manga_preview
Boruto TBV 08

Na vodě 1 - V kempu

„To říkám, že jdeme poslední, už jsou tu snad všichni.“ Vztekala se Sakura
„Všichni ne.“ Odpověděl jí ledový hlas
Sakura se pomalu otočila a spatřila Uchihu Itachiho. Stál tam proti slunci, jenom v černých plavkách vzorem podobajícímu se jejich plášti, ale na ten bylo moc horko a díval se na ní svým sharinganem.
„Nezdržujte tu!“ Ozvalo se za Itachim a byl to Kisame se svým úšklebkem a žábry na tváři. "Takhle nám všichni rozeberou nejlepší místa na kemp!"

Všichni se dali do pohybu najít si nejlepší místo pro své stany, ale všude se zdálo být plno a tu za Narutem přiběhla Hinata.
„Ahoj, Naruto-kun.“
„Já nejsem kůň.“
„Promiň,“ Řekla a začervenala se
„Hinato? Mohla bys pro mě něco udělat?“ Zeptal se Naruto
„Jistě, pro tebe cokoli Naruto.“
„Mohla bys nám najít nějaký vhodný místečko pro naše stany?“
„Jistě, BYAKUGAN“
„Šikovná, ale nekoukej se na mě, ale po volným místu pro stany, kde bych se mohl složit já a Sasuke.“
Hinata celá zrudla a pootevřeli se jí ústa při pohledu na Naruta a ihned po jeho pokárání se rozhlédla po louce plné stanů a lidí a nakonec něco našla.
Dvoedla je k velkému dubu na protější straně louky.
„Stůjte!“ zařval na ně Itachi.
„Co jsem to slyšel můj malý bratříčku? Ty nechceš spát v jedno stanu se mnou? Ale proč vždyť já jsem tvůj bratr!“ Řekl se slzami na krajíčku.
„Takový je život. Můžeš si mě zhnusit, nenávidět a co já vím ještě, ale s tebou ve stanu spát nebudu. Chrápeš.“ Opáčil mu lhostejně Sasuke
„Néééééééé.“ A to už Itachi nevydržel a rozbrečel se jako malá želva. Deidara se ho snažil utišit, že může spát ve stanu klidně s ním, ale Kisame ho ujistil, že jestli si něco zkusí tak ho zabije.

„No musím uznat, že už nevypadáš jako žehlící prkno Tsunade.“ Všichni poznali hlas Jiraiy a taky řev Páté.
„Ty hňupe.“ A už to plesklo
„Proč mám zrovna já jet vodu s vámi...“ Povzdechl si Orochimaru a protočil oči v sloup

Hinata je dovedla na volný plácek, kde měla stan ona s TenTen a vedle měl stan Gaara a Kankurou.
Všichni si v klidu postavěli stany a jakž takž se zabydleli. Až na pár nedorozumění, kdy Akamaru označkoval Gaarovo tykev s pískem a když dostal Naruto pěstí od Sakury, protože se pokoušel šmírovat jak se převlíká. Neji mu sice nabízel, že může šmírovat při převlíkání jeho, nebo Leeho, ale to prý není ono, odpověděl mu Naruto. To radši Sasukeho, pomyslel si.

Večer

„Hej Lee pojď za námi." Volala Sakura
Lee doběhl k nedaleké skupince dětí sedící u ohně. Byli tu Neji, Sakura, Sasuke, Naruto, TenTen, Hinata, Kiba a Chouji, který si už ohříval buřta.
Lee se posadil vedle Sakuri a Nejiho.
„Tak kde je to Saké?“ Zeptal se Sasuke a pohlédl směrem na Naruta, který seděl vedle Hinaty a byl s ní zabraný v rozhovoru a vůbec nevnímal co se děje okolo.
„No já snad vstoupnu a dojdu si pro tu flašu k němu!“ Řekl zlověstným hlasem Sasuke.
„Marná snaha, už v ní nic nemá.“ Odpověděl Neji
„V tom případě tu mám něco pro vás.“ Kiba vytáhl od někud další flašku saké na které byl obrázek černé lebky. Akamaru zakňučel. Flaška kolovala dokud se nedostala k Leemu.
„Napij se Lee.“ Povzbudil ho Neji podávající mu láhev saké.
„Ne, já pít nemůžu, slíbil jsem to mistru Galovi.“ Ohradil se Lee.
„No tak neblbni Lee, řekl jsem jim, že seš hustej borec!“ Odpověděl mu Neji
„Takže, když budu pít tak si ostatní budou myslet, že jsem hustej borec? Hmm... Dej sem tu flašku.“ A pořádně si naklopil
„Nepij tolik je to ostrý.“ Varoval Kiba a Akamaru ho doprovodil štěknutím.
Mezi tím se TenTen přiblížila pomalu k Nejimu.
„Přijď za mnou dnes večer do stanu, ve spacáku mám místo pro dva.“ A svůdně na něj mrkla
Neji upustil párek, který dostal od Choujiho a s otevřenou pusou a vyvalenýma očima zakýval hlavou.
Oheň začínal dohasínat a tak se Sakura zvedla, že dojde pro dřevo.
„Sasuke-kun, nešel by jsi se mnou?“
„Hm... nó... tak teda...“
„Hej, Sasuke, našel jsem další flašku.“ Zvolal Kiba.
„Čau Sakuro.“ Odvětil na otázku Sakury Sasuke se zlomyslným úšklebkem na rtech.

