manga_preview
Boruto TBV 15

Kroniky Vzduchu: Díl 19 - Začátek třetí zkoušky aneb (Tsu)Nami

Všichni, co prošli druhou zkouškou se shromáždili ve velké hale ve věži.
Na zadní zdi byly z kamene vytesané ruce s pečetí ovce.
Byl tam Třetí, jouninové a několik jiných ninjů.
Stál tam i sensei Kawara.
Jaden si ho všiml a usmál se. Kawara na něj mrkl a pak se podíval někam jinam.
Jaden se podíval, kam se dívá všiml si Nami a dvou kluků, stojících za ní v řadě.
Takže jsi to taky zvládla…to jsem rád. Usmál se v duchu Jaden.
„Za prvé vám gratulujeme k dokončení druhé zkoušky.“ Řekla hlasitě Anko.
25…Divím se, že jich zbylo tolik. Pomyslela si Anko.

„Takže tvůj tým to zvládl také? To se divím. Samozřejmě v porovnání s mým týmem, je tvůj tým jenom nezkušený a pln začátečníku co Kakashi?“ řekl provokativně Gai Kakashimu.
Kakashi se na něj neutrálně podíval : „Promiň, říkal jsi něco?“
Gai to dostalo víc než jakákoliv obranná odpověď.
Ten Kakashi! Vždycky, když tohle udělá bych ho nejradši zabyl! Hořel vzteky Gai.

„Podívejte! Ostatní tu jsou taky! A všichni senseiové.“ Pošeptala Sakura.
„Jo…“ řekl zamyšleně Jaden.
„To je tvůj sensei Jadene?“ zeptala se ho Sakura a podívala se na Kawaru.
„Jo. To je sensei Kawara.“ Řekl jí Jaden.

„Poslouchejte dobře prckové! Velký Hokage vám teď vysvětlí třetí test!“ Zavelela Anko.
„Jsou jen vaši, Třetí.“

Třetí vysvětlil všem kandidátům, jak se věci mají a jak souvisejí tyto zkoušky s mírem a vztahy mezi Zeměmi.
„Tak můžeme začít! Teď vám vysvětlím pravidla třetí zkoušky!“ řekl Třetí.
Najednou před něj seskočil od někudy nějaký ninja.
„Když dovolíte Třetí, Ještě bych jim chtěl něco říct.“ Zeptal se Třetího uctivě ninja.
„Jistě.“ Povolil mu Třetí.
Ninja se postavil a otočil se na geniny.
„Rád vás poznávám.“ Řekl a rozkašlal se.
„Chtěl bych vám říct, že ve těchto zkouškách jde o reprezentaci Země, jak řekl Třetí.
Jde tu o to, vyřadit ty nejslabší. Budou se dívat významní lidé, a ti chtějí vidět jen ty nejsilnější.“ A zase se rozkašlal.
„Třetí zkouška začne hned teď, takže jestli se někdo z vás necítí fyzicky dobře nebo se jí nechce zúčastnit, řekněte!“ vyzval je a zase se rozkašlal.
Fyzicky dobře? Že to říká zrovna on. Ušklíbl se Jaden.
„Hned teď?! Ještě jsme si ani neodpočinuli ze druhé!“ namítla Ino.
No super! Pomyslel si sklesla Jaden.
„Tento test bude determinace způsobem boje jednoho proti jednomu.“

Sasuke se chytl za rameno. Ta bolest. To je tím znamením, ještě to nepřešlo.
„Sasuke….Prosím tě vzdej to!“ řekla Sakura Sasukemu.
Jaden se na ní podíval.
„Vzdej to, než to bude ještě horší! Nevíme, co se ti může stát, když ti tohle udělal Orochimaru.“
Sakura měla slzy v očích.
„Prosím! Mám strach!“ řekla a utřela si je rukama.
„Sakuro! Prosím buď zticha!“ řekl Sasuke.
„Nebudu! Nenechám tě, abys si tak ubližoval!“
„To stačí Sakuro!“
Najednou zvedl někdo ruku.
Byl to Kabuto.
„Fajn. Končím.“ Řekl.
„Co?! proč?! To jsi na tom tak špatně?“ divil se Jaden.
„To nemůžeš Kabuto! Jsi tak daleko!“ rozčílil se Naruto.
„Sorry kluci. Mé tělo je dost vyčerpané po tom všem. A navíc ty útoky od těch ninjů ze zvučné…tohle já nezvládnu.“ Řekl Kabuto a odešel.
Ten ninja, co stále kašlal si ho zapsal.

