manga_preview
Boruto TBV 09

Kroniky Vzduchu: Díl 27 - Blíž k cíli

Druhý den Kawara, v plášti, čekal na ulici, až kolem něj projde ten muž, co ho včera slyšel Jaden.
Nami a Jaden seděli schovaní na střeše nedalekého domu a hlídali situaci.
Kawara nemusel dlouho čekat. Muž se vynořil zpoza rohu za několik minut.
„Promiňte.“ Oslovil ho Kawara.
Muž se na něj vyděšeně podíval.
„Potřeboval bych s vámi mluvit.“ Zašeptal Kawara a ukázal nenápadně muži svou pásku Konohy.
Muž vyvalil oči : „Rychle! Pojďte!“ řekl naléhavě a rychlým krokem se vydal zpět do uličky, odkud přišel.

„Hýbou se!“ Řekl Jaden a vyrazili s Nami po střechách za Kawarou.
Když muž a Kawara došli k nějakým dveřím, dal Kawara znamení Jadenovi a Nami, že se mohou ukázat a Jaden s Nami seskočili rychle a tiše ze střechy.
Muž otevřel dveře a pokynul jim dovnitř.
Vstoupili.
Byt byl skromný, ale útulný.
„Jak jste se sem dostali??!!“ vyhrkl muž.
„To není podstatné, chceme vědět, co víte o věcech ohledně Orochimara nebo něčeho s ním spojeného.“ Řekl klidně Kawara.
„Vy jste opravdu z Konohy??“ vyptával se dál muž.
„Kdyby ne tak jste asi už dávno mrtvej ne??“ ušklíbl se Jaden.
Muž si oddechl.
„Díky bohu, že jste tu!! Tuhle vesnici nedávno zabrali Otoninové!! Zavedli zde svou vládu a všichni musíme odvádět podíly ze svých potravin a surovin Orochimarovi!!“ řekl sklíčeně muž.
„Mimochodem já jsem Rio. Zdejší bývalí starosta.“ Pokusil se o úsměv Rio.
„Já jsem Sashi Kawara a tohle je můj tým.“ Usmál se Kawara.
„Jaden Shimoto.“ Představil se Jaden.
„Já jsem Nami Azuka, těší mě.“ Usmála se Nami.
„Jsme tady proto, abychom získali informace o dalších pohybech Orochimara. Nedávno napadl Konohu a zabyl Třetího Hokage.“ Řekl vážně Kawara.
„Cože??!! To je strašné!!“ vyděsil se Rio.
„Dobrá, za nedlouho sem má přijet posel s informacemi pro zdejšího diktátora Narata. Mělo by to být to, co hledáte!! Můžeme vám pomoct to získat, ale musíte na oplátku pomoct i vy nám!!“ řekl vážně Rio.
„My?? A jak??“ zeptal se Jaden.
„Zbavte nás Narata!! Ten muž je pro naší vesnici zhoubou!!“ řekl Rio a hořce sklonil oči.
Kawara se zamyslel.
„Konec konců…máte se tu naučit jednat důmyslně a lstivě…dobrá pomůžeme vám.“ Souhlasil na konec Kawara.
„Vážně??“ divil se Jaden.
„A jak to chcete provést sensei?? Kolem toho chlápka bude ochranka!!“ namítl Jaden.
„Až přijede posel, vyfoukneme mu ty informace a v přestrojení za něj se dostaneme až k Naratovi.“ Řekl Kawara.
Jaden se zamyslel.
„To bude nebezpečné!!“ řekla vážně Nami.
„To je náš život!!!“ řekl stejně Kawara.

