manga_preview
Boruto TBV 15

Deníčky - Sasuke

Sasukeho deníček

Jsem hrozně roztomilý. Ještě roztomilejší než, kdy byl můj bratr.

Sice si každý myslí, že na svého bratra žárlím, ale mě je to docela šumák jak moc je dobrý.

Bratrovi asi něco přelítlo přes nos, protože vyvraždil celou naší rodinu. Všechno si bere tak osobně. Já mámě říkal ať pořád nedává ke snídani tu brokolici.

Konečně mám trochu klidu. To bylo pořád „Koukni na můj pěkný Sharingan. Líbí se ti můj Sharingan? Že mám nejhezčí Sharingan v okolí?“ Když se mě na to zeptal i po tom co vyvraždil celou naší rodinu musel jsem podotknout, že je jediný kdo vlastní Sharingan. Div mě nezabil.

Dokončil jsem školu a byl jsem přiřazen do týmu s velmi ošklivou studentkou, která po mě jede a velmi, velmi, velmi ošklivým Narutem, jenž po mě asi taky jede.
Jo! Jsem Genin. Žel, ti dva antitalenti taky. Vezou se na mém talentu.

Dostali jsme misi chránit nějakého ožralého dědulu. Docela v klidu, když nepočítám, že málem zabili Sakuru a Naruto si asi pustil do gatí podle smradu.

Utkal jsem se sobě rovným, ale na můj vkus byl až moc zženštilý. Tolik zrcadel co s sebou všude nosil! Po tom co jsem se mu vysmál si ze mě udělal jehelníček, avšak Naruto ze sebe vypustil něco tak odporného, že to Haku nevydýchal a nechal se radši zabít Kakashim.

Účastníme se zkoušek na Chunniny. Poslali nás do lesa smrti, ale mě tímhle otřepaným názvem neodradí, kdepak. Takových názvů, nebo varování už tu bylo. Například: „Jestli mě ještě jednou zataháš za mé krásné vlasy zlámu ti ruce.“ Bratr mě asi neměl moc rád.

V lese jsem potkal moc milého člověka. Dostal jsem od něj lízátko s tetováním, které jsem si přitiskl na záda. Sakuře se to však moc nelíbilo. Kráva jedna závistivá.

Ten člověk s lízátkem mi říkal, že s tím vypadám velmi sexy a jestli chci můžu jít k němu domů, kde má lízátek víc. Naruto mluvil něco o úchylovi, ale hned mi bylo jasné jak to myslí.
Vlastně nebylo jenom jsem dělal, že vím o co jde, abych nevypadal jako totální idiot. Tedy jako Naruto.

Po dlouhé době jsem potkal svého bratra. Chtěl jsem mu ukázat jaké pěkně triky jsem se naučil, ale ten hajzl mi ze závisti zlomil žebra!

Při svých dalších misích jsem narazil na chlapíka se světelným mečem, který asi ukradl Obi-wan Kenobimu. Věděl jsem, že by mě mohl zranit tak jsem ho takticky nechal Narutovi a sám jsem hrdinně skočil ze skály.

Dlouho jsem přemýšlel o mém tetování. Schválně jsem se kvůli němu několik měsíců nekoupal, aby mi vydrželo co nejdéle, ale po čase jsem došel k názoru, že chci nové a lepší.
Dost mi k tomu pomohla i ta módní přehlídka, kterou Orochimaru (ten chlapík s lízátky) uspořádal jenom pro mě.
Nebylo proč váhat, tak jsem si sbalil věci. Samozřejmě, že se to neobešlo bez komplikací. Po mě toužící a kroužící Sakura mě chtěla zastavit. Ovládl jsem svoje pudy a pouze jí uspal. Nejsem jako bratr, který by jí hned zabil. Orochimaru se na mě asi opravdu těší, protože mi nechal přistavit dopravní prostředek. Sice jsem tomu moc nerozuměl, ale u nich se asi cestuje ve velkým dřevěným barelu. Pro lízátko udělám cokoli.

