manga_preview
Boruto TBV 15

Zrození Sanninů - Kapitola pátá: Spojenectví

Sasuke dobelhal zpátky ke svému týmu. Všichni čekali, co se teď bude dít. Nikdo se neměl k tomu zaútočit jeden na druhého.
„Sasuke, zradil jsi svojí vesnici a je naší povinností dostat tě zpět za jakoukoliv cenu. Jsi hledaný ninja úrovně S. Půjdeš s námi,“ nakonec promluvil Yamato.
Sasuke si konečně sedl a nechal Sakuru, aby mu vyléčila nejtěžší zranění.
„A Itachi není hledaný ninja úrovně S? A co ostatní členové Akatsuki? Vím, kde jsou. Vím kde je Itachi! Pomozte mi se probojovat přes Akatsuki až k němu. Až ho zabiji, vrátím se zpátky do Listové.“
„Myslíš, že ti budu věřit?“ Stoupl si k němu Yamato.
„Myslíš, že mě můžeš zastavit?“ Hleděli si zpříma do očí.
„Kapitáne Yamato.“ Přidala se Sakura. Naruto stál v ústraní a stále byl uražený, že ho Sasuke zasáhl chidori.
„Zlikvidování Akatsuki je přece náš hlavní cíl, ne?“ Zapojil se do debaty Sai. „Když budeme mít možnost zlikvidovat co nejvíc jejich členů měli bychom toho využít.“
„Vyberte si. Jeden zločinec třídy S, nebo jich může být i víc,“ usmál se Sasuke.
„Myslíte si, že porazit Akatsuki bude tak lehké? Koukni se, co dokázal ten jeden udělat s tebou. Nejsi tak silný jak si myslíš.“
„Kdybych se nemusel starat o vás, tak je dávno po něm!“ Utrhl se Sasuke.
„A mimoto máme s sebou Naruta, po kterém jdou oni!“
„Jdu se Sasukem!“ Ozval se Naruto.
„Já taky.“ Narovnala se Sakura.
Sai se jenom usmál a stoupl si také k Sasukemu. Yamato, ač nerad, souhlasil.
„Dobrá, ale musíme počkat na tým Kakashi.“
„Hej, a nás se Sasuke nezeptáš? Co když s nimi jít nechceme?“ Zamával Suigetsu meči.
„Ty,“ ,kázal prstem, „chceš další meč, který má Kisame. Společník mého bratra. Ty,“ ukázal na Juuga, „chceš vidět jak moc jsem silný a ty,“ ukázal na Karin, která se začervenala, „jdeš kamkoliv se pohnu. K ničemu vás nenutím, můžete klidně odejít.“
Tým Hebi přistoupil k Sasukemu a dal tak najevo svou loajalitu. Sakura a Karin se navzájem měřili nevraživými pohledy. Sai stál mezi nimi a cítil ty spalující pohledy, až se mu udělalo nevolno.

Po několika hodinách čekání na Kakashiho tým.

„Už by tu měli dávno být,“ díval se Yamato směrem k zapadajícímu slunci. Sasuke s Deidarou a Tobim sledoval plánek. Kupodivu se už drahnou dobu nehýbali. Že by zrovna tady měli skrýš? U jednoho z vodopádů v této oblasti? Naruto netrpělivě přešlapoval, rozhlížel se na všechny strany. Sai kreslil Sasukeho a Sakura pořád nevraživě pokukovala po Karin.
„Tenzou!“ Pes zvedl tlapku na pozdrav.
„Pakkune,“ otočil se Yamato.
„Hele, mýval,“ skrčil se Suigetsu a chtěl si pejska pohladit.
„Kakashiho tým byl napaden Akatsuki. Nesmíme ztrácet čas. Všichni za mnou.“ Pakkun se rozeběhl zpátky odkud přiběhl.
„Pakkune! Kteří Akatsuki?“ Jako první vyběhl Sasuke. Všichni ho následovali.
„Sasuke… jsou tři.“
„Je mezi nimi můj bratr?“ Naléhal na psa dál.
„Ne.“ Zavrčel Pakkun v odpověď.

