manga_preview
Boruto TBV 09

Poslední soud

Ticho. Nepříjemné ticho se dralo do uší. Vtíralo se do kůže a nehodlalo zmizet. Žár, ten nelítostný žár spaloval oči. Muž je přivřel, i když chtěl pozorovat co se děje. Pálení bylo nesnesitelné. Kolem však žádný oheň nebyl. Jenom prázdnota. Neznámý se dusil a nos kryl cípem svého černého pláště.
„Bum … Bum …“ ozvalo se najednou. Pomalu, zřetelně. Odněkud tloukly bubny. Co to má znamenat?!
„Bum … Bum!“ Bubnování zrychlovalo. Neviděl, odkud zvuky jdou, ale věděl, že to neznamená nic dobrého. Jakoby vycházely ze samotných stěn kolem něho. Z těch stěn, vytvořených z kamene. Černých jako temná noc. Zvuky se zarývaly do toho hustého ticha a každý úder v něm visel a nehodlal zmizet. Působily tím nesnesitelně.
„Bum! Bum! Bum!“ Ještě naléhavější. Trochu víc pootevřel oči a rozhlédl se kolem. Ze tmy začaly vystupovat plameny.
„Co se to děje?“ chtěl zakřičet, ale nic se neozvalo. Jakoby mu nebylo dovoleno mluvit. Plameny ho zatracovaly, ale zároveň vítaly mezi sebe. Začaly mlsně olizovat jeho plášť. Chtěl se bránit. Nemohl.
„Pomoc!“ podařilo se mu vykřiknout. Prořízl tím bariéru ticha. Místnost zachytila jeho volání a opakovala ho. Stále dokola. Bylo to k zbláznění. „Pomoc … Pomoc ….“ Volání stupňovalo na intenzitě. Naléhavěji, stejně naléhavě jak se on cítil. Jako kdyby ozvěna vycítila jeho bezmoc.
Kdysi byl mocný. A teď … Najednou …. Poprvé snad nebyl pánem situace. On, který vládl všem šesti živlům. On, který měl nejcennější a nejsilnější kekkei genkai celého světa. Nagato. Pein.
Teď se cítil jako všechny jeho oběti. Bez moci, ztracený. Jakoby nemohl ovlivnit to, co se s ním děje. Ale proč?
„Proč?“ vykřikl nahlas své myšlenky.
Objevilo se před ním světlo. Tmavě modré, děsivé světlo, které ho málem oslepilo. Z ničeho nic se rozrostlo do nesnesitelné míry a Nagato se musel ohnout. Padl na kolena, tváří ohni blíž. Oči zabořil do pláště a snažil se nevnímat žár.
„Vstaň …“ ozvalo se rozhodně a Pein věděl, že nesmí odmlouvat. Musí se podřídit. Cizí síla ho zvedla v pase a jeho nohy se narovnaly. Hlava napřímila. Světlo se ztlumilo.
„Ty …“ hlesl, ale bál se pokračovat. Pootevřel ústa a zrychleně dýchal. Všechnu síru, která byla ve vzduchu. Všechno horko, které se líně povalovalo vedle něj. Ze světla začal vycházet příjemný, ochlazující vítr a odstraňoval Nagatovi černé vlasy z obličeje. Už mu bylo na nic jeho sedm těl. Teď tu byl jenom on sám.
„Budeš trpět,“ řekl neznámý hlas. Nevycházel ze světla. Byl všude. Pein přivřel oči a uviděl to, co mu bylo souzeno vidět. Sinalá, děsivá tvář. Tmavá křídla vzpouzející se na zádech neznámého. Černé, mrtvolné oči.
„Anděl smrti? Já … já jsem zemřel?“ hlesl Nagato. Osoba neudělala jediný pohyb. Neotvírala ústa. Pouze ho pozorovala. Ovládala vše. I jeho.
„Budeš trpět …“ ozvalo se znovu. Hlas ignoroval dotazy, pochyby. Nedalo se dělat nic. Jenom čekat. Nagato dýchal ještě zmateněji. Srdce splašeně bilo a někdo jakoby ten zvuk vysílal do prostředí. Znovu to samé „Buch! Buch!“ Tehdy to nebyly bubny. Bylo to jeho srdce. Rychleji. Rychleji.
Světlo mizelo. Ztrácelo se do tmy a zanechávalo po sobě jenom temnotu. Temnotu a žár plamenů. Ty vzrostly ještě víc. Už na něho dosáhly bez problémů. Pein chtěl zvednout ruku, ale nešlo to. Byl zatracen. Za všechny činy, které udělal. Bolest se rozrostla do celého těla.
„Neee …“ stihl vykřiknout, ale hlas se mu znovu ztratil. V tichu. V plamenech. Ve smrti.