Jak jsem si myslel Naruto se začal opět s**t do mých osobních věcí. Náhodou bylo v barelu další lízátko a s ním i tetování tak jsem se mu ukázal jak vypadám nyní. Byl z toho v takovém šoku, až mě to naštvalo a zmlátil jsem ho. Už mě nic nezastaví před získáním dalších lízátek!

4.915585
Průměr: 4.9 (154 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Pá, 2012-05-04 18:04 | Ninja už: 4681 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Omg... geniální. Laughing out loud Jsem se nasmála a jo je to pravda Sasánkovi záviděj lízatka a tetování Laughing out loud ( no nechápu v FF a básních je dobrej jinak pro mě de***)

Obrázek uživatele ItachiUchiha28
Vložil ItachiUchiha28, So, 2012-04-28 17:44 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Bratrovi asi něco přelítlo přes nos, protože vyvraždil celou naší rodinu. Všechno si bere tak osobně. Já mámě říkal ať pořád nedává ke snídani tu brokolici.

Konečně mám trochu klidu. To bylo pořád „Koukni na můj pěkný Sharingan. Líbí se ti můj Sharingan? Že mám nejhezčí Sharingan v okolí?“ Když se mě na to zeptal i po tom co vyvraždil celou naší rodinu musel jsem podotknout, že je jediný kdo vlastní Sharingan. Div mě nezabil.

Dokončil jsem školu a byl jsem přiřazen do týmu s velmi ošklivou studentkou, která po mě jede a velmi, velmi, velmi ošklivým Narutem, jenž po mě asi taky jede.

V lese jsem potkal moc milého člověka. Dostal jsem od něj lízátko s tetováním, které jsem si přitiskl na záda. Sakuře se to však moc nelíbilo. Kráva jedna závistivá.

Vlastně nebylo jenom jsem dělal, že vím o co jde, abych nevypadal jako totální idiot. Tedy jako Naruto.

Po dlouhé době jsem potkal svého bratra. Chtěl jsem mu ukázat jaké pěkně triky jsem se naučil, ale ten hajzl mi ze závisti zlomil žebra!

Už mě nic nezastaví před získáním dalších lízátek!

Kokos to jak dokazes vymyslat?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Leonardo Uchiha
Vložil Leonardo Uchiha, St, 2011-11-16 20:53 | Ninja už: 4751 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Naruto ze sebe vypustil něco tak odporného, že to Haku nevydýchal a nechal se radši zabít Kakashim.

tak to to bolo huste

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2011-11-12 15:55 | Ninja už: 4753 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

:DD Jáj, nemůžu :DD

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele ITACHI UCHIHA021
Vložil ITACHI UCHIHA021, Pá, 2011-05-06 03:02 | Ninja už: 5012 dní, Příspěvků: 255 | Autor je: Prostý občan

ja myslel že při chuninski skoužce dal oro sasukemu jen tetování

IQ Test zdarma - IQTestZdarma.cz

Obrázek uživatele ItachiUchiha28
Vložil ItachiUchiha28, So, 2012-04-28 17:45 | Ninja už: 5049 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

sak to je parodie v**e Laughing out loud

Obrázek uživatele Faileen
Vložil Faileen, So, 2011-04-23 12:14 | Ninja už: 5113 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle me totalne odrovnalo Laughing out loud Myslela jsem, ze smichem umru :DDD

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, Út, 2010-08-24 14:04 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Ach, tohle mě vždycky potěší... No prostě luxus...

PS : Od Nejiho jsme asi upustili, co? Laughing out loud

Obrázek uživatele Amalka
Vložil Amalka, Út, 2010-08-24 13:52 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

Dokončil jsem školu a byl jsem přiřazen do týmu s velmi ošklivou studentkou, která po mě jede a velmi, velmi, velmi ošklivým Narutem, jenž po mě asi taky jede.
Prečo mi to robíš?? Ja umriem od smiechu xD Laughing out loud

Obrázek uživatele jajafilm
Vložil jajafilm, Út, 2010-06-29 20:57 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Vzduch, vzduch prosííím, myslím, že se udávím smíchy.Smiling

Obrázek uživatele kunoichi4ever
Vložil kunoichi4ever, St, 2010-04-14 20:08 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

dennnicky 4ever:)


Obrázek uživatele Vody
Vložil Vody, St, 2010-04-14 20:15 | Ninja už: 6354 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Pěstitel rýže

říh Smiling

ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/

Obrázek uživatele Leahovina
Vložil Leahovina, Čt, 2010-03-04 19:19 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

juj, já chci taky takový lízátka xD

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Ne, 2009-10-25 00:03 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

BEST

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Hagane no Edward
Vložil Hagane no Edward, Čt, 2009-08-20 17:34 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Pěstitel rýže

Tie tvoje denníčky žeriem.




Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Po, 2009-08-10 22:03 | Ninja už: 5860 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

LOOL tak toto je supeer XD

_____________________________________

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Po, 2009-08-10 21:58 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

+++ xD xD xD Tak tohle je zatim nejlepší, co jsem od tebe četla! Prostě Heavyyyy Kakashi YES +++

Obrázek uživatele nikus1551
Vložil nikus1551, St, 2009-05-27 17:28 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

hehe riadne xD
------------------------------------------------------------------------

Obrázek uživatele Leeloo
Vložil Leeloo, Ne, 2009-04-19 13:10 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 373 | Autor je: Prostý občan

Total brutal! Smiling ... zatiaľ najväčšia haluz.
FanFiction v zásade nečítam... to len Vody je vínimka
Sticking out tongue Smiling Laughing out loud Evil Cool Eye-wink



Baaaaaaaah!

Obrázek uživatele Bamboo
Vložil Bamboo, Po, 2008-12-01 19:26 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

uuuuza.....ja nemooozem..... sasan by sa ale mal krotit...... dostane cukrovku xD....len dufam ze prezijem ece dalsi priibeh lebo toto je upe skvele

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Čt, 2008-11-27 11:33 | Ninja už: 6147 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

SOM MŔTVA... TAK TOTO NEMá KONKURENCIU... Kakashi YES

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, St, 2008-11-26 23:08 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

už mám přečtené všechny deníčky!!!ale asi sem dostala řechtravou nemoc...mám pocit že se teď budu několik dní řehtat když budu vzpomínat na tyhle deníčky...páni!!!už to vidím!!!vypadá to fakt hustě!!každopádně díky za ty skvělé deníčky a hromadu srandy...potřebovala jsem rozesmám...ještě jednou dík a určitě ještě nějaký napiš...papa

Obrázek uživatele Maphia
Vložil Maphia, Po, 2008-11-17 16:09 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

brutálně dobré? to je slabý slovo já se u toho řežu smíchy Laughing out loud

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, Út, 2008-11-04 14:36 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Jsem hrozně roztomilý. Ještě roztomilejší než, kdy byl můj bratr.

hehe....jeden lepší ako druhý

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-10-14 18:44 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Dokončil jsem školu a byl jsem přiřazen do týmu s velmi ošklivou studentkou, která po mě jede a velmi, velmi, velmi ošklivým Narutem, jenž po mě asi taky jede.
Jo! Jsem Genin. Žel, ti dva antitalenti taky. Vezou se na mém talentu.

S tochto som mala polhodinový záchvat Laughing out loudLaughing out loud:DTo bolo brutálne dobré!:DHaha...fakt úžasné!xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Lantia
Vložil Lantia, Ne, 2008-09-28 10:32 | Ninja už: 6108 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Prostý občan

Lízátka xDDDDD tak to si nedovedu představit xD *těžký záchvat smíchu* super x)

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, Čt, 2008-09-04 18:54 | Ninja už: 6236 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

NAprosto DOkonalý... svíjím se tu v záchvatech smíchu na židli Laughing out loud Jsi geiální Laughing out loud

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-09-04 18:39 | Ninja už: 6161 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

paráda, nasmial som sa ako už dávno nie

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, Pá, 2008-08-22 10:03 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Po dlouhé době jsem potkal svého bratra. Chtěl jsem mu ukázat jaké pěkně triky jsem se naučil, ale ten hajzl mi ze závisti zlomil žebra!
tak to mě dostalo. pro lízátka udělám cokoli. fakt boží Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Hoshiko
Vložil Hoshiko, Út, 2008-07-15 21:17 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

To je prostě boží!