Za dva dny přijel do města posel.
Vezl se ve voze, taženém koňmi a po jeho bocích šli tři ninjové.
Po chvíli se jeden z těch ninjů zatvářil zamyšleně.
„Hej Tarako! Nezdá se ti, že jedeme nějak dlouho?“ zavolal na druhého ninju, který šel před vozem.
„Zdá. Asi máme společnost.“ Řekl Taraka.
„Ale to je hloupost!! Jak by se nepřátelé dostali dovnitř??“ řekl ten první ninja.
Najednou se strhal obrovská smršť větru.
Ninjové překvapeně zavrávorali a zakryli si obličej.
Prostředí kolem nich se proměnilo a oni zjistili, že vůbec nejednou po cestě k paláci Narata, ale že sjeli z cesty a jedou lesem ve vesnici.
„Genjutsu!!“ zavolal jeden z těch ninjů.
Najednou se za ním objevil Jaden a vrazil mu ruku za krk.
Ninjovi se zamžili oči a padl v mdlobách k zemi.
„Do útoku Baiu!!“ zavelel Taraka.
Jaden se najednou nemohl pohnout.
„Co to-?!“ lekl se.
„Cha!! Dobře promyšlený útok chlapče, ale nepočítal jsi se zkušenými shinobi co??“ řekl Baiu.
Baiu poslal na Jadena chakrová vlákna a pomocí nich mu bránil v pohybu.
Najednou se ze země pod ním vytvořily dva sloupy, chytly ho za ruce a strhli ho k zemi.
Baiu vyvalil oči a jeho vlákna povolila.
„Jutsu Příchytné země.“ Řekl Kawara a seskočil ze stromu opodál.
„Baiu!!“ zavolal na svého kolegu Taraka.
„Jen počkejte!!“ zavolal výhružně a udělal několik pečetí : „Živel Oheň:Dračí ohnivé Jutsu!“
Taraka vypustil z pusy ohnivou vlnu přímo na Kawaru.
„Živel Voda:Síla Tsunami!“ zavolala Nami, stojící opodál na stromě a poslala proti ohnivé vlně prudkou vlnu vody.
Živly se střetlí a okolí zachvátila pára.
Jaden bleskurychle přiskočil ke svému týmu a využil Tarakovi momentální indispozice.
„Vzdušný drtič!!“ zavolal a poslal na něj několik drtivých vzdušných ran.
Ale rány nedošli k cíli.
Baiu se mezitím vysvobodil z Kawarova zajetí a vrhl proti Jadenově útoku nějakého panáka.
Byla to bitevní loutka, jako používal Kankurou.
Loutku vlny rozdrtili, ale Taraka to přestál.
Najednou se za ním objevil Kawara.
„Přestaňte nás zdržovat!!“ řekl výhružně a vrazil Baiuovi ránu bokem dlaně do krku.
Baiu vyhekl a skácel se k zemi.
Taraka se rychle otočil za sebe na Baiua.
„Živel Voda: Jutsu Tisíce proudů!“ řekla Nami a udělala Několik pečetí.
Kolem ní se vytvořilo několik vodních chapadel a vrhlo se na Taraka.
„Co?!!“ otočil se Taraka na Nami a rychle vytáhl kunai.
Přesekl několik chapadel, ale to nestačilo. Chapadla ho chytla za ruce a nohy a vyzvedla ho do vzduchu.
Nami máchla rukama k zemi a jedno chapadlo se vrhlo proti chycenému Tarakovi.
„Nééé!!!!!“ zařval Taraka a chapadlo ho obrovskou silou trefilo do hrudi a prudce s ním mrštilo do země.
Bylo po boji.

Záclona u vozu se odhrnula : „Děje se něco pánové??“ ozval se namyšlený a snobský hlas posla.
Ale když si všiml spouště kolem, jeho výraz se změnil z namyšleného na hysterický.
Když už chtěl začít řvát, Kawara mu zmáčkl něco za krkem a posel omdlel.
„Akce úspěšná.“ Řekl Kawara.
Kawara položil ruku na čelo toho posla a použil opět svoje jutsu.
„Sakra!!“ zaklel Kawara.
„Co se stalo sensei?!“ lekl se Jaden.
„Nic, právě že nic!! Ten posel tu informaci vůbec nemá!!! Má jí zdejší vládce.“ Řekl naštvaně Kawara.
„Zdá se, že Riovi budeme muset pomoct tak i tak.“ Řekla Nami.

