Sakuřin problém 15 : Navždy
„Sasuke! Shiky!“Žádná odpověď. „Halo? Je tu někdo?“ Nic. To snad není možné, kde sakra jsou? „Sasukee! Shikyy!“ zakřičela jsem, znovu, tentokrát vystrašeněji. Kde můžou, u všeho všudy, být?
Mezitím….
„Co tím myslíš, je pryč?“ zařvala Tsunade, že to slyšela i písečný Gaara s poruchou sluchu.
„Jak to povídám, je fuč!“ gestikuloval rukama Shikamaru a občas bolestně vykvikl jak ho Shiky tahal za vlasy. Tsunade si vzdychla a šla do skřínky pro (pro co šla? Pro saké? NE!) oděv Kage. „Nezvládám to tu. Je toho na mě moc“ rozvzdychala se „4th už je zase mrtvý a nadělal víc nepořádku než pomoci“ namířila prst na druhou část konohy kde se nacházelo odpadní skladiště Gamabunty a 4th.
„Jsme tady! Tomu věřte!“ zakřičel hyperaktivní Naruto a za ním sem se vynořila i já, temari, kterou sem podepírala a Hinata, kterou si nesl na zádech sám pan „ó svatý rámenožrout“, jak sem mu začala říkat.
„Shiky!“ posadila jsem Temari na židli a šla se podívat na svého broučka. Shikamaru mi ho, a docela rád, vrátil. Tak jsem se muclíkovala se Shikym až sem zapomněla na Sasukeho, ale nebyl by to Naruto aby mi ho nepřipomněl: „K vaší dokonalé rodince chybí snad jen pan „Já jsme mstitel, pozor na mě!““
„Ano. Na to jsem se chtěla taky zeptat. Kde je Sasuke?“ zeptala se Tsunade-sama. Bohužel já odpověď neznala a tak sem radši mlčela, i když mi hlavou vrtala stejná otázka.
Tsunade se zasmušila: „Naruto?“ Můj hyperaktivní společníka a kamarád se opatrně zeptal: „ Stalo se něco Hokage-sama?“
„Ano stalo, Naruto. Rozhodla jsem se, že ti předám úřad Kage. Mám toho teď moc a ještě jednu misi, kterou nemůžu přeložit. Jsi Hokage, gratuluju ti.“ Naruto stál a koukal. Temari v objetí Shikamara valila oči a Hinata se probrala.
„Ale já nemůžu být Hokage! Chci říct, ano, snil jsem o tom, ale tohle je divný! Přece mě necháte za svůj sen bojovat a ne ho prostě dostat, ne? Tohle si mi ani trochu nelíbí. Zatím něco bude, že jo, babčo?“ TŘÍSK. Naruto byl odpálen do zdi, ze které se těžce zvedal: „To bylo jako za co?“
„za tu babču“ ubezpečila jsem ho a sama se vložila do konverzace s Tsunade: „Vy, víte kde je sasuke?“ Tsunade popadla svůj batoh, sundala si ochranou čelenku listové a vzala si svojí chunninskou vestu: „Ne nevím, ale jsem si jistá, že se dřív nebo později vrátí. Sakuro, Naruto, a ostatní Sayonara!“ Vmžiku byla pryč a nechala nás samotné v Konoze. Nejlepší kunoichi, legendární Tsunade je fuč. Tohle je doopravdy divné.
„tak já jsme teď Hokage?“ zeptal se Naruto a šel si vyzkoušet svůj nový plášť. „Jo, copak si jí neslyšel?!“utrhla jsem se na něj.
Shiky byl u mě spokojený a nezlobil, tak sem mohla v klidu s ostatními Jounniny, A.N.B.U, Chunniny a Narutem, rozebrat co se s Konohou děje. „A proto si myslím, že bychom měli předat vedení vesnice někomu zkušenému, někomu kdo to s ní myslí doopravdy“ řekl jeden A.N.B.U.
„To já samozřejmě taky. Takový člověk je přesně tady Kyuub- chci říct Naruto.“ Namítl Genma.
„Souhlasím s tím, ale musíme někoho sehnat na místo tsunade v ohledu nemocnice, což naruto rozhodně není, což?“ pokračovala A.N.B.U.
„Já vím o jedné slečně, co byla Tsunadinou žačkou“ odvětila Shizune „jmenuje se Haruno Sakura“
„Sakura ach ano. Znám.“ Poznamenala s úsměvem A.N.B. U „vždycky byla šikovná, ale přece jenom má dítě a nemůže se věnovat práci, ne?“
„Ano to je pravda. Sasuke utekl za Orochimarem aby ochránil vesnici pře dalším útokem“ pokračoval Genma. Pak se všichni otočili na Naruta: „Co o tom soudíte vy, Hokage-sama?“
„Znám Sakuru-chan dlouho a myslím, že se pro tu práci perfektně hodí.“ Uzavřel Naruto.
„Tak tedy. Osud vesnice je ve vašich rukou“ řekli a zmizeli.
„Ano. A bude jen vzkvétat, Tomu věřtě!“
A nakonec trochu upozornění: Temari a Shikamarovi se narodil chlapeček Tatsu, Hinatě a Narutovi zase holčička Neiko. Tenten a Neji mají rovněž holčičku.
Arigatou za pozornost a hodně štěstí na cestě životem.
"Misia L2" Pekný dielik, až na to, že to bolo znova ako to bolo na začiatku malo to bleskový spád. Sasuke zmizol asi za Orochimarom,ale či je to pravda nik nievie. Škoda, že to bol posledný a dosť krátky dielik. Už som si myslela, že to bude dlhšie, ale nebolo čo je vážne škoda.
Hezký, příběh se mi líbil, četlo se to docela dobče akurát ti musim vyčíst že dílky mohli být o něco delší, ale to zas tolik nevadí .
Dobrej díl až na to že Sakura má děcko se Sasukem! Snad s Narutem né? Né dělám si srandu v této povídce to vypadá dobře... (NaruSaku Sasuke - hnup)
Lidská nenávist k vlčímu plemeni je plodem strachu z vlčí hrdosti, moudrosti, vytrvalosti a nezkrotnosti.
jejdušky....mocinky hezounký na to že se ti to nechtělo dokončit si se s tím dobře poprala. super
si piš
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
já napsala i Nový člen akatsuki... *snažím se tě uklidnit máváním ruou před obličejem*
tak to doufám že tak klidníš i mě
žjeee zase další užasnej dílek mě se to tak mocky líbí tak honem napiš další FF jasný?
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
ano. Jinak by si mě zabila, viď?