manga_preview
Boruto TBV 15

Další kapitola část 1

Mno, tak tohle navazuje na povídku Prosím neumírej!!! (pro ty, co se tady ocitli náhodou(nevědili by vo co go Smiling )...
Je to straašně kraťoučký, příští díl snad bude o "něco" delší Laughing out loud :

Orochimarův úkryt:
Itachi se velmi pomalu zotavoval.
„Itachi…“ Vrazil do jeho pokoje Orochimaru. „O…“
„Pšššt… Nesmíš se moc namáhat.“ Přiložil mu prst k ústům.
„Naše mise dopadla výborně, máme ho a Kubo se připravuje na obřad. Bude hned zítra ráno. Teď se prospi.“ Podíval se na něho a bylo vidět že zadržuje úsměv.
Itachi ztěžka zavřel oči.
Dalšího rána Itachi slyšel nezvyklý hluk.
Orochimaru přišel do místnosti, kde už čekal Kubo a pod ním, na kamenném stole Kakashi.
Celá místnost byla popsaná nějakými symboli, které vedly k prázdnému místu, respektive k prázdnému obdélníku.
„Prosím, můžete všichni ustoupit?“ Zeptal se tiše Kubo. Všichni mlčky ustoupili.
Kubo se zhluboka nadechnul a zavřel oči. Začal dělat ruční znamení a u toho si něco mumlal.
Zastavil. Chvíli se koncentroval a pak rychle přitisknul ruce ke Kakasiho hrudi.
Nastalo ticho…
Celou místností prošla tlaková vlna a zdi začali pomalu praskat. Od Kuba a Kakasiho zářila červené světlo.
Kakashi se prohnul v hrusi a z očí a úst mu vytrysklo oranžové, až žluté světlo.
„Co to..“ Zašeptal Orochimaru a ještě víc přivřel oči. Světlo ustalo a Orochimaru mžoural ke kamennému stolu. První co uviděl, byla osoba opřená o zeď. Stála tam kde se před chvílí rýsovalo prázdné místo. S hlasitým prásknutím dopadla na zem. Pak zašilhal ke kamennému stolu. Na něm se pomalu probouzel Kakashi a pod ním ležel Kubo.
„Honem, zavolejte nějakého lékaře!“ Zařval Orochimaru na ninju poblíž a ten se okamžitě vyrazil pryč z místnosti.
Hned přiběhl muž zahalený v bílém plášti. Zkontroloval tep. Zklamaně se podíval na Orochimara a zakroutil hlavou.
„Dobře, postarejte se o Kakasiho a toho druhého.“ Ušklíbnul se Orochimaru a šel do svého pokoje.
Spadl na postel a vůbec nic nevnímal.
„C..co to je?“ Nadzvedl se a vytáhnul nažloutlou obálku. Rychle ji roztrhal a rozložil dopis:
„Orochimaru… Teď už jsem nejspíš mrtvý a tak to má být. Za prvé, bych vám chtěl napsat pravdu. Vůbec jsem neměl v úmyslu vám pomáhat. Po tom, co jsem se dozvěděl, že můj přítel Kakashi Hatake zemřel, musel jsem něco udělat. Nehledně na to, že bude mít dítě. Kakashi nebude vaše loutka, zůstane stejný, jako býval dřív. Stejně tak i Obito Uchiha. Promiňte, ale byl jste jediné východisko, když mě skrytá písečná vyhnala z vesnice. A ještě jedna věc.
Pokud se jednoho z nich zabít, zemřete s ním. Zapečetil jsem do něj zrcadlo bolesti. Vše co se mu stane, se stane vám i lidem ve vašem okolí. Nezdá se mi, že ty řeči o vaší rozhodnosti a důvěřivosti byli pravdivé. Sanina oblafnul prostý genin… K smíchu… Pamatujte, zrcadlo bolesti.!
Sbohem, Kubo.“
„DR***E!!!“ Zařval a mrsknul s papírem o zem.
Rychle vstal z postele a běžel na „ošetřovnu“. Vrazil tam jak velká voda a uviděl Kakasiho a toho druhého připoutaného k posteli.
„Oro-..“ „Už to vím.“ Odseknul.

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-12-20 02:43 | Ninja už: 6182 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Haha, tak mu treba Oroxhimarovijednému!

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-07 20:47 | Ninja už: 6254 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

skvelé, idem hneď na pokračovanie, teda Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2008-05-31 02:30 | Ninja už: 6135 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Připomínáš mi jednoho kamaráda. On když se do něčeho pustí, tak vždycky říká : "Začneme na plný plyn a postupně budeme přidávat!" Co to melu,... aha, tvé psaní jede úplně stejným stylem Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Pá, 2008-05-30 22:12 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Interesting Smiling))) faktický zajímavý, hlavně ten podraz, to bych fakt nečekal