„Jestli se nevzdáš, tak ostatním řeknu, co se ti stalo.“ Řekla zoufale Sakura a natáhla ruku k Sasukemu znaku na krku.
Sasuke ji za ní chytl a strhl k dolů.
Sakura už měla zase slzy očích : „Nemohu se dívat jak trpíš!“
„Tak se nedívej! A drž se stranou! Tohle se tě netýká!“ řekl jí přísně Sasuke.
„Jak jsem řekl…jsem mstitel! Pro mě není důležité, jestli se stanu chuuninem. Jde mi jen o to, bojovat s těmi nejsilnějšími…abych se stal i já silnějším…!“ řekl Sasuke.
Jaden se zamračil. Jsi tak posedlí pomstou Sasuke, že jsi zapomněl na život. Pomyslel si smutně Jaden.
„To jsi nemusel bejt takovej! Jen se o tebe bojí!“ chtěl Sasukemu vynadat Naruto.
„S tebou Naruto…a Jadene…chci bojovat nejvíc!“ řekl Sasuke.
„Opravdu ti na té tvé pomstě tak záleží? Myslíš, že se tím něco změní?“ řekl Sasukemu Jaden.
„Ano!“ odpověděl mu vážně Sasuke.
Jaden svěsil hlavu : „Pak se nedá nic dělat…“

„Tak fajn. Začneme.“ Řekl ninja a na protější stěně se odsunul kus zdiva a ukázala se pod ním digitální tabule.
„S kým bude kdo bojovat bude rozhodnuto náhodně. Teď proběhne první výběr…“
Na tabuli začali běhat jména…a zastavili se.
„Sasuke Uchiha vs. Yoroi Akadou.“ Řekl ninja.
„Jmenovaní zde zůstanou a zbytek se přemístí na balkón.“ Řekl ninja a ukázal na balkón.
Sakura se na Sasukeho ještě trochu vyděšeně dívala.
Jaden jí položil ruku na rameno : „Neboj se Sakuro. I když je Sasuke zraněnej, on je dost silný na to, aby to zvládl. Věř mi!“ řekl a usmál se.
Sakura se netvářila moc přesvědčeně.

Zbytek lidí se přesunul na balkóny.
Boj začal.
I když to vypadalo špatně, vyhrál Sasuke. Hned na to někam odešel s Kakashim.
Fajn Sasuke! Zvládl jsi to! A kdy už budu na řadě já? Se tu ještě unudim! Pomyslel si otráveně Jaden.
Nami stála vedle něj.
„Hele, když jsi říkala, že jsi sem přišla z Oblačné, kdo byl s tebou v týmu?“ zeptal se jí Jaden.
Nami na něj obrátila oči : „No…jelikož tři lidi přebývaly, dali nás do provizorního týmu pro druhou zkoušku. Byla jsem v týmu s Kainem Sarakem, to je ten s tou zelenou čelenkou z Travnaté, a Rickem Shibakim, to je támhleten s tim divokym účesem.“ Řekla Nami a ukázala na ně.
Jaden se při její poslední poznámce musel zasmát.
„Rick? To je cizí jméno ne?“ všiml si Jaden.
„Jo, říkal mi, že prej jeho táta ujíždí na západní kulturu.“ Vysvětlila Nami.
„Zajímaví…a…víš o nich něco zajímavého?“ řekl jen tak Jaden.
„Ale ale. Snad by jsi se na ně nechtěl nějak připravit co?“ popíchla ho Nami.
„Já? Jak si to můžeš myslet! Já nic takovýho nepotřebuju!“ řekl hrdě Jaden.
Nami se pousmála.
„Jsi fajn Jadene a…jen tě chci poprosit…“ začala nějak zaraženě Nami.
Jaden zvážněl.
„…Kdybychom proti sobě měli bojovat my…tak se nesmíš držet zpátky!“ řekla vážně a podívala se mu přímo do očí.
Jaden kývl : „Fajn, Ale musíš mi to slíbit i ty!“
„Slibuju!“ řekla Nami.
Na tabuli začali běhat další jména.
Prosím! Ať to není…Díval se na písmena zamračeně Jaden.
„Nami Azuka vs. Kain Sarake.“ Řekl ten ninja, který tu zastával funkci rozhodčího.
„To jsem na tebe zvědavej!“ pousmál se bojovně Jaden a v duchu si oddech, že proti ní nemusí bojovat on.
„Budeš brzo starej!“ usmála se na něj a vydala se dolů po schodech.

