manga_preview
Boruto TBV 08

Elite six - Kapitola 13. - Lord Revan

Luchia se podívá na svého krvácejícího soupeře a povídá.

„ Na nic lepšího se nezmůžeš?“ zeptá se ho.

„Ty mrňavá, blonďatá č***o, už mi lezeš na nervy.“ Řekne rozzuřeně.

Luchie se zúžili zornice, její výraz se změnil na výraz běsnící Uzumaki holky. Kdyby jí teď viděl Kyuubi, tak by stáhl všech devět ocasů a oznámil, že má právo na dlouhou dovolenou.

Luchia viděla rudě, použila své speciální jutsu, ale jak byla naštvaná tak do té techniky vložila víc síly, než bylo pro jejího oponenta zdrávo. Ze země vystřelil místo úponků, obrovský kmen, který posléze dopadl na Sona. Když se, „ šlahoun“, stáhl zpátky, tak tam kde dříve byl Sono, byl akorát několik metrů hluboký obrys člověka.

„ To tě naučí, neurážet kreténe.“ Odplivla si Luchia a vrhla se do okolních bojů.

Morituri a Kotatko stáli na velkém bílém psovi s černými křídli.

„ Jak se vůbec bude jmenovat?“ zeptala se Kotatko.

„ Mufík, to je ideální jméno.“ Odpověděla Morituri.

Pak už se obě dívky na obrovském psu pustili do boje.

U domu klanu Hyuuga se, už dobojovalo a členové klanu se chtěli rozdělit a pomoct ostatním. Ale najednou se tam objevil Revan.

„ Zastavte, nesmíte se rozdělit. Orochimaru si přišel pro vaše Kekei Genkai a pokud ho dostane, tak jsme všichni v řiti. Stáhněte se za vesnici, my je dokážeme odrazit, ale teď je nejdůležitější, aby nedostali nikoho z Hyuuga klanu. Váš přesun povede Satake.“ Řekl Revan.

Od členů klanu se ozývalo nesouhlasné mručení.

„ Dost, je to nařízení Hokage-sama.“ Řekl Revan a tím utnul všechny protesty.

„ Revane a co já?“ zeptal se Satake.

„ Jsi Hyuuga tak mazej do bezpečí.“ Odpověděl Revan.

„ Ale… „

„ Ne běž už sakra!!“ Vyjel na něj Revan a Satake se vydal se zbytkem klanu.

Satake se naposledy ohlédl a viděl jak Ravana probodl nějaký zvučák. Satake tam hodil kunai a zvučák padl mrtev k zemi. Revan se hned na to rozprskl ve vodu.

„ Mizu Bunshin, díky bohu.“ Oddychl si Satake.

Mezitím skutečný Revan a Ichigo likvidovali nepřátele u brány. Najednou se tam objevil nějaký had.

„ Sakra, ten hadí s**č zásobuje svoje poskoky svitky na vyvolání.“ Vykřikl Revan.

Kousl se do prstu a udělal potřebné pečetě „Kuchiyose no Jutsu“ a vyvolal Kerberos. Ten se okamžitě vrhl na hada a začal s ním svádět tvrdý souboj.

Za Revanem se objevil nějaký zvučák, Ichigo si to všiml a okamžitě ze země sebral shuriken a ten hodil jen tak na slepo, naštěstí pro Revana se trefil a zvučak ryl rypákem do země.

„Hmm není to tak špatný.“ Řekl Ichigo.

„ Ichigo, nevěl jsem, že umíš házet se shurikeny.“ Řekl Revan.

„ Ehm víš já to ani neumím.“ Řekl Ichigo potichu.

„ Cože?“ vykulil Revan oči.

„ No když jsem házel, tak jsem raději zavřel oči.“ Řekl Ichigo a zašklebil se.

„ To si ze mě děláš p***l nebo co? Co kdybys mě sejmul?“ nevěřil svým uším Revan.

„ Ale nesejmul, tak mlč a bojuj. Bacha napravo.“ Řekl Ichigo.

„ Vím o něm“ řekl Revan a hodil kunai napravo aniž by se tam podíval. Nepřítel padl mrtev k zemi. „ Dobře teď to nechám plavat, ale potom si o tom tvým házení promluvíme, osobně dohlédnu na tvůj trénink.“ Řekl Revan „ A mimochodem za tebou.“ Dodal ještě a vrhl se do boje.

Ichigo se otočil a sekl, uťal hlavu jednomu nepříteli, který se mu snažil dostat do zad. Pak se podíval na Revana, ten zrovna rychlostí blesku skolil dalších několik nepřátel, pak se podíval na Keryho, který právě rozcupoval hada a začal se věnovat nepřátelským jednotkám.

„ To zase bude den.“ Povzdechl si Ichigo a začal sekat do nepřátel hlava nehlava.

