manga_preview
Boruto TBV 09

Další kapitola část 2

Tk, po dlouhé době zase pokráčko, opět nic moc... Za komentíky budu vděčná Smiling

„DR***E!!!“ Zařval a mrsknul s papírem o zem.
Rychle vstal z postele a běžel na „ošetřovnu“. Vrazil tam jak velká voda a uviděl Kakasiho a toho druhého připoutaného k posteli.
„Oro-..“ „Už to vím.“ Odseknul.
„Kde to jsem..?“ Zaůpěl Kakashi a zkusil pohnout rukou.
Nešlo to….
Chtěl se posadit, ale v tom mu zabránil těžký řetěz uvázaný kolem jeho pasu. Viděl jenom tmavý strop.
„Rozvažte jim ty řetězy kolem krku a pasu…“ Uslyšel chladný hlas.
Hned na to mu nějaký muž odvazoval řetězy. Konečně mohl pohnou hlavou.
„Já mám být ale mrtvý ne?“ Vytřeštil oči na Orochimara.
„Znáš nějakého Kuba?“ „Bože…“ Vydechl Kakashi.
„Héééj, doprčic!“ Zmítal se na posteli Obito(Uchiha) „Tak sakra, kde to jsem, já už jsem mrtveeeej!!!!“ Zařval.
Kakashi zaostřoval na osobu, která s sebou házela na posteli.
„Heh, Co? Jak? Kde? Kdy? Proč?“ Snažil se Obito otočit.
Orochimaru jenom kývnul na muže, aby mu taky rozvázal řetězy.
„No konečně! Hele Orochimaru! Hustý! Já chci mít taky hada! Můžu být váš učeň??“
„NE OBITO! Nedělj to!“ Zařval Kakashi.
„Odvaž ho!“ Syknul Orochimaru. Obito okamžitě vyskočil na nohy a začal se protahovat.
„Obito, byl bys tak laskav a šel za mnou?“ Obito k němu mlčky přiskočil.
„A co se týče Kakasiho, svaž ho a hoď ho do vězení.“ Ušklíbnul se a odešel.

