manga_preview
Boruto TBV 07

Moje smetiště

Moje smetiště

.....

Takže tu bych chtěl dát seznam seznam FF, někteří to dokonce i čtou což se dost divím, tak abych jim to usnadnil a aby v tom byl přehled, současně sepisuji toto...

Aktuality
29.7.2016
Skoro pět let od doby co jsem se tu naposled aktivně ukázal, moje povídky leží nedoknčené a asi tak i zůstanou, upřímně, vůbec si nepamatuji co jsem s aktivními sériemi zamýšlel, je to už moc dlouho, ale jsem tu, nudím se a tak jsem se rozhodl znovu něco napsat
Jakmile bude díl schválen tak si můžete pročíst druhý díl Srdce Shinobi (Naruto x Hinata) a v nejbližší době se můžete dočkat druhého páru v této "sérii", tímto párem bude Kiba a Hanabi
Mám teoreticky v plánu jistou sérii kterou budu sepisovat místo mých stávajících sérií které si vůbec nevybavuji jak jsem plánoval, ovšem tato série je zatím ve formě plánování, nic není jisté

Edit: Přidán druhý díl Srdce Shinobi, přeji příjemné počtení Smiling

1.8.2016
Wow, update který netrval pět let! No, nebudu to tu moc rozvádět, ta série o které jsem mluvil právě dostala prolog, takže teď jen počkat až (Pokud, v což doufám) ji admini dají OK a vydají ji.
Informace ohledně série si můžete přečíst dole v seznamu RP pod kolonkou "Nové a aktivní série", kde budu vypisovat všechny nové či znovuobnovené série jako Srdce Shinobi
Tato série kterou nyní vydávám - Will of Fire - může trvat hodně dlouho když na to přijde, jde o to co vše budu chtít popsat, popsat celou mangu by bylo asi sakra na dlouho, takže to nevím jestli by vyšlo, ale minimálně nějakou chvíli to chci sepisovat, pokud to bude lidi zajímat a bude se jim to líbit
No, toť vše, přeji všem příjemný den a snad se vám má tvorba bude líbit Smiling

Plány do budoucna - rozpis povídek

Srdce Shinobi - Přidána druhá kapitola pro pár Naruto x Hinata, plánováno sepsání minimálně pro pár Kiba x Hanabi, možná i další páry podle nálady a zájmu lidí (Další páry co mě lákají jsou Kakashi x Anko a Gaara x Matsuri, nicméně nic není 100%)
Will of Fire - Série která sleduje příběh Naruko (Naruto jako dívka) a její cesty skrze děj Shippuudenu, prozatím přidán prolog a v plánu je návrat Naruko z tréninku s Jiraiyou a následná mise Gaara

Ostatní série - Prozatím zastaveny, pokud budu mít chuť a nápady pro to jak je oživit, stane se tak, nicméně to je dost nepravděpodobné

Edit: Přidán prolog série Will of Fire, přeji příjemné počtení Smiling

Nové a aktivní série

Zde budou vypsány veškeré aktivní série na kterých v tuto chvíli pracuji, prozatím se jedná o tyto série

Will of fire

Série která sleduje příběh Naruko, dívčího ekvivalentu Naruta a její příběh který sleduje hlavní dějové linky Shippuudenu, nicméně mohou tam být odlišnosti a hlavně, postavy, jejich schopnoti a charaktery, historie světa i postav, jejich vzájemné vztahy a vůbec téměř vše může být odlišné od toho jak to znáte, obzvláště co se týče všeho přímo ovlivňující Naruko se může lišit, halvně protože je odlišná od Naruta a to v mnohém, navíc bude mít přirozeně poněkud jiný pohled na svět než má Naruto.
Děj této série může přetrvávat dlouho a můžu ho sepisovat klidně pro celý Shippuuden pokud budu mít čas, náladu a bude o tuto sérii zájem, nicméně taky může zkončit brzo, záleží víceméně na vás, jestli vás bude zajímat jak by asi mohl Shippuuden vypadat z pohledu trochu jiné hlavní postavy


V této prologové kapitole se dozvíte o tom kdo je Naruko, jak žije a čím vlastně je tak odlišná od Naruta. Krom toho poznáte pár postav a jak odlišný pohled na ni mají v porovnání s tím jaký pohled mají na Naruta.
Naruko si zrovna prochází dost těžkou dobou kdy její vůle byla testovaná, kdo z našich přátel jí pomůže se vzpamatovat a znovu být tou usměvavou a hyperaktivní holkou co plánuje že se jednoho dne stane tou nejlepší Hokage která kdy žila? Pokud to chcete vědět, stačí si přečíst tento prolog.

