Naruto vs Rasekatogan část 3
Na Mikově tváři se objevil udivený výraz. Nečekal, že je ten kluk tak silnej. Vytáhl pět kunají a čtyři po něm hodil. Moc dobře věděl, že se netrefí, ale to nebylo jeho záměrem. Hned nato hodil poslední kunaj, ale mířil přesně nad Naruto. Tohle už měl vypočítaný, nemohl se splést. Přesně jak očekával, Naruto se odrazil a vyskočil, aby kunajím unikl. Bohužel pro něj si však nevšiml Pátého kunaje, který se do něj zabodl.
"Uh.." vydal překvapený Naruto vzdych, ještě než se stačil rozprsknout. Byl to stínový klon! Další plus pro toho kluka, pomyslel si Mike. Jenže kde je ten pravej? Nikde ho tu nevidím.
"Hledáš snad mě?" ozvalo se za Mikem. Ten se sotva stačil otočit a už viděl, jak se k němu blíží Naruto s jeho technikou. Mikův Rasekatogan mu při detajlním sledování této techniky řekl, že je smrtelná. Ve své podstatě ten, kdo je jí zasáhnut okamžitě umírá. To si nemohl dovolit.
"Tos uhodl." A s těmito slovy udělal tu nejneočekávanější věc. Jednoduše si lehl na zem. Něvěděl sice jistě, jestli to bude fungovat, ale byla to ta nejlepší ochrana v daném okamžiku. Naruto si ani jeho rychlý pohyb nestačil uvědomit. Čekal, že ho těď zasáhne, ale místo toho zakopl o Mikovo ležící tělo a spadl na zem. Jeho speciální technika rasentganu se tím zrušila.
"Sakra... ty mizernej..."
"Šetři si slova pro někoho jinýho. Boj totiž ještě neskončil," usmál se Mike a udělal několik znaků na rukou. Musel soustřědit svou čakru do do kloubů.
"Tak jo, jak si přeješ." Naruto se zvedl ze země a udělal jeho typické jutsu. "Kage bushin no jutsu!" Kolem Mika se objevily desítky klonů.
"Myslíš si, že mě zničím touhle ubohou technikou?" zasmál se Mike a udeřil nejbližší klon. Rána, kterou Mike udeřil klon, byla tak obrovská, že sebou klon strhl ještě nekolik dalších klonů.
"Ale to neni možný! Takovou sílu má jenom Tsunade," zaječel Naruto. Uvědomoval si, že proti Tsunadině síle nemá s kage bushinama nejmenší šanci.
"Ano přesně tak, sice nemám tak velikou sílu jako ona, ale i tak tě dokáži lehce zničit!" Naruto to ale stále nechápal.
"Počkej, ale i tak, kde jsi vzal tak ohromnou sílu? Ta se ti přece nemohla jen tak objevit!" rozkřičel se Naruto.
"Taky že neobjevila, trénovala mě totiž sama lady Tsunade. Ona je totiž moje... ona je totiž moje babička." Mikovi se tato věta říkala velmi špatně, ale věděl, že by se neměl za co stydět. Tsunade pro něj byla pokaždé vzor upřímnosti a on na ni vždy vzhlížel, kdykoli potřeboval s něčím pomoct. To jedině jí poslouchal, ostatní mu byli ukradení.
"Tak dobře, alespoň tedy uvidíš, že mam takovou sílu, abych se stal Hokagem! Tím že tě teď přemůžu si získam postupně obdiv vše, včetně lady Tsunade zakřičel Naruto a svou vyvolávací technikou vyvolal obrovskou ropuchu. Tím si opět vyžádal obdiv svého protivníka. V tom klukovi je mnohem více než se zdá, pomyslel si. I když žába vypadala nebezpečně, Mike veděl, že je to pouhá vyvolávací technika, která jde lehko zničit. Odrazil se a přistál před ropuchou. Ta ho už chtěla zasáhnout svým jazykem, ale Mike byl rychlejší. Opět udeřil svou zdrcující silou, která lehce pohnula i tou obrovskou žábou. Objevil se oblak kouře a v něm už pouze samotný Naruto, na pokraji svých sil.
"To neni možné..." říkal si pro sebe, ikdyž už dávno věděl, že to prohrál. Nemá proti Mikovi tu nemenší šanci.
"MIKU!!! COS TO PROSIM TĚ ZASE UDĚLAL!!!" ozvalo se za Mikovými zády. Kydž se Mike otočil, nasucho polkl.
"Já... promiň... nechtěl jsem... já... zase jsem propadl tý touze... nemohl jsem nic dělat... promiň mi to..." snažil se z toho vykroutit Mike, ale nebylo mu to k ničemu. Věděl, že teď prišla jeho babička- Tsunade - a ta si vždycky udělá pořádek. Přesně jak čekal, jeho babička k němu přiskočila a vrazila tam velikou ránu, že se zvedl do vzduchu a trvalo celkem dlouhou dobu, než dopadl.
"Ty zmetku!!! Podívej se, kolik jsi zabil lidí a to ani nemluvím o tom, že to byly velmi silní a pro Konohu potřební ninjové!!!" zaječela Tsunade a opět Mikovi vrazila.
"Babi, ne prosim! Promiň mi to!!! Neudělal jsem to schválně!" Mike byl úplně histerický, protože moc dobře věděl, co nyní přijde. Pořádný výprask...
Tak jo, nevim ale tohle byla asi poslední část Rasekatoganu, možná napíšu ještě menší pokráčko, ale fakticky nevim.
Opět bych byl rád, kdybyste mi sem napsali ten koment. A ještě bych rád poděkoval hAnko, díky který sem vlastně začal psát druhou a třetí část. Takže fakt moc dík!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
super
příde mi to trochu neukončený ale (zese se opakuji) jinak zase skvělý díl jen tak dál
Hehehe au to muselo bolet xD Dobrý
Jsem fanda:
JE TO SUPROVÁ POVÍDKA
Sorry ale trapna poviedka ....
Nemusíš se omlouvat, nějak mi to psaní nejde no xD ale jinak díky za komentář
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
super.. co dál říct ..
Super! No ja nwm jak ostatni ae podle me i tohle staci, maximalne bych napsala neco o vykazani z vesnice bo neco tak
eh.... no já nevim, ale pokračování je už dávno je to další série s názvem Souboj dvou mocných očí
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
No dobrýýý!Poslední část?No to se hochu ještě pěkně snaž!Nemůžeš to takhle ufiknout!
hned nešil ne já řek že tahle série je trapná, to znamená že je trapná pro mě, vám se může líbit ale mě se prostě nelíbí tak hned nenadávej a chovej se trochu
trapný...
To je hustý....
Mika zmlátila bábi Tsunade!!!
To je Huuustýýýý!!! Velkolepý,překvapující!!!
Atd.
Sakiro
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
Je to super...já mám sice ráda Naruta a přála bych mu výhru, ale i tak je to moc povedený..babička Tsunade to byl taky dobrý nápad...máš to vážně povedený...