Řeka padala ze skály a vytvářela vodopád. Mezi malými kapičkami se tvořila duha. Tůňka v údolí, zeleň a stromy všude kolem vytvářely dokonalou idylku pro odpočinek. Dnes se však v oáze klidu mělo odehrát peklo!
Tobi posadil svého mistra k jednomu ze stromů. Byl úplně vyčerpaný, ale i přes to si našel síly na vztekání.
„Proč nepokračujeme dál?!“
„Deidaro….“ Obrovská loutka s krvavě podlitýma očima a mrštným ocasem.
„Mistře Sasori.“ Deidara se pokusil o úklonu.
„Nedokázal jsi zabít Sasukeho jak jsi měl v plánu. Itachi hodně zuřil, když se to dozvěděl. Je na cestě sem a není sám. Právě tady se máme setkat s ostatními ze Sedmi. Spojenectví Akatsuki a Mlžných šermířů je velmi důležité a ty to chceš všechno podělat?“ Ocas se začal nebezpečně zvedat špičkou k blonďákovi. „Nestačí, že po tvé stopě jdou i ti s kterýma jsi bojoval?“ Hirukův ocas vystřelil proti Deidarovi. Ten stačil pouze zvednout ruce, aby si chránil obličej. Nic se však nestalo. Deidara stále žil a na špičce ocasu byl nabodnutý vysílač, kterým je Sasuke sledoval.
„Navíc nás sleduje druhý tým z Listové! Nevím jak je to možné, ale vidí nás až sem! Je nemožné utéct a ty ještě ke všemu nejsi schopný boje!“ Ocas se tentokrát zabodl do stromu těsně nad Deidarovo hlavou.
„Tss!“ Prsknul blonďák. „Od čeho je tu taky on.“ Ukázal na Tobiho.
„Já?“ Ukázal na svojí masku. „Mám zkušeností víc než vy dva dohromady, ale nechce se mi je využívat.“ Dřepl si na bobek.
„Ty jedno malý dítě!“ Sasoriho hlas byl díky loutce velmi zkreslený a dodával mu mnohem víc hrubosti.
„Pcha! Jak chcete, ale nebudu se krotit!“

„Blížíme se.“ Upozornil ostatní Neji.
Měl pravdu, pár metrů a dostali se do stejného údolí, kde čekali Akastuki.
Kakashi prřehlížel nastalou situaci sharinganem. Po chvíli uvažování rozdal rozkazy: „Shino, tvůj je ten chlap v masce, Konohamaru, ty ho budeš krýt, ale zůstávej vzadu. Já s Nejim jdeme na toho loutkaře.“
„Tohle si spolu ještě vyřídíme, Deidaro.“ Hiurko se otočila na protivníky. „Tak vy se chcete měřit s mistrem?“
Neji hodil několik kunaí směrem k loutce. Ta je bez problémů odrazila ocasem. Vůbec ji to nevyvedlo z míry a dál pokračovala v monologu. „Jestli vám jde o to zemřít pomalu, tak jste na správném místě. Všechny vás otrávím svým nově vytvořeným jedem. Až budete umírat, začnu vás připravovat na zpracování dalších loutek.“
„Byakugan! Máte pravdu Kakashi, ten loutkař je uvnitř té loutky.“ Nejiho pohled pronikl skrz vše!
„Ha-ha-ha! Bojovat proti dvěma rozdílným očním technikám.“
„Héj! Ty se rád posloucháš, co?“ Strhával Konohamaru na sebe všechnu pozornost.
„Zůstaň za mnou.“ Pokynul Shino uřvanému chlapci.

„Co mi předvedeš?“ Poskakoval Tobi na jedné noze. „Jsi nějaký nemluvný.“ Snažil se Shina rozhodit. Ten však bez hnutí pozoroval svého soupeře.
„Máš pěkný brejle.“ Tobi se konečně zastavil. „Hmm?“ Už to nebyl ten směšný debílek dělající si ze všeho srandu. Tobi tento souboj chtěl brát vážně!
Shino pozvedl ruce z kterých se začali linout brouci. Tisíce malých broučků!
„Fuj, ty jsi z klanu Aburame, že jo?“
„Kdybys mě nepodceňoval nepodařilo by se mi na tebe dát tak lehce samičku.“ Shinova tvář byla stále neprostupná. Celé jeho tělo pokrývali brouci. Kompletně ho zakryli.
„To je nechutný.“ Vyjádřil Tobi svůj odpor. Začal otáčet hlavou a pozoroval svoje tělo. „Počkej, to mám na sebe taky jednoho z těch brouků?“
„Tobi, dávej bacha!“ Řval Deidara, který seděl u jednoho ze stromů daleko od začínající bitvy.
„Jasný, senpai!“ Zvedl ruku, že rozumí. Brouci, pokrývající Shina, se rozplynuli!
„Co? Kde je?“ Tobi se otáčel ze strany na stranu. Země kolem Tobiho začala pukat.
„He?“ Z puklin vyskočilo pět Shinů!
„Klony? Ha! To je trapný.“ Tobi se chtěl kopem do hlavy zbavit jednoho z nich. Místo do hlavy kopl však do brouků. Ti se na něj začali hned lepit.
„Co to k***a?“ Dupal nohou o zem, aby se jich zbavil. Ostatní klony se na něj vrhly. Jak do nich mlátil, pokrývalo se jeho tělo čím dál tím víc Shinovými broučky. Tobi se začal válet po zemi, jeho tělo bylo pokryto brouky, kteří vysávali chakru!
Shino se zjevil nad úpějícím Tobim. „Skončils.“
„Myslíš?“ Tělo pod záštitou brouků se přestalo hýbat. S tichým „Puf“ zmizelo.
„Klon?“
„Jdu si pro tebe!“ Tobi zaútočil na Shina s pouhým taijutsu! Kop do zad a místo nárazu do tvrdého těla opět kopl do brouků!
Tobi se opět přemístil. „Ti brouci už mě začínají s**t!“

„Udělám z vás svoje nejlepší umění.“ Šátek, jenž zakrýval Hirukova ústa spadl. Tlama se otevřela a začalo z ní vyletovat značné množství otrávených šipek.
„Neji!“ Otočil se Hatake. Volaný k němu přiskočil. „Kaiten.“ Ochránil oba před jedem. Šipky se odrážely od víru a padaly neškodně na zem.
„To bylo dobrý.“ Uznal Sasori.
Kakashi se rozběhl na loutku Hiruko. Díky sharinganu se dokázal vyhnout další salvě šipek i následnému útoku otráveným ocasem. Pečetě na raikiri byly provedeny. Loutka byla zničena, avšak Sasori dokázal utéct před zásahem Kakashiho nejlepšího Jutsu.

„Hiruko je hrozně neohrabaná loutka proti někomu jako jste vy dva. Dovolte mi představit mou nejlepší loutku.“ Rudovlasý mladík díky svitku vyvolal své nejlepší dílo! Třetí Kazekage!
Sasorimu se rozšířili zorničky. „Ha-ha-ha! Je pozdě týme z Listové! Legendární šermíři právě dorazili!“
U vodopádu stáli tři muži v modrých pláštích. Každý z nich měl alespoň jeden meč.

„Co na to říct… chtěl jsem vás všechny honit po světě a vy jste přišli za mnou!“ Suigetsu vytasil Zanbatou. Právě, když dorazili šermíři přispěchali na pomoc týmy Hebi a Sedm.

Poznámky: 

Nakonec se mi to tedy podařilo napsati dopsati ještě dnes...
Příští kapitola ponese název "Utržení ze řetězu" a o čem bude vám neřeknu Sticking out tongue (jsem zlej, co?)

4.68182
Průměr: 4.7 (44 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Pá, 2010-04-30 06:44 | Ninja už: 5598 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

ÁÁ, takové hromadné setkání a bitky, na jednu stranu mám nervy v pr--li, na druhou stranu fandím Suigensuovi

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-11-11 10:42 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jsem tak strašně napjatá že jsem váhala jestkli tenhle přispevek napsat ale nakonec jsem se rozhodla a je to strasne moc skvele hned jdu na dalsi to su zvedava Laughing out loud

Obrázek uživatele zrůda Sasu-maky
Vložil zrůda Sasu-maky, Ne, 2008-06-01 12:27 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 583 | Autor je: Prostý občan

úžasný mě se to moc líbí Eye-wink

Moje ZÁVISLOST *-*

Reita.gif Pictures, Images and Photos

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-01 11:42 | Ninja už: 6246 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pozerám, pozerám, a tu nový diel? kde sa tu vzal? a už je tu dva dni Smiling no pekne, tie bitky nemajú chybu Laughing out loud...kedy že dáš nový dielik? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, Ne, 2008-06-01 12:07 | Ninja už: 6362 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo to nevim, dneska asi ještě ne Sticking out tongue

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/