„To jsem, zvědavý, co jsi tu tvou neteř naučil, Kawaro.“ Řekl Kawarovi Kakashi.
Kawara se usmál : „To uvidíš příteli.“

Nami a Kain se postavili proti sobě.
„Jestli jste připraveni, začněte.“ Odstartoval zápas rozhodčí.
„Tak a je to tu, co Nami?“ usmál se Kain.
Nami zaujala bojový postoj.
„Jutsu Nekonečné vody!“ řekla a z čutory co měla u pasu začala tryskat voda.
„Nejlepší obrana je útok ne?“ usmála se.
Udělala několik pečetí a řekla : „Živel voda: Technika vodního dračího šlehu!“
Voda kolem se začala koncentrovat na jednom místě a měnit v obrovský sloup.
Nabrala tvar draka a vrhla se na Kaina.
Kain rychle sáhl do své kapsy a vytáhl několik semínek.
Hodil je do vody a z nich se vytvořila hradba z trávy.
Drak do ní narazil a vybuchl do stran.
Nami zatnula zuby.
„Máš pravdu.“ Řekl Kain.
„Přivolání mucholapky!“ řekl a z dalšího semínka, co hodil do vody se vytvořila obrovská rostlina se špičatými a ostrými listy jako břitva…a obrovskou tlamou.
Nami rychle uskočila a mucholapka se zabořila do podlahy pod ní.
Nami po ní vrhla několik shurikenů a přesekla ji tím kořeny z jejího semena.
Rostlina sebou škubla a padla na zem.
Nami doskočila a švihnutím ruky poslala na Kaina vlnu vody.
Ten před sebe zase hodil hradbu z trávy.
Nami využila příležitosti, že se Kain zrovna nedívá a rychle se naklonovala.
Když Kain sundal hradbu, zaměřil se na Nami a rozeběhl se na ní s kunaii v rukách.
Alespoň si myslel, že běží na Nami.
Ale ta ho zatím přeskočil, když utíkal na jejího klona a vrhla po něm několik kunaiů.
„Co?!“ lekl se Kain a rychle se otočil a vykryl její útok.
Ale kvůli mokré podlaze sebou švihl na zem.
„A mám tě!“ zaradovala se Nami a udělala další pečetě.
„Živel voda: Vodní tesáková Střela!“ řekla Nami.
Kolem Kaina se vytvořila hradba z vody a vrhla se na něj.
Kainovi se rozšířili panenky.
Voda ho chytla a rozdrtila.
Nami doskočila na zem.
„Super Nami! Máš ho!“ Zavolal na ní radostně Jaden.
„Skoro!“ řekl Kain, stojící za ní.
Nami dostala jenom jeho bahenního klona.
Nami se lekla a rychle se otočila.
Ze země pod ní vyrašili kořínky a chytly jí za nohy.
„Sakra!“ zaklela Nami a zavrávorala.
„Je čas to skončit!“ řekl Kain a napřáhl na ní natažené ruce.
Z konečků prstů mu začaly rašit výhonky a vrhly se na Nami.
Celou jí svázaly.
Nami dopadla na zem.
Kain k ní přišel a vítězně se usmál.

„Nami!“ Zavolala na ní vyděšeně Sakura.
„To mu fakt z prstů lezou kytky?!“ civěl na Kaina Naruto.
„To je jeho jutsu, z Travnaté.“ Řekl Jaden.