Uvnitř Sakuřiny mysli.
„Já toho Kibu zabiju! Počkej až usneš podpálím ti stan a toho vořecha upeču Choujimu“

Sakura procházela kolem velkého stanu tří legendárních sanninů.
„Hahaha zase jsem vyhrál já tak dolu s tričkem Tsunade.“ Řehotal se Jiraiya.
„Příští štych vyhraju já.“ Odvětila Tsunade
„Ten svlíkací poker je opravdu dobrý nápad, nemám pravdu Jiraiyo?“ Tázal se hlas Orochimaru
„Pravdu díš kamaráde.“ Smál se Jiraiya dál.

Sakura pokračovala dál kolem baru, kde se občerstvovalo mnoho Jouninnů.

Kakashi seděl na dece s Irukou a Asumou.
V tom přiběhl Maito Gai. „Dynamický nástup, flaška rumu na ex a když to nedám...“
„Tak ti bude blbě.“ Doplnil ho Kakashi To už, ale do sebe Maito lil hnědou tekutinu.
„Aaah, říkal jsem, že to dám a jen tak mimochodem, kde jsou tady záchody?“
„Hodit šavli můžeš jít i do támhletoho křoví.“ Poradil mu Asuma
„Paráda, asi tam za chvíli zajdu.“
„Dáte si taky saké pánové?“ Tázal se Asuma a vytahoval si novou cigaretu z krabičky.
Všichni kývli a nastavily svoje kalíšky.

O pětadvacet minut později...

„Tady ti tvůj sharingan nepomůže Kakashi. Rovnou to vzdej.“ brblal už značně připitý Gai.
„Pomůže mi najít cestu do stanu a to je hlavní.“ Odpověděl mu Hatake
„Tak další kola.. teda kolo.“ Zvolal Gai a jal se rozlévání.
„Já už nechci je mi špatně. Další kolo bych nemusel vydýchat.“ Bránil se nalití Iruka
Asuma zatím otočený zády ke svým společníkům pozoroval Kamizukiho a Kotetsa jak se pokoušejí o tanec a náramně se při tom bavil až mu spadla cigareta do klína.
Snažil se jí uhasit pálenkou, kterou přinesl Gai, ale to se mu rozhořeli kalhoty a tak mu nezbývalo nic jiného než s řevem sobě vlastním utíkat k vodě a tam se uhasit.

Mezi tím se u vstupu do kempu začala šířit neprostupná mlha.
„TŘÍSK“ Ozvala se rána
„Au... k***a závora.“
„Dávej pozor Haku.“
„Tobě se to řekne, ale já v tý tvojí mlze nic nevidím. To jí musíš pokaždé používat, když někam jdeme?“
„Hmm, no, nemusím.“
„Jednou se takhle zmrzačím a budeš si muset najít jinej nástroj místo mě. A chci vidět jak ti takovej krumpáč bude sloužit tak dobře jako já!“

Sakura konečně našla dřevo a mohla se vrátit k táboráku za Sasukem.
„Sasuké, našla jsem dřevo, ale je trochu mokré a nevím jestli na tomhle dohasínajícím ohni chytí.“
„Hoď to tam já to zapálím.“ Pobídl jí.
„Ale dej pozor ať tě nevidí někdo ze starších. Byl by to pěkný provar.“ Varoval ho Kiba
„No jo, furt. Katon, Goukakyuu no Jutsu.“ A už oheň pěkně hořel
„Co to tady děláš Sasuke!“ Ozvalo se za Sasukem a byl to Sarutobi Asuma.
Ještě z něho odkapávala voda.
„Cejtim průser.“ Špitl Kiba
„Nó... víte oheň nám už pomalu dohasínal tak jsem...“ Snažil se vymluvit, ale byl přerušen.
„Mohl bys mi připálit? Trochu mi navlhnuly sirky.“ Strčil si cigaretu do úst. "A koukam, že i cigarety.