Sakura šla ke Kakasiho hrobu. Když vešla na hřbitov, cítila že něco není v pořádku. Začala zrychlovat, až se rozběhla. Už z dálky viděla Tsunade a čtyři ANBU.
„Tsunade- sama, co se to tady…“ Z očí jí vytryskly slzy. „Sakuro.. co tady-..“ Zarazila se, když viděla její bolestný výraz.
Tiše k ní přišla a odejmula ji. „Kdo udělal tak hroznou věc…“ Vzlykla.
„To bylo vše, co mi po něm zbylo a teď je všechno pryč… Všechno je na nic!“ Odtrhla se od ní a běžela pryč.
Celou cestu vzlykala. Před sebou uviděla dvě postavy v obětí, ale přes uslzené oči viděla jen rozmazaně.
„Jé, ahoj Sak-..“ Zarazil se když viděl její pohled. Taková nenávist a bolest… Naposledy se na něj takhle dívala tu noc, kdy Kakashi zemřel.
Jen na ně pohlédla a utíkala dál.
„Něco se muselo stát.“ „Odkud asi mohla běžet..?“ Zamyslel se Naruto.
„No, možná se něco stalo na hřbitově… Vždycky má takový pohled když se jedná o Kakasiho…“ „Jo, máš pravdu! Jdeme!“ Hinata jenom kývla a následovala ho.
„Bábi Tsunade!!“ Zařval Naruto. „Co tady děláte?!“ Změřila si je pohledem.
„Tsunade-sama, co se tady stalo?“ Vyhrkla Hinata a vyděšeně ji pozorovala.
„Kakasiho tělo je pryč…“ Podívala se do země. „No to si děláte srandu ne!!?? Jdu ho najít, Sasuke určitě půjde se mnou a Sakura bude chtít jít-…“
„Poblíž vesnice byl vidět Orochimaru… Bojím se že…“ Sklopila hlavu.
„Zabiju JE!!! Vyhladím celou zvučnou!!! Zaplatí za to co Sakuře udělali!“
„Naruto… Teď tě potřebuje Hinata, běžte domů, zkusím to nějak vyřešit.“ Zamumlala a odešla.
„Naruto… Měli bychom už jít.“ Pohlédla mu do očí Hinata.
„Jo, jdeme.“ Usmál se a pohladil její narůstající bříško. Za chvíli byli doma.
Zhruba za týden:
Sakura už nemohla. Obito byl snad ještě víc hyperaktivní než Naruto. Potřebovala pauzu.
„Sasuke mi určitě pomůže.“ Vydechla a vyrazila k Sasukeho domu.
Zaklepala.
„Nejiii!!! Di otevřít!!!“ Zařval Naruto. „Jooo, už du!“ Křiknul a otevřel dveře.
Sakuře se naskytnul opravdu zajímavý pohled. Neji v trenýrkách.
„Jé, čau Sakuro.“ Zazubil se na ni. „Sasukeee, máš návštěvu!“ Křiknul do domu. Do dveří vrazil Sasuke.
„Čááu, co ty tady?“ Zašklebil se na ni. Sakuře spadla čelist.
Sasuke v trenclích s medvídkama.
„Chtěla jsem tě poprosit, jestli bys nepohlídal na tenhle týden Obita, ale teď o tom začínám pochybovat… Jak vidím, žádnou zodpovědnost nemáš.“
„Co kecáš!!“ Objevil se Naruto.
„My jsme….*škyt* zodpovědní…. PIONÝŘI!“ Zamával jí flaškou od saké před nosem.
„No, ještě by ste Obita ožrali… Zeptám-…“
„Ne, ne, my ti ho pohlídáme, přines ho po obědě jo?“ Usmál se na ni a rychle zavřel dveře.
„Hoši, musíte mi pomoct, to dítě je nezvladatelný!“ Zašeptal vytřeštěně.
„V klidůůů, s Shikamarem a Nejim to bude hračka.“ Zazubil se na něj Naruto.
„Cože??“ Vyjekli oba dohromady(Shiki a Neji)
„Já jsem tady vlastně omylem…“ Snažil se z toho vykroutit Neji.
„Z toho se nedostaneš.“ Škytnul Shikamaru. „Vlastně já taky ne…“ Uvědomil si háček.
„Tak konec pařby, uklízíme!“ Zavelel Sasuke.
Jak všechno uklidili, šli do sprchy a připravili se na invazi Obita.
„Crrrrr!“ Ozval se zvonek. Všichni se zhluboka nadechli a Sasuke šel otevřít.
„Tak tady vám ho nesu.“ Usmála se Sakura a podala mu smějícího se Obita a menší batůžek.
„Díky moc Sasuke.“ Usmála se na něj a odešla.
Sasuke nohou zavřel dveře a Obita dal do náručí Narutovi.
„Jak se to drží??“ Snažil se chytnout zmítající se stvoření.
„AA on mě spadne!!“ Zařval Naruto.
„To je otrava, že jsem sem vůbec lezl…“ Zívnul Shikamaru a zapnul si televizi.
„Hej, lidi nezdá se vám že tady něco smrdí?“ Zeptal se Neji. Všichni se naklonili nad ležícího Obita.
„To byl on!“ Ukázal na něj Naruto. „Kdo jinej asi?“ Zašlebil se Shikamaru a chytnul se za nos.
„Tak jo Neji, je to na tobě.“ Následoval Shikamara Sasuke a taky se chytil za nos.
„Já?! A proč? Je to velmi nechutný.“ Nasadil si kramlík na nos.
„Tak co s ním, přece tady nemůže smrdět celej den.“ Založil ruce Sasuke.
„Když seš tak chytrej, tak to udělej ty ne?“ Podíval se na něj Neji.
„Tak lidi, já du na to!“ Dovléknul si gumovou rukavici Naruto. S kramlíkem na nose a zástěrou kolem hrudi a pasu.
„3, 2, 1… teď!“ Křiknul Naruto a začal ho přebalovat.
„Uf… tak to mám za sebou… Hej Shikamaru, chytej!“ Napřáhnul se se špinavou plínkou.
„Co to děláš? NE! NECH TOHO!!! NÉÉÉÉ!“ Zařval a sklonil se.
Čistou náhodou za ním stál Neji. Oproti Sasukemu měl štěstí. Spadnul mu dudlík(Obitův samozřejmě Laughing out loud xD) a tak se pro něj sehnul. Takže plínka s hlasitým plesknutím přistála na jeho obličeji.
„NO FUUUUJ!!!!!“ Zařval a letěl do koupelny.
„A máš to! To je za toho Orochimara!“ Válel se Naruto smíchy po zemi. Shikamaru, Neji a Obito na tom byli podobně.
Za dobrý tři hodiny Sasuke vylezl z koupelny.
„To je smrad!“ Zašklebil se.
„Takže, když jsme tu všichni, tady je bojový plán: Jako první bude držet hlídku Sasuke. Potom já, následně Neji a na konec Naruto. Na začátku hlídky povině ohřejete lahvičku s mlíkem a umyjete dudlík. Podmínečně zkontrolujete plenu a popřípadě vyměníte. Tomu, kdo bude hlídat po vás, sdělte veškeré informace! Jasné?“ Vylíčil stručně Shikamaru.
„Jasné!“ Řekli sborově.
Bylo už pozdě, tak si Neji, Naruto a Shikamaru šli lehnout.
Sasuke si kecnul do křesla, otevřel pohádkovou knížku a začal číst. Po chvilce Obito usnul a Sasuke taktéž.
Asi po hodině začal Obito strašně křičet, takže se hned všichni skláněli nad jeho postýlkou.
„ŠŠŠŠŠ… No táák nebreč.“ Vzal ho do náruče Neji.
„Co mu je že tak ječí?“ Zívnul si Shikamaru. „Nevím, Sakura- chaaaaaan!!!“ „Drž hubu ty blbe, ta by nám teda dala, uděláme to pěkně po starém. Tsunade-samaaaaaaaaa!!!!“
„Hej sáhni mu na čelo.“ Poručil Shikamaru Nejimu.
„Uplně hoří.“ Vyjekl Neji. „Musíme ho převlíct, je tam docela zima.“
„Jo, jasně.“ Kývnul Neji a dal se do toho.
„AA pomóóóc!!!“ Zařval a uskočil. „Co je?“ Přišel k němu Naruto.
„Bože!“ Vydechl a zakryl si oči.