Naruto stál proti Sasukemu a zhluboka oddechoval, Sasuke na tom nebyl o nic lépe. Druhý stupeň prokleté pečetě ho vysiloval, ale bez něj by ho Naruto se třemi ocasy rozcupoval na kousky.

„ Sasuke, proč to všechno děláš? To už vážně vidíš jen pomstu?“ zeptal se Naruto.

„ Tohle je můj osud, je to má cesta, po které kráčím, Já jsem mstitel.“ Řekl Sasuke a nostalgicky se mu zablesklo v rudých očích.

„ Pomsta? To tě vážně nic jiného nezajímá? Radím ti, zapomeň na ni, i když ji vykonáš tak v tobě zůstane akorát prázdno. Dnes Orochimaru padne, dnes to všechno skončí a je jen na tobě, jak se rozhodneš.“ Řekl Naruto.

„ Tak tohle není z tvojí hlavy.“ Usmál se Sasuke, ale nebyl to ten ledový úsměv, který používal do teď, byl to ten úsměv jaký si Naruto pamatoval z doby než Sasuke odešel.

„ No tak nějak mi to říkal Revan.“ Řekl Naruto a poškrábal se na hlavě.

„ Ty jsi ale blbec.“ Řekl Sasuke „ ale víš, že mi tohle občas chybělo. Ty tvoje volovinky.“ Pokračoval dál Sasuke a znova se usmál. Teď oba dva mladíci zapomněli na boj.

Sakura pobíhala po vesnici a pomáhala, kde se dalo, léčila a pomáhala v bojích. Jednou zahlédla i Naruta se Sasukem jak proti sobě stojí a mluví spolu. Viděla jak se Sasuke usmál a to ji dalo naději, malou, ale přece. Chtěla se k nim vydat, ale musela se zase zabojit do bitvy.

Morituri a Kotatko se vyžívali v jatkách, která způsobovali. A Mufík si taky docela užíval. Kousl sem a potom tam, ohnal se tlapou, pak někoho smetl křídly nebo ocasem. Prostě si hrál jako malé štěně.

„ Musíme je zatlačit k bráně, nesmí se dostat dál do vesnice.“ Řekla Kotatko.

Morituri je přikývla, roztáhla svá křídla a rozletěla se k linii shinobi z Listové. Zvuční museli začít ustupovat. Po nějaké době se dostali, až k bráně, kde se k nim připojil Ichigo s Revanem o něco později se tam ukázala i Luchia. Sakura zůstala vzadu a léčila zraněné.

„ Sasuke?“, optal se Naruto a natáhl Sasukemu ruku.

Sasuke se podíval na všechny okolo, zastavil se na Narutově tváři a pak sklouzl pohledem na jeho ruku. Pomalu, ale jistě začal zvedat tu svou, až nakonec se jejich ruce střetly.

„ Sasuke ty zrádče.“ Vykřikl Orochimaru, který se tam objevil spolu s Tsunade. Orochimaru udělal nějaké pečetě „Senei Jashuu“, a z Orochimarovi pusy vylétl jedovatý had. Ten had ale nemířil na Sasukeho, ale na Naruta. Nikdo s tím nepočítal, Naruto se nemohl, včas uhnou.

Už očekával zásah, ale objevil se před ním Revan. Had zasáhl Revana a zakousl se do něj, Revan neustál náraz a odletěl několik metrů, kde narazil do zdi jednoho rozbořeného domu a tam se svezl v bezvědomí na zem.
„ Ještě se potkáme, stále potřebuju Byakugan.“ Zašklebil se Orochimaru a zmizel, jeho armáda začala ustupovat.

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-13 18:29 | Ninja už: 5521 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Revan to přežije, musí, já tom věřím

Obrázek uživatele Akane-chan
Vložil Akane-chan, Ne, 2010-01-03 16:46 | Ninja už: 5276 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

ten shuriken od Ichiga byl bomba :D

Nakrm mě, prosím!

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-06-04 21:41 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Na začátku sem se musela chlámat jako dement! Ani nevim proč ae prostě mě to děsně rozesmálo! (Já vim...sem abnormálně vytlemená nemusíte mi to připomínat! ) Je to good!!!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-05-31 20:38 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ach nostalgické setkání ^_^

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-05-24 16:52 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D: občas mi ty tvoje voloniny chyběly Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud: to cje super věta Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-24 16:07 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

konečne ďalší dielik a hneď takéto skvelé dielko Smiling...že Mufík hehe....dúfam, že Revan na tom nie je moc zle...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 15:53 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Na začátku sem se musela chlámat jako dement! Ani nevim proč ae prostě mě to děsně rozesmálo! (Já vim...sem abnormálně vytlemená nemusíte mi to připomínat! Laughing out loud) Je to good!!! Smiling