Srdce Shinobi

Série krátkých povídek (Jedna až dvě kapitoly - možná více, pokud bude zájem, prvně však dokončim všechny páry a pak se teprve možná vrhnu na pokračování už dokončených párů Eye-wink) ohledně párování v Narutu, tak trochu nepřímo chci tuhle sérii věnovat několika osobám které jsou pro mě velmi důležité, vlastně díky Narutu jsem je poznal a tak tohle je trochu i dárek pro ně Smiling

První pár - Naruto a Hinata - Liška a Anděl, kteří otevřeli svá srdce - Kapitola druhá Novinka!!
Druhý pár - Sasuke a Sakura
Třetí pár - Gaara a Matsuri
Čtvrtý pár - Shikamaru a Temari
Pátý pár - Neji a TenTen
Šestý pár - Kiba a Hanabi
Sedmý pár - Sai a Ino
Osmý pár - Kakashi a Anko

(Celkově může mít série až šestnáct povídek - A stejně tak jen osm -, více bude jedině v případě že budu stíhat a bude o další kapitoly zájem, prvně však budou dokončené všechny páry - Jiné páry než jsou zde budu psát pouze na požádání (Budu psát pouze hetero páry, ne Yuri ani Yaoi)

Starší série, neaktivní, pozastavené

Nová doba

Příběh nového týmu sedm, Naruta a jeho přátel, Akatsuki se vrací a Taka jde proti Listové.
Jen za pomocí Suny a ostatních vesnic se dokáže Listová ubránit, vrací se i bývalá členka Akatsuki Konan aby pomohla a objevuje se opět starý zvrhlík Jiraiya.
Naruto se dokonce setká se svou matkou, Uzumaki Kushinou, co nakonec Akatsuki kteří stále sílí a Taka které vede Sasuke, plný nenávisti, udělají?
Vše je ve hvězdách...
Nebo spíše ne...


Úvod do děje, poznáváte prvního hrdinu který vás bude provázet celou cestu, je hyperaktivní jako Naruto a vůbec je mu vcelku podobný, na Akademii moc nechodí a většinu času dělá lumpárny, ale je i dobrý ninja a to v budoucnu ukáže víc než dost...


Poznáváte další dva hrdiny našeho dobrodružství a sestavu hlavního týmu Týmu sedm, jeho sensei dorazil ale zatím nikdo neví kdo to je, věděli by to nebýt faktu že se nechal nachytat trikem který nastražil Keiko, ovšem co se nakonec stane, no nechte se překvapit!


Tým sedm jde na test přežití! Sensei Uzumaki Naruto je překvapen jak dokáží dobře spolupracovat, dokonce tka že než vůbec začne něco dělat test je u konce, stará dvanáctka shinobi z Listové je zpět a vrací se i Hatake Kakashi s potěšující zprávou, ovšem s nemilou přijde Tsunade a to ještě netuší co připravují Akatsuki...


První mise Týmu sedm, dokáží dokončit misi C rank? To se uvidí, každopádně to nebude jen tka nějaká mise, objevuje se další postava která tu bude mít jednu z hlavních rolí, Keiko a mladá jouninka Temari se poznávají a co z toho nakonec vzejde nikdo (Já možná ano xD) netuší, na misi ovšem nejde vše hladce a přepadnou je dva ninjové a začínají problémy...


