manga_preview
Boruto TBV 09

Katastrofa! Titáni živlů jsou zpět // 1. kapitola : Akce začíná! Výzvědná mise k chrámu živlů

„Naruto! To už si PŘEHNAL!“ Ječela Sakura.
Naruto se na Sakuru jen nevěřícně díval a řekl : „Jen sem ho zaučoval! Co jen a tom špatného?!“ Sakura se tím ale ještě víc naštvala a dala mu ránu,že odletěl tři metry a zabořil si hlavu do země. Konohamaru,Udon a Moegi se ještě smáli tomu,co jim Naruto předvedl. Sakura se na Naruta nasupeně dívala a zase ječela : „TSUNADE –SAMA MI ŘEKLA,ŽE PRO TEBE MÁM DOJÍT A TY…TY!!!“ Nasupeně se k němu blížila a Naruto se snažil vylézt z té díry. Když už to vypadalo hodně špatně pro Naruta,řekl honem : „A proč máme jít k bábi Tsunade?“ Sakura se na Naruta zaujatě podívala a natáhla mu pomocnou ruku,aby vylezl. Naruto si výrazně oddechl a pozorně se díval na Sakuru. „Prý půjdeme na nějaký úkol. Že se prý stalo něco v nějakém chrámu u dešťové.“ Naruto se zamračil a začal se škrábat po bradě. „Kde je dešťová?“ Zeptal se nakonec. Sakura se zamračila a řekla : „Prý hodně daleko. Ale ne tak daleko jako písečná.“ Naruto si výrazně oddychl,protože při poslední cestě do písečné,kde šel na chunninskou zkoušku,si málem zlámal vaz. „Tak fajn. A co Sasuke?“ Sakura se zamračila a zašeptala : „Je pořád pryč. Vždyť víš,kde.“ Naruto kývl. Před rokem se mu sice podařilo dostat ho zpět do Konohy,on se ale nevzdal toho,že zabije svého bratra. Sám. Proto už před měsícem zmizel z Konohy. Naruto se zamyslel. „A Sai?“ Sakura zvedla hlavu a podívala se na Naruta. Viděla,jak je zvědavý,a tak se usmála. „Ten je zase na misi. Tsunade-sama říkala,že s námi půjde někdo z týmu 10 nebo z týmu Gaie. Naruto se zasmál,skočil na střechu nejbližšího domu a vykřikl : „Tak pojď,Sakuro-chan! Chci vědět,kdo s námi půjde!“ A rozběhl se za Tsunade. Sakura se usmála a běžela za ním.

