manga_preview
Boruto TBV 15

Chci splnit vaše sny 8...

Tak a je tu poslední díleček! Přeji pěkné počteníčko!

Hinata plakala, zabořená v Kibově hrudníku. Nevnímala nic kolem sebe, ani kapky deště, který jakoby vyjadřoval její náladu a rozpršelo se, jak tento svět ještě nepamatoval. Nevěděla kolik minut takhle probrečela, jen věděla, že ji někdo přinutil vstát od Kiby. Byl to Neji. Uchopil Hinatu pevně do náruče, ale víc udělat nemohl, věděl, že žádná konejšivá slova nepomůžou.
„Dojdu pro pomoc, třeba ještě se nějak dá…“ řekla Hanabi, věděla, že Kibovi už nic nepomůže, ale nemohla tam zůstat. Bylo to příliš mučivé….

Nikdo nevěděl, jak to bylo dlouho, ale nakonec Hinata odlepila svou zmáčenou tvář od Nejiho košile. Její pohled však nepadl na Kibu, ale na Hizashiho.
„Jak může být tak krutý? Jak může mít srdce, jak z kamene?“ Přestala plakat, ten vztek a smutek byl tak velký, že už nemohla ani ronit slzy. Zcela se odtrhla od Nejiho a utíkala za zvuků hřmění s chakrou v ruce, proti svému otci. Střetli se….Teď už to ale nebylo, jako tréninkový, rozvážný boj co předváděli před tím….

Neji měl Hinatu u sebe, ale ta se mu najednou vysmekla, rozběhla se někam do tmy. Za chvíli viděl jen modré proužky chakry, která na sebe brutálně narážely. Zapnul byakugan a viděl Hinatu a Hizashiho, jak bojují.

Hinata odskočila. Byla zacákaná od blata, od krve, ale nic s toho nevnímala. Začala dělat pečetě… Chakra jí začala vystupovat na povrch těla, kde se rozlívala po povrchu jejího těla. Pak v dlouhých úzkých páscích směřovala Hinatě do ruky, proužky chakry se začaly skládat, až pomalu nabývala tvaru katany. Hinata se celá chvěla, nebylo to však chladem, přestože byla promočená, ale tím pocitem…studil…ale jinak..nikdy nic takového nepocítila. Už chtěla, aby ta katana zmizela, ale vzpomněla si na Kibu….uchopila pevně chakrovou katanu a rozběhla se proti svému otci.

Hizashi nic nechápal, co to bylo za jutsu? Nějaké pramínky chakry se naskládaly a vytvořily zářivě modrou katanu s chakry. Bylo jí ohromné množství stlačené, ale držela tvar. Viděl Hinatu, jak se k němu blíží. Věděl to…věděl, že si zaslouží smrt, vždyť doteď nedělal nic jiného, že všem jen ubližoval, snažil se tolik dodržovat to, co v mládí učili, že si nevšímal neštěstí ostatních, nebo je přehlížel schválně? Sám nevěděl…., ale věděla, že je tu ještě něco co může udělat….než s tohoto světa odejde…něco pro dobro všech….a hlavně pro Hinatu.

Hinata už se napřahovala z katanou v ruce, její otec se nesnažil nijak bránit.
„Hin počkej!!!“ Vykřikl a její ruka se jak na povel zarazila. Proč to udělala? Proč? Celou dobu ji jen trýznil a zabil..Kibu…tak proč je teď tak slabá a nemůže ho zabít? Navíc jak ji to oslovil? Hin? Tak jí v životě neřekl…
„Vím, že mě chceš zabít, ale je tu ještě něco. Já vím jak Kibu oživit!“ Hinata vykulila oči, chce ji snad obalamutit? Zachránit si život? „Já jsem ho nechtěla zabít, ani tebe! Nevím co se stalo..! Bylo to stejné, jako v případě Nejiho a Hanabi, ale já ti chci pomoct!! Víš Hin já jsem si uvědomil…“ Co? Co si uvědomil? Hinata čekala.. „Já si uvědomil, že mi na tobě opravdu záleží. Chci pro tebe jen to nejlepší! Dovol mi oživit Kibu!“ Hinata byla zaskočena. Mu na mě záleží? Vždyť to on byl vždy hlavní postava v jejích nočních můrách co ji ničila….Proč si to uvědomil až teď?!!! Ani nevěděla co dělá a přikývla. Katana se rozplynula a Hinata rychle oddechujíc najednou vedla Hizashiho ke Kibovi.
Proč? Proč mu tak věří?! Co to dělá? Je to kvůli tomu, že tak moc chce Kibu zpět, že věří, že to vážně dokáže? Je nějaké jutsu vážně tak silné?