O chvíli později už šli k sídlu diktátora, v přestrojení za ty ninji, co před chvílí porazili.
Ve voze seděl hliněný klon Kawary, v podobě toho posla.
„Myslíte, že to vyjde sensei??“ zašeptal Jaden.
„Doufám. Až dorazíme do paláce, sbalíme tu informaci, zneškodníme Narata a vypadneme!“ zašeptal Kawara.
Dorazili k paláci a stráže u brány je vpustili dovnitř.
Jaden se ohlédl a brána se za nimi zavřela.
Zastavili se před točitým schodištěm, kde před ním stál Narato a dva jeho ochránci. Nejspíš také shinobi.
Klon vystoupil z vozu a přešel k Naratovi.
„Zdravím vás lorde!“ řekl snobsky klon.
„Vítejte vyslanče! Dáme se hned do práce ne?“ pousmál se na pozdrav Narato a kývl hlavou.
„Jistě jistě.“ Řekl lhostejně klon.
Trojice se vydala za nimi.
Dorazili k nějakým velikým, dřevěným dveřím.
Když se otevřeli, objevila se za nimi veliká místnost. Vypadala jako kancelář a knihovna dohromady.
Narato přešel k pracovnímu stolu o kus dál a posadil se za něj.
„Prosím.“ Pokynul klonovi Narato k židli na druhém konci.
„Začneme stavem vašeho vývozu surovin.“ Řekl klon.
„A ještě zde máte správu, přímo od…“ řekl klon a podal Naratovi svitek se zelenou pečetí.
Svitek byl zapečetěný speciálním jutsu.
Narato podal svitek s informacemi, pro které sem trojice přišla, klonovi a otevřel pečeť od Orochimara.
Klon dělal jako že si čte ty listiny a strčil je pod vestu.
„Dobrá. Váš stav je uspokojivý a dobrý. Zdá se, že to pro jsem přijel bylo vyřízeno.“ Pousmál se klon a zvedl se.
Narato si dočetl svitek od Orochimara a zablýsklo se mu v očích.
„Jistě. Bylo mi ctí vyslanče…“ řekl podivně Narato.
Něco mi tu nehraje!! Zamračil se Jaden.
Klon a trojice se otočila ke dveřím, když se najednou před ně postavili ti dva ninjové, co doprovázeli Narata.
„…nicméně…Náš Pán Orochimaru si myslí, že vaše existence a podvody, které vykonáváte proti němu, už dlouho nejsou nezbytné.“ Řekl škodolibě Narato.
Jaden sebou trhl. Tohle jsme nevěděli!!
„Takže mám to potěšení…našeho Pána zbavit jeho starostí.“ Usmál se Narato a pokynul jeho ninjům.
Ti se připravili do boje.
Klon se rozplynul a svitek, co z něj vypadl, rychle chytl Kawara a strčil si ho pod vestu.
Všichni se proměnili zpět.
Narato se zatvářil překvapeně a zděšeně.
„Co-co má tohle znamenat??!!“
„Tohle je konec okupace této vesnice, lorde!!!“ řekl výhružně Kawara.
Narato se pousmál : „Takže ninjové z Konohy…“
„Ale já nejsem jenom neschopný hlupák, co se neumí bránit!!“ řekl a sundal si plášť.
Měl pod ním ninjovskou výzbroj.
„Zabte je!!“ zavelel Narato a jeho ninjové se vrhli proti skupině.
Jaden vytasil své dýky a vrazil je do cesty kunaiům jednoho ninji, který se vrhl proti němu.
Tohle nejsou obyčejní ninjové!! Všiml si Jaden podle síly soupeřovi chakry.
„Tak jo lidi!! Každej si podáme jednoho a pak odsud vypadneme!!“ řekl Kawara a vykryl další uder jednoho ninji.
„To se uvidí!!“ zamračil se jeden ninja a udělal několik pečetí.
Rázem se každý z nich ocitl v nějaké aréně. Jutsu je rozdělilo po dvojicích.
Nami s jedním ninjou, Jaden s Naratem a Kawara s druhým ninjou.

„Co to má být??!!“ lekla se Nami a rozhlédla se.
„Tohle je moje speciální, přemisťující technika. Dokud tady jeden z nás nevyhraje, tak se odsud nedostaneme!!“ ušklíbl se zlomyslně ten ninja co to vyvolala.
Sáhl do vesty a vyhodil na zem několik kunaiů.
„Jutsu Zbraňových klonů!“ řekl a několik kunaiů se semklo do skupin a ztvarovalo do kunaiových postav.
Nami to překvapilo.
Ninja se usmál a kunaiové postavy se vrhly na Nami.
Nami udělala rychle několik pečetí a řekla : „Živel voda: Technika vodní zdi!“
Kolem Nami se vyhrnula voda z její čutory a vytvořila kolem ní štít z vody a kunaiové postavy do něj neškodně narazily.
„Tak voda co??“ pousmál se ninja.
Nami udělala další pečetě : „Živel voda: Síla tsunami!“
Vodní štít kolem ní se zvedl do víšky a proměnil v obrovskou, prudkou vodní vlnu. Která smetla kunaiové postavy.
Ninja vlně uskočil a vrhl po Nami několik kunaiů.
Nami je vykryla svým vlastním kunaiem.
Ninja doskočil a připravili se na další útok.