Nami se zamračila. Ne! Já to nevzdám! Řekla si a začala se snažit vylovit z kapsy kunai.
Kain zvedl ruku s kunaiem : „Nechceš se vzdát?“ řekl s úsměvem.
Nami se to konečně podařilo.
Rychle prořízla liány, co jí drželi.
Kain se zatvářil překvapeně a rychle po ní vyrazil kunaiem.
Nami mu rychle dala do cesty vlastní zbraň.
Střetli se zbraněmi a chvíli se přetlačovali.
Nami ležela na zemi a Kain stál nad ní a vší silou na ní tlačil kunaiem.
Nami námahou zatnula zuby.
Kain se naklonil až nad ní : „Cítíš ten pocit? Cítíš tu chuť v ústech? Ten strach? Tady nemůžeš vyhrát Nami! Vzdej se a já tě ušetřím!“ řekl Kain s šíleným pohledem v očích.
Nami se vyděsila.
„Já ti věřím Nami! Dokážeš to!“ zavolal na ní Jaden.
Nami se na něj podívala. Její oči se oprostil od strachu.
Teď v nich měla rozhodný výraz.
Děkuju Jadene! Máš Pravdu!
Obrátila se na Kaina.
„Máš smůlu, ale tvoje kecy mě nezajímaj!“ řekla a kopla ho do břicha.
Kain vyhekl a povolil na ní tlak.
Nami se z pod něj odkutálela a vymrštila se na nohy.
Udělala několik pečetí a řekla : „Živel voda: Síla Tsunami!“
Před ní se zvedla obrovská vlna prudce se vrhla na Kaina.
Kain zaječel.
Vlna do něj narazila jako vlak do mouchy a zarazila ho s hlasitou ránou do zdi.
Kain měl svěšenou hlavu a vypadal bezvládně.
Nami byla zadýchaná a vyčerpaná.
Rozhodčí přišel ke Kainovi a prohlídl ho.
„Boj je u konce! Vítěz je Nami Azuka!“
„Jo! Bezva Nami!“ radovala se Sakura.
Jaden se do široka usmál.
Nami se na ně otočila a ukázala na ně palec nahoru a usmála se.

„To nebylo špatné.“ Řekl Kakashi Kawarovi.
Kawara se pousmál : „Nic jiného bych od ní nečekal.“

Nami přišla zpět na balkón. Bylo pomlácená a mokrá.
„Možná by jsi měla sebou nosit ručník, když používáš vodní techniky.“ Usmál se Jaden.
„Ha ha.“ Ušklíbla se Nami ale hned se zase usmála.
„Jinak gratuluji k úspěchu. Bylo to bezvadný!“ řekl nadšeně Jaden.
„Vážně?“ řekla polichoceně Nami.
„To bylo bezvadný Nami!“ Přiběhla k ní Sakura.
Nami nepočítala s takovým množstvím gratulací a vypadala překvapeně.
„Vidíš? Říkal jsem ti, že tu rychle najdeš přátele.“ Usmál se na ní Jaden.
Nami se konečně vzpamatovala.
„Díky Jadene. Byl jsi mi oporou.“ Usmála se na něj děkovně.
„Ále…!“ mávl rukou Jaden a zase zčervenal.
„Už to na tebe zase jde co Jadene?“ Popíchl ho Naruto.
Jadenovi zacukalo v koutku oka.
„Buď zticha ty trotle!“ naštval se a jednu Narutovi vrazil.
„Jau!“ chytl se Naruto za hlavu.
Nami a Sakura se rozesmály.

Boj pokračoval. Na tabuli začali zase běhat jména.
„Naruto Uzumaki vs. Kiba Inuzuka.“ Řekl rozhodčí.
„No sláva! Konečně!“ Radoval se Naruto.
„Fajn! Vytáhli jsme si hlavní výhru Akamaru! Bojujeme proti malýmu klukovi!“ usmál se vesele Kiba na svého psíka.

„Ha! Náš trotl jde na to!“ smál se Jaden.
„Hej!“ urazil se Naruto.

Naruto a Kiba se postavili proti sobě.
„Boj začíná…teď!“ odstartoval rozhodčí.

4.9375
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-11-01 20:49 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

bombasticke, ten souboj no prostě super

Obrázek uživatele shun
Vložil shun, So, 2008-08-02 23:08 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Recepční v lázních

hustý nějaký chybi ale když to takhle předěláváš tak to je docela težký na fantazii předělat příběh kterej jsi četl(a) jj chtěl bych dát komentář k 11dílu Haku používal Vodní a větrnou chakru na ledový zrcadla a jedině vyšší úrověn jednoho typu chakry může porazit ten druhej takže musel použít docela silný ninjutsu aby to zničil

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Čt, 2008-07-24 14:55 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Sakra Kiba ... to mi nedělej xD

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -