manga_preview
Boruto TBV 11

Zelená bestie z Konohagakure

Hrdina konohy část 1.
Byl skvělý slunečný den, a Rock Lee byl rád že zas dostal misi.
,,Sensei“!Vykřikl radostně Lee na svého všemilovaného učitele Maito Gaie.
,,Leee“!A na pozdrav zvedl palec a nasadil jeden ze svých trapných ůsměvů.
,,Už je tu Ten-ten a Hyuuga Neji“?Zeptal se Lee.
,,Ne, dneska půjdem jen my dva“!!!!
Leemu vzplanuli oči radostí že bude moct být se svým mistrem o samotě.
,,Náš ůkol je, podívat se do Mlžné vesnice nebo-li infiltrace“!!
,,Doufám že me nezklaměš Lee“!!!
,,To nikdy“!!!A Leemu zase vzplanuli oči.
,,Tak vyrazíme“!
Když už byly u hranic se zemí kde pobývala Mlžná, Lee a Gai viděl spálené vesnice.
,,Gai-sensei, kdo to mohl udělat“!!!!Vyřkl Lee v tu chvíli na ně vylétla 30 kunaiu a Lee musel uhnout.
,,Kohopak tu máme, shinobi z Konohy zasmál se shinobi z Mlžné, a vzápětí se za nim objevilo tucet mužů.
,,Konoha-senpuu“!!!Vykřikl Lee
,,Konoha Shoufuu“!!!!Vykřikl Gai
,,Já jsem Zelená Bestie z Konohy“!!!Zařval mohutně Gai
Když už nebyl žádný shinobi z dohledu, všechny uvázali na strom a šli dál, dokud nedošli do Mlžné vesnice.
,,Lee, rozbal tábor a počkej tu na mě, musím se podívat co se tu děje“.
Když Gai došel doprostřed vesnice v převleku, viděl spousty shinobi jak si chystají zbraně.
Gai si pamatoval posledního Mizukageho, ale zdá se že tento byl nový.
,,Zničíme Konohu“!!!!Zařval Mizukage.
,,Zaůtočte na ně a zničte všechno, za to že nám zabili Mizukageho zaplatí“!!!!!!
Gai poznal ten hlas, byl to Orochimaru.Rychle se stáhnul, a tentýž den všechno Leemu řekl.
,,Proboha,je jich tam vážně tolik Sensei“??Vyděšeně odvětil Lee
,,Přesně 2500 shinobi a to nepočítám zvukovou“!řekl Gai Leemu
V tu chvíli na ně zaůtočili hadi.
,,Konoha Daisenpuuu“!!!!!!Vykřikl Gai a odrazil všechny.
,,Kohopak tu máme, oh zelená bestie a jeho žák“!Zařval smíchy Orochimaru.
,,Lee běž, musíš dostat tuto zprávu Hokage-sama a to rychle“!!!!!
,,Sensei, já vás neopustím porazíme ho“!!!!!!
,,Běž Lee já vím ale pro mé dobro a pro dobro Konohy musíš“!!!!!!!!!
V tu chvíli už Lee se slzami v očích pádil svým nejrychlejším tempem směr Konoha.
,,Ha Ha stejně ho chytí, a ty umřeš“!!!!!Zasmál se a Orochimaru.
,,Gouken“!!
,,Konoha Gourikki Senpuu“!!!!
,,Asakujaku“!!
,,Dainamikku-Entorri“!!!!Zařval Gai Mohutně.
Orochimaru dostal ránu do hlavy, ale Gai věděl že to nebude stačit.
,,Secundary Lotus“!!!Zařval Gai
,,Kusanagi no Tsurugi“!A v Orochimarově puse se objevil meč který směroval na Gaie.
Gai jej odrazil a věděl nebo znal svojí jedinou šanci, a to byly brány chakry.
,,First Gate „!!!!!!!!!!!!!!!

Uvítam jakykoliv komentař a pokud se vam to libilo muzete se podivat taky na Valka o Konohu coz je 1.2.3.4.5

4.5
Průměr: 4.5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Út, 2009-08-25 16:57 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Zaujímavé... veľmi zaujímavé... a ten otvorený koniec... už v hlave mám, ako Gai zomrie, a Rock Lee ho bude chcieť pomstiť... a pomstí ho, rovnako ako Shikamaru pomstil Asumu..... bééééééééé... môj Hidankoooooooo... SadSad

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, St, 2008-05-21 20:49 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

fakt hezky Smiling