Kawara byl chycený s druhým ninjou.
Ninja měl na zádech dvě pouzdra na meč.
Sáhl do nich a vytáhl dva podivné meče.
Jeden byl průhledný a druhý skoro jako zrcadlo.
Kawara zvedl obočí a připravil se na útok.
„Je mi líto, ale nemohu vás nechat odejít. Ne po tom, co jste nám ukradli naše cenné informace.“ Řekl ninja a napřáhl se s tím průhledným mečem nad hlavu a ten druhý dal vodorovně před sebe.
„Jutsu Bleskového odrazu!“ řekl ninja a přes ten průhledný meče proběhl paprsek světla, který nasměroval zrcadlovým mečem na Kawaru.
Kawara sebou trhl a rychle uskočil.
Paprsek zasáhl zem pod ním a způsobil výbuch.
Ten průhledný meče funguje jako lupa a tím zrcadlovým řídí směr paprsků!! Přemýšlel Kawara ve vzduchu.
Ninja lehce hýbl mečem a na Kawaru se vrhl další paprsek.
Kawara rychle uhnul do strany a paprsek ho řízl do ramene.
Kawara doskočil a chytl se za zranění. A také umí ovládat intenzitu!!

Jaden stál proti Naratovi.
„Takovej malej kluk mě má porazit??“ posmíval se Narato.
„Hele!! Stále jsem větší než vy!!“ vrátil mu Jaden.
Narato se zamračil : „Uvidíme, jak budeš velký, až s tebou skončím!!“
Naratovi najednou narostly na rukách zvířecí drápy a jeho tělo se obalilo srstí.
Co to má být??!! Zamračil se zamyšleně Jaden.
„Orochimaru mě dal moc, kterou nemůže nikdo překonat!!“ zavrčel Narato a vrhl se na Jadena.
Jaden rychle vytáhl dýky a dal je do cesty Naratovým drápům.
Narato vrazil Jadenovi ránu pařáty. Jaden to naštěstí vykryl dýkami, ale rána ho prudce odhodila.
Jaden se rychle zvedl a připravil se na protiútok.
Narato vycenil dlouhé tygří zuby.
Jaden zavřel oči a napřáhl ruce, se vztyčenými dvěma prsty do stran.
„Větrné šípy!!“ řekl a začal zabodávat prsty do vzduchu před sebe neuvěřitelnou rychlostí.
Jaden smíchal svou chakru se vzduchem a vytvořil tím jakési vzdušné šípy, které létali neuvěřitelně rychle na Narata.
Narato rychle uskočil do vzduchu a šípy proděravěli zeď za ním jako ementál.
Narato zavrčel a zmizel.
Jaden otevřel oči a rychle uskočil do předu, protože Narato se objevil za ním a vyrazil proti němu opět svou tlapou, ale trefil jenom zem a udělal do ní kráter.
Orochimaru ho musel nějak geneticky zmutovat!! Přemýšlel Jaden.
Narato udělal několik pečetí : „Tygří výpad!“ řekl a švihl svými drápy do vzduchu na Jadena.
Poslal na něj vlnu větru, ostrou jako břitva.
Jaden rychle švihl rukou a poslal proti vlně druhou větrnou vlnu.
Vlny se střetly a zneutralizovaly.
Musím to rychle skončit a pomoct senseii a Nami!! Umanul si Jaden.

4.916665
Průměr: 4.9 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-11-03 21:48 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no tak to bude ještě zajímavé, mám tušení že to jaden přežije Smiling

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, St, 2009-03-11 22:58 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

jen me štve že je Jaden nej a Naruto je looser

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2009-03-11 23:33 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Naruto má o sobě celej seriál!! XD nemusí mít furt prime! XDD
a já z něj loosera nedělám! XD


Obrázek uživatele Deamonic
Vložil Deamonic (bez ověření), St, 2009-03-11 23:36 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

no xD trošku z něj děláš slabocha xD vůči ostatním xD

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2009-03-12 10:58 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

dyť taky na začátku nic neuměl XDD
hele sorry, jestli to ze začátku vořu, ale s Kronikama sem počal dráhu spisovatele, takže to fakt dokonalý nebude Sad XD


Obrázek uživatele Deamonic
Vložil Deamonic (bez ověření), Čt, 2009-03-12 11:04 | Ninja už: 19846 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No xD to je jedno, stejně je to dobrý xD

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2009-03-12 15:58 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

jupíí ^^ XDD


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-04-20 19:29 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to dobré xD daj čím skôr ďalší dielik, som zvedavá, ako to dopadne medzi Naratom a Jadenom Smiling)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.