manga_preview
Boruto TBV 09

Cesta Sasukeho a Naruta - 006

,,Tak a teraz sa môžeme venovať dôležitým veciam.“ Vyhlásil ninja a dopovedal: ,,Povedz nám to ináč sa môže stať, že niekto tebe blízky umrie.“ Muž so skafandrom len pokrútil hlavou a dal najavo, že im to nemieni povedať a odhaliť tak tajomstvo.
Sakure, Nejimu a Tenten dochádzal kyslík, no možno aj Narutovi no... teda ak dýchal. Sakura chcela využiť hodinu u baby-Tsunade, kde sa naučila rozdeľovať a oddeľovať bunky i molekuly, a snažila sa oddeliť ten (povedzme) skafander. Neji zapojil Byakugan a hľadal slabinu. Tenten vytiahla drevený nožík a pokúšala sa prebodnúť tú vodnú techniku. No a Naruto sa prebral presne vtedy, keď to potreboval ten ohrozený muž. Lebo sa začal dusiť.
,,Takže nám nepovieš kde je hej?“ len čo to ninja dopovedal rozosmial sa. Toto nedopustím! Pomyslel si Naruto. Ak nepremôžem dajakých smiešnych ninjov s trápnou technikou ako sa môžem stať hokágem!? Spýtal sa sám seba Naruto. Zdvihol sa, hoci mal byt ochromený, dýchal hoci ten skafander ho mal izolovať od kyslíka.
,,To nie je možné!“ povedal ninja. Naruto sa rozbehol vytvoril tieňových klonov a zakričal :,, Rasengan“ rozbehol sa k ninjovi, ale pod ním sa objavila mláčka a on v nej zmizol.
,,Ako to?“ povedal Naruto len tak do vzduchu.
Sakura chcela Narutovi zakričať nech sa obzrie ale nevedela lapiť dych.
,,Hádam si si nemyslel, že poznám jednu techniku, však nie? Výsmešne sa ozval ninjov hlas spoza Naruta. Naruto sa otočil a za na ním sa tiahol dlhokánsky krk hada z vody, a na tom krku bola hlava, ktorá Naruta zhltla ako malinu. Všetci sledovali, ako sa Narutov sen rozplýva, ako mizne v hlbinách mora.

,, Ty si ale postich. Vieš si predstaviť akú veľkú má silu Kyuubi? A vieš si predstaviť keby po jeho boku stál Sasuke s mohutným Sharinganom. Postupom času obaja naberú sily, a v ceste nám stojí ešte aj Konoha. Uchihu sme si radšej odpratali.“ Povedal Madara. Sasuke je preč, Listová je slabá. Zistili sme počet chvostov Kyuubiho. Treba to využiť nie? Doplnil sa o vetičku Madara.

,,Tak a máme ho z krku“ povedal ninja.“
,, Mňa sa len tak ľahko nezbavíte, veď budem Hokáge. Spoza ninju sa ozval hlas mokrého ale sebaistého Naruta. Ako sa ním môžem stať bez toho aby som porazil niekoho na vašej úrovni. Dopovedal Naruto, ale tento krát jeho hlas už tak sebaisto neznel. Naruto sa rozosmial, zakašľal a keď opäť zdvihol hlavu jeho oči boli krvavo červené, zuby mal ostré a na rukách mal pazúry. Okolo neho bol červený vietor. V očiach mal čudný výraz. Podišiel k polomŕtvym kamarátom a jediným pazúrom praskol tú jeho neprekonateľnú techniku. Chcel na Rasengan vytvoriť klona, ale cítil, že to dokáže sám a jednou rukou. Jeho pocity boli mylné, nedokázal to rukou, on to dokázal ukazovákom a palcom. Ninjovia od strachu zošediveli. Naruto dosť ťažko bojoval proti kyuubimu, nechcel totiž, aby ho zase ovládol. Tak sa rýchlo rozbehol ku ninjom a len zakričal: ,,Rasengan.“ V tú chvíľu prišla Sakura k vedomiu. No videla len ninjov ako ich odnášajú morské vlny, no postupne klesali ku dnu. Sakura začala preberať ostatných.

,,Čo to od neho chceli?“ spýtala sa Sakura Naruta, ktorý vyhral nad Kyuubim a bol opäť v normále.
,,Netuším! spýtame sa, nie?“ navrhol Naruto uštipačným tónom. Sakura sa nahnevala, že s ňou Naruto jedná ako so sprostou, ale uvedomila si, že sa tak k nemu správa aj ona a skoro vždy.
,,Je to technika, ani ja ju nepoznám. Je napísaná tajným písmom, len to viem. Totiž mal ju strážiť istý klan, ale bol vyvraždený.“ Predbehol ich muž. Narutovi hneď napadol Uchiha klan a Sasuke.
,,Uchiha?“ spýtal sa Naruto.
,,Nie, bol to klan, ktorý vedel iba pečatné jutsu a vedel sa len brániť. Títo ninjovia, ktorý sa mi vyhrážali boli len rukavičky či zásterky niekoho väčšieho. Neviem koho toto som dostal pre tromi dňami a stihli zničiť celú mlžnú.“
,,Kto za tým môže byť?“ nahlas rozmýšľala Sakura.
,,Netuším, ale musíme zistiť čo je to tá technika zač.“ Potom sa vybrali spolu s mužom do dediny. Bola úplne zničená a pár ľudí mŕtvych.
,,Nato, že to boli len malí ninjovia narobili pekné škody.“ Povedala už zotavená Tenten.
,,Musíme ísť za Tsunade a všetko jej povedať atreba prísť na to jutsu.“ S elánom povedal vytešení Naruto, ktorý mal úsmev od ucha k uchu. Konečne nejaká misia – pomyslel si Naruta.
,,No najprv musíme zistiť čo je to za písmo!“ povedala Sakura.

Po štyroch hodinách došli do Konohy a vysvetlili Hokágyni o čo ide. Tsunade vedela o čo ide, teda o aké písmo ide.
,, Je to tajné písmo nemenovaného klanu, ktoré žiaľ bohu neviem rozlúštiť a hovoríte, že klan vyhubili? Hm...“ zamyslela sa Tsunade.
,, Ja tomu nerozumiem prečo nemenovaný klan?“ prerušila Tsunadine bádanieTenten.
,, Ten klan mal kedysi meno, nik nevie aké postupom času sa zabudlo. Vlastne bolo im odobrané. Asi to bol názov odvodený od stráženia, pečatenia alebo niečoho podobného. Počas vojny zradili svoju zem. Mali tú smolu, že toho koho zradili vyhral, inak povedané odobrali im titul za vojenskú zradu. Je to nemenovaný klan, lebo sa sprvoti zakázalo im tak hovoriť a neskôr si na to ani nikto nepamätal. Žili v utajení kvôli bezpečiu.“
,,Stále mi nejde do hlavy: ako klan a ľudia, ktorý sa v ňom narodili boli zrodený k ochraňovaniu, nie? A ako oni mohli byť tak ľahko vyhubený?“
,,Tenten, to je ako Neji a Naruto. Neji mal prirodzený talent a vie v boji používať hlavu, Naruto nie až taký inteligentný a ani nemá prirodzený talent, tak ako to že vyhral?“ Odpovedala otázkou na otázku Tsunade. Tenten to trošku došlo, ale nikdy to úplne asi nepochopila.
,,Poznám človeka, ktorý vám pomôže, je to miestny hazardér so zeme ohňa. On o niečom takom hovoril. Nie som si istá či ešte žije alebo nie je úplne inde a tak za ním vyrazíte a keď nie, tak ho vypátrate.

4.272725
Průměr: 4.3 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, Ne, 2008-11-16 18:48 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

super kdy bude dalsi?

Obrázek uživatele smejeje
Vložil smejeje, St, 2008-11-19 12:09 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

mam pocit ze nikdy.... pisat pribehy na pokracovanie ma moc nebawi je to o nicom... newiem ako diel zacat ani napinawo ukoncit.... som proste jednorazovkovy typ...

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Ne, 2008-07-27 21:02 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

júj, paráda, bude aj ďalší diel?

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-28 14:30 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Asi hned tak ne, protože autorka Smejeje dostala BAN. To asi znáš? Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-07-31 16:54 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

hej, tak trochu. nebudeme za ňu trošku prosiť? a prečo je ako autor zapísaný Anonym?

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Pá, 2008-05-16 15:21 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

Jeho pocity boli mylné, nedokázal to rukou, on to dokázal ukazovákom a palcom. Ninjovia od strachu zošediveli. tak TO ME DOSTALO xDDD loool:D


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, St, 2008-05-14 20:57 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

mám právo prvního komentáře, hmm to mě těší Smiling, jen nevím co do něj napsat, abych se pořád neopakovala, chyb sem si snad ani žádnech nevšimla, takže nemůžu kritizovat, hmm co říct? hmm tak se asi budu muset opakovat, hezký moc Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Smejeje
Vložil Smejeje (bez ověření), St, 2008-05-14 21:02 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jezis moc dakujeeem....

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, St, 2008-05-14 21:44 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

vždyť není za co .-)

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D