Tak, doufám že to stálo za to Smiling Tky předem informuju, že příští týden žádný pokračování nebude, jedu na soustředko(původně jsem tam neměla jet, zlomila jsem si ruku ale byla jsem překecána) takže když něco do neděle splácám hned hodím Smiling

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-12-20 03:49 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Ty, môže byť niečo hyperaktívnejšie, ako Naruto?? Ja mám občas pocit,že nie je Kakashiho ale Narutove Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Pá, 2008-06-13 19:48 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

opravdu něco, Shikamaru dělal, jako by šlo o misi skupiny S Smiling

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-06-07 22:32 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

juj, dekuju mooc za komentare, ohledne pokracka, asi celej pristi tyden nebude:-(( sry, ale ležím v nemocnici a jeden dobrák mi půjčil notebook s modemem, ale zítra ho pouštěj dom.. Sad) jeste jednou kuju Smiling

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, So, 2008-06-07 21:57 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

hustýýýý prostě nej Laughing out loud takhle to dopadá, když se čtveřice chlapů neumí postarat o dítě Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-07 21:52 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no to nemá chybu, hehe a ja že aký Obito, to idú tomu veľkému meniť plienky a potom mi to docvaklo, jeee to je mimino Smiling no super dielik, teda chudák Kakashi ....


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, So, 2008-06-07 21:45 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

fakt COOL rychle pokracko

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Čt, 2008-06-05 13:13 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Já jsem se tlemím jak k***t!!!

Bojový plán jak se postarat o mimino!!!

A na to jsou ještě čtyři ninji!!!

To převlíkání těch plenek mně fakt dostalo!!!!

Honem další*Skanduju*

Sakiro Laughing out loud(Já se snad nepřestanu smát)

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-06-04 21:01 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

mno, tk snad se bude líbit Smiling

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES