začaly růst zuby i nehty. Jeho oči ztratily to typické modré zbarvení. Zrudly jako krev. Naruto zatínal pěsti. Pomalu mu začal růst jeden ocas. Jeho oranžová chakra ho celého obalila. Teď jim ukáže pravou sílu Kyuubiho. Teď se jim pomstí. Za to, co všechno mu provedli. Jen oni za to můžou. Jen oni a on!
Naruto začal ztrácet kontrolu nad svými smysly. Sakura za ním seděla celá ustrašená a vyklepaná. Co to dělá? Měla by zasáhnout. Vyskočila na nohy a chtěla chytnout Naruta za paži, aby si ho otočila k sobě a uklidnila ho. Jenže si spálila ruku.
Naruto se na ni podíval. Držela se za zápěstí a léčila si spáleninu.Naruto odskočil pryč. Skočil přímo na nejvyšší místo ve vesnici. Na skálu, kde byly vytesány hlavy Hokágů.
Postavil se na všechny čtyři končetiny a narostly mu další dva ocasy. Pak se zaměřil na jednu vytesanou hlavu. Yondaime. Seskočil na ni a celou ji zničil. Kusy skály padaly na vesnici. Lidé začali vybíhat z domů a hledat příčinu toho dění. To co spatřili jim zastavilo krev v žilách. Na hlavě páté Hokage stál čtyřocasí Kyuubi. Houpal všemi ocasy sem a tam. Díval se na vesničany a pak se zaměřil na nejhlídanější dům. Dům Hokage. Seskočil na jeho střechu a ta se celá propadla. Z budovy vyběhla Tsunade-sama a Shizune, která v náručí držela TonTon. To poslední, co ty dvě spatřily, byl šestiocasí Kyuubi.
Celá vesnice padla. Všichni Narutovi přátelé. Všichni, kteří mu byli drazí. Všichni. Už nikdo z téhle vesnice neměl tu moc vrátit ho zpátky.
Byl tu však ještě jeden člověk. Ten, který blonďatému ninjovi tolik rozumí. Má moc ho vrátit zpátky?

The end by Haya

4.95238
Průměr: 5 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Pá, 2009-05-08 22:35 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to je bezvadne napisane Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Pá, 2009-02-13 16:28 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Shocked .. Hayo, ja už som stratila tie pravé slová na vyjadrenie Tvojich poviedok.. Ty píšeš proste DOKONALE!

Obrázek uživatele hammy
Vložil hammy, Ne, 2008-11-30 21:36 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

chtělo by to pokračování

Obrázek uživatele kytty
Vložil kytty, Ne, 2008-10-12 19:50 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

A to nebude pokráčko? Tsy to napsala z tou otázkou takže bys tam měla dát pokráčko ne. Ale i tak je to sugoi.

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-06-15 13:58 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tak to je fakt dobrý, hehe Laughing out loud Zajímal by mě ten člověk Laughing out loud Sasuke?

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Čt, 2008-08-21 22:44 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud taky by mě to zajímalo, dozvíme se to, Hayo? Laughing out loud Já bych typl Gaaru Laughing out loud muj obléíbenec Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Pá, 2008-08-22 01:11 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Heh Laughing out loud a víš, že ses Lartene trefil? Je to Gaara, protože on je taky jinchuuriky a proto Narutovi tolik rozumí Smiling

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Čt, 2008-11-27 21:56 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

taky si říkam že Sasuke by to bejt nemoh.

zvláštní povídka....

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele kocicinka
Vložil kocicinka, So, 2008-06-14 21:43 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

ježiš to že je konec?? to bychtělo pokráčko to bylo bezvadné až se mi chtělo brečet

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-06-14 21:43 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

pokráčko, to prostě chce pokráčko! Laughing out loud aspoń jedno, prosííím =D je to skvělý =D naruto jako záporňák......zajimavý =D

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-06-08 14:36 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Naruta ovládla temná strana chakry. Smiling Bezvadně popsané, jsi nejlepší. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, So, 2008-06-07 14:19 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Děkuju..jsem ráda, že se vám to líbilo i když mě osobně se to vůůůbec nelíbí Laughing out loud
No pokračování psát nebudu.Mě moc nebaví psát povídky na díly.Já radši jednodílové s otevřeným koncem, aby si každý, podle toho jak se mu to bude líbit, mohl konec domyslet sám.At' už smutný nebo opak...Smiling

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, So, 2008-06-14 21:36 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Máš pravdu otverené konce sú úžasné aspoň mám čo robiť pred tým než zaspím.

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Pá, 2008-06-06 23:50 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

aaa...úžasné....jen jestli se můžu zeptat xD bude pokračování...bylo by to skvělí

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2008-06-06 23:43 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Too je pekneee velmi zaujimaveee

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-06 19:26 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda, to bolo skvelé, Naruto zničil Konohu, no len ma napadá, pokračovanie k tomu nebude? Smiling

inak skús dávať medzery za bodkami Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.