Objevuje se Konan, jen s její pomocí porazí dva ninji Akatsuki a objevuje se záhadný spojenec Uchiha Madari, co udělá Kakashi když zjistí kdo to je? Naruto se nestihne vrátit ke svému týmu a najde je všechny v bezvědomí a dokonce i zraněné, dokáže se dostat o Suny včas aby zachránil Keika? Dokáží zachránit Temari ze spárů Taka? To se uvidí...


Tým sedm se dostává včas do Suny aby mohli zachránit Keika pomocí techniky kterou Nagato předal Konan, Shukaku je zapečetěn do Keika a ten slibuje že zachrání Temari. Dokáží to? A proč se Yamato přidal k Akatsuki, je to opravdu kvůli pomstě?


Speciál ve kterém se dozvíte jak se Naruto a jeho tým spolu s Gaarou vypořádají s týmem Taka. Taky se dozvíte jak dopadne souboj Kakashiho... Budou mít problémy ale!
Kdo se to neobjeví! Kakashiho tým, Obito, Rin, Minato... Zachrání Kakashiho a pomůží mu do Konohy. Naruta a ostatní mezitím zachrání starý dobrý Jiraiya ale on ztratil paměť... Objevuje se tam i Kushina, společně zastaví Taka a vrátí se do Suny i s Temari kterou zachránili.


Devátý díl této řady ve kterém jde hlavně o to že se setkává Naruto, Kushina a Jirayia s Minatem, trochu se zase narážka na to co se bude dít dál a také poslední díl geninského týmu, příště se můžete těšit na trochu víc záživnější díl, kdy už naši hrdinové nebudou jen děti...

Ganmou tomo (Přání všech)

Příběh Sasukeho a Sakury.
Sasuke se objevuje v Konoze!
Jak zareaguje Sakura?
Zůstanou nakonec spolu nebo je osud opět rozdělí?
Kde se tu vůbec bere Itachi?
Vždyť má být mrtví!
To a mnohem víc se dozvíte pokud budete mít odvahu si tohle přečíst! x)


Sasuke se objevuje v Konoze a potkává se se Sakurou, vyříkají si své a Sakura se ve vzteku vrhne na Sasukeho, ten se ani nesnaží uhýbat, nakonec když jí pohlédne do tváře vidí že trpěla tím že odešel, bohužel řekne něco co Sakura nedokáže přijmout a opět mizí, Sakura se zhroutí a sotva se dostane domů...


Naruto nachází zničenou Sakuru která skoro nezvládne promluvit po tom co se stalo včerejší noci, nakonec dostanou misi od Páté, přivést Uchihu Sasukeho, živého či mrtvého. Sakura se vydá i přez slabost na misi. Sasuke zjišťuje pravdu od bratra kterého považoval za mrtvého, Sakura se dostává za Sasukem a ten jí vše řekne, nakonec Sakura Sasukemu odpouští ale objevuje se někdo kdo jim nepřeje...


Před Sakurou a Sasukem se objevuje Kabuto a snaží se Sasukeho zabít a získat jeho oči. Tjištění že Orochimaru stále žije v Kabutovi a skoro už ovládl jeho tělo je pro naše hrdiny šok.
Sasuke nakonec Kabuta po vyčerpávajícím boji porazí a když se probouzí tak ho čeká překvapení, uvítání od Konohy. Přivítání zpět doma...

Alternative Shippuuden

Naruto se vrací po dvou a půl ročním tréninku s Jiraiyou a setkává se se svými přáteli.
Zjišťuje že on jako jediný zůstává genin a že tři z jeho přátele jsou jounini a Gaara dokonce Kazkage!
Setkává se s Hinatou a začíná pomalu chápat co k němu ona cítí...
Co vše se stane nikdo neví, dokáže Naruto pomoct Gaarovi?
Co dělá Sasuke v Konoze s jednou z Orochimarových pomocnic?
To vše se brzy objasní a konec je v nedohlednu...


Naruto se vrací po svém tréninku a setkává se se svými přáteli, zjišťuje zajímavé věci a setkává se s Hinatou která se mu začíná čím dál tím víc líbit. Dokáže mu Hinata říct co k němu cítí? Určitě ano ale hned to nebude, Naruto se připravuje na zkoušku svého senseie.


Naruto se setkává s Irukou když je s Hiantou v Ichiraku. Odchází na trénink a Suna je pod útokem Sasoriho a Deidary. Naruto se dozvídá o útoku a vydá se na vlastní pěst na pomoc svému kamarádovi.


Sasuke se objevuje v Konoze s Guren a ihned jdou za Godaime, ta si vyslechne jejich příběh a Sasuke se vydává hledat Sakuru. Ta nejdřív vypadá že ho na místě zabije ale nakonec se vše uklidní a znovu jsou spolu.
Naruto mezitím pomáhá Gaarovi a objeví se i Gai a Lee, nakonec porazí i čtvrtou techniku Sasoriho a objeví se Sasuke se Sakurou a na poslední chvíli zastaví Deidaru, vše dobře dopadne, ale je tu i oběť, Baki zemřel...


Sasuke, Naruto a Sakura spolu pomohli Suně, ti dva si spolu vyříkali co měli a nakonec se vrací do Konohy. Tam se Naruto docela zajíamvě potká s Hinatou a nakonec si padnou v obětí... Sasuke zase se Sakurou...
Hinatu ale unese Deidara a Naruto ji musí zachránit, dovede to?


Naruta zachrání na poslední chvíli někdo koho opravdu nečekal... Itachi! Potom se psolečně vydají ke Konoze, objeví se Sasuke a Itachi jim prozradí své tajemství. Potom se vydají do Konohy kde je přepadne Madara a Pein...
Dokáží je zahnat protože Naruto objeví nové Dounjutsu které se vyrovná i Madarovu EMS... Ale něco je špatně...

Spojení

Příběh dvou odlišných duší, kunoichi Ohně a Šermíře mlhy... Dva naprosto odlišní lidé které osud svede dohromady, navzájem se zprvu popichují ale později poznají že k sobě něco cítí.
Jak dopadne tento příběh plný zvratů? Jak dopadne tým který vedl sám Minato osobně? A co se stane s Konohou když její hrdinové jako Naruto, Kakashi a ostatní vůbec nežijí? To se nechte překvapit!


Příběh dětství mladé kunoichi Hiary. Její partner a zároveň nejlepší přítel zradí Konohu Orochimarovi výměnou za moc. Sama Hiary, jedna z dvou hlavních postav příběhu, dostane moc kterou sama ale nechtěla.
Zjistí že ninja co Konohu zradil ji miluje a o to je její úkol těžší, úkol, zabít ho...


Příběh mladého chlapce Ichiho, druhá z hlavní dvojice. Co vše se odehraje v jeho životě na cestách za cílem splnit si své sny? Jak dopadne jeho putování s mečem ve kterém je uvězněna duše jeho matky, o čemž sám neví. Jak dopadne jeho trénink na Mlžného šermíře?
Kdo tento chlapec je a co se v jeho životě odehrálo se dozvíte když budete číst...

Jednorázovky

Pozor, ti co nemají rádi špatné konce ať se raďěj nedívají!

Jednorázová FF ve které se uskuteční boj Naruta, Sakury a Kakashiho se

Sasukem, porazí ho ale...
Sasuke se dokáže uvolnit a Naruto nemá šanci se bránit.
Kakashi objevuje po návratu z pátrání mrtvou Sakuru a umírajícího Naruta...


Příběh který se točí okolo Sakury, Itachiho a Sasukeho. Dva bratři Uchihové svůj boj nedokončili a stáhli se aby načerpali nové síly. Itachi se později setká se Sakurou a vyzná jí lásku, Sakura ji nakonec opětuje.
Později se odehrává rozhodující boj mezi Taka a týmem Kakashi, až na to že Itachi bojuje místo Saie, Sai zemřel při hledání Sasukeho... Nakonec poslední kteří přežijí, jsou pouze bratři Uchihové...


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, Po, 2012-01-02 16:54 | Ninja už: 4667 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

úžasné, musíš dokončit : Alternative Shippuuden Laughing out loud

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3