Neji viděl, jak se ti dva přibližují.
„Co se sakra stalo?“ Zeptal se sám sebe. Když se Hinata s Hizashim přiblížili, okamžitě se postavil do bojové pozice. Hinata kolem něho mlčky prošla a Hizashi šel za ní. Přišli ke Kibovému tělu a Hizashi si klekl z jeho pravého boku. Kde už to viděl? Hizashi překřížil ruce v zápěstí a položil je na Kibův hrudník. Klome jeho ruk se objevila chakra.
„Vy to taky..?“ Začal Neji. Hizashi jen přikývnul. „Proč?“ Zeptal se Neji zmateně.
„Protože mi konečně došlo, co jsem dělal. Jediná možnost, jak to aspoň trochu odčinit…“ Hinata pohlédla nechápavě na Nejiho.
„Vkládá svůj život do Kiby. Tohle je technika, kterou oživili Sabaku no Gaaru…“
„Ale to pak..?“ Hizashi i Neji přikývli.

Hanabi se hnala lesem a v závěsu za ní skákali Tsunade, Shizune a za ní Kakashi tým.
„Zatracený Hizashi!!“ Vztekala se nahlas Tsunade. „Je to ještě daleko?“
„Kousek.“Odpověděla ji Hanabi.

„Někdo se blíží.“ Řekla Hinata. Která měla zapnutý Byakugan.
„Půjdu jim naproti... Řekl Neji a nechal tam ty dva samotné.

„Raikiry!!“ Kakashimi jeho bleskové ostří přoudilo v ruce a právě se jím snažil zasáhnou někoho, koho mylně považoval za Hizashiho.
„Klid Kakashi!“ Vyhrkl hned Neji.
„Neji!“ Vyhrkl Naruto.
„Gomen Neji..“ Řekl Kakashi.
„Jak je na tom Hinata?“ Ptal se hned Naruto.
„Fyzicky dobře, ale psychicky je to zlé. Nemylím si, že byste tam právě měli chodit.“
„Co to plácáš! Musíme jí pomoct!“ Vyhrkla Sakura a ostatní jí dali za pravdu.
„Jí a Kibovi už může pomoct jedině Hizashi.“
„Ksó! Co to plácáš!! Konečně začni mluvit normálně a ne v šifrách!!“ Rozčiloval se Naruto.
„Dobře, ale slíbíte mi, že tu počkáte.“ Ostatní ač neradi přitkali a tak jim Neji vyprávěl co se stalo po odchodu Hanabi.

Hizashi čím dál více rychle oddechoval. Teď se mu po tváři řinuli kapky deště a potu.
„Hinato?“
„Hmm?“
„Chci ti jen říct, stala si se opravdu silnou, určitě klan dobře povedeš a ochráníš.Gomen, že jsem ti nevěřil.“ Hinata nevěděla co na to říci.
„Arigato..řekla klekla si z druhého Kibova boku naproti Hizashimu do rozbahněné zeminy. Dala své ruce na jeho a usmála se na něj.
Konečně byli jako opravdový otec a dcera….

Hizashi teď ležel vedle Kiby. Ten právě otvíral oči, na které mu dopadlo pár kapek a přinutily ho oči opět zavřít. Akamaru radostně zakňučel a začal mu lízat obličej. Co se stalo? Nemohl si na nic vzpomenout.
„Kibo?“ Uslyšel ten hlásek a vzpomněl si na všechno. Znovu otevřel oči a uviděl Hinatu s Akamarem.
„Hin? Akamaru?..To už jsem v nebi?“
„Ještě si budeš muset chvíli počkat..“ řekla plačtivě Hinata, neboť jí opět vyhrkly slzy. Tentokrát, ale slzy štěstí. Rychle je setřela. Najednou vedle nich se objevili ninjové.
„Sakuro! Shizune!“ Vyštěkla Tsunade a všechny tři už se dali do léčení Kibova zranění.
„Musí okamžitě do nemocnice..!“ řekla nekompromisně Tsunade. Sakura s kapsičky vytáhla nějakou injekci.
„Co chcete…?“ Zeptal se Kiba namáhavě.
„Mlč!“ přerušila ho, ale Tsunade. Pak už ucítil bod jehly, kterou mu zapíchli do ruky. Akamaru nespokojeně zavrčel. Kibovi se najednou začala klížit víčka. Už je neudržel a upadl do spánku.

„Rychle na sál!“ Zavelela Pátá a všechny tři společně s Kakashim a Yamatem, kteří nesli Kibu se vydali směr nemocnice. Sai chytl Akamara, aby se náhodou za nimi nerozběhl, jen by jim překážel. Naruta trochu bodlo u srdce. Přešel k Hinatě a dal jí svou bundu.
„Arigato.“ Řekla vděčně a bundu od něj přijala. „Víš Naruto, to jak jsi říkal, že já jsem jako noc a ty jako den…“ Naruto jí pozorně naslouchal „to víš, mám tě ráda, byl jsi první, kdo mi vlastně ukázal, že se můžu změnit, když se bude snažit, ale být první…“
„Neznamená vždy vyhrát..“ Doplnil ji Naruto.
„Jo a taky, noc a den nikdy nevycházejí spolu…“
„….jsou jen společně koloběhem jedné kapitoly. Jednoho úseku…“ Věděl přesně co tím Hinata chce říci.
„Myslím ,že vám to se Sakurou bude moc slušet.“ Řekla Hinata a Naruto se trochu začervenal.
„Jo..možná bych si měl začít zvykat na ty rány…“ A oba dva se společně smáli.

Kiba and Hinata, love confession in Hospital

Poznámky: 

Tak konec dobrý, všechno dobré. Snad se líbilo.

4.75
Průměr: 4.8 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sabaku no Tanuki
Vložil Sabaku no Tanuki, St, 2013-03-27 23:09 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

To byla ta nejúžasnější FFka o páru HinaKiba jakou jsem kdy četla! A ten poslední odstavec mě dorazil. Jak může bejt Naruto takhle chytrej? Laughing out loud Fandim sice NaruHina ale nevadí mi, když to je ve FFce jinak. Vážně,moc se ti to povedlo.

If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger

Aye!

Aye!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2011-06-22 18:20 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Jako už tu někteří psali... BOŽÍ povídka... tedy až na konec Smiling NaruHina je prostě pár No. 1 !!!!!!!!!! (alespoň pro mě) Eye-wink

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Ne, 2011-02-06 19:32 | Ninja už: 5224 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

ja som sice zastanca naruhina ale pacilo sa mi to aj tak sa mi na tom najviac pacilo posledných 9 riadkol ale .....

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, So, 2010-02-13 20:47 | Ninja už: 5563 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

ikdyž mam radši naruhina tak tohle seš mi hodně líbilo

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-12-05 17:15 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

len jednu chybu to malo... ja som za naruhina inak dokonale

Obrázek uživatele UtaRon
Vložil UtaRon, Po, 2009-05-18 15:12 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

... vubec to nebylo pekný....
ALE úZASNÝ UPLNE SUPER OMG NEZNASAM HINA/KIBA ALE NO SUBER

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, St, 2009-04-22 08:58 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Pěkné. Dneska jsem to onečně dočetla a moc se mi to líbilo


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Po, 2009-04-13 18:15 | Ninja už: 5732 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

MOOOOOOOOOC krásná povídka!



Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-11-24 19:49 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Hamíku... Nechceš mi říct, proč jsem něco tak nádherného, četla až takhle pozdě? Smiling Začetla jsem se do toho tak, jako do málo které FFky... Píšeš moc poutavě a tak... mile. Opravdu moc povedené...
btw: nemám ráda Hizashiho! xD


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele SaKuRa_love
Vložil SaKuRa_love, So, 2008-11-15 11:37 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

naozaj supeeer konecne nejaky FF co sa mi na tejto stranke fakt lubil:) heh ale nemyslite si ze som narocna alebo co len ja som ich citala naozaj maaaalinko:) mozno by som tam chcela vidiet viac lasky medzi narutom a sakurou aby naruto nebol taky smutny ale inak uuuuuplne krasne:)

Obrázek uživatele ripstole
Vložil ripstole, Ne, 2008-10-12 09:28 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

JÁ NEJSEM ŽÁDNEJ FANOŠEK NARUHINA ANI KIBAHINA ANI NIC PODOBRÝHO ALE DOOLUJI SI NAPSAT ŽE TOHLE TA NEJ POVÍDKA CO SEM KDY ČETLA!!

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, Ne, 2008-06-08 21:58 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

uuuuplne suhlasim s nettiex .skvele Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 20:48 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Neee Já chci NaruxHina!!!

Sad Sad Sad

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, St, 2009-01-14 21:38 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

achjo ja taky ten konec me celkem zklamal.... a jak hinata rekla ze to bude narutovi se sakurou sluset.... to by v zivote nerekla xD Laughing out loud ale inak celkem pekny akorat ten konec Sad

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2008-06-04 18:17 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

ja malem brecela:)
je to supeeeeeer napis este neco rada si to prectuXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Út, 2008-05-20 05:29 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Sad ja som to síce tak nechcel ale je to celkom dobré...(myslím pár:KibaHin)


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-05-18 18:28 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hm, takže zase žije, aj keď jej otec zomrel, ale je to pekný záver a tá bitky medzi nimi dvoma, fakt pekná poviedka Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-05-18 18:22 | Ninja už: 20055 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Dobre tyyyyyyy a dobre zakonceny sice necekany a le mocko peknyyyy Kakashi YES Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-18 18:20 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

No,(jak jsem psala u myslím prvního dílu), tak jsem tuhle povídku sice nekomentovala, ale pilně četla Eye-wink
Opravdu se ti moc povedla (a zvlášť ten KibaHina a NaruSaku konec:)), jen tak dál... píšeš vážně skvěle, a myslím, že rozhodně nepřeháním když řeknu že tahle FF se klidně může pyšně zařadit mezi ty nejhezčí na konoze.

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Ne, 2008-05-18 18:20 | Ninja už: 6189 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Jé, super! Kibíšek neumřel! Laughing out loud Bude ještě nějakéé pokráčko?