manga_preview
Boruto TBV 15

Sasukeho návrat

Návrat Sasukeho
Že by další stopa?

Vítězství Sasukeho nad Orochimarem a Itachim se rychle rozneslo. Všichni se Sasukeho sice báli, ale na druhou stranu mu byli vděčni, že zabil další dva nebezpečný shinobi.

Bylo krásné ranní odpoledne. Hagane Kotetsu a Izumo seděli u vstupu do vesnice,líně se škrábali na nose a bavili se o nadcházející Chuuninské zkoušce: „Tyjo pamatuješ na ten rok,kdy se chuuninské zkoušky zúčastnil Sasuke,bez zkušeností s málo vyvinutým sharingamem?Heh,kdo by si pomyslel , že zrovna Sasuke zabije ty dva.“ Zamyslel se Izuma. „Já určitě ne. Ten kluk u Orochimara urazil pořádný kus cesty. Ale Narutovo nový trénink by měl Sasukeho dohnat během chvilky a když Jiraiya vymyslel novou pečeť na ovládání kyuubiho,tak by ho měl překonat. Ale slyšel jsem, že to bude hodně náročný proces.“odvětil Kotetsu. „Já taky, zabere to okolo 10 ti dnů. Jsem zvědav jak to Naruto vydrží“A oba se hlasitě rozesmáli.

Ale smích je přešel hned vzápětí, před bránu se totiž snesla zahalená postava. „Kdo jsi!“ zařval Kotetsu. „Musím mluvit z pátou, je to ohledně Sasukeho,pospíchá to“odpověděla zahalená postava. V tom se přiřítil k bráně Naruto. „Co se děje? Zaslechl jsem výkřik, tak jsem rychle přiběhl.“ „Ale… tady shinobi má zprávy ohledně Sasukeho a já ho k ní doprovodím.“řekl Izuma. „Pujdu s tebou.“odvětil Naruto,plný nedočkavosti, kdo se pod kápí skrývá.

Uběhli 2 minuty než došli ke dveřím kanceláře Páté.Izuma zaklepal a zdvořile ohlásil důvod návštěvy.Tsunade ihned odpověděla a dovolila jim jít dovnitř. „Tak mi sděl tu důležitou zprávu ohledně Sasukeho.“ „Sasuke je blízko Konohy“Jakmile tohle dořekl,naruto zbystřil. Jeho hlas se mu zdál povědomí. Ale mohl si být jistý? Ne to nemůže být,ale co když jo.Naruto to zkusil. „Sasuke?“Zahalená postava se otočila a shrnula si kápi. Nikdo nebyl schopen slova. První kdo se ozval byl Naruto: „Sasuke! Ty hajzle!“ Ale Izuma ho stačil chytit dřív než mu dal pěstí do obličeje. „Taky tě zdravím Naruto. Slyšel jsem o tobě hodně věcí. Třeba to, že Jiraiya vymyslel pečeť, která ti pomůže ovládat Kyuubiho.“Tsunade stále tomu nemohla uvěřit, tolik let hledání a najednou tu před ním stojí. Ty jeho oči. Byla v nich vidět lítost, už ne ta hnusná pomsty chtivost. Konečně promluvila: „Vítej zpět Sasuke, dosáhl si své pomsti a chceš se vrátit do starých kolejí?““Ano to bych velmi rád, už mě nic netáhne z této vesnice.“A usmál se. Poprvé od těch dob, co odešel, se doopravdy usmál od srdce. „Takže tě povyšuji na Chuunina, zajdi za Kakashim a také za Sakurou, myslím si,že budou rádi. Dostaneš byt a misi. Mimochodem Naruto,tebe taky povyšuji na Chuunina a také ti přidělím misi. Řekni to Kakashimu a Sakuře. Ještě s vámi půjde Sai a Yamato, protože nemáš Kyuubiho stále pod kontrolou. Už abys měl ten proces za sebou.“Naruto se uklidnil a odešel to sdělit všem jmenovaným.Když jim vše sdělil, všuchni se hlasitě rozesmáli,mysleli si, že si z nich utahuje,až na sakuru.Ta začala brečet a vytáhla z kapsy starou, zmačkanou, fotku,na které byl Tým 7. „Už je to tak dlouho. Už jsem ani nedoufala. A přeci jenom přišel“ řekla Sakura. Ostatní nebyli schopni mluvit,jenom tak přihlíželi.

Pokračování příště těžte se na velmi těžkou misi. Naruto se Sasukem předvedou nevídaný obrat.

Omlouvám se za chybi a pokud se vám zdál příběh nudný.Příště to bude lepší, slibuji;)

Další kapitola:Mise neznámého typu

4.42857
Průměr: 4.4 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Po, 2009-09-14 10:34 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

veruže nudné to bolo Laughing out loud Ešte že bolo upozornenie... teším sa na pokračovanie, snáď to bude lepšie Smiling

Obrázek uživatele sukisato
Vložil sukisato, Čt, 2008-05-01 17:53 | Ninja už: 6098 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Dobrý,ale chtělo by to pokráčko Smiling Laughing out loud .

Obrázek uživatele Uzumaki Arashi
Vložil Uzumaki Arashi, Čt, 2008-05-01 23:24 | Ninja už: 6342 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

jaban bude už na tom dělám;)

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, Út, 2008-05-27 18:15 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

tak si pospěš, těšíme se