Naruto ležel na zemi. Těžce oddychoval. Na tvář mu malými mrholivými kapkami dopadala voda. Pomalu přestávalo pršet. Temné mraky se roztáhly a začalo svítit slunce. Hřejivými paprsky povzbudilo úsměv na chlapcově tváři. Ležel na promočené zemi. Oděrky a škrábance teď byly vedlejší. Bolest přehlušil nějaký pocit. Pocit, který se dral ze dna srdce i rozumu. Pocit vítězství.
Naruto se zazubil.
„Zvládl jsem to. Pomstil jsem tě, ero-sennin …“
Začali cvrlikat ptáci. Hrát své melodie. Jakoby pískali na veselou píšťalu, jakoby věděli, co se stalo. Chtěli podpořit den, kdy se změnil svět. Kdy byl předán do rukou dobra.
Slunce mu sušilo oblečení. Teď by měl myslet na budoucnost. Právě teď.

***
Tak, jedna jednorázovka =) Snad se líbí ...
*Věnováno památce ero-sennina. Jiraiyi-sama.* Smiling

4.95652
Průměr: 5 (46 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Út, 2012-03-27 18:41 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Jak již bylo řečeno...nádhera, vážně, klobouk dolů je málo. Jsem sice 'na straně' Peina, ale to mi nebrání vidět genialitu téhle povídky. Výborně. Kakashi YES

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, So, 2009-06-06 22:59 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

nadherne Laughing out loud viac neviem co povedat Smiling

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Po, 2009-01-26 16:19 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Ano, pomsta je sladká... Někdy ^^ (že, Sasuke? xD)

Nádherná, přímo geniální povídka, tleskám a smekám! (Jak to zvládám najednou, safra? xD)


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Út, 2008-11-25 14:55 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Už jsem se konečně dokopala vrhnout i na Tvoja starší díla. (Rychlostí blesku samozřejmě- jak jinak taky xD)
Je to dokonalý, Jiraya konečně pomstěn Sad ... chudinka .. a až zabije Pein i

tak z toho bude dvojnásobná pomsta. Prostě úžasný, Minnie


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-11-23 20:28 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Moje první jednorázovka a líbí se? xD
Fakt, strašně moc vám děkuju... Smiling To jsem ani nečekala xD Většinou se za svoje začátky stydím Laughing out loud
A Rin, děkuju za podpis... Moc Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Pá, 2008-11-21 12:27 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

pri jashinovi...toto bolo dokonale, hranicilo to s genialitou.ja nemam slov naozaj niet co by som k tomu mohla dodat, keby tak mozem dat desat hviezdiciek

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2008-11-21 12:11 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

To bylo super..Když v Narutu Pein nezemřel tak tady jo Smiling
........no prostě další krásná povídka

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2008-10-25 13:16 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Děsivé a krásné... Skvělá kombinace, moc pěkná povídka...
(Joo! Ero-sanin pomstěn)

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 13:02 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Jirayika by si to rozhodne zaslúžil a byť tu teraz s nami určite by ťa za tvoju nádhernú poviedku pozval na pohárik saké, teda asi skôr povedané súdok saké Laughing out loud
moc, moc, moc vydarené!!!

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, St, 2008-07-16 23:19 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

skvelo napísané,nechcela by som byť v peinovej koži Evil

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-05-28 19:17 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

skvělý super úžasný....opět uplatním svou závratnou slovní zásobu...tyhle krátký ale všeříkající pvídečky jsou nej

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-05-23 23:37 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju vám Smiling
No, nesnažila jsem se, aby to nebylo pocitově nějak jednoznačný (zabít Narua už sem fakt nezvládla - to bych nikdy neudělala xD) ... ale je dobře, že to tak vyšlo Laughing out loud
Arigatooo ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-05-23 22:58 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Huh... Chudáček Pein Laughing out loud
Jinak je to boží... opravdová... nádhera Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2008-05-23 22:19 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Je to krása, nádhera, bájo, skvělé a zároveň takový děsivý, zvláštní. Jsi skvělá spisovatelka. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Pá, 2008-05-23 01:02 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Opravdu nevím... Mám znova plakat nad Jiraiyou, nebo se rozlítostnit nad nebohým Peinem, jehož děsivou smrt tu tak dokonale rozebíráš? Nebo mám cítit Narutovu tělesnou bolest anebo snad radost, která se mu usídlila v srdci a duši a hojí krvácející rány? Nevím... Proto napíšu jen jedno slovo: NEZAPOMENUTELNÉ...

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-05-22 22:08 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no, čo k tomu dodať, fakt skvelé, aj mi bolo Peina ľúto, taký osud, ale som aj rada, že vlastne Naruto pomstil Jiraiya, mám z toho také protichodné pocity, ale v každom prípade nádherná poviedka Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-05-22 20:45 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jezus to je krásný...jsem z toho nějaká...zaražená...možná že tak trochu smutná, možná že tak trochu šťastná, možná že tak trochu překvapená, možná že tak trochu hodně dojatá...a asi všechno dohromady...holka, do jaké nálady si mě to dostala? Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-05-22 19:42 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale co ti mám pořád psát? já už fakt nevím... je to super, krásný, pomsta jedna radost Laughing out loud. Vážně, ty jsi úžasná spisovatelka.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-05-22 20:37 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Díky moc ^^ *červená se až za ušima a neví co by řekla*

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Čt, 2008-05-22 19:43 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Upe souhlasiim Kakashi YES

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Čt, 2008-05-22 19:41 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

neni co dodat, nadhera

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-05-22 18:33 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ještě teď mě mrazí, nádhera, tak sugestivní až to děsí.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!