Naruto skákal po střechách a pozoroval ruch dole. Vůbec se mu to nelíbilo. Semtam běhali ninjové a všichni zavírali dveře. Je to snad kvůli němu? Když viděl,že ho Sakura dohání,zeptal se : „Sakuro-chan,není to divné,že je tu tak rušno?“ Sakura přikývla a odpověděla : „To sem ti taky chtěla říct,Naruto. Jak sem ti říkala o tom chrámu…byl to nějaký…myslím chrám živlů. Prý ho napadli a ukořistili duše dávných titánů živlů. Což znamená,že teď je velmi riskantní používat nějakou podstatu. Víš,jak to myslím.“ Naruto se zamračil a řekl : „To znamená,že Kakashi nemůže používat chidori?“ Sakura se na něj vážně podívala a řekla : „Ještě něco sem ti zapomněla říct. Kakashi s námi nepůjde.“ „Takže půjdou dva? Třeba Neji a Shikamaru?“ Sakura kývla a skočila k budově,kde Tsunade sídlila. Naruto skočil před ní a honem vtrhl do budovy. Sakura běžela za ním. „Naruto! Stůj! Tsunade teď-“ Křičel Iruka před dveřmi Tsunade,Naruto na to ale nedbal,vtrhl do místnosti a spatřil chrápající Tsunade,když počítala svoje peníze. Naruto na to jen vyjeveně koukal. Iruka zatím šel do místnosti za Narutem a dořekl : „Tsunade-sama spí,Naruto. Teď nemůžeš-“ A bylo zase pozdě. Naruto se kradl k Tsunade a řval jí do ucha : „BÁBI TSUNADEEEEEEEE! PROBUĎTE SE!“ Tsunade sebou trhla tak prudce,že málem spadla ze židle. „Naruto! Jsi blázen nebo co já vím?!?“ Rozkřikla se Tsunade. Iruka se usmál a v tu chvíli do místnosti vtrhla Sakura. „NARUTO! CO TO ZASE DĚLÁŠ?!?“ Ječela. Naruto se snažil schovat pod stůl,Tsunade ho ale zastavila. „No tak,promiň,Naruto,že sem tak vyváděla,stejně sem vám chtěla říct ten úkol.“ Sakura se na Tsunade tázavě podívala a Naruto též. „Je to mise typu B. Musíte jít k chrámu živlů,který byl včera napaden. Zjistěte situaci a vraťte se do Konohy.“ „To je celé?!?“ Zeptal se hlasitě Naruto. „Ne. Vaším podúkolem bude k tomu doprovodit Leyu,která jedině dokáže zapečetit titány zpět.“ „Jak že se jmenuje?“ Zeptal se zase Naruto. Tsunade se mírně naštvala,raději ale nic neříkala. „Leya Riuy. Klan Riuy je velice silný,nemůžeme si dovolit podcenit nebo nevyhovět mu. Proto tuto dívku ochraňte,najděte nepřátele a nechte tu dívku,ať titány zapečetí zpět.“ Naruto se na ní zpytavě koukal,což Tsunade nepochopila. „Co je,Naruto?“ Zeptala se. „Kdo budou ty dva místo Kakashiho a Sasukeho?“ Řekl a pořád se na Tsunade díval. „Ano,samozřejmě. Každou chvíli by měli přijít.“ Naruto se na ní zvědavě podíval a v tu chvíli uslyšeli klepání na dveře. Tsunade řekla své tiché dále a dveře se otevřely. Stál v nich Shikamaru a Lee. „Super! Takže vy dva nás budete doprovázet!“ Vykřikl. Shikamaru jen pokrčil rameny,za to Lee se ušklíbl a řekl : „No jasně,Naruto!“ „Tak,“ Řekla Tsunade. „Ještě by měl přijít někdo.“ Naruto se s otevřenou pusou podíval na Tsunade. „Ale bábi Tsunade! Už jsme čtyřčlenný tým!“ Sakura dodala : „Ano,Tsunade-sama,Naruto má pravdu.“ Oba se na Tsunade pochybovačně dívali,když si Tsunade oddychla a řekla : „Je to velmi nebezpečná mise,Naruto,takže vás musí být aspoň pět.“ Naruto se ušklíbl a ironicky dodal : „Tak proč to je mise B?“ To už se Tsunade neudržela a vykřikla : „DOBŘE,JE TO MISE S! STAČÍ?!?“ Naruto se na Tsunade vyděšeně podíval a horečně přikyvoval. Shikamaru a Sakura se usmáli,za to Lee na to koukal jako vyvoraná myš,stejně jako Naruto. V tom se mezi Shikamarem a Leem objevila malá osůbka s dlouhými modrými vlasy. „Tak jsem tady,Tsunade-sa,sa…NARUTO!“ Vykřikla celá zděšená. Byla to Hinata. Vyděšeně koukala na Naruta,pak sklopila oči a řekla : „Ahoj,Naruto.“ Naruto se usmál a odpověděl : „Ty budeš s námi v týmu,víš to?“ Hinata se na něj zvědavě podívala. „Vážně?“ Pak se usmála a zamumlala něco jako „To je super…“ Tsunade si tuhle nažhavenou pětici prohlížela a nakonec řekla : „Fajn,tak můžete vyrazit!“ Naruto hned vyskočil,proběhl mezi Irukou,Sakurou,Shikamarem,Hinatou a Leem a zakřičel : „Tak dělejte,jste pozadu!“ Iruka se usmál a zašeptal : „Pořád stejný.“ Lee vyletěl jako blesk za Narutem,za to Shikamaru a Sakura se slušně rozloučili (Sbohem,Tsunade-sama , Naschle,pátá hokage) a normálně v klidu vykročili za Narutem. Ten už v klídku čekal venku a když přišel Shikamaru se Sakurou,radostně řekl : „Tak jdeme!“ Shikamaru se ušklíbl a řekl : „Vy jste všichni chunnini,a já jediný jouin,což znamená,že jsem váš velitel.“ Pak se zamračil a řekl : „Taková otrava. Fajn,tak jdeme.“ A pětice konečně vyrazila.

Poznámky: 

Je to trošku podobně filmu 4,teď moc ne,ale později jo...tak doufám,že nevadí

3.666665
Průměr: 3.7 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2009-01-28 23:27 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to dobrý jen tak dál