Po několika dalších klidnějších hodinách Sasukemu došlo pivo i saké, a tak začal být nevrlý.
„Hmm... chtělo by to další pití. Sakra začínám být nevrlý a smutný.“ Brumlal si pro sebe. V tom se u něj hned objevil jeho bratr Itachi.
„Zaslechl jsem, že ti došlo pití můj milovaný bratříčku. Na,“ podával mu karton piv a jednu lahvinku s rumem, „rád ti pomůžu, když budeš v nouzi.“ Usmál se na svého bratra.
„Dík,“ Poděkoval mu Sasuke. „A teď můžeš jít.“
„Ale... já jsem chtěl s tebou a tvými přáteli chvíli posedět a pobavit se.“ Vykoktal ze sebe.
„Táhni si ke svejm!“ Utrhl se na něj jeho bratr.
„Jsi zlý a krutý!“ Řekl s brekem a utíkal ke svému táboru.
„Neji, neměl by jsi jít za Tenten?“ Tázal se Shikamaru
„No jo, vidíš, čeká tam na mě.“ Zvedal se Neji
„Hej, hej, Neji, počkej ještě chvilku než dopijem tuhle flašu.“ Poprosil ho Kiba
„Ale, tak jenom jednu.“ A zase si sedl

Po 15 litrech saké...

„Teda pánové řeknu vám, že takhle na kaši jsem nebyl ani, když všichni od nás z klanu odjeli. Zůastal jsem doma sám s Hinatou a společně jsme vypili rodinný bar.“ Vytrousil ze sebe Neji a Hinata se při té vzpomínce začervenala.
„No jdu za tou Tenten, ale není mi zrovna nejlíp.“
Neji se pomalu potácel ze strany na stranu ke stanu, kde sídlila Tenten.
„Neji nevypadá zrovna nejlíp.“ Řekla Hinata „Je celý bílý.“
„Takhle vypadá vždycky.“ Řekl Chouji a otevřel další sáček s brambůrky, které měli tentokrát rumovou příchuť.

Neji s zručností sobě vlastní otevřel dveře stanu. (trvalo mu to jenom 12 minut)
„Už jsem se tě nemohla dočkat, Neji.“ Ozvala se Tenten
„Jo... já... taky.“ Škytnul a pomalu se sunul za ní.
„Pojď blíž pomůžu ti od tvých věcí.“
Neji se pomalu došoupal k dívce.
„No ták, uvolni se.“
„J-j-jo... to bude dob urrgh.“ Neji už to nevydržel a věděl, že to s pitím přehnal
„Ale fuj tajbl, přímo do spacáku.“ Řekla smutně Tenten

Mezitím v táboře Akatsuki.

Akatsuki měli tábor velice vkusně postavěný i s vlajkou, která jim vlála na provizorním stožáru.
Kolem ohně seděli skoro všichni v malém hloučku.
Deidara jako první uslyšel Itachiho pláč a šel mu naproti, aby ho utišil, ale, když procházel kolem Kisameho uslyšel „Jestli si něco zkusíš zabiju tě.“ To ho trochu znejistilo, ale přidal do kroku a po dvou pádech, když zakopl o spícího Sasoriho, došel ke klečícímu Itachimu a řádně ho objal a přičichl si k jeho vlasům. „Jaký to asi používá šampón?“ pomyslel si. „Pěkně voní.“
To už Kisame nevydržel a vstal, ale cestu mu zastoupil Hidan.
„Nedáš si buřta?“ Otázal se Hidan.
„Uhni!“ Odpověděl mu Kisame a strčil do něj takovou silou, že to Hidan nečekal a spadl do hořícího ohniště.
„Hmmm... to pálí.“
„Hidane co blbneš teďka si nám uhasil oheň.“ Řekl smutně Kakuzo
„Tak pánové a teď si dáme tu naší.“ Vybídl své společníky Leader.
Deidara si nenápadně odtahoval Itachiho k sobě do stanu. Chytře využil toho, že jeho společník spí venku v trávě. „Však on už ho někdo odklidí.“ Pomyslel si.
Než k němu mohl Kisame dojít a zabránit mu v tomto zvěrstvu chytil ho kolem ramen Tobi se slovy, že jeho má stejně ze všech nejradši a jeho modrá pleť a žábry mu nevadí.
Zetsu a Leader zůstali jako poslední u ohně a vedli sáhodlouhé debaty o tom jestli by neměli změnit barvu jejich obleků. Zetsu prosazoval místo červených obláčků žlutou kachničku na modrém poli, ale Leader byl razantně proti.
„Maximálně tak malé kuřátko, nebo devítiocasou lištičku.“
Ale Zetsu si stál za svojí kachničkou.

A v tom přišel do jejich tábora Zabuza.
„Nazdar chlapi!“ Pozdravil s úsměvem na rtech, který přes šátek nikdo neviděl.
„Co chceš?“ Vyjel na něj ostře Kisame, který si ještě moc dobře pamatoval na jejich poslední setkání.
Kisame nikdy nezapomene na to jak mu Zabuza rozdupal jeho hrad z písku na kterém pracoval několik hodin.
„Byl jsem z toho v takovém šoku. Můj hrad! To ti nikdy nezapomenu. Zabiju tě, Zabuzo, ale teď ne, jsem již v pyžamu.“ Rozloučil se a zmizel ve stanu.

„Proč mě nikdo nemá rád?“ Bědoval Momochi Zabuza
„Jen jeden jen jeden moch...“ Začal zpívat Hidan
„Ticho Hidane! Chceš snad vzbudit Sasoriho? Ke komu do stanu by ten oplzlík pak šel.“ Okřikl ho Leader.
„Tak proč jsi ho vůbec bral do organizace?“ Tázal se Hidan
„Umí zahrát tak pěkné loutkové divadlo.“ Rozplýval se Leader ještě nad vzpomínkou, kdy Sasoriho číslo viděl poprvé.
„No a co uděláme se Zabuzou?“ Optal se Hidan
„Vyhodit.“ Přikázal Leader
„Prosím ne, mám brambory do ohně.“ Řekl šibalsky Zabuza
„Pche, já taky.“ Opáčil mu škodolibě Zetsu

Vše probíhalo v klidu až na pár výjimek, kdy se Lee, jak bylo jeho zvykem, když se napije, chtěl svléct do naha a pobíhat všude kolem, ale naštěstí byl zadržen a zneškodněn Shinem, který si to velmi užíval.
Haku si nenápadně přisedl k ohni mladých Geninů a snažil se prodat něco ilegálního zboží z dovozu, ale neměl vůbec žádný úspěch. Zato, ale vzbudil velkou touhu u Sasukeho, který hned poznal, že nejde o holku ač se tak na první pohled mohlo zdát.

„Něco bych pojedl.“ Pomyslel si Chouji a koukal na nově příchozího.
„Ty, Haku? Nemáš něco k jídlu?“ Zeptal se ho.
„No, mám tu králíka...“
„Paráda, králičí pečeně. To bude lepší než Akamaru!“ Olizoval se Chouji
„Cos to říkal o Akamaru?“ Zeptal se Kiba trochu nasupeně.
Avšak jeho otázka nebyla zodpovězena. Chouji se již věnoval přípravě králíka.

Poznámky: 

První povídka co jsem kdy napsal. Takže je tam hafo prasáren. Je to rok starý takže... ^___^
Jo a všechny události jsou pravdivé jakákoliv náhodnost, nebo podobnost s žijícími osobami není náhodná Smiling

4.62121
Průměr: 4.6 (66 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Út, 2011-01-25 10:01 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

„Hmmm... to pálí.“ - Jo, tohle mě dostalo nejvíc.. ^^
Thle povídku čtu už po pátý a neomrzí ^^

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Po, 2011-01-24 22:32 | Ninja už: 4864 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

dost dobrý jen mi příjde že je to tam skoro samej teplouš Laughing out loud

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Ne, 2010-11-28 12:38 | Ninja už: 5020 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

ty kokso tak toto bolo riadne

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele Kakashi-Čtenářík
Vložil Kakashi-Čtenářík, St, 2010-10-27 13:20 | Ninja už: 4924 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Sůůůpr vzlášť hrad z písku nebo králík

Sem super Fanda Naruta

Obrázek uživatele Erell
Vložil Erell, Po, 2009-12-07 20:29 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle... Já prostě nemůžu! Válím se smíchy po zemi!

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2009-08-09 19:23 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

tvl, chcípám, to je na mě moc Laughing out loud opravdu super, je to ůžasný Laughing out loud

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Po, 2009-03-09 23:49 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Ou tak toto je dobre velmi dobre Laughing out loudLaughing out loud: Perfektneeeeeeee Laughing out loudLaughing out loud hlavne prichod Hakua a Zabuzi Laughing out loud a Aka tabor Laughing out loud + Asuma Laughing out loudLaughing out loud som sa na tom skoro udusila Laughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2009-02-14 16:35 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle... Já prostě nemůžu! Válím se smíchy po zemi!

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Čt, 2008-12-18 13:25 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

uaaa, tohle sem četla při hodině informatiky Smiling...učitelka nechápala, proč se pořád dusim smíchy xD

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, So, 2008-12-13 15:44 | Ninja už: 5682 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

Kebyže to Jashin vidíí Laughing out loud

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-04 13:40 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

parááááááda !!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-23 18:04 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

ale to je paráda už se těšim na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, Po, 2008-06-02 21:51 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

jj nebo
ugghhrrggg fuj tajbl primo do spacaku

Obrázek uživatele niggaso
Vložil niggaso, Ne, 2008-06-01 19:51 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

aaa lol nejlepsi je: Ahoj, naruto-kun (hinata)
[b] ja nejsem kuň (naruto)
z tohodle